Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

solecar":23ejm0ad je napisao(la):
Ne znam za vas , ali kad malo bolje razmislim , ovo rešenje koje sam naveo , deluje kao idealno.

Ne mislis da je ovo sto si napisao malo prepotentno ?
;)


solecar":23ejm0ad je napisao(la):
Vreme i pare utrošene u izgradnju saobraćajnice kod Prokopa se ne mogu nikada vratiti. Jedino što može da se uradi da bi se dalje sačuvale pare je da se batali sve i ostavi ovakvo kakvo je , pa nek truli narednih 100 - 200 godina , kađa će se možda sam od sebe pojaviti taj četvrti putnik , pa da eto možemo da kažemo kako se povećao broj korisnika Prokopa i na radost Laki72 konstatujemo kako je bio u pravu....

Da si malo manje ostrascen u svojim predlozima, video bi da je laki72 jedan od onih koji uporno stoji pri stanovistu da Prokop nije na pogresnom mestu, koji nikada, ali nikada nije rekao da "tu rupu treba zatrpati" (sto kao resenje pominjase neki drugi forumasi)...


Trudim se da na forumu ne nastupam licno, ali me ova polemika sa tobom, uz secanje o diskusijama o nekim drugim linijama za koje si se takodje zalagao da idu mnogo duzom putanjom nebi li prolazile preko topciderskog brda navode na odredjena razmisljanja...






mvbg1":23ejm0ad je napisao(la):
Evo i ja da kazem jednu ili dve...
U zadnjih mesec ili dva,broj putnika koji koriste stanicu "Prokop" je osetno povecan. Razlog ne znam ali je evidentno povecanje broja putnika koji koriste BG:VOZ a ulaze i izlaze na "Prokopu". Naravno to nisu brojke kao na Karadjordjevom Parku i Vukovom Spomeniku ali je povecanje vidno. Ranije u toku spica na Beograd centru je ulazilo 3-5 ljudi po vozu dok se sada ta cifra neretko penje i na 10-15. Cak i van spica ima putnika,dok ih je ranije bilo u tragovima. Mozda je povecanje prouzrokovano uvodjenjem validiranja na Karadjordjevom Parku pa se jedan deo tih putnika preorjentisao na mesto gde njega nema ili je razlog nesto sasvim drugo ne znam,ali samo prenosim svoje zapazanje kao masinovodja koji tuda svakodnevno vozi.

Drago mi je sto si se javio sa konkretnim brojkama, jer to je od izizetne vazvosti za ovu diskusiju.
Hvala :)

Eto, imamo podatak da 10-15 ljudi koristi ovo stajaliste u spicu. Ajmo biti realni pa reci da ih onda van spica ima 6-7 u najboljem slucaju.
Dal takav broj putnika zavredjuje da se onoliki broj linija preseli na promop kao pocetni terminus, kako se ovde uporno insistira?


Pominjale su se trole.
Tu je potrebno dodatno izgraditi i kontaktnu mrezu i podstanicu za napajanje!



prostorni planer":23ejm0ad je napisao(la):
S obzirom da vecina ljudi koji idu do Zeleznicke stanice sa autobusima 51,91,92,511,551,552,553 idu dalje peske ka gradu ili se prebacuju na tramvaje, mogle bi se te linije premestiti na prokop, a oni bi presedali kod sajma ili mostara. Slicno je i sa linjom 601, 46. Za pocetak barem pola tih linija prebaciti na prokop, plus 36 kako bi postojala veza sa ostatkom grada. Takodje autobusi 52,56 i 53 veci deo dana od sajma do Zelenog Venca saobracaju poluprazni, tako da bi preuzeli ljude koji presedaju ka gradu.

Na primer prebaciti na prokop 51, 53, 91, 92, 551, 552, 553, 601, 46 od mostara ka prokopu i 36. Do Zeleznicke ostaviti samo 511. Tako bi dobili direktnu vezu pola grada sa prokopom, a s obzirom da ce novim bulevarom biti pust saobracaj sve te linije se mogu smestiti. U predelu oko Zeleznice stanice bi dobili manju guzvu i manje zagadjenje.

I sam si rekao da vecina putnika iz navexenih linija nastavlja negde dalje, a ne ostaje kod Z.Stanice.
Po tvom predlogu (koji mi doduse nije najjasnije jer si pomenuo gotovo sve linije koje dolaze iz pravca cukarice ;) ) vecina putnika bi trebala da preseda kod sajma (ne smem ni da zamislim kakav bi tu haos tek nastao) da bi vecinom prazni autobusi nastavili do prokopa? Pa svakako se u bilo kojoj od tih linija vozi vise putnika do zelenog venca ili Savskog trga, nego sto ce ih biti do Prokopa.
Izmedju ostalog, zato sto od prokopa mogu ili ka Nbg, (postoje vec linije sa cukarice ka Nbg) ili ka vuku (Opet, postoji direktna tramvajska linija 12 iz pravca cukarice). :D

Ljudi, hteli mi to uvaziti ili ne, cinjenica je da nemamo niti viska autobusa, niti putnika da bi imali potrebe 7-8 linija preusmeriti preko prokopa.

Jeste, prokop je polidecenijski projekat i razumem nestrpljenje, ali sa druge strane, niti tu ima stanicne zgrade, niti pratecih sadrzaja.
Prilaz iz pravca autoputa nije uradjen.
Takodje, nadvoznjak iz pravca Deligradske.
Tek zavrsetkom svega toga, kao i vecim koriscenjem voza prvenstveno za rigradska naselja i gradove po srbiji Prokop ce biti "u 'punom sjaju' i tada ce sami tokovi putnika nametnuti pojacavanje postojecih i uvodjenje novih linija na prokop.
Ali do tada, zagorcavati zivot vecini sugradjana zarad neceg sto gotovo da nije u funkciji lici ne na razuman predlog unapredjenja putnickog transporta, vec na politicki dekret kojim se opravdavaju svoje odluke, bez obzira na negativne posledice.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
у недељу сам се прошетао до Прокопоа, па ево неколико фотки (сликано око 10:15)

паркиран Флирт за Нови Сад, који је имао полазак тек око 15
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5

а наишла је и Оптима експрес од Филаха ка Једрену
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2

и Флирт за Лапово, полазак око 11:20
Pogledajte prilog 1
 
Bravo Laki, nemoj nista da razumes jer neces. Zasto bi trebali dodatni autobusi kada je rastojanje sajam-prokop isto kao i sajam gzs? Bas su super oni autobusi sto stoje na savskom trgu, glupo bi bilo da umesto njih imamo neke klupice, cistiji vazduh, manju buku. Vecina ljudi iz autobusa ka Gzs i preseda kod sajma, tako da je bas potrebno, da zbog 2,5 putnika po vozilu van spica stotine autobusa idu na Savski trg.
 
Zbog BNV se ukida terminus Savski trg. Deo linija će ići na okretnicu ispod Gazele dok će verovatno deo sprovesti preko Prokopa. Samo što to neće biti skoro.

Presednes na Gazeli i već sledeća stanica i na Prokopu si. Tu bi koristilo i da trole staju na Gazeli, ali to je druga priča...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452030#p452030:2qafxq9n je napisao(la):
laki72 » May 18th, 2017, 12:53 am[/url]":2qafxq9n]
solecar":2qafxq9n je napisao(la):
Ne znam za vas , ali kad malo bolje razmislim , ovo rešenje koje sam naveo , deluje kao idealno.

