Šta je novo?

Pešačke zone

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471023#p471023:o8ydniqp je napisao(la):
vranac » Суб Авг 12, 2017 11:40 pm[/url]":o8ydniqp]PO meni bi bilo dobro ovu prodavnicu cipela koja mislim da i ne radi vise demolirati i na racun nje prosiriti prolaz za pesake.

zelenjak.jpg

Ово је сјајна идеја, било би лепо да се реализује. Зна ли се ко је власник локала?
 
Radnja je Borelli. Koji je od pre dva meseca u stečaju i time verovatno trajno otpisan. Sad, dal su i oni vlasnici, to ne znam.

Inače dobra je ideja. Probiti prolaz kroz taj lokal, proširiti stepenice ''iza'' njega, maknuti ovu montažnu štalu (ako i dalje stoji) i lepo popločati sve to od Maršala Birjuzova do stanice u Brankovoj.
A i ostatak ulice od tog prolaza do Albanije ima potencijal da bude jako gotivno i lepo mesto, kad bi se sredio i kad bi se ubacilo još malo zelenila. A na toj deonici bar ima dovoljno sunca.
 
"Главни градски архитекта каже да су ове значајне јавне површине до сада биле потпуно запуштене и преплављене нелегално паркираним аутомобилима.

- Њиховом реафирмацијом, као и целокупном градском стратегијом којом се предност даје пешацима и бициклистима, док се аутомобили са јавних површина преусмеравају у гараже, значајно се побољшава квалитет живота у Београду по узору на Беч, Копенхаген и Барселону закључује први урбаниста града."


Garaža Obilićev venac je poluprazna dok je okolina Topličinog Venca u haosu. Gomila nelegalno parkiranih automobila i vozila za snabdevanje. Kako je Folić zamislio da će se izgradnjom javnih garaža automobili preusmeriti u garaže ?!? Možda u nekoj civilizovanoj zemlji - u Srbiji - ne verujem ?
 
Pa znaš li ti koliko je komplikovano da neko prodje oko Topličinog venca i kazni sve nepropisno parkirane?

Znaš li ti koliko je garaža udaljena od kafića?!?!
 
Можда су и даље мало флексибилни јер трају обимни радови још увек. Али слажем се, сви предулсови за кажњавање сада постоје.
Лично бих увек систем кажњавања према зонама, па ко је у црвеној, три пута већа казна.
 
Da li komunicira neko sa Folicem na instagramu? I da li bi mu uputio sugestiju vezano za njive u Kralja Petra? Ja se jos ne mirim sa tim i voleo bih da cujem njegovo misljenje posto je ovo Jovinovo maslo, i da li je rad da utice na izmenu. Hvala :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471803#p471803:17d06d0r je napisao(la):
Wuxa » Sre Avg 16, 2017 10:54 pm[/url]":17d06d0r]http://beobuild.rs/forum/download/file.php?id=34350

Ovaj deo postaje isto pesacka zona ili se samo rekonstruise? Ne kapiram...

To je deo usporene vožnje. Po principu Mišarske ulice. Znači, kombinovano pešačko-saobraćajna zona, uslovno rečeno.
 
Šta kukate na zelene površine više... Kukalo se isto tako i dok se radio Obilićev Venac pa je sada ispalo stvarno dobro i osvežavajuće... Nisu problem zelene površine već bašte kafića koje prave gužvu, a pošto verujem da narodna banka ne pretenduje da promeni šifru delatnosti u bližoj budućnosti, taj deo ulice K. Petra će izgledati kao što je i zamišljen - jako lepo.
 
Nije to kuknjava nego konstruktivna kritika, obrazlozena pre nekog vremena nekoliko strana unