Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Navijači overili bukobran kod KBC Bežanijska kosa. :notok: :bash: :blah:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452396#p452396:3tjuppwj je napisao(la):
sizif » 19 Мај 2017 10:15 pm[/url]":3tjuppwj]Крајње је време да се део по део Душановца, нарочито онај уз аутопут, урбанизује. Правимо сателитска насеља у - да извинете - припиздинама, а имамо огромну фавелу у ужем делу града.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452424#p452424:3tjuppwj je napisao(la):
Galeks » 20 Мај 2017 01:34 am[/url]":3tjuppwj]
Svojevremeno je stf pisao kako grad treba da ima plan kako da vise urbanizuje centar, sto ima logike. Time bi se stvorilo funkcionalnije i efikacnije urbano drustvo.
To takvo drustvo je najekonomicnije za sam grad i javne finansije.

Друштво тоталних идиота. Правимо нека стамбена насеља у Камнедину а у ширем центру града имамо превредно грађевинско земљиште под свињцима. Још су "златни урбанисти" СФРЈ периода започели те свињарије са сателитским насељима. Та сателитска насеља су економска омча јавних финансија.

Урбанизујеш ДУшановац и Маринкову бару и преселиш све ти Борче + Борчу греду. Та насеља не треба ни да постоје. (а има их још)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452839#p452839:16mvto2b je napisao(la):
blagoje » 22 Мај 2017 10:49 am[/url]":16mvto2b]Navijači overili bukobran kod KBC Bežanijska kosa. :notok: :bash: :blah:
У ком делу ? Јел имаш неку слику ?
 
Nemam. Bio sam u kolima. Grafit je na početku bukobrana gledajući prema Šidu. Nisam najbolje video, ali velikim crvenim slovima mi se čini da piše nešto u stilu "Svi na Marakanu.....", ako u međuvremenu nisu izbrisali.
 
@Gaga
ti si vrlo upoznat sa ovom temom jos pre neki dan postavih pitanje ,
mozda ti znaš odgovor :)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452812#p452812:29emzs4i je napisao(la):
boca-ica » 22 May 2017 06:16[/url]":29emzs4i]Verovatnoje bilo a ja propustio da pročitam post koj govori o lomljivosti bukobrana
a u smislu kao sto se ograde i bandere lome i savijaju u slucaju udara vozila u nj. na auto putu
pa me interesuje pri kojoj brzini (sili) taj bukobranski
donji betonski deo puca i amortizuje udarac a u korist bezbednosti vozača i putnika pri saobracajnim nesrecama ? :roll:
:roll:
 
@Боцо, видео сам твоје питање, али ето, одем на другу тему па заборавим, па онда одем са форума и ето, ... извини.

Иначе ниси пропустио ништа јер о томе нисам ни писао. Мораћу прво да консултујем литературу коју имам па да пронађем тај податак, ако га уопште и има. При томе треба знати следеће.

Та брзина возила (путничких) би требала да буде баш велика да при удару у бетонски доњи део, а то је онај носећи део на коме су постављени панели букобрана и који се зове парапет, га разбије или да пукне при ураду.

Као прво, возило би морало да пробије металну заштитну еластичну ограду да би, да тако кажем, могло да дође због велике брзине до самог тог бетонског парапета и при том возила кад ударе у ову металну ограду обично ударају под одређеним углом или праволинијски, а не под правим углом, и ту се значајно смањује брзина и сила удара. Ретко кад путничка возила могу да пробију ову металну ограду.

Као друго, значајно успорење брзине возила и силе удара, је сама земља која је постављена у већини случајева код букобрана, под нагибом. Пре ће се возило зарити у земљани насип него што ће и доћи до бетонског носача букобрана. Значи све то, ако возило пробије металну ограду.
Возило може и да пробије ограду тј. да је "прескочи" у случају превртања, па ће се опет зауставити на земљаном насипу или ударити у бетонски парапет или чак насести на сам зид букобрана.

Кад су у питању велика комерцијална возила, камиони и аутобуси, то је већ мало другачија прича, због њихових димензија тј. величине, а поготово тежине. Али и ту исто имамо значајна смањења брзине и силе удара у металну заштитну ограду и земљани насип, где се та сила удара у бетонски парапет значајно смањује.

Све што пронађем, јављам.
 
Овај модел букобрана код Вишеградске нажалост још више некако погодује графитима...то ће тек да буде шаранило :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453276#p453276:1kplg8um je napisao(la):
Гага » 23 May 2017 23:44[/url]":1kplg8um]@Боцо, видео сам твоје питање, ... Све што пронађем, јављам.

