Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Koje su resenja u opticaju da ja sto jednostavnije stignem iz Bataje u Ikeu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447543#p447543:1dw0713b je napisao(la):
boca-ica » Pet Apr 21, 2017 1:41 pm[/url]":1dw0713b]Koje su resenja u opticaju da ja sto jednostavnije stignem iz Bataje u Ikeu?
Ako je akcenat na ovom 'sto jednostavnije', napises 'niš' na kartonu, izađes na autoput i dignes palac. :D
:sesir:
 
A sta ako neka macka vozeci procita Miss ....pa prorade instikti
ajojj meni....
Zato ja bih se ipak drzao gradskih linija jav. saob. :lool:
 
Šta mislite o sledećem predlogu za liniju 84? Ako bi linija radila u ekspres režimu , mogla bi da stigne do Dunav stanice za 40 minuta , iako bi malo kružila. Sa istim brojem vozila bi se dobio takt od 7 - 9 minuta u odnosu na sadašnjih 6 - 8 minuta. Na ovaj način bi se ozbegao Terazijski tunel.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440965#p440965:3jx88nv4 je napisao(la):
ГЛАС ПРИРОДЕ » Ned Mar 19, 2017 3:58 am[/url]":3jx88nv4]Предложено је повезивање 67 и 27, што би имало више предности, али из неког разлога ништа се није десило и после више од годину дана.

Bolje rešenje bi bilo da se spoje 27E i 67. To je trebalo da se uradi umesto produžavanja 27E do bloka 20.
27 treba da se, po izgradnji termunusa u Dunavskoj, izmesti tamo sa Trga Republike. Bilo bi previše da oba mirijevska prevoza za centar grada idu na Novi Beograd i zavise od gužvi u Terazijskom tunelu i na Brankovom mostu. Isto tako, 27 već dovoljno "upada" u gužve u Ruzveltovoj i Bulevaru, a i trasa do Trga mu je znatno duža od 27E. A ide i znatno češće od 67.
 
Nakon izgradnje Big fashion tržnog centra na Karaburmi, treba srediti saobraćaj u tom delu grada. 25P i 74 u pravcu Mirijeva trpe veliko opterećenje jer sada imamo 2 tržna centra na maloj razdaljini (Big fashion i TC "Karaburma"). Sinoć je bila nesnosna gužva jer prevoza nije bilo preko 20 minuta na stanici kod Big fashiona u pravcu Mirijeva (prošli su 32, 35 i 202, i u njima nije bilo većih gužvi). U 25P je bio haos, a tek se videlo kakvo je stanje kada je bus došao do TC "Karaburma", gde je čekalo preko 20 ljudi, a uspelo je da se ugura svega par. Mislim da je ovde već sada potrebna linija do centra, sa boljim taktom, koja bi išla do Trga (dok se ne izgradi terminus Dunavska) trasom Trg Republike - Bul. despota Stefana - Višnjička - Mirijevski bulevar i dalje trasom 25P do Mirijeva 4. 25P treba vratiti na okretnicu na Karaburmi ili spojiti sa 25 u jednu liniju (Karaburma 2 - Kumodraž (Stepina kuća), a preostale autobuse staviti na ovu liniju. Mislim da treba ozbiljno da se razmišlja i o produženju tramvajske pruge od Bogoslovije do Ade Huje. Nadam se da se o ovome već diskutovalo ovde...
 
Neznam gde da pitam, a glupo da otvaram temu. Zna li neko sta se desava sa trolebusima na potezu Vracara? Ovo nije normalno sta se desava danas i juce. 21 su izgleda redukovali sto je dovelo do toga da se u vec punoj 29 nabiju jos i ljudi sa Uciteljskog. A obavestenja nigde... Jutros idem na posao i znaju svi u kraju kada ima trola, ima u 8.05 pa sledeca u 8.12 ali svi znaju da krece oko 2 minuta ranije. Iz kuce izlazim u 8.05 da bih stigao na ovu u 8.12 ( inace zivim 2 minuta od stanice) bukvalno ja i jos jedna zena smo trcali da nam ne bi pobegla trola koja je bila na 2 stanici u 8.08?!? Naravno guzva je bila ogromna, sto je jako neobicno za 21 koji je pun samo za vreme spica znaci negde oko 7.30 i 15.30 . Onda kada sam se vracao sa posla u 14.24 dolazim na stanicu Studentski Trg, zna se obicno stizem na trolu koja krene oko 14.27 naravno polazak se nije odrzao. I znaci GSP hoce da se placa karta koja je preskupa da bih se vracao kuci sa 29tkom i da bih pesacio posle 10 minuta?? Pa stvarno nije uredu bolje ukinite 21 a ne ovako da se muce svi i da je cekaju po 30 minuta. Dok sam se vracao kuci sam bas obratio paznju, od Studentskog trga do Crvenog Krsta u suprotnom smeru samo je prosao 1 trolejbus 21 sto je stvarno premalo. A juce kada sam se vracao kuci sam dosao na stanicu Studentski Trg u 14.20 I cekao sve do 14.40 da bih se na kraju gurao u 21ici iz koje su ispadali ljudi. Direkcija stvarno nije u redu sto je redukovala polaske, dok 41 redovno zvrnda prazna jer ide na 2 minuta i to zglobni trolejbusi dok 29,22 i 21 ljudi bukvalno ispadaju iz trolejbusa za vreme spica! Mi imamo razumevanja da je Banjica veliko naselje, ali opet broj ljudi koji pokrivaju "Vracarski trolejbusi" je daleko veci, pritom 29 cesto ume da zakaze, na 19 se ne racuna jer je red voznje jadan, 22 je uvek isla solidno ali na 21 je uvek padao teret kada 29tke nema najvise jer ipak za vreme spica po "redu voznje" treba da ide na 8 minuta. Zna li neko uopste sta se desava?
 
