Šta je novo?

APS - Autoputevi Srbije

A da se sete da presvuku oni par km novim asfaltom kada se prolazi pored "Rode"? Ono je nedopustivo za glavni autoput u zemlji!
 
Слике 10.новембар 2016., брзи пут Баточина-Крагујевац

Од Баточине са магистралног 1+1 пута, прелази се на брзи пут 2+2
Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29
Прелазак на леву траку пошто се десна трака обнавља на 17 км пре Крагујевца.
Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25
Код бензинске станице у Жировници се прелази на десну траку
Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22
Сад на стари магистрални 1+1 пут на почетку Милатовца
Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18
Десна трака кроз Милатовац је завршена, треба да се постави још заштитна ограда на неким местима и сигнализација
Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15
Даље према Ботуњу и Цветојевцу се вози са 2+2 траке
Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9
До Крагујевца још 7 км, брзи пут је одличан, а од табле на којој пише „Добро дошли Град Крагујевац“ брзи пут постаје аутопут 3+3, а то је на неких 5 км пре уласка у сам град. Таблу нисам снимио, а ево је на „уличном погледу“.
Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6
https://www.google.rs/maps/@44.0582517, ... 6656?hl=sr

Први кружни ток са чувеним крстом и до њега је 3+3. У самом кружном току су 2+2 траке.
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
Улазимо у сам Крагујевац, други кружни ток са знаком Фијата и до тог кружног тока су 3+3 траке, а у њему су 2+2 траке.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Ako nije protivno pravilima okacicu dva linka na kojima se vidi autoput E 70 konkretno parking i deo kod danasnjeg motela kod Rume,a na drugom klipu Beograd,Tir parking Konjarnik ,to jest autoput na kome se tek gradila druga traka autoputa.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Vo17gx1uGoo[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EfzsskYOI9I[/youtube]
 
Očigledno se mnogo kralo. Sad će Velja da ih prevaspita da, umesto toga, ponovo samo "kraduckaju".

Ej, državo sa plantaže banana, kad dokazane kriminalce, umesto u zatvor, postavljaš na direktorska mesta.
 
Eh....

Asfalt koji se popravlja – sam

Njegov glavni sastojak je veoma vreo, istucan kamen. Naučnici su razradili postupak proizvodnje nove vrste asfalta koji ima gotovo magična svojstva. On se, naime, „sam leči“ – uz pomoć nano-tehnologije.......


Interesantan 5 min. video prilog koj ce izmamiti uzdahe pri potsecanju na naše auto-puteve :)
Izvor; http://www.dw.com/sr/asfalt-koji-se-pop ... v-37103010
 
Dobro su se sjetili mogli su i ranije da se pristedi koji milion ali neda kamena mafija
 
Eh, a tek sljunkari...
Nema lepse i lakse pare od vadjenja sljunka iz Morave...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Piše u vestima da je bio sudar na autoputu kod Arene, a i Google Maps to pokazuje.



I zar nije logično da negde pre isključenja za Tošin bunar postoji displej koji preusmerava saobraćaj na Bulevar Milutina Milankovića. Istovremeno uz oznake za autoput uvesti imena tih uključenja, pa na displeju napišu da je gužva i da se preporučuje uključiti se na petlju Arena (1 ili 2) ili direktno na Gazelu.

edit: belu krivu liniju sam ja ucrtao, ali će se verovatno uskoro pojaviti i na Gugl mapama.
 
Niko kod nas nije čuo za digital signage i njegov značaj (osim par debilnih poruka za ograničenje brzine, uprkos tome što znak za istu stvar uredno stoji pored puta) ... To služi građanima a ne državnom aparatu, tako da im nije bitno
 
Aha.

Vrv nedržanje rastojanja ili je neko malo jače nagazio kočnicu (ali i to se može svrstati pod odstojanje)

Baš me zanima kada će da poprave zaštitnu ogradu.
 
19961354_10155466160609847_8013544851030138690_n.jpg
 
Sad bi ove genijalce koji voze travnatom povrsinom pored autoputa trebalo oglobiti sa somica evra, pa da se zamisle dal ce i u buduce tako da voze.
Sve se plasim da ovaj poslednji sa svajcarskim tablicama (odtalima ne vidim tablice) sme i da polisli na ovako nesto u Svajcarskoj.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ако му није жао сопственог аутомобила да га тера по ливади - свака му част.
 
А зауставна трака? Не само због казне, одузимања дозволе и казнених бодова (што се очигледно не спроводи), него и због проласка хитне помоћи или ватрогасаца.
 
Tako je @Nikola NS
I ove iz zaustavne trake!

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Danas posle nekoliko godina prodjoh autoputem BG-NS. Naravno, promasio sam severozapadno iskljucenje za NS jer je odvajanje za tu petlju jos kod Kovilja!!??

Pomislih, nema veze, okrenucu se na sledecem iskljucenju.

Nedaleko odatle nalazi se ceona naplatna rampa "Sirig" na sred autoputa za Suboticu na kojoj sam cekao sat i po - rade 2 prolaza od 5 mogucih. Kako se naplacuje deonica Sirig-Subotica nije mi poznato. Verovatno su mi naplatili odmah do Minhena gde postoji prva okretnica da se vratim u NS.

Posle NP Sirig, iskljucenje za Sirig je zatvreno i mora da se ide skroz do Srbobrana. Tu sam se okrenuo i vratio se za BG. Nemam ja vremena da se vozikam po Srbiji trazeci Novi Sad.
 
Nakon ovoliko vremena više je nego očigledno da je odvajanje za Novi Sad nedovoljno obeleženo i da većina ljudi ne očekuje da je to jedno i jedino mesto gde se mogu isključiti. Iako sam ovakvo rešenje recimo video i kod Udina, gde celom dužinom auto puta u blizini grada ide paralelni put za lokalni saobraćaj + uključenje/isključenje sa autoputa tamo ipak postoje petlje za ulaz/izlaz na sam autoput i na jugu i na severu grada, što bi realno trebalo i kod Novog Sada. Pogotovo je iz smera Beograda čest slučaj da ljudi promaše isključenje i onda nema popravka do Siriga (a sad i dalje).
A generalno lako bi se dalo korigovati situaciju, treba po jedan dodatni nadvožnjak na oba kraja - iz smera BG ka Subotici na zapadu grada (nešto malo iza sadašnjeg priključenja vozila iz grada) bi trebalo napraviti nadvožnjak kojim se vozila koja se isključe okreću i spuštaju na sadašnju naplatnu rampu iz smera Subotice i isto na suprotnoj strani kod Kovilja samo u obrnutom smeru. Tako bi se omogućilo ljudima da ipak obave to isključenje ako pogreše, a i da baš mogu ako hoće pored grada proći srednjim trakama (autoput) umesto pomoćnom paralelnom saobraćajnicom (na kojoj je ograničenje manje - 80 km/h).
 
Ako se bas nema para za 2 ovakva prelaza:
er2.jpg


Red je da se stavi bar neka tabla koja lici na ovo:
er.jpg
 
Vrh