Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461009#p461009:19r54p9t je napisao(la):
marrecar » June 23rd, 2017, 8:10 pm[/url]":19r54p9t]Realno posle Franša nema nijedno mesto na autoputu gde može da bude iskorišćeno stajalište, barem u smeru ka Ikei, niti ima izlaz sa autoputa da se iskoristi kako treba. Linija po meni ne treba da bude toliko dugačka, trebalo je da bude početna na nekoj okretnici koja je u blizini mnogih linija koje povezuju veći deo novobeogradske strane, a ne ovako. Ovo će biti više presedačka linija nego što će je ljudi zaista koristiti do Ikee, osim u početku naravno.
A vidim da su iz nekog nepoznatog razloga na mapi označili i 306 gde se okreće kada ide do "Bubanj potoka".
Mogu na nekoliko mesta da naprave stajalište , u smeru ka IKEI , barem do plavog mosta. Što se tiče same trase , slažem se da je mogla da bude kraća linija. Recimo GŽS - IKEA. Time bi i dalje veliki deo grada bio pokriven , a ne bi se zapostavio ni BG: voz.
 
Gledajuci mapu za ovu novu liniju 70 ponadao sam se da ce gradjani Lestana,VML,Kaludjerice,Klenka dobiti relativno brzu liniju (na 20 min) kojom ce se povezati sa NBG i Zemunom al izgleda dobise patku jer su slabe sanse da se naprave stajalista na trasi ove nove linije kroz njihova naselja.

Hoce li okretnica na Bez. kosi biti dovoljna da primi 74 75 i 70 il je mozda bolje da se jedna od te tri linije produzi do okretnice na ledinama.Ona sad samo prima 603 i 71.

Kakvo je stanje sa ulicama Stevana Vukosavljevica ,Beogradskoj i Zeljka Milivojevica sto se tice asfalta i prohodnosti. Mozda bi moglo da se trazi produzenje 38L na trasu Mostar-VML-Kaljudjerica -Lestane pa da imaju alternativu za drugi kraj grada.

Ako nije tesko voleo bih da neko objavi duzinu trase buduce 70 i da je uporedi sa duzinom 95.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461029#p461029:24bd9elh je napisao(la):
NBG_dete » June 23rd, 2017, 9:38 pm[/url]":24bd9elh]Kakvo je stanje sa ulicama Stevana Vukosavljevica ,Beogradskoj i Zeljka Milivojevica sto se tice asfalta i prohodnosti. Mozda bi moglo da se trazi produzenje 38L na trasu Mostar-VML-Kaljudjerica -Lestane pa da imaju alternativu za drugi kraj grada.
Od ovoga nema ništa. 38L je uvedena na zahtev radnika Kosmaja , jer im je "oduzeta" 38 , koja je pretvorena u "narodnu" liniju. Jedino što bi eventualno moglo da prođe je da se 38L preusmeri da se okreće kod Prokopa (sa strane autoputa) , GŽS ili Belvil. Eventualno bi mogla da prođe varijanta sa Ustaničkom i u smeru ka Kosmaju.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461029#p461029:24bd9elh je napisao(la):
NBG_dete » June 23rd, 2017, 9:38 pm[/url]":24bd9elh]Ako nije tesko voleo bih da neko objavi duzinu trase buduce 70 i da je uporedi sa duzinom 95.
70 = 25km
95 = 22km
 
@Sole
Cisto sumnjam da ce samo za jednu liniju menjati infrastrukturu oko autoputa, cak iako je za Ikeu. Mada ako opet pogledamo nema tu vajde da se ista radi, osim kod nadvoznjaka VML, tu bi bilo idealno za njih da se uradi stajaliste za oba smera jer naselje "lezi" na autoputu i nije kao npr. kod Plavog mosta ili Dusanovac, em sto je udaljena naseljena zona, em sto ima dosta linija. A gore kod nadvoznjaka bi bilo super da se naprave stajalista i da konacno dobiju nekakav izlaz na autoput.
@NBG_dete
Nama ce jedina veza biti ako se 306 produzi, pa bi moglo da se preseda na 70, ali to nema smisla jer se opet kruzi i brze stize ovako direktno iz Lestana/Kaludjerice. Danas (ili juce) je bio sastanak predsednika opstine Grocka i opstine Zvezdara i tu su pricali o zajednickim projektima i planovima, kao i zelji da potpisu protokol o saradnji. Tu su, izmedju ostalog, pricali i o bas Klenku i asfaltiranju Beogradske i izgradnji ivicnjaka, kao i probijanju puta i pravljenju produzenja Zeljka Milivojevica za tu buducu liniju. Evo dole link pa procitaj ako zelis. Ja bih rekao da je juce bio taj sastanak jer su zajedno obisli neke radove na asfaltiranju ulice u nekom naselju, pa sam odmah pretpostavio da je povod bio i sastanak.

