Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

A da pogledate projekat i vidite zasta je to namjenjeno taj dio mislim da je to mvbg1 vec ranije objasnjavao
 
Boco, sve je to super dok se ne desi prva nesreća jer se radi o neobezbeđenom i neosvettljenom tunelu koji nije ni planiran za tu namenu., tada će se dići gungula i zabarakadiraće taj prolaz. To je nažalost neminovno sa porastom putnika na stanici Prokop.

Sigurno će nekako i blokirati prilaz peronima da se ne bi ljudi tuda provlačili.
 
Dokle god se ne zabarakadira sve od tunela za Vukov spomenik i Rakovicu , pa do mosta preko Sajma , ljudi će se provlačiti. Takvih primera ima danas dosta , na žalost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447539#p447539:bkdzto4l je napisao(la):
vucko » Fri Apr 21, 2017 1:56 pm[/url]":bkdzto4l]Boco, sve je to super dok se ne desi prva nesreća jer se radi o neobezbeđenom i neosvettljenom tunelu koji nije ni planiran za tu namenu., tada će se dići gungula i zabarakadiraće taj prolaz. To je nažalost neminovno sa porastom putnika na stanici Prokop.

Sigurno će nekako i blokirati prilaz peronima da se ne bi ljudi tuda provlačili.

Do sada se nista od toga nije desilo ljudi ne idu preko glavnih koloseka u Prokopu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447539#p447539:32bbed7z je napisao(la):
vucko » Fri Apr 21, 2017 12:56 pm[/url]":32bbed7z]Boco, sve je to super dok se ne desi prva nesreća jer se radi o neobezbeđenom i neosvettljenom tunelu koji nije ni planiran za tu namenu., tada će se dići gungula i zabarakadiraće taj prolaz.

Pa upravo je to razlog da se prolaz obezbjedi i osvjetli. Obezbjedi se ogradom i osvjetli elektricnom rasvjetom. Zeljeznice bi trebale izlaziti u susret putnicima i nastojati ih privuci na stanicu a ne zatvarti prilaze stanici i tjerati ih da se krecu duzim i tezim stazama.

Ja podrzavam Bocinu sugestiju iako sam generalno protiv velikih ulaganja u Prokop, jer ovaj jedan prolaz nije skupa investicija a bila bi od koristi.
 
Zaobilazni put je teža staza? Pa valjda je bitnija bezbednost građana od hira određenog broja ljudi.
 
Mnogo ljudi u vreme odrzavanja raznih Bg sajmova tuda prolazi na i sa posla a korianici su BGvoza... u medjuvremenu nema pesaka
O toj pesackoj stazi u vise navrata je ovde pisano i slike kacene.
Jwdino sto je uradjeno je svojevremeno uklanjanje velikog djubreta od tada nista nije pipano a betonska pesacka staza POSTOJI od perona do tunela pa kroz tunel i na izlazu sve sa ..kapijicom.. do ulice sa srazom do Senjacke pijace i podzemnog sajamskog prolaza
Staza je tu samo bbrige nema
 
Naravno bezbjednost je na prvom mjestu. Ali da bi ova staza zadovoljila bezbjednosne uslove potrebno je vrlo malo. Podici ogradu izmedju staze i kolosjeka u podrucju stanice i u tunelu ispod bulevara.

Inace, kakvu alternativu imaju putnici na relaciji Sajam - Prokop? Nemaju cak ni gradski prevoz a pjesacka staza je nadohvat ruke.

Ova ce staza postati narocito znacajna kad se izgradi planirana zeljeznicka stanica Sajam.
 
Korišćenje tog tunela za pešački saobraćaj jasno govori da projekat tog dela nije potpun i dobar i da bi ga trebalo izmeniti, tj. izgraditi obezbeđenu pešačku komunikaciju. Projektovanje nečega je živa stvar i projektant ne može do kraja da zna kako će se projekat uklopiti u stanje ili kako će izgledati za 50 godina. Stoga, trenutno se pokazalo da je ljudima koji koriste Prokop lakše i brže da idu kroz taj tunel do stanice nego da idu okolo, i takvom korisničkom iskustvu treba dati primat i prilagoditi se njemu.
Ne treba ići đonom na ljude i zatvarati taj tunel ili postavljati stražu jer će ljudi i u tom slučaju naći način kako da eskiviraju stražu i koriste tunel, što se pokazalo u mnogo slučajeva gde je infrastruktura loše projektovana kao na primer podzemni prolazi na Terazijama, nego treba se prilagoditi potrebama ljudi.

Prokop jei ovako malo "Čudno" zamišljen i izgrađen, i ovako mu je potrebno dosta unapređenja da bi postao koliko-toliko funkcionalna stanica te je stoga prilagođavanje tog tunela pešacima najmanja stvar koja se može uraditi.
 
