Šta je novo?

Air Serbia

Prenecu jedan od komentara sa B92:

" Niko nigde nije spomenuo let Ju 195 ATR aviona 24.maja ove godine iz Ljubljane za Beograd. Avion je poleteo u 20:40 i nista nije ukazivalo na ono sto ce uslediti. Negde na polovini leta, stjuardese su se uozbiljile i nesto dosaptavale, dok nam se u jednom trenutku nije obratio pilot, takodje ozbiljan ali smiren. Saopstio je da cemo zbog tehnickih problema POKUSATI da prinudno sletimo u Beograd. Nije mi bilo jasno kako prinudno, kad svejedno idemo u Beograd. Takodje je naglasio i ponovio da strogo pratimo uputstva kabinskog osoblja. Uputstvo: Skinuti sve sto nas moze povrediti pri padu ili udaru aviona u zemlju (tasnice, torbice, stikle, naocari..), sagnuti glavu sto vise izmedju nogu i odgurivati se o prednje sediste. Receno nam je, na insistiranje, da je hidraulika otkazala i komande, i da ce pilot pokusati rucno da spusti avion u nocnim uslovima. Takodje, receno nam je da se ocekuje vise od jednog udara, ali da pilot misli da JOS IMAMO SANSE. Stjuardese su panicno vikale na 2-3 jezika, bukvalno vristale, da se savijemo i odgurujemo svom snagom. Avion jeste udario u pistu, ali ne posebno jako. Na mestu udara cekalo je nekoliko vatrogasnih cisterni koje su nas pratile. Na mestu gde se avion zaustavio bilo je mnogo kola hitne pomoci i lekarskih ekipa spremnih da reaguju. Srecom, osim smirivanja par putnika i pregleda dece, nisu imali vise posla. Zasto o ovome nigde nije bila napisana ni rec? Zasto je sakriveno od javnosti??? Mislim da imamo pravo da znamo. Ako nista vise...""

Ne znam koliko je realna(deluje da jeste) ova izjava, ali neka ostane zabelezeno za arhivu.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Receno nam je, na insistiranje, da je hidraulika otkazala i komande, i da ce pilot pokusati rucno da spusti avion u nocnim uslovima.

Ово је глупост, јер није никакав проблем "ручно спустити авион у ноћним условима", кад није магла.

Глупост је и оно "капетан мисли да још имамо шансе". Тако што нико не би рекао путницима. Не би ни за квар хидраулике.

А свакако је сумњиво да то досад није процурило у јавност.
 
тај коментар је толико нехумано глуп, да се види да га је писао неко ко се, у најбољем случају, једном возио у авиону
 
Потпуна измишљотина!
На линији ЈУ195, двадесетчетвртог маја, летео је YU-ALU који је слетео у Београд у 21:41 и стао на платформи у 21:46, четири минута пре времена без икаквог инцидента. Исти авион је ујутру у 06:55 одлетео за Беч на редовном лету шта не би било могуће да је било било каквог инцидента.Тешко да би у току ноћи за 5-6 сати скупили комисију за испитивање удеса у коме није било повређених а без тога авион не би могао ни да мрдне са писте.
 
... Niti bi se stjuardese došaptavale. Internet komentari su postali idealno mesto za nedokazane pisce fantastike.
 
:(
Bolje da nisam prenosio, osecam se glupo.
Mada, ovo je sa druge strane odlicno za analizi svesti "prosecnog srbende"
Naime, doticna "jovana" je dobila preko 400 lajkova za ovaj 'literarni rad'...
:(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467359#p467359:1str43tt je napisao(la):
laki72 » 25 Jul 2017, 00:27[/url]":1str43tt]:(
Bolje da nisam prenosio, osecam se glupo.
Mada, ovo je sa druge strane odlicno za analizi svesti "prosecnog srbende"
Naime, doticna "jovana" je dobila preko 400 lajkova za ovaj 'literarni rad'...
:(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Opušteno, nažalost praktično svuda vlada taj neki trend senzacionalizma na društvenim mrežama koji gomila klikove gde se laži prodaju kao istine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467359#p467359:d61ihx0s je napisao(la):
laki72 » 25 Јул 2017, 00:27[/url]":d61ihx0s]:(
Bolje da nisam prenosio, osecam se glupo.
Mada, ovo je sa druge strane odlicno za analizi svesti "prosecnog srbende"
Naime, doticna "jovana" je dobila preko 400 lajkova za ovaj 'literarni rad'...
:(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