Замислите тек кад доктори наука буду заменили Врачарске троле са кинеским електробусима мањег капацитета.
 
Ni na 41 nije situacija baš sjajna. Zna nekad da se čeka i po desetak minuta , a ponekad i da za 5 minuta prođu 3 trole. Rekao bih da 40 mnogo bolje funkcioniše , iako je ređi u odnosu na 41.
 
Neznam kakvo je stanje na 41, ali koliko sam video na Studentskom trgu dok cekam trolu, gledam 41 krece zglobni i prodje, i odmah krece sa okretnice sledeci 41 sto je stvarno previse, a oba budu poluprazna. Dok 29 nekada isto tako nema je po 20 minuta, a onda se prate po 2 i obe budu pune. Ali zaboravljas da Medakovic i Banjica imaju raznorazne alternative dok Uciteljsko naselje nema nijednu osim 20 ( koja em ide retko em i nije bas neki prevoz jer ne ide do grada) , do 31 i 29 ima da se pesaci. Na papiru 22 ide redje od 21, dok u realnosti nije tako pogledajte i nedeljom 22 ide cesce a Lekino Brdo ima 22,46, i 55 dok je u blizini 26 sto slozicete se samnom nije u redu. Uostalom nijednom niko nije rekao kako nam je problem cekati 10 minuta, ali 20 minuta nedeljom i skoro 15 subotom je stvarno previse. Pritom vecina zivi blizu pocetne stanice, pa se gleda red voznje i natempiras se, a ovo ovako kada krecu ko kad hoce nemoze covek da se uklopi. Predlog je da se subotom i nedeljom smanji vreme od pocetne do zadnje posto se stize za 15 minuta, pa onda vozaci narednih 10-15 minuta prave pauzu i tako za svaki polazak jos krecu kad hoce. Sto se npr. ne skine 1 trola sa 29tke i prebaci na 21? Nista se ne bi ostetilo jer 21 ionako pomaze na Vracaru, dok za Medakovic je sasvim dovoljno ovako ionako se najvise napuni na Vracaru upravo.
 
Pa gledajte kako ulaze u vozila i što je još gore kako izlaze. To se zvera na sve strane ili u mobilne pa onda lagano prilaženje vozilu i još sporiji ulazak. Izlazak iz vozila je priča za sebe, to se sedi dok zadnji ne uđe pa onda lagano probijanje ka vratima a ako ostane u vozilu onda je povika na vozača što ne pazi. I normalno vozači postaju sve pažljiviji i sve duže sede po stanicama dok se intervali ne poremete.
Znači vozim se svaki dan, gledam i situacija je sve gora a naročito kod mlađe populacije. Ti su najsporiji.
Tu teško da ima bilo kakvog intervala i reda vožnje.
 
ОТ: Јуче сам чекао 19 или 29 на Славији 10-15 мин да би дошле 4 соло троле 19,29,22 па 29 све 3 пуне осим четврте.. И овај четврти отвара врата иза ове 3 на самој кривини једва сам стигао да уђем. Тако да је ситуација јасна.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452351#p452351:17iulhe0 je napisao(la):
igorsimic » 19 May 2017 17:48[/url]":17iulhe0]Neznam kakvo je stanje na 41, ali koliko sam video na Studentskom trgu dok cekam trolu, gledam 41 krece zglobni i prodje, i odmah krece sa okretnice sledeci 41 sto je stvarno previse, a oba budu poluprazna. Dok 29 nekada isto tako nema je po 20 minuta, a onda se prate po 2 i obe budu pune. Ali zaboravljas da Medakovic i Banjica imaju raznorazne alternative dok Uciteljsko naselje nema nijednu osim 20 ( koja em ide retko em i nije bas neki prevoz jer ne ide do grada) , do 31 i 29 ima da se pesaci. Na papiru 22 ide redje od 21, dok u realnosti nije tako pogledajte i nedeljom 22 ide cesce a Lekino Brdo ima 22,46, i 55 dok je u blizini 26 sto slozicete se samnom nije u redu. Uostalom nijednom niko nije rekao kako nam je problem cekati 10 minuta, ali 20 minuta nedeljom i skoro 15 subotom je stvarno previse. Pritom vecina zivi blizu pocetne stanice, pa se gleda red voznje i natempiras se, a ovo ovako kada krecu ko kad hoce nemoze covek da se uklopi. Predlog je da se subotom i nedeljom smanji vreme od pocetne do zadnje posto se stize za 15 minuta, pa onda vozaci narednih 10-15 minuta prave pauzu i tako za svaki polazak jos krecu kad hoce. Sto se npr. ne skine 1 trola sa 29tke i prebaci na 21? Nista se ne bi ostetilo jer 21 ionako pomaze na Vracaru, dok za Medakovic je sasvim dovoljno ovako ionako se najvise napuni na Vracaru upravo.

