Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Zašto je krivudava pešačka staza iz dva dela različite visine, kao trotoar i ulica koji su odvojeni ivičnjakom?
 
Moжда један ниво буде бициклистичка стаза а други пешачка?
 
Kao što sam i pretpostavio , i napisao u jednom od prethodnih postova , stanica Rudo se izmešta posle skretanja za ŽS "Beograd centar" , a tik pre nadvožnjaka. Postavljena je nastrešica , i koliko sam uspeo da vidim prolazeći trolom , na tabli nigde ne piše da tu staje 36. Da li je postavljena stara tabla ili je u planu ukidanje 36 , ne bih znao. Izgledalo mi je kao da je postavljena nova tabla. Čim budem imao vremena , slikaću.
 
Cek cek, autobusko stajaliste nece biti odmah dole kod ploce vec gore?

Koji umovi je*******ote. Autobus komotno moze do ploce i onda se ponovo nadovezati na bulevar.
 
Можда је ово привремено, док се не направи контактна мрежа. Онда ће морати и стајалиште код музеја Југославије да се помери низ улицу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450686#p450686:28ms7puo je napisao(la):
Дошљак » May 11th, 2017, 4:43 pm[/url]":28ms7puo]Можда је ово привремено, док се не направи контактна мрежа. Онда ће морати и стајалиште код музеја Југославије да се помери низ улицу.
Ukoliko se obe trole prebace da idu pored Prokopa , onda će koristiti stajališta u Dragana Mancea , koja su neposredno pred raskrsnicu sa Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450679#p450679:3lncx2e3 je napisao(la):
ValterUdarnik » May 11th, 2017, 4:24 pm[/url]":3lncx2e3]Cek cek, autobusko stajaliste nece biti odmah dole kod ploce vec gore?
Koji umovi jbt. Autobus komotno moze do ploce i onda se ponovo nadovezati na bulevar.
Biće i dole , i to u oba smera. Jedino je pitanje šta će staviti u samom startu da prolazi tuda. Ja tipujem da će produžiti 34 i uraditi nešto smislenije vezano za trasu koju opslužuje 36.
 
Zašto izmeštati kontaktnu mrežu? Trolejbus neka ostane na svojoj staroj trasi i neka ima stanicu u Bulevaru kneza Aleksandra Karađorđevića na toj novoj lokaciji koju prave, a autobusi neka skreću i neka prolaze uz Prokop. Mnogo brže, jeftinije i jednostavnije rešenje. Treba biti skroman.

Nije mi jasno zašto je preko nadvožnjaka napravljena pešačka staza samo sa jedne strane, a pešačko prelaza nigde u blizini?!
 
Ako trole staju na novom stajalištu , onda je pušteno u rad. Postavljanje klupe ne znači da je stajalište pušteno u rad.
 
Kako sa novog stajališta do Prokopa? Da li ispod mostovske konstrukcije ili ima neki pešački prelaz?
 
To je stajalište izmješteno samo zbog nove saobraćajnice koja se spušta prema Prokopu. Pri tome izgleda da nije bilo bitno kuda će putnici a ni to da stajalište služi putnicima koji idu na Prokop. Za one koji će ići na Prokop vjerovatno će biti sasvim druga autobuska linija koje će spuštati do stanice.
 
Ја шта више мислим да је и станица привремена, док се не развуче контактна мрежа до доле до плоче и натраг уз Драгана Манцеа горе. Оваква каква је није близу ни путницима станице, ни становницима зграда преко пута, а понајмање корисницима Руда, како се стајалиште и зове. Шта више, сматрам да је потребно направити стајалиште у војводе Путника прекопута стајалишта у смеру ка граду, а да следеће стајалиште буде Прокоп.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451397#p451397:9cwrvmoh je napisao(la):
vucko » May 15th, 2017, 12:05 pm[/url]":9cwrvmoh]Kako sa novog stajališta do Prokopa? Da li ispod mostovske konstrukcije ili ima neki pešački prelaz?
Ispod mostovske konstrukcijke trotoarom. Predviđeno je da bude pešački prelaz neposredno po isključenju / uključenju nove saobraćajnice sa Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451471#p451471:9cwrvmoh je napisao(la):
Дошљак » May 15th, 2017, 6:42 pm[/url]":9cwrvmoh]Шта више, сматрам да је потребно направити стајалиште у војводе Путника прекопута стајалишта у смеру ка граду, а да следеће стајалиште буде Прокоп.
Postojalo je stajalište na pomenutom mestu , ali je izmešteno sredino 90 - tih , zbog toga što se stvarala gužva.
 