Идеја о уређењу тог коридора је добра, само опет мислим да би требало онда извући и ту максимум безбедности-потходнике и стазу скроз одвојену од колосека, а не да људи претрчавају шине и скретнице.
 
Nigde pesacka staza ne preseca sine jednostavno i sada gledano u pravcu Save prolazi od zgrade uz levu travnatu ..obalu.. itaki ide uz levi betonsku stranicu tunela i kad izadje iz tunela tu sa leve strane je ..kapija.. koja izlazi na ulici
sirina betonske staze na otvorenom je oko pola. metra i udaljena je od sina bar 2 mera i vise dok je u tunelu vise od tri metra od zida do sina.
 
Vec je povezano od perona koj je uz sam unutrasnji zid stanice

Ko bude slikovao ponovo stanicu Prokop moze i ovo u vezi pesacke staze
jer na starim stranicama su najverovatnije slicice i nestale dok jos nije moglo da se direktno kaci na BB. :)
 
Staza bi mogla i da vodi direktno na zapadni podhodnik...

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447699#p447699:3lqchowg je napisao(la):
boca-ica » Sub Apr 22, 2017 11:08 pm[/url]":3lqchowg]
Ko bude slikovao ponovo stanicu Prokop moze i ovo u vezi pesacke staze
jer na starim stranicama su najverovatnije slicice i nestale dok jos nije moglo da se direktno kaci na BB. :)
Planiram sutra, ako stignem, da prošetam do Prokopa, pa ću uslikati ovu stazu još jednom. Dotle, evo nekoliko starijih slika:

Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

Već je bilo reči o ovome ranije, ali evo da ponovim još jednom: Ova staza je izuzeto važna i puno se koristi, jer je to trenutno jedini način da se stigne u Prokop od strane Sajma i Senjaka. Ranije su duž te staze ispod nadvožnjaka bile gomile nabacanog tucanika, a ostatak zarastao u šiblje. U međuvremenu je staza očišćena i sada mnogo prohodnija. Udaljena je od najbližeg koloseka nekoliko metara, ne prelazi se ni u jednom trenutku preko pruge, tako da bezbednost nije ugrožena. Nedostaje samo ograda i osvetljenje.

@ovaj-onaj
ako si slobodan sutra, možemo zajedno na slikanje i na ono pivce što smo se dogovorili prošli put :vops:
 
Biciklistkinja
+1 :)
Za sažeto, jednostavano, razborito, svestrano razumevanje i tumačenje stanja i potreba

Korišćenje tog tunela za pešački saobraćaj jasno govori da projekat tog dela nije potpun i dobar i da bi ga trebalo izmeniti, tj. izgraditi obezbeđenu pešačku komunikaciju. Projektovanje nečega je živa stvar i projektant ne može do kraja da zna kako će se projekat uklopiti u stanje ili kako će izgledati za 50 godina. Stoga, trenutno se pokazalo da je ljudima koji koriste Prokop lakše i brže da idu kroz taj tunel do stanice nego da idu okolo, i takvom korisničkom iskustvu treba dati primat i prilagoditi se njemu.
Ne treba ići đonom na ljude i zatvarati taj tunel ili postavljati stražu jer će ljudi i u tom slučaju naći način kako da eskiviraju stražu i koriste tunel, što se pokazalo u mnogo slučajeva gde je infrastruktura loše projektovana kao na primer podzemni prolazi na Terazijama, nego treba se prilagoditi potrebama ljudi.

Prokop jei ovako malo "Čudno" zamišljen i izgrađen, i ovako mu je potrebno dosta unapređenja da bi postao koliko-toliko funkcionalna stanica te je stoga prilagođavanje tog tunela pešacima najmanja stvar koja se može uraditi.
:kk: :kk: :kk:

Bukira
+1 :)
da , to je ta staza , opisao sam ceo put kroz tunel do samog Sajma pa vidi koliko mozes da slikuješ :kk:

Pored pešačke ta staza bi imala i dr. funkcije :
Nadao sam se da ce ta staza biti povezana sa novom gornjom saob. pristupnicom
jer tako bi i invalidima u kolicima bilo omoguceno pristup na perone
a sad samo mogu da gledaju u stepenice...
a decija kolica i da ne spominjem

Ta staza omogucava direktno sa perona biciklistiima pristup ka-od Sajam (ili Ade)
umesto mukotrpnog teglenja biciklova po stepeništima Prokopa

Pa i ona mašina sa rotacionom četkom za čiščenje podova
bi lakše, češce i jednostavnije mogla da bude dovožena radi čišćenja perona....
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=446999#p446999:3ux8cqi1 je napisao(la):
Дошљак » 18 Apr 2017 04:24 pm[/url]":3ux8cqi1]Најпаметније би било продужити тај долазак до Вука, или чак Панчевца.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447009#p447009:3ux8cqi1 je napisao(la):
arapski investitor » 18 Apr 2017 05:33 pm[/url]":3ux8cqi1]poptuno se slazem
karlo imas li ideju kome i kako poslati ovaj jednostavan predlog?
Ne, taj predlog nije razuman, jer ako nemaš preko dana sistem polazaka koji nudi takvu uslugu, čemu da je nudiš u gluvo doba noći?