21 је сад и добар какав је био

А 29 најдебилнији распоред, прво соло па тек онда зглобна тролза, а треба обратно, а може се решити увођењем троле до ВМЛ и Кумодража
 
Dobar je 21, samo neznam sta je bilo ta dva dana. Radnim danom je red voznje odlican, subotom je isto ok, ali nedeljom je ocajan red voznje, cekati trolu 20 minuta je stvarno puno.Dolazimo u situaciju da cak i 22 ide cesce a pritom najveci deo Lekinog brda ima alternativu u vidu 46,55,26 i slozicete se samnom sve te linije idu mnogo cesce od 20 minuta. Zasto se npr. ne ubaci jos jedna trola na 21 nedeljom da bi isla na 15tak minuta ? Moze na primer da se skine sa 29tke a to se ne bi ni osetilo jer iovako ide cesto a 21 svakako kupi putnike na Vracaru.
 
Trebalo bi 21 da pojacaju nedeljom da ide kao subotom na 14 minuta, a radnim danom najgore je za vreme spica. Bukvalno trole krecu pune sa pocetne, a kod Rimske se ne moze uci u trolejbus. Takvi su svi polasci od 6.55 pa sve do negde 7.40 a onda posle opet krece spic za ljude koji rade od 9 pa je najpuniji onaj u 8.20 mada i polasci pre se cesto desi da bude pun trolejbus.Nije sada da ja hocu da zakinem nesto nekome, ali iskreno ja nikada nisam video da 22 izlazi puna sa Lekinog Brda, dok se u 21 cesto jedva udje kod Velizara Kosanovica iako trola ide na 8 minuta u spicu.
 
Kao sto si i sam rekao u jednom od prethodnih postova , Lekino brdo ima 25 , 25P , 26 , 46 i 55 koji voze ka centru , pored trole , dok 21 ima samo liniju 20 koja vozi iz jednog perifernog naselja do drugog , a mnogo vise ljudi je u Ucitekljskom naselju nego na Lekinom brdu , plus sto je evidentan ubrzani porast novih visespratnica u Uciteljskom naselju , u odnosu na Pasino brdo.
 
Zbog radova na rekonstrukciji kolovoza u ul. Mije Kovačevića, na delu od kružnog toka „Bogoslovija“ do ul. Čarli Čaplina, koje izvodi preduzeće „Ratko Mitrović – niskogradnja d.o.o“ , kako bi se smanjili vremenski gubici, odnosno nagomilavanje vozila javnog prevoza, u periodu od 3.6.2017. godine (sa prvim jutarnjim polascima) do 9.7.2017. godine, doći će do nove izmene režima rada linija 32 i 74 na sledeći način:

• vozila će u oba smera, na delu od kružnog toka „Bogoslovija“ do raskrsnice ulica Svetog Nikole - Ruzveltova saobraćati sledećim saobraćajnicama: Kružni tok „Bogoslovija“ - Severni bulevar - Veljka Dugoševića - Svetog Nikole - Ruzveltova i dalje redovnim trasama.

Stajalište:

• uspostavlja se privremeno stajalište u Severnom bulevaru u smeru kretanja ka Vukovom spomeniku neposredno, po prelasku kružnog toka „Bogoslovija“.
Na izmenjenom delu trase vozila JGP-a koristiće postojeća stajališta.


Izvor: Gradsko saobraćajno preduzeće "Beograd" (www.gspbeograd.rs)

P.S.

Zanimljivo , ja se baš spremao da pišem nadležnima da baš ove dve linije promene trasu , i to baš na način na koji su izvršene promene. :)
 
Iskreno ne znam što bi ih gurao tuda samo da bespotrebno produže trasu. Jedina vajda je da se malo pomogne 65, ali ne vidim neku drugu svrhu.
 
Zato što tuda gotovo da i ne ide saobraćaj. Iako je put duži , išlo bi brže nego prek Čarlija Čaplina. Maltene se stoji na potezu od Čarlija Čaplina do UK "Vlada Divljan". Ne znam da li se to meni čini , ali imam utisak kao da svi automobili idu preko Čarlija Čaplina. Danas sam desetak minuta išao sa 33 od Cvijićeve do Čarlija Čaplina. Po meni nije loše da se rastereti potez Čarlija Čaplina i Mitropolita Petra.
 
Izvini, mozda sam te ja pogresno razumeo. Ti si hteo da saljes predlog da 32 i 74 promene trasu kao sto je ova sada nova privremena, bez obzira na radove, odnosno da uvek imaju ovakvu trasu? Ili si hteo da predlozis da u toku radova imaju ovakvu izmenjenu trasu?
 
Vrh