Ne mislis da je ovo sto si napisao malo prepotentno? ;)
Ne mislim uopšte da je prepotentno , već sakrastično. Druga stvar je što malo njih (mislim na posetioce forume) to prepozna. Možda je problem i do mene , što volim neke stvari da kažem na slikovit način , umesto da ih uprostim tako da može da razume i dete od dve godine.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452030#p452030:2qafxq9n je napisao(la):
laki72 » May 18th, 2017, 12:53 am[/url]":2qafxq9n]
solecar":2qafxq9n je napisao(la):
Vreme i pare utrošene u izgradnju saobraćajnice kod Prokopa se ne mogu nikada vratiti. Jedino što može da se uradi da bi se dalje sačuvale pare je da se batali sve i ostavi ovakvo kakvo je , pa nek truli narednih 100 - 200 godina , kađa će se možda sam od sebe pojaviti taj četvrti putnik , pa da eto možemo da kažemo kako se povećao broj korisnika Prokopa i na radost Laki72 konstatujemo kako je bio u pravu....

Da si malo manje ostrascen u svojim predlozima, video bi da je laki72 jedan od onih koji uporno stoji pri stanovistu da Prokop nije na pogresnom mestu, koji nikada, ali nikada nije rekao da "tu rupu treba zatrpati" (sto kao resenje pominjase neki drugi forumasi)...
Opet ponavljam , u pitanju je sarkazam. Zatrpavanje Prokopa se nije uopšte odnosilo na tebe , već na RioBL. Na tebe se odnosio samo onaj deo o broju putnika , i o tvom stavu da treba da čekamo da se putnici sami od sebe pojave , pa da tek onda puštamo autobuske linije , za razliku od mene i još nekih članova koji smo suprotnog stava , da treba prvo dovesti linije , pa kad ljudi vide da je Prokop pristupačan , sami će početi da ga koriste u većem broju. Ne mora dvadeset linija da se preusmeri da se okreće kod Prokopa ili da budu prolazne linije , dovoljno je nekoliko linija , ali da te linije imaju kasnije polaske (posle 20:30) , da budu brze veze ka Slaviji i GŽS i da budu dvosmerne , da linije imaju češći takt , da naselja koja su u neposrednoj blizini Prokopa imaju direktnu vezu sa istim ...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452030#p452030:2qafxq9n je napisao(la):
laki72 » May 18th, 2017, 12:53 am[/url]":2qafxq9n]
Trudim se da na forumu ne nastupam licno, ali me ova polemika sa tobom, uz secanje o diskusijama o nekim drugim linijama za koje si se takodje zalagao da idu mnogo duzom putanjom nebi li prolazile preko topciderskog brda navode na odredjena razmisljanja...
Zaključak je da se stavovi mog i tvog rešenja vezano za Prokop razlikuju , i tu se očigledno ništa neće promeniti ni narednih 100 godina... Odgovoriću na onaj post koji sam i rekao da ću odgovoriti , i to bi bilo to. Mislim da naša dalja međusobrna "rasprava" ne bi vodila nigde , te da je najbolje da je više ne produbljujemo bespotrebno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452091#p452091:16vxqc9v je napisao(la):
vucko » May 18th, 2017, 11:39 am[/url]":16vxqc9v]Zbog BNV se ukida terminus Savski trg. Deo linija će ići na okretnicu ispod Gazele dok će verovatno deo sprovesti preko Prokopa. Samo što to neće biti skoro.
Ono što ja znam je da je zamisao da 46 i 601 budu kod nove okretnice u bloku 42 , da se neke linije preusmere do bloka 20 , neke na okretnicu kod Mostara , a neke Dragana Mancea ...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452091#p452091:16vxqc9v je napisao(la):
vucko » May 18th, 2017, 11:39 am[/url]":16vxqc9v]Presednes na Gazeli i već sledeća stanica i na Prokopu si. Tu bi koristilo i da trole staju na Gazeli, ali to je druga priča...
... koja bi zahtevala proširenje nadvožnjaka , a to bi značilo opšti haos nekoliko godina , obzirnom na brzinu kojom izvodimo radove po gradu.
 
Морамо да гледамо целокупни ток кретања људи, и путника железнице, и путника градског превоза. Реалност је да највећи број путника користи линије које окрећу код ГЖС како би стигао ближе центру града из периферије (Сурчин, Сремчица, Остружница...). Велика је разлика да ли ће неко са 601 да преседне на 7 код ГЖС и за једну станицу је код Београђанке, или ће то учинити у блоку 42, и онда се возити трамвајем дуже само до ГЖС.

Што се тиче самих линија, сада ми је пала на памет једна идеја, да се линија 24 (коју би иначе волео да видим као електробуску линију) продужи од Неимара преко Јужног булевара, кружног тока на Тргу ослобођења, др Милутина Ивковића, булеваром кнеза Александра и Драгана Манцеа све до Прокопа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452105#p452105:3adnfhoy je napisao(la):
Дошљак » May 18th, 2017, 1:16 pm[/url]":3adnfhoy]Морамо да гледамо целокупни ток кретања људи, и путника железнице, и путника градског превоза. Реалност је да највећи број путника користи линије које окрећу код ГЖС како би стигао ближе центру града из периферије (Сурчин, Сремчица, Остружница...). Велика је разлика да ли ће неко са 601 да преседне на 7 код ГЖС и за једну станицу је код Београђанке, или ће то учинити у блоку 42, и онда се возити трамвајем дуже само до ГЖС.
Tačno tako. Bolje je neke linije i produžiti da idu preko Starog Savskog mosta do bloka 20 , nego ih sve prebacivati na Prokop ili okretnicu Mostar , odnosno blok 42.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452105#p452105:3adnfhoy je napisao(la):
Дошљак » May 18th, 2017, 1:16 pm[/url]":3adnfhoy]Што се тиче самих линија, сада ми је пала на памет једна идеја, да се линија 24 (коју би иначе волео да видим као електробуску линију) продужи од Неимара преко Јужног булевара, кружног тока на Тргу ослобођења, др Милутина Ивковића, булеваром кнеза Александра и Драгана Манцеа све до Прокопа.
24 bi u tom slučaju morao da se okreće kod okretnice u Dragana Mancea. Na liniji bi morao da ostane minibus , i da se doda još jedno vozilo da bi se zadržao postojeći takt.
 
solecar, нашао сам још један предлог линија за Прокоп:

трола: Студентски Трг-Железничка Станица "Београд Центар"
33 Железничка Станица "Београд Центар"-Кумодраж
34 (Железничка Станица "Београд Центар"-Миљаковац 1
44 Топчидерско Брдо /Сењак/-Железничка Станица "Београд Центар"-Вилине Воде-Дунав Станица
91 Железничка Станица "Београд Центар"-Остружница /Ново Насеље/
511 Железничка Станица "Београд Центар"-Сремчица
552 Железничка Станица "Београд Центар"-Умка
553 Железничка Станица "Београд Центар"-Руцка
 
Propustio si i 58 koji se spominje. :) Da li znaš šta je ovo za šta si dao link , tj. na šta se odnosi ovaj spisak , obzirom da nisu sve linije navedene?
 
ово сам ја правио предлог ренумерације свих линија у градском и приградском превозу. уз измене неких линија и убацивање неких нових, нарочито у приграду
 
Onda je trebalo da ono "našao" zameniš sa "moj predlog rađen ranije" , kako ne bi bilo nesporazuma.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452114#p452114:cprfyd7l je napisao(la):
solecar » May 18th, 2017, 2:28 pm[/url]":cprfyd7l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452105#p452105:cprfyd7l je napisao(la):
Дошљак » May 18th, 2017, 1:16 pm[/url]":cprfyd7l]Што се тиче самих линија, сада ми је пала на памет једна идеја, да се линија 24 (коју би иначе волео да видим као електробуску линију) продужи од Неимара преко Јужног булевара, кружног тока на Тргу ослобођења, др Милутина Ивковића, булеваром кнеза Александра и Драгана Манцеа све до Прокопа.
24 bi u tom slučaju morao da se okreće kod okretnice u Dragana Mancea. Na liniji bi morao da ostane minibus , i da se doda još jedno vozilo da bi se zadržao postojeći takt.
Nakon što sam razmislio , ipak sam uvideo da to i nije baš izvodljivo. Problem je što ulica Mihaila Gavrilovića , iako je dvosmerna , nije dovolno široka da bi mogla da primi minibuseve u oba smera , i da bi u tom slučaju bilo problematično za smer ka centru , jer bi linija morala mnogo da kruži da bi došla do sadašnje lokacije , obzirom na sistem jednosmernih ulica u neposrednoj blizini. Baš sam prolazio tuda večeras i primetio da ne baš tako lako mimoiđu dva automobila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452129#p452129:3uy27bqn je napisao(la):
solecar » 18 Мај 2017, 16:25[/url]":3uy27bqn]Onda je trebalo da ono "našao" zameniš sa "moj predlog rađen ranije" , kako ne bi bilo nesporazuma.

па нашао сам га на форуму где сам га оставио :)
 
Како напредују радови?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452203#p452203:1bsapum7 je napisao(la):
solecar » Чет Мај 18, 2017 10:07 pm[/url]":1bsapum7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452114#p452114:1bsapum7 je napisao(la):
solecar » May 18th, 2017, 2:28 pm[/url]":1bsapum7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452105#p452105:1bsapum7 je napisao(la):
Дошљак » May 18th, 2017, 1:16 pm[/url]":1bsapum7]Што се тиче самих линија, сада ми је пала на памет једна идеја, да се линија 24 (коју би иначе волео да видим као електробуску линију) продужи од Неимара преко Јужног булевара, кружног тока на Тргу ослобођења, др Милутина Ивковића, булеваром кнеза Александра и Драгана Манцеа све до Прокопа.
24 bi u tom slučaju morao da se okreće kod okretnice u Dragana Mancea. Na liniji bi morao da ostane minibus , i da se doda još jedno vozilo da bi se zadržao postojeći takt.
Nakon što sam razmislio , ipak sam uvideo da to i nije baš izvodljivo. Problem je što ulica Mihaila Gavrilovića , iako je dvosmerna , nije dovolno široka da bi mogla da primi minibuseve u oba smera , i da bi u tom slučaju bilo problematično za smer ka centru , jer bi linija morala mnogo da kruži da bi došla do sadašnje lokacije , obzirom na sistem jednosmernih ulica u neposrednoj blizini. Baš sam prolazio tuda večeras i primetio da ne baš tako lako mimoiđu dva automobila.

Имаш право, део између Неимарског парка и Јужног булевара је ипак мали лавиринт једносмерних улица. Али ми је пала на памет једна друга линија, 38Л која сада окреће на Мостару, могла би да окреће на Прокопу, а искрено што да не и линија 38 да се продужи од Шумица Устаничком до Аутокоманде, па др Милутина Ивковић-кнеза Александр-Драгана Манцеа све до Прокопа.
 
38L bi mogao ili do Prokopa ili do Pogona NBG , ako bi išao trasom preko autoputa. Ako bi išao autoputem , 38L bi mogao u jednoj varijanti do Pogona NBG , uz svraćanje do Propa po izgradnji pristupne saobraćajnice sa severne strane (autoputa). Mada je po meni mnogo bolje rešenje da stave da linija 38L ide Ustaničkom u oba smera , pa Autokomanda , Dr. Milutina Ivkovića , Prokop , Savska , GŽS.
Ovo za 38 bi bilo idealno rešenje , ali čisto sumnjam da bi ga prihvatili. Jedva su pristali i na ovo produženje do VML.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452278#p452278:1wzwubds je napisao(la):
igor989 » May 19th, 2017, 11:09 am[/url]":1wzwubds]Како напредују радови?
Biće slike najverovatnije večeras , pošto nemam trenutno vremena da ih sređujem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451957#p451957:2nslhv3z je napisao(la):
laki72 » May 17th, 2017, 5:15 pm[/url]":2nslhv3z]
solecar":2nslhv3z je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451764#p451764 je napisao(la):
prostorni planer » May 17th, 2017, 12:06 am[/url]":2nslhv3z]Postoji mogunost da par linija krece u pravcu ka Dragana Mancea, a par u suprotnom. Jedni bi se autobusi iskljucivali sada ispod novog podvoznjaka a drugih par linija bi islo pravo i posle solitera levo dolazili bi sa suprotne strane (ne znam nazive ulica) takodje ima ona velika kruzna saobracajnica ispod koje vozovi ulaze u tunel i tu bi neke linije mogle da pauziraju.
Ništa te nisam razumeo. O kakvoj kružnoj saobraćajnici pričaš? Gde bi se linije okretale (čekale vreme)? Da li bi mogao da to iscrtaš na mapi? Jedino što sam skapirao je da bi linije išle ulicom Dragana Mancea.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451764#p451764 je napisao(la):
prostorni planer » May 17th, 2017, 12:06 am[/url]":2nslhv3z]Moje misljenje je da sve linije koje sada idu do gzs kao krajnje stanice treba premestiti u blok 42, blok 20 i na prokop. Izmestanjem glavnih stanica autobuske i zeleznicke, nema ni potrebe za njima. Eventualno ostaviti jednu do dve uz tramvaje.
Bez obzira na izmeštanje GŽS i BAS - a , 601 do GŽS velika većina ljudi koristi kao presedačku opciju na druge linije ili odlazak u bližizi centar peške. Isto je i sa 511 , koliko sam mogao da primetim.
Vidi logike, a 51 i 53 ne koriste za odlazak u centar ?
Hahahaa
Kakvva zamena teza.

Linija 59 je prvobitno imala terminus na autokomandi. Nedugo po otvaranju linije produzena je do prokopa, gde je dugo godina bilo njeno pocetno stajaliste.
P o meni od mnogih linija koje ste naveli, mnogo je bolje da se ona vrati na prokop. Eto, vec uz 44 i 59 tri pravca bi bila pokrivena, maltene bez dodatnih vozila.

Presedanje?
Koga briga... iskrrno nemam trunku razumevanja za sugradjane koji smatraju da iz njihovog kraja mora da ima linija ka s im delovima grada.
Za takve, postoji bajs, taksi, licni automobil.
Nekada je postojalo opravdanje zbog karata za prevoz, ali danas, kada konacno imamo zaziveli sistem vremenske karte, ta prica nema nikakvo opravdanje.
Kao što sam i obećao.