Mi pripremamo predlog reda vožnje za celu Srbiju, koji uskoro treba da završimo i predamo. U njemu, od 20 pari polazaka vozova Beograd-Novi Sad, 3 para polazaka su Pančevo Vojlovica-Novi Sad, 2 para polazaka su Niš-Novi Sad, 1 par polazaka je noćni Subotica -Bar, a svi ostali vozovi idu na Beograd Glavnu.

Za Šid, Mali Zvornik svi idu na Glavnu.

Sa Barske pruge, samo dva para polaska iz Prijepolja se vezuju sa Zemunom zbog depo-a, kao i jedan par polazaka na liniji Pančevo Vojlovica -Valjevo ide za Zemun preko Prokopa zbog veze sa depo-om.

Sa Požarevačkog i Zaječarskog pravca, nismo predvideli vozove za Prokop. Vozovi iz Zaječara idu na Glavnu, a iz Požarevca u Pančevo.

Za Niški pravac, lokalni vozovi za Veliku Planu, od kojih neki idu do Jagodine, idu kroz Prokop za Zemun, a brzi idu za Glavnu osim dva para polazaka koji idu Niš-Novi Sad.

Jedino za Pančevo Vojlovicu, polovina polazaka, parni sati iz Prokopa, Neparni iz Pančeva, koriste Prokop kao krajnju stanicu. Ideja je bila da se sa minimalnim brojem RVR-ova obezbedi veza za Pančevo na sat vremena, kao i veze Centralne tunelske deonice sa Valjevom, Novim Sadom i Požarevcem. Ka Velikoj Plani smo imali drugu ideju, zbog konkurencije brzog i ne tako skupog prevoza autobusom na autoputu, da omogućimo bržu vezu sa Novim Beogradom. Jugozapadnipravac po tom pitanju je manje ugrožen, ali su daleko teže veze sa istočnim delovima Beograda, te 5 od 6 polazaka Beovoza iz Valjeva idu za Pančevo.

Jako je važno da svi međunarodni vozovi, osim Subotica-Bar koji kroz Beograd pre svega tranzitira, polaze sa Glavne. Inače ćemo izgubiti i ovo malo turista što imamo sa od strane Vlade Srbije ovako jadno vođenim železnicama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447730#p447730:1k3qj490 je napisao(la):
boca-ica » Sun Apr 23, 2017 9:50 am[/url]":1k3qj490]
Bukira
+1 :)
da , to je ta staza , opisao sam ceo put kroz tunel do samog Sajma pa vidi koliko mozes da slikuješ :kk:

Cek, malo. Zar nismo govorili o drugoj strani, pored Ruda... :D



I pazljivo preko kolosjeka. Pamet u glavu!
 
Boca je fotografisao desnu stranu gde je kolosek dok na levoj ne bi trebalo biti bilo kakvih prepreka. Ne dolazi u obzir bilo kakvo prelazenje ovoliko koloseka ;)
 
Na sajmu gradjevinarstva je prikazan novi render Prokopa, nazalost nisam poneo mobilni da slikam :(
 
To je mozda za Vucka novi render :p inace je stari koji je bio na forumu vise puta. Jedino su ispred ulaza na platou one stubove koji vire osvetlili.
file.php
 
Prokop jedino ima neku buducnost ukoliko se nekako na ploci i dole gde je Bip napravi autobuska. Jeste prostor u bloku 42 bolji i veci,ali onda je logicno i da NBG postane glavna zeleznicka! ,Posto je ovoliko spucanih para u ovaj projekat, prokop mora imati svrhu. To da je autobuska kod prokopa zabacena,pa i nije u odnosu na blokove.Pored auto puta je,moze se povezati sa pravcem od Sajma,a iz pravca pancevca istim putem kao i danas(kalemegdan ili kneza milosa). A i okretnice gradskog prevoza ispod i iznad prokopa su logicne tu. Inace,da pohvalim predlog polazaka koji ce samo prolaziti kroz bg cvor i povezivati gradove Srbije,a ne zavrsavati u beogradu.
 
Прокоп затрпати и проширити Топчидерски парк. Пошумити. Београду свакако треба више зеленила. Било шта друго само захтева додатне десетине и десетине милиона евра а исплативост није ни упитна - јер је нема. Прокоп је финансијска црна рупа.
 
Vrlo konstruktivno nema sta :bash:
 
Vrh