Саша Бг;140077761 je napisao(la):
Будућа пешачка (и бициклистичка?) стаза од раскрснице према станици:

20170515_184507.jpg


Потпорни зид (десно) ће имати уграђене жардињере:

20170515_184527.jpg


Тробојни тротоар, први слој асфалта:

20170515_184553.jpg

20170515_184619.jpg

20170515_184814.jpg
[/url]


20170515_184841.jpg

20170515_184931.jpg


Подвожњак с друге стране булевара:

20170515_184712.jpg


Поглед на другу страну с истог места:

20170515_184720.jpg
SašaBG sa SSC
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451471#p451471:2a7atjxe je napisao(la):
Дошљак » Mon May 15, 2017 5:42 pm[/url]":2a7atjxe]Ја шта више мислим да је и станица привремена, док се не развуче контактна мрежа до доле до плоче и натраг уз Драгана Манцеа горе. Оваква каква је није близу ни путницима станице, ни становницима зграда преко пута, а понајмање корисницима Руда, како се стајалиште и зове. Шта више, сматрам да је потребно направити стајалиште у војводе Путника прекопута стајалишта у смеру ка граду, а да следеће стајалиште буде Прокоп.
Ne vidim za sada stubove za kontaktnu mrezu, znaci privremeno (5,10, 20 godina) samo autobusi do stanice...
 
Овде су могли комотно да изграде један кружни ток и да раскрсница буде много једноставнија за саобраћај.

Милоше извини што сам ти украо слику :wink:

 
Mislim da nema prostora niti da ima potrebe. Jasni su prioritetni pravci
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451532#p451532:27anygaf je napisao(la):
tzoran1 » Пон Мај 15, 2017 10:30 pm[/url]":27anygaf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451471#p451471:27anygaf je napisao(la):
Дошљак » Mon May 15, 2017 5:42 pm[/url]":27anygaf]Ја шта више мислим да је и станица привремена, док се не развуче контактна мрежа до доле до плоче и натраг уз Драгана Манцеа горе. Оваква каква је није близу ни путницима станице, ни становницима зграда преко пута, а понајмање корисницима Руда, како се стајалиште и зове. Шта више, сматрам да је потребно направити стајалиште у војводе Путника прекопута стајалишта у смеру ка граду, а да следеће стајалиште буде Прокоп.
Ne vidim za sada stubove za kontaktnu mrezu, znaci privremeno (5,10, 20 godina) samo autobusi do stanice...
И мени се тако чини :( Све се плашим да ће за почетак само 34 и 36 да користе нову саобраћајницу, док се администрација смилује неку нову линију да пусти.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451544#p451544:2412sgh7 je napisao(la):
Дошљак » May 16th, 2017, 12:18 am[/url]":2412sgh7]Све се плашим да ће за почетак само 34 и 36 да користе нову саобраћајницу, док се администрација смилује неку нову линију да пусти.
Slao sam predloge i pitao sam ove iz opštine , vezano za gradski prevoz , ima nedelju dana kako mi ništa nisu odgovorili , a inače mi na svako drugo pitanje odgovaraju ekspresno ... Niko neće da mi kaže , iako se redovno raspitujem i interesujem. Čemu to , nije mi jasno , kad mogu jednostavno da odgovore da još uvek razmatraju i da se ne zna koliko će to da traje ...

Evo šta sam im poslao:

34 Topčidersko brdo /Senjak/ – Prokop – Banjica – Lisičji potok – Kanarevo brdo – Miljakovac 1
39 GŽS - Prokop – Autokomanda – Kumodraška – Bulevar Peka Dabčevića – Kumodraž 2 MZ Kumodraž –Kumodraž
41 Studentski trg – Trg republike - Makedonska – Svetogorska – Takovska – Kneza Miloša – Prokop – Dedinje – Banjica – Banjica II
51 Slavija – Autokomanda – Prokop – Sajam – Banovo brdo – Žarkovo – Bele vode
55 Zvezdara /pijaca/ – Gospodara Vučića – Južni bulevar – Autokomanda – Prokop – Sajam – Čukarička padina – Julino brdo (Miodraga Jovanovića) – Rupčine – Stari Železnik
92 + 552 Dragana Mancea – Prokop – Sajam - Ada Ciganlija - Obrenovački put – Ostružnica /Karaula/ - Umka
ukidanje 36
48N Trg republike - Makedonska - Svetogorska - 27. marta - Beogradska - Slavija - Nemanjina - Kneza Miloša - Prokop - Dedinje - Banjica - Borska - Miljakovac II - Miljakovac III

