Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Nemaju ni nad privatnim zemljištem, pa prenose prijave nadležnima (iz ličnog iskustva).
 
Nemaju oni nikakvu nadleznost nad bilo cime, to je obicna sluzba koja prosledjuje prijave odgovarajucim sektorima i komunalnim preduzecima. Meni je 99% prijava njima do sada urodilo plodom, pri cemu sam juce/prekjuce poslao tri prijave za koje se nadam da ce biti resene.
 
шта ће им тендер за студију оправданости? каква црна студија оправданости, када је опште познато да има смисла и потребе да Панчево буде део БусПлус система као зона 3. и одмах се БГВ продужи до Војловице, а панчевачке линије ренумеришу да буду у складу са београдским
 
Studija im treba da bi imali neko zvanično pokriće kao razlog odbijanja , da ne ispadne kao da ATP koči celu stvar.
 
Bojim se da je to što Sole kaže.
Pre te vajne studije bi Pančevci mogli da organizuju neki protest (samo kažem).
@Johnny: Bilo je neko obrazloženje da ne može biti deo istog sistema, zato što je Pančevo u Vojvodini. No, meni ni dalje nije jasno šta tu sprečava Srbvoz da napravi neku regio varijantu, pa makar se drugačije tarifiralo.
 
„Србија воз“ није способан да дода један вагон на воз за Будимпешту 1. маја (када се, логично, очекује већи број путника), а камоли да нађе две-три гарнитуре и успостави линију до Панчева. Заправо, и када би имали возна средства, успостављање неке нормалне линије је за њих виша математика. Тржиште буквално тражи линију, постоји најбоља инфраструктура у Србији за њено успостављање, а они седе скрштених руку.
 
Na zalost, bez obzira sto bi mi voljeli da Pancevo bude u sistemu beogradskog gradskog prevoza to se ne moze ostvariti bez volje Panceva. A tamo, vlast zeli da ima svoj sistem gradskog prevoza kojim bi upravljala. Zato, terminus BG voza u Ovci ostaje kao bolna realnost.
 
Jel ti znaš koliko je stanica Zemun polje daleko od naselja?

Da ne pričam, koliko ljudi iz ZP ide do centra Zemuna, ili poteza Zelenjak, Trg, Terazije i slično.

Na koju liniju 704E se misli, nje nema godinama koliko ja znam. A 704 je sam po sebi na neki način ekspres jer preskače dobar broj stanica na putu do Zemun polja.
 
Izuzev Vukovog spomenika, Prokopa (uslovno) i ovih novih što su prošle godine sređene na levoj obali Dunava, sve su u lošem stanju.
 
Stanica "Zemun polje" je tik uz Altinu , a oni joj nemaju ljudski prilaz , niti mkogućnost da se 81 i 81L okreću na tu stranu , umesto na suprotnu. A za tako nešto je potrebno minimalno sredstava.
 
Pa to, isto važi i za drugu liniju: umesto da se bakću oko dužih autobuskih trasa, jednostavno bolje organizuju feed, i svi na gej voz :mrgreen:
(izvinjavam se, vidim da je Kolega pristigao, morao sam).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458195#p458195:11sfu2ar je napisao(la):
DzonTravolta » 13 Jun 2017, 12:57[/url]":11sfu2ar]Pa, šta je sad jednostavnije, da feeduju stanicu ili da puste 704E do grada?

Autobus Zemun polje - Zeleni venac postoji, i morao bi da postoji bez obzira na voz. Mozda bi mogao da se smanji broj polazaka jednog dana kada se izgradi stanica Kamendin. Koja bi se prakticno nalazila u Zemun polju.
 
teretnjak se pokvario na ulazu u bezanijski tunel kod stanice zemun. blokiran je ceo desni kolosek gledano ka bezaniji.

"posto je u pitanju Srbija kargo moraju da čekaju lokomotivu iz makisu da bi ga sklonili." nezvanično neko od radnika na stanici

bg voz i ostali ne saobraćaju normalno

petak, 16.7. 13:4

sada sam prošao pored njega, stao je pre skretnice pri ulazu u tunel, tako da bi možda mogli vozovi od batajnica da ga zaobiđu kroz stanicu zemun i tik pre ulaska u bezanijski tunel da se prebace na desni kolosek gledano ka bezaniji iz zemuna
 
Oko 15.30 se stanje normalizovalo. Teretni voz koji je defektirao na ulazu u Bežanijski tunel vraćen nazad u stanicu Zemun manevarkom Srbija Voza koja je stacionirana u TPS-Zemun.
Inače teretni se u trenutku kvara zaustavio na takvom mestu da je zauzeo sve kolosečne veze u smeru ka Novom Beogradu i nije bilo moguće nikakvo njegovo obilaženje dok se ne vrati( uvuče ) nazad na 8.kolosek.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458195#p458195:265cr84o je napisao(la):
DzonTravolta » Tue Jun 13, 2017 11:57 am[/url]":265cr84o]Pa, šta je sad jednostavnije, da feeduju stanicu ili da puste 704E do grada?

Ja vjerujem da bi bus feeder za stanicu bio pravo rjesenje. Ali, po ko zna koji put moram konstatovati da razum prestaje gdje pocinje zeljeznica. :(
 
Rio, jednostavno železnica i grad nisu u bliskom kontaktu. Posluju kao dva autistična entiteta.
 
Zar ne upravlja grad i Bg vozom i autobusima? Onda bi kritika oko organizacije trebala zapravo da ide na racun grada a ne zeljeznice.
 
Ne. Železnice funkcionišu uslužno za Beograd po pitanju BG voza, ali i dalje same upravljaju time. Ostalim gradskim prevozom upravlja grad.
 
Vrh