Spominješ kako te je briga zbog ljudi koji bi da imaju direktan prevoz , i kako danas nema opravdanja za tako nešto , obzirom da imamo vremenske karte , kojima je omogućeno više presedanja po ceni jedne karte. A onda „tresneš“ , da se slikovito izrazim , priču o tome kako 51 i 53 ne smeju da se izmeštaju iz centra , zato što korisnici Belih voda , Banovog brda , Vidikovca , Ceraka , Žarkova , Skojevskog naselja , Filmskog grada moraju da imaju direktnu vezu sa centrom bez presedanja. I sve to podvedeš pod priču o zameni teza , uz davanje predloga o skraćenju linije 59 do Prokopa , koji je ništa drugo do zamena teza. Vidi logike , 59 ne koriste za odlazak u centar. Znači po tebi stanovnici Miljakovca , Kanarevog brda , dela Rakovice i dela Banjice ne idu uopšte u centar sa 59 , nego čekaju 47 , jer isključivo sa njim idu u centar. Nije ovo nikakva nova zamena teza , nego zaključak do koga sam došao na osnovu onoga što si napisao. Linija 59 se toliko napuni na početnoj stanici na Slaviji da ponekad već kod Kađorđevog parka bude problem da se uđe , a to je prva stanica.
Što se tiče linije 53 , uopšte nisam predlagao da se uzmesti sa Zelenog venca na Prokop , već da to ne bi bilo dobro rešenje , za razliku od Karlovog predloga za preusmerenje 51 preko Prokopa na Slaviju , zato što sa 51 može na Banovom brdu da se preseda na tramvaje 12 i 13 , na kojima saobraća CAF , a koji idu istom trasom kao i 51 do GŽS ili nešto niže na 52 i 53 kojim se može doći do GŽS silaskom na stanici kod Finansijskog parka , ili presedanjem od Gospodarske mehane do Sajma , pa na tramvaj 3. Pri tom , tramvaji 3 i 12 voze dublje u centar grada.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451957#p451957:2nslhv3z je napisao(la):
laki72 » May 17th, 2017, 5:15 pm[/url]":2nslhv3z]Slicna prica i o fider autobusu. Naravno da nece da ga cekaju 30 minuta, ali da je u pitanju 7-10 cekali bi ga a ne bi isli do sledece stanice i cekali punu 46 ili neki drugi prevoz.
I gde je to 'zapisano' da fider linija mora biti jedna jedina i da mora biti jednosmerna? :)
Na osnovu trase koju si predložio (Prokop , Senjak , Mostar , Autokomanda , Dedinje , Prokop). Ako bi postojala samo takva linija , mogla bi da ide samo u jednom smeru , zati što nije moguće skretanje iz Bulevara vojvode Mišića u Koste Glavinića iz pravca Mostara. Ako hoću da iz pravca Mostara preko Bulevara vojvode Mišića da dođem do Koste Glavinića , moram da idem od Sajma čak do petlje Radnička , pa da se tamo polukružno okrećem i istim putem , samo u suprotnom smeru vratim do Sajma , da bih mogao u Koste Glavinića. Nekada je tu u blizini postojalo skretanje iz Bulevara vojvode Mišića u Koste Glavinića iz pravca Mostara , ali zbog čestih saobraćajnih nesreća i pretrčavanja građana , postavljena je ograda sve do petlje Radnička , radi bezbednosti svih učesnika u saobraćaju. Nadam se da sam bio dovoljno jasan. Shodno iznesenom , zamisli nekog ko se nalazi na Topčiderskoj zvezdi , a hoće da dođe do Prokopa da bi prešao na voz. Pri samoj pomisli na silno kruženje , u startu bi odustali , jer bi većini bilo mnogo da idu odatle peške do Prokopa ,

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451957#p451957:2nslhv3z je napisao(la):
laki72 » May 17th, 2017, 5:15 pm[/url]":2nslhv3z]
Eto predlog koji je iznesen za liniju 44 je odlican, uz uslov da se takt poboljsa.
Ja samo ukazujem da sadasnja stanica sa sadasnjim brojem putnika ne zavredjuje veliki broj linija.
Ovo je jedina stvar oko koje ćemo se složiti , sad i u bliskoj i daljoj budućnosti. Za početak , neka linija krene sa postojećim brojem vozila , pa da vidimo kako će da bude. Mišljenja sam da kad vide ljudi da mnogo brže mogu da stignu na Novi Beograd , u Zemun , naselja sa leve obale Dunava , do istočnog dela Beograda ... , sami će početi da više koriste liniju , te će se samim tim i sami građani da krenu sa vršenjem pritiska da se poveća broj vozila. Ukoliko se to pak ne desi , priznamo da smo pogrešili i vidimo šta i kako dalje da radimo kako bi smo poboljšali liniju.

Ja sam , primera radi , bio protiv produženja linije 85 od Pohorske do Borče , jer sam bio ubeđenja da to neće funkcionisati , da neće imati putnika , da je linija predugačka i da će biti problema zbog gužvi u saobraćaju ... Bio sam jedini koji je tako mislio , ali nakon što su me drugi razuverili , i nakon što sam i sam imao prilike da se uverim u ono što su pričali , priznao sam da sam pogrešio , i dodao da sam čak i prijatno iznenađen kako dobro funkcioniše linija.