Laki HVALA +1 :)

nesto tu mi nije baš bilo jasno,
a zapravo zanemario sam onoliki zemljani nasip pod nagibom. :bash:

Sada si mi vec pojasnio, tako da mi je sa bezbednosne strane sada sve OK :kk:
... osim estetske... nekako lepše mi je umesto plastične ograde
gledati usputnu prirodnu panoramu ...al kad mora vako, onda mora ...

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453529#p453529:1kip4c47 je napisao(la):
milanobelgrade » Čet Maj 25, 2017 7:41 am[/url]":1kip4c47]Овај модел букобрана код Вишеградске нажалост још више некако погодује графитима...то ће тек да буде шаранило :(


To ce barem lakse da se skida. Ovaj kod KBC-a je jako nezgodan za skidanje grafita. Ne pada mi napamet nijedan nacin sem farbanja. Peskiranje ili pranje mislim da ne dolazi u obzir
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453529#p453529:wz8mft4j je napisao(la):
milanobelgrade » 25 Мај 2017 08:41 am[/url]":wz8mft4j]Овај модел букобрана код Вишеградске нажалост још више некако погодује графитима...то ће тек да буде шаранило :(
Ти панели букобрана код Хитне помоћи имају антиграфитну заштиту.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453642#p453642:2ltp31ql je napisao(la):
boca-ica » 25 Мај 2017 04:34 pm[/url]":2ltp31ql]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453276#p453276:2ltp31ql je napisao(la):
Гага » 23 May 2017 23:44[/url]":2ltp31ql]@Боцо, видео сам твоје питање, ... Све што пронађем, јављам.

Laki HVALA +1 :)

nesto tu mi nije baš bilo jasno,
a zapravo zanemario sam onoliki zemljani nasip pod nagibom. :bash:

Sada si mi vec pojasnio, tako da mi je sa bezbednosne strane sada sve OK :kk:
... osim estetske... nekako lepše mi je umesto plastične ograde
gledati usputnu prirodnu panoramu ...al kad mora vako, onda mora ...

:sesir:
Хвала Боцо :sesir: Побркао си Лакија и мене :wink:
На коју пластику си мислио ?
 
Ma plusić je na pravom mestu - kod Gage :)
mora da je Laki ostao nesto dužan kad sam permutovao ime , mozda pivce ko zna.... :vops:
GAGA hvala tebi još jednom i tvom velikom dobrinosu aktuelnostima ne samo Rekonstrukcij auto puta vec i u dr. temama :kk: :)
 
Слике 30. мај 2017.

Пошто сам био у близини, свратио сам данас до зидова букобрана код КБЦ „Бежанијска коса“. Баш је било лепо видети како је израсла трава и то она ГМО, и да је већ почело се коси трава и чупа коров и са једне и друге стране зидова.
Лепо је видети да се одржава трава, а траву је косио и коров чупао радник извођача радова – Каменолом из Београда.
Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
Али није лепо видети ишаране делове зида букобрана и са једне и друге стране, а има на три места где су ишарани. Као што су раније јавили @Благоје и @Булбулдерац, ево како то изгледа.

Ишарани су од стране, најблаже речено, неодговорних млађих људи такозваних "навијача" једног фудбалског клуба. Зар се тако понашају навијачи, наравно то они уопште и нису, него ето неиживљене распуштене умоболне дебилчине жељни нечије пажње, који пре подне не воле себе, а поподне не воле ни цео свет. Барем су се на неки начин показали, ко је ово урадио и одакле су.

Први ишарани део је са унутрашње стране зида букобрана, између самог почетка зида и првих врата која излазе према аутопуту и то негде на средини тог дела.
Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Други ишарани део је са спољње стране зида букобрана и то баш код других врата и окретнице аутобуса на линији 76 и 77. Ту се налази и трећи ишарани део, а он је са унутрашње стране и то нисам сликао, јер су та врата за излаз према аутопуту сад закључана.
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Пошто сам сад углавном све сликао, следи моја пријава „Путевима Србије“.

Хвала на пажњи
:sesir:
 
@Дуле, донекле јесте. Један део буке се упије у зид букобрана, један део се одбија у висину изнад аутопута, а један део се одбија према аутопуту. Распоред плоча и углови троуглова на зиду букобрана то одређују. Иначе са друге, спољње стране зида букобрана, само се чује као неко шуштање. Своју улогу заштите од буке, зидови букобрана већ одрађују. :kk:

Pogledajte prilog 1
 
Mislim da je najbolja kazne za grafitere,lomioce sadnica i sličnih idiotarija bila da poprave uništeno i da sve to bude javno snimljeno i pušteno pred dnevnik.