Na drugom mestu su stigli možda i bolji predlozi za pojedine linije:

34 Novi Beograd /blok 20/ – GŽS - Prokop – Banjica – Lisičji potok – Kanarevo brdo – Miljakovac 1
44 Topčidersko brdo /Senjak/ - Prokop - Autokomanda - Slavija - Trg republike - Viline vode - Dunav stanica
30 + 51 Medaković II - Dušanovac - Autokomanda – Prokop – Sajam – Banovo brdo – Žarkovo – Bele vode
ukidanje 36

Na ovaj način bi se ispunili i zahtevi korisnika regionalnih vozova , pre svega , a i korisnika BG: voza za vezom sa gradskim prevozom i u kasnijim večernjim satima , kao i bržom i obostranom vezom Prokopa sa GŽS i Slavijom.

P.S.

Imajući u vidu da se čitaju ovakve svari od strane nadležnih , i da se usvajaju pojedini predlozi , ne bi bilo loše da se što više piše o ovome kako bi smo izvršili dodatni pritisak. Šta mislite , da li da šaljem ove predloge i novinama?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425001#p425001:rn44fgcb je napisao(la):
JohnnyLee » 26 Дец 2016, 12:02[/url]":rn44fgcb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424961#p424961:rn44fgcb je napisao(la):
Karlo del Ponte » 25 Дец 2016, 23:44[/url]":rn44fgcb]Ако ћемо о линијама, које би могли пустити на нову прилазну саобраћајницу, предлажем следеће:
34 - Да се продужи кроз Српских ударних бригада на Канеревом брду до Миљаковца 1, и смањи интервал.
41 - Студентски трг - Прокоп - Бањица, а нека 40 остане као бржа линија.
51 - Беле воде - Жарково - Пожешка - Ада - Сајам - Прокоп - Аутокоманда - Славија. Интервал 10-так минута.
72 - Аеродром Никола Тесла - Ледине - Војвођанска - Фонтана - Михајла Пупина - Стари савски мост - Савски трг - Мостар - Прокоп. Интервал да буде не већи од 15 минута.
96 - Прокоп - Кнеза Милоша - Таковска - Деспота Стефана - Панчевачки мост - Зрењанински пут - Борча 3.
Укинути 36, који ће бити замењен овим вишефункционалним линијама.

додао бих да се две или три линије од ових 91/92/511/551/552/553 завршава на Прокопу
 
Гага":3uevr601 je napisao(la):
Овде су могли комотно да изграде један кружни ток и да раскрсница буде много једноставнија за саобраћај.

Милоше извини што сам ти украо слику :wink:

Apsolutno tacno i jedino razumno resenje.
Problem je Gago, kao sto znas sto se nasi planeri drze lenjira i eventualno krivuljara.
Sestar ni za zivu glavu!!!
Valjda jos vuku traume iz ranog skolovanja kad su se 'bocnuli' na vrh ;) :D

Razmisljao sam o linijama javnog prevoza i dosao do sledeceg zakljucka.
Sa ovakvim koriscenjem vozova, bilo koju postojecu liniju da preusmerimo na prokop bi bilo bezrazlozno silovanje u mozak korisnika te linije.
Jer broj korisnika vozova je sveukupno smesan, a broj onih koji koriste stanicu prokop ne zavredjuje da pun bus (ili trola) iz pravca, banjice, zvezdare, rakovice, (...) svraca zbog par putnika.
Szoga mislim da bi mnogo bolje (za pocetak) imati jedan fider, koji bi isao prilicno cesto a kruzio pored kroz 'prokop' i okolnim cvoristima putnika.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Treba organizovati posve nove autobuske linije koje bi isle samo od-do Prokopa i povezivali stanicu sa dijelovima grada koji gravitiraju ovoj stanici. Nikakvo skretanje postojecih linija.
 
Vrh