http://www.grocka.rs/saradnja-opstine-g ... e-opstine/
 
Od potencijalne linije za Ikeu od koje bi koristi mogli da imaju stanovnici naselja oko nje, najveću korist će imati stanovnici Bežanijske Kose koji i ovako imaju solidan broj autobusa i linija. Ako ne postoje, mogla bi da se naprave stajališta kod Plavog Mosta, Lastine garaže i na vrhu brda kod Velikog Mokrog Luga. Ovako linija bukvalno ide bud zašto tj. jedina joj je svrha da dovozi kupce u Ikeu, a inače ljudi koji je plaćaju tj. svi stanovnici Beograda će imati minimalno koristi od nje.
 
Zar to i nije svrha linije, odlazak u Ikeu? Zar je ne placa Ikea a ne grad?
 
Po toj logici ispada da samo stanovnici Bežanijske kose imaju platežnu moć za IKEU.
 
Norexan":1blra2fb je napisao(la):
http://www.bgprevoz.rs/vest/nova-linija-70-bezanijska-kosa-rk-ikea
Нова линија: 70 /Бежанијска коса – РК „ИКЕА“/
Траса није лоша али има потенцијалних чепова. Аутопут је постао толико загушен у неким деловима да ће линија испадати из тураже. Не постоји дан а да није колона од Генекса до Маринкове баре, не баш сваки али дешава се често.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461067#p461067:jzbqfn15 je napisao(la):
solecar » Pet Jun 23, 2017 10:28 pm[/url]":jzbqfn15]Po toj logici ispada da samo stanovnici Bežanijske kose imaju platežnu moć za IKEU.

Pa šta misliš da rade strategic agencije.
Realno da će tako duge linije teško održavati red vožnje.
 
Meni bi logicnije bilo da ta Ikea linija krece od Mostarske petlje. Jedino ako Ikea 2 bude na BK pa povezuje ovu trenutnu i tu novu, drugacije ne vidim zasto bi kretala sa BK.
 
Ja isto ne vidim svrhu linije koja ide trasom 74-ke dobar deo.

Naravno da mi ne smeta jer prolazi pored moje kuće, ali bolje da kreće sa novog terminusa iza Hajata, pa najviše ljudi ulazili kod 6 kaplara ili na autoputu kod Sava centra koji su odlično povezani.

Otvaranje Ikee vidim kao odličnu ideju za divlji taksi kombi iz Smedereva, Požarevca i celog poteza uz Smederevski put (Kaluđerica do Grocke i Begaljice)
 
To sam i ja prvobitno mislio, da ce se iskoristiti ta nova okretnica i da ce linija imati svrhu samo da prevozi do Ikee. Ali ovo je malo preterano, previse stanica ima, treba da bude neki ekspres tip da staje samo na glavnim tackama. Ovako je linija kao i svaka druga, samo sto eto ide do Ikee. U pocetku ce imati smisla, posle vec ce biti obicna linija.
 
Sole,ako vec imas kilometrazu od Kose do Ikee,jel mozes na osnovu toga da predlozis gde bi mogle da se nalaze autobuske stanice od Autokomande pa sve do tamo...jer ne znamo jos tu dosta stvari....da li je takt od 20 minuta predvidjen bez zaustavljanja od Autokomande ka Ikei,ili ce ipak biti stajalista duz trase... drugo nije nam receno da li ce liniju drzati GSP ili privatnik..ako je GSP,koji je onda pogon i koja vozila,solo ili zglobna....fali jos informacija....
 