Ne može se pričati o poniženju, jedini je problem uhvatiti počinioce.
 
По мени боље да плате поправку штете коју су направили.
 
Слике 03. јун 2017.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код „Хитне помоћи“.

Постављен је цео зид за заштиту од буке – букобрани у целој укупној дужини од 365 метара, рачунајући и део код надвожњака. Зид букобрана код Хитне помоћ је урађен од алуминијумских панела, а на делу где је надвожњак, панели букобрана су урађени од провидног плексигласа у укупној дужини од 28 метара. На делу где је онај бетонски заштитни зид између бетонских самаца и ивичњака излазно-улазне рампе са аутопута у улицу Кнеза Милоша, земља је насута до скоро висине зида (1 метар), тако да је и део бандера за осветљење под земљом, а то је урађено уз одобрење ЕДБ.
Такође су постављене нове металнe еластичне одбојне ограде дужином целог зида букобрана, и са друге, БИП стране, код сервисне стазе надвожњака су исто постављене ове ограде, а и испод надвожњака на разделном појасу између смерова. То је иначе све по пројекту техничких услова радова.
Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25
Део провидног зида букобрана код надвожњака. Радници бетонирају део тротоара који иде испод надвожњака.
Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20
Део зида букобрана од надвожњака према његовом крају тј. до грађевинске табле.
Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17
Како изгледа цео унутрашњи део зида букобрана гледано са Малешког брда(шцета)-кез. Сликао сам код оне оштре кривине где се Малешка улива у Прокопачку улицу.
Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14
На овом делу зида букобрана који је окренут према аутопуту (унутрашњи део) сви алуминијумски панели букобрана, а такође и постоља-носачи тј. алуминијумски парапети на делу где је надвожњак, имају на себи рупице. Кроз те рупице се уствари упија део буке која долази од возила са аутопута. Код дела зида букобрана који је од провидног плексигласа где је надвожњак, ту бука, да тако кажем, „силази“ са самог зида букобрана до њихових постоља-носача тј. парапета који су урађени од алуминијума, где се део буке упија.
У самим тим постољима-носачима, а такође и осталим зидовима букобрана који су урађени од алуминијума, у њиховој унутрашњости је постављена камена водоотпорна вуна и она у ствари упија ту буку. У једном кубику има 100 кг ове вуне. Код ових алуминијумских зидова букобрана и парапета-носача, је јако важна пропустљивост и упијање буке и постоје три апсорбције нивоа, нижи, средњи и високи. Ови зидови букобрана и парапети су највишег нивоа и могу да апсорбују буку од 20 децибела. Са леђне (унутрашње) стране зидови букобрана и парапета-носача, површина је исцела.
Pogledajte prilog 13
Да мало завиримо и са спољње стране зида букобрана, тј. део који гледа према Хитној помоћи. У том делу, а где су оних 15 бетонски самаца, треба још да се уради бетонски заштитни зид између бетонских самаца и самог тротоара, исто у дужини од 60 метара као што је и већ урађен овакав зид са унутрашње стране (до аутопута) зида букобрана.
Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8
Сви радови испод надвожњака су завршени, остало је, а то се тренутно ради, бетонирање пешачких стаза испод надвожњака и средишњег појаса између смерова (2+2). Код тротоара ће се после поставити асфалт.
Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5
Шта је још остало да се уради, осим већ горе наведеног бетонског заштитног зида, и докле ће трајати радови.
Код надвожњака са БИП стране где је урађена нова сервисна стазе треба поставити још челичну наранџасту заштитну ограду, треба насути земљу и хумус са обе стране зида букобрана и наравно посадити семе ГМО траве, и на крају треба да се уради потпуно нов тротоар, који иде од улице Кнеза Милоша, пролази поред Хитне помоћи и који спушта се према надвожњаку. Овде је извођач радова у обавези да уради тротоар од почетка зида букобрана до надвожњака. Предпостављам да ће бити и бициклистичка стаза.
Радови ће трајати до задње недеље јуна.
Како сад изгледа тротоар у једном делу:
Pogledajte prilog 4
Сви алуминијумски панели зида букобрана, као што сам и раније напоменуо, прате распоред и линију, а донекле и боје, односно „шару“ зграде породилишта у Вишеградској улици, која је изнад аутопута.
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Хвала на пажњи,
:sesir:
 
Gago sad sam prosao autoputem kod KBC-a i izgleda da su sklonili grafit sa bukobrana.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kakav cirkus su ovi bukobrani. Zar pored drveca uz autoput mi stavljamo ovaj sarenis :bash:
 
Gago+ Igore bas su simpaticni bukobrani jevropa trazi
 
Vrh