не, ако си пренео. таман се види какви се све дебили скупљају и коментаришу по тим сајтовима
 
Ovo je bilo lako provaliti jer se autor malkice previše zaneo u svojim vizijama. Sad zamislite da je autor malo pametniji pa plasira neke informacije koje se ne mogu "na keca" ogoliti kao izmišljotine već postoji teoretska mogućnost da su istinite i da ukazuju na neke jako loše stvari i prakse. Pa onda zamislite mentalni napor koji je potreban da vešto upakovane lažne vesti odvojite od stvarnih vesti koje ukazuju na nešto loše. Na to dodajte generalno tragičan nivo obrazovanja i kritičkog razmišljanja u Srbiji i eto šta je nama naša borba dala...
 
Pa ista stvar kao sa onom nedavno spominjanom stranom "Muzičke i filmske činjenice". U roku od dve nedelje skupili 1000+ lajkova, plus su onu priču za "Bitlse" na niškom aerodromu preneli neki portali.
 
Otkazan je let iz Tivta pa su iz Podgorice otisli, let kasnio nekoliko sati. Kad ujutro se vidim sa drugaricom napisacu detalje ako ih zna :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467483#p467483:1rnewglp je napisao(la):
loyola » Uto Jul 25, 2017 10:58 pm[/url]":1rnewglp]Otkazan je let iz Tivta pa su iz Podgorice otisli, let kasnio nekoliko sati. Kad ujutro se vidim sa drugaricom napisacu detalje ako ih zna :)



09:00 YM200 Tivat (TIV) Montenegro Airlines E195 4O-AOA Landed 09:00
12:20 JU187 Tivat (TIV) AirSERBIA AT75 YU-ALU Landed 12:18
16:10 JU183 Tivat (TIV) AirSERBIA A319 YU-APA Landed 16:19
17:55 YM204 Tivat (TIV) Montenegro Airlines E195 4O-AOC Unknown
19:50 JU185 Tivat (TIV) AirSERBIA AT75 YU-ALU Landed 20:18
20:05 YM202 Tivat (TIV) Montenegro Airlines E195 4O-AOA Landed 20:13
 
Jbg devojka kupila kartu kod AirSerbie i misli da oni samo voze :D Video sam posle i ja. Ne znam samo kako na sajtu aerodroma ne pise da je otkazan let iz Tivta vec samo da je Podgorica sa 17:55 kasnila na 22:48 bez napomene da je to u stvari let iz Tivta.
 
Da prenesem svoje najsvežije iskustvo sa letom za Berlin:

Online čekiranje iz Beograda nije radilo kako treba. Prema objašnjenju iz call centra, razlog za to je što smo želeli da odaberemo i mesta u avionu, a ne samo da se čekiramo, pa da nam sistem random dodeli mesta. Inače, sedišta smo odabrali i platili, a novac je skinut sa kartice, ali na kraju sistem nije hteo da prihvati naš check-in. Čekiranje smo odradili na aerodromu, u standardnoj proceduri. Na šalteru je službenica imala ispred sebe obaveštenje da je bilo problema oko čekiranja, dobili smo sedišta koja smo i odabrali i ništa nam dodatno nije bilo naplaćeno. Ostaje nejasno kako planiraju da ovo srede, pogotovo ako recimo neko putuje sa decom, budući da nam je rečeno da, ukoliko ne odaberemo sami sedišta, sistem random raspoređuje putnike po avionu. Zašto je uopšte pušten u rad sistem koji ne funkcioniše?

Kada je reč o on-line čekiranju kada se vraćate u Beograd, mi nismo znali da se tada radi standardno čekiranje. U call centru nam je rečeno da se on-line čekiranje obavlja isključivo kada se polazi iz Beograda, a ne i kada se vraćate u Beograd. Na aerodromu Tegel smo odradili standardni check-in i ništa nam nije bilo naplaćeno.

Što se tiče samog leta, kabinsko osoblje je zaista svaki put na nivou i Air Serbia je tu stvarno u vrhu. Priče o dobijanju čaše vode ne stoje, dobili smo sendvič + piće po želji (standardno: kafa, čaj, sokovi, vode, pivo, vino itd.).