Sole,ako vec imas kilometrazu od Kose do Ikee,jel mozes na osnovu toga da predlozis gde bi mogle da se nalaze autobuske stanice ... al negde usput da ubaciš i Bataju 8) :D 8)

Ne vidim motiv zašto početna mora da bude sa B. Kose , osim.... :mrgreen:
 
Pusten u rad danas novi Bulevar na NBGD....najverovatniji naziv ce biti Bulevar Vasilija Ostroskog,najvise glasova je stiglo za taj naziv.....jedino jos ne znamo koji bus ce tuda prolaziti.....valjda ce i to uskoro objaviti....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461149#p461149:gi9pyrjn je napisao(la):
predrag1978 » June 24th, 2017, 4:32 pm[/url]":gi9pyrjn]Sole,ako vec imas kilometrazu od Kose do Ikee,jel mozes na osnovu toga da predlozis gde bi mogle da se nalaze autobuske stanice od Autokomande pa sve do tamo...jer ne znamo jos tu dosta stvari....da li je takt od 20 minuta predvidjen bez zaustavljanja od Autokomande ka Ikei,ili ce ipak biti stajalista duz trase... drugo nije nam receno da li ce liniju drzati GSP ili privatnik..ako je GSP,koji je onda pogon i koja vozila,solo ili zglobna....fali jos informacija....
Imam kilometražu zato što znam trasu i kako da istu ubacim u planplus da mi izračuna. :)
Prva stanica u smeru ka IKEI bio mogla da bude u okolini Dušanovačke pijace , dok u suprotnom smeru nema potrebe za tako nečim , jer već postoji stanica 17 DZ Voždovac. Druga stanica bi mogla da bude u zoni Plavog mosta. U smeru ka IKEI da koristi isključenje na autoputu , dok bi u smeru ka Bežanijskoj kosi imala stajalište u Vladimira Tomanovića. i još jedno stajalište bi bilo dobro da ima na potezu od Plavog mosta do IKEE , sa ili bez svraćanja do Pogona Kosmaj. Ako bi svraćala do Kosmaja , onda bi mogla da se ukine 38L. Naravno , i da koristi stajalište kod Hitne pomoći , ako već staje na svim ostalim stajalištima.
 
Evo predloga koji uključuje novi bulevar kod Tošinog bunara.

708 Novi Beograd /Paviljoni/ - Zemun polje

Vreme poluobrta bi se smanjilo za 10 minuta , čime bi se dobilo više polazaka sa istim brojem vozila. Na liniji se ne bi izgubila veza sa Opštinom NBG , što je najbitnije korisnicima linije , kako kažu , radi presedanja na druge linije.

file.php


709 + 612 Nova Galenika - Zemun polje

Na liniji bi saobraćalo 4 vozila (po dva sa svake od pomenutih linija) , što mu daje vreme poluobrta od 45 minuta a takt od 22 - 23 minuta , za razliku od sadašnjih 27. Na ovaj način bi se dobila bolja iskorišćenost.



76 Novi Beograd /Blok 70A/ - Zemun /Bačka/

Na ovaj način se ne bi izgubila veza Zemuna sa Kvantaškom pijacom , a linija bi bila bolje iskorišćena.

76_predlog_zemun.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461503#p461503:51u8imr9 je napisao(la):
Miki BGD » June 26th, 2017, 1:23 am[/url]":51u8imr9]Uradio sam novi plakat za ADA5. Šta kažete? Planiram da dobije funkciju na par stajališta ovog leta. :)
http://www.htmlpublish.com/newTestDocSt ... o-pdf.htm#
Promenio bih mapu , trasa se ne vidi najbolje. Izgleda kao da linija produžava od Ade pored Čukaričke padine ka Žarkovu.
 