Kao zaključak , ma koliko god puta čitao, i trudio se da razumem , nikako mi ne izbija iz glave utisak da iz nekog razloga mrziš Prokop , te samim tim i svaki predlog vezano za preusmerenje bilo koje linije.
To što mi drugi iznosimo predloge , ne znači apriori da očekujemo da će svaki da bude usvojen , već razmenjujemo mišljenja , sve u cilju da dođemo do što boljeg (optimalnijeg) rešenja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452116#p452116:2rm9c8rr je napisao(la):
JohnnyLee » May 18th, 2017, 2:42 pm[/url]":2rm9c8rr]solecar, нашао сам још један предлог линија за Прокоп:

трола: Студентски Трг-Железничка Станица "Београд Центар"
33 Железничка Станица "Београд Центар"-Кумодраж
34 (Железничка Станица "Београд Центар"-Миљаковац 1
44 Топчидерско Брдо /Сењак/-Железничка Станица "Београд Центар"-Вилине Воде-Дунав Станица
91 Железничка Станица "Београд Центар"-Остружница /Ново Насеље/
511 Железничка Станица "Београд Центар"-Сремчица
552 Железничка Станица "Београд Центар"-Умка
553 Железничка Станица "Београд Центар"-Руцка
Predlog nije loš , samo što ne bih dirao 33 , a što se tiče linija sa GŽS , tu bi ih malo drukčije rasporedio. 92 + 552 jedna linija sa 5 (2+3) vozila , preusmerenje na Prokop. Linije 511 , 551 i 601 ne dirati , eventualno ih produžiti do bloka 20 ili negde u blizi GŽS ...
Trola može , a može i / ili 41 da se preusmeri ...
 
то је само предлог, дае разрађуј и мењај слободно :) имаш и фајл, па преузми и одатле шта ти одговара
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451540#p451540:1bmozqha je napisao(la):
Гага » May 16th, 2017, 12:05 am[/url]":1bmozqha]Овде су могли комотно да изграде један кружни ток и да раскрсница буде много једноставнија за саобраћај.

Милоше извини што сам ти украо слику :wink:

file.php


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451673#p451673:1bmozqha je napisao(la):
laki72 » May 16th, 2017, 3:51 pm[/url]":1bmozqha]Apsolutno tacno i jedino razumno resenje.
Problem je Gago, kao sto znas sto se nasi planeri drze lenjira i eventualno krivuljara.
Sestar ni za zivu glavu!!!
Valjda jos vuku traume iz ranog skolovanja kad su se 'bocnuli' na vrh ;) :D

Razmisljao sam o linijama javnog prevoza i dosao do sledeceg zakljucka.
Sa ovakvim koriscenjem vozova, bilo koju postojecu liniju da preusmerimo na prokop bi bilo bezrazlozno silovanje u mozak korisnika te linije.
Jer broj korisnika vozova je sveukupno smesan, a broj onih koji koriste stanicu prokop ne zavredjuje da pun bus (ili trola) iz pravca, banjice, zvezdare, rakovice, (...) svraca zbog par putnika.
Szoga mislim da bi mnogo bolje (za pocetak) imati jedan fider, koji bi isao prilicno cesto a kruzio pored kroz 'prokop' i okolnim cvoristima putnika.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451541#p451541:1bmozqha je napisao(la):
Igor » May 16th, 2017, 12:07 am[/url]":1bmozqha]Mislim da nema prostora niti da ima potrebe. Jasni su prioritetni pravci

Generalno , što se tiče kružnih tokova , slažem se sa Laki72 , ali za ovaj konkretan slučaj u Prokopu , složio bih se sa Igorom. Zbog jednog malog pačenceta koje predstavlja parking , zaista ne vidim potrebu za kružnim tokom.

 
Ako smo mi gradili Prokop 30 godina i uložili stotine miliona evra da bi u špicu desetoro ljudi ušlo u BG voz onda je*******ote život. Kome nije jasno da je buduća glavna železnička stanica na potpuno pogrešnom mestu i da stanica nikada neće biti atraktivna onda neka ode na Prokop, sedi na klupi ceo dan i gleda u tu tugu.
 
Vrh