Inače, sve je više putnika iz arapskih zemalja koji imaju connecting flights preko Air Serbia. U povratku je pola aviona presedalo za Abu Dabi. Ne znam da li je to do Etihada i rezanja troškova zbog problema koje imaju ili je nešto drugo u pitanju. Ti putnici su negodovali što u ponudi ima samo jedan sendvič i nisu pratili uputstva stjuardesa: odbijali su da sednu na svoja mesta i vežu se pre poletanja, pa smo kasnili 20 minuta u poletanju, nisu isključivali svoje telefone (žena prekoputa mene je priačala telefonom do samog uzletanja), gurali su se na koridoru kada su stujardese posluživale putnike itd... Vrlo neugodno iskustvo.

Pored toga, sinoć je na aerodromu u Beogradu bio potpuni haos. Previše putnika je stiglo u isto vreme, neki letovi (uključujući i neki iz Podgorice) su dosta i kasnili. Na šalteru za automatsku obradu srpskih pasoša, obaveštenje da tu ne možete da prođete kontrolu ukoliko vam je pasoš izdat pre 1.12.2009. je stajalo skroz na početku reda, pa mnogi to nisu videli i čekali su u redu, koji su se protezali sve do stepeništa.Takođe, policajci su iz tog reda izmeštali decu, jer ni ona ne mogu tako da prođu proceduru (iako o tome nema nikakvog obaveštenja), čime se sve dodatno komplikovalo. U odlasku iz Beograda je radio samo jedan jedini šalter za pasošku kontrolu, pa je i tada nastao kolaps.

Na kraju svega, šlag na tortu bio je autobus A1. Neko je odlučio da u tolikoj masi putnika i dolaznih letova pošalje mini bus!!! Vozač je gurao ljude kao da su sardine i još je vikao i psovao jer nema mesta za sve, pa je tražio da se još više stisnemo. Nije planirao ni da krene na vreme (u 0:00h), jer je hteo da još ljudi uđe. O tome koliko su stranci bili zbunjeni bolje da ne pričam. Naravno, vozač nije znao reč engleskog, pa su domaći putnici pomagali strancima da se snađu gde da izađu.
 
Korupcija i nepotizam, kako u zapošljavanju tako i u nabavci osnovnih sredstava, u ovom slučaju minibusa.
 
Lufthansa and Etihad eye further cooperation
24 July 2017

Etihad is in discussions to lease aircraft to Lufthansa, on a temporary or permanent basis, from its holdings in Alitalia, Air Serbia or Air Berlin, as Lufthansa, which has recently doubled its operating profit, is also interested in growing its low-cost fleet, to 300 aircraft.

The Gulf carrier, on the other hand, is looking to offload its 29% stake in Air Berlin, which will possibly need a new round of financing by the end of 2017. In exchange for a Lufthansa-based consortium to scoop up the shares, Etihad would want more codeshare flights and access to Star Alliance.

Izvor: http://newsroom.aviator.aero/lufthansa- ... operation/
 
Човече, ако би се читала Авиатика, човек би помислио да су ово све негативне вести. Јел вас то неко плаћа да пишете против Ер Србије?
Ако је одговор не, зашто нема критичког сагледавања и анализе иза овог потеза?
 
Otpustanja i zatvaranja su inace vrlo pozitivne vesti :D Ceo Beobuild se svodi samo na hejtovanje i kukanje na sve i svasta, od arhitekata koji projektuju krmace, pa preko investitora koji ne postuju rendere i koriste jeftinu fasadu pa do vlasti koja sve to dozvoljava, jedini izuzetak je AirSerbia, kao da se radi o nekoj kljucnoj kompaniji od koje zavisi buducnost cele nacije i koja ce svima nama doneti bolje sutra, ako se samo pretvaramo da je sve u redu i ne citamo negativne vesti :D
 
Mada i budimo realni, cemu poslovnice? Kao da bi se videlo neko prisustvo kompanije u gradu? Ja ne znam ni jednu osobu koja je isla u poslovnicu da kupi kartu, zavrsis sve preko neta i gotovo. Trend je da ceo proces od kupovine do ukrcavanja u avion odradis uz sto manje prisutnog osoblja. Sam kupis kartu, sam uradis check in, isprintas boarding, odneses na automatski baggage drop-off, ukrcas se i cao.
 
Vrh