Ne mora da stoji kod Kosmaja,vec imas 38 i 38 L koji tamo idu,oni bi isto tako mogli da koriste te stanice u smeru ka Ikei,neko je ovde predlozio da stanica bude ispod nqdvoznjaka za Veliki Mokri Lug,tim stajalistem bi se uradio ogroman posao za veliki broj ljudi sa poteza 300,doduse najpre za Mokroluzane....dakle po meni od izuzetne vaznosti bi bilo da se naprave stajalista sa obe strane autoputa gore na vrhu brda ispod nadvoznjaka...uz izgradnju odgovarajuceg iskljucenja kako bi autobus mogao da prima putnike....ne znam koliko se ti slazes s tim....ovo sto si nabrojao za moguce stanice je ono sto bi bilo dovoljno da pokrije najbitnije tacke tog dela trase koji ide autoputem.....ja ocekujem da ce na liniju 70 biti stavljena zglobna vozila,sto svakako jedino GSP poseduje u najvecoj meri(ima i privatnika sa zglobovima,ali su bukvalno svi na potezu 600,cisto sumnjam da bi ih dali za ovu namenu)....mislim da ti je raspored stanica ok,jedino bih insistirao na stajalistu,mislim ako ne gresim da se taj deo zove Begaljicko Brdo,ako sam pogresio izvinjavam se....u svakom slucaju hvala ti na odgovoru u vezi ovoga....pozz
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461507#p461507:1qug4y3q je napisao(la):
solecar » Pon Jun 26, 2017 12:41 am[/url]":1qug4y3q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461503#p461503:1qug4y3q je napisao(la):
Miki BGD » June 26th, 2017, 1:23 am[/url]":1qug4y3q]Uradio sam novi plakat za ADA5. Šta kažete? Planiram da dobije funkciju na par stajališta ovog leta. :)
http://www.htmlpublish.com/newTestDocSt ... o-pdf.htm#
Promenio bih mapu , trasa se ne vidi najbolje. Izgleda kao da linija produžava od Ade pored Čukaričke padine ka Žarkovu.

Biće u crno-belom formatu, a trasu ću podebljati flomasterom. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461508#p461508:cvcxqkli je napisao(la):
predrag1978 » June 26th, 2017, 1:41 am[/url]":cvcxqkli]Ne mora da stoji kod Kosmaja,vec imas 38 i 38 L koji tamo idu,oni bi isto tako mogli da koriste te stanice u smeru ka Ikei,neko je ovde predlozio da stanica bude ispod nqdvoznjaka za Veliki Mokri Lug,tim stajalistem bi se uradio ogroman posao za veliki broj ljudi sa poteza 300,doduse najpre za Mokroluzane....dakle po meni od izuzetne vaznosti bi bilo da se naprave stajalista sa obe strane autoputa gore na vrhu brda ispod nadvoznjaka...uz izgradnju odgovarajuceg iskljucenja kako bi autobus mogao da prima putnike....ne znam koliko se ti slazes s tim....ovo sto si nabrojao za moguce stanice je ono sto bi bilo dovoljno da pokrije najbitnije tacke tog dela trase koji ide autoputem.....ja ocekujem da ce na liniju 70 biti stavljena zglobna vozila,sto svakako jedino GSP poseduje u najvecoj meri(ima i privatnika sa zglobovima,ali su bukvalno svi na potezu 600,cisto sumnjam da bi ih dali za ovu namenu)....mislim da ti je raspored stanica ok,jedino bih insistirao na stajalistu,mislim ako ne gresim da se taj deo zove Begaljicko Brdo,ako sam pogresio izvinjavam se....u svakom slucaju hvala ti na odgovoru u vezi ovoga....pozz
Jedina malo veća investicija bi bila izgradnja stajališta kod Dušanovačke pijace. Inače , ne znam da li si primetio da sam napisao da u slučaju da 70 svraća do Pogona Kosmaj , da bi se ukinula 38L , zato što bi u potpunosti pokrivala njenu trasu. Za stajališta od "Kosmaja" do IKEE najbolje da se izjasne stanovnici poteza 300 , koji su kompetentniji po tom pitanju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461511#p461511:29zt8za1 je napisao(la):
Miki BGD » June 26th, 2017, 1:50 am[/url]":29zt8za1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461507#p461507:29zt8za1 je napisao(la):
solecar » Pon Jun 26, 2017 12:41 am[/url]":29zt8za1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461503#p461503:29zt8za1 je napisao(la):
Miki BGD » June 26th, 2017, 1:23 am[/url]":29zt8za1]Uradio sam novi plakat za ADA5. Šta kažete? Planiram da dobije funkciju na par stajališta ovog leta. :)
http://www.htmlpublish.com/newTestDocSt ... o-pdf.htm#
Promenio bih mapu , trasa se ne vidi najbolje. Izgleda kao da linija produžava od Ade pored Čukaričke padine ka Žarkovu.

Biće u crno-belom formatu, a trasu ću podebljati flomasterom. :)
A možeš i da postaviš mapu sa planplus - a.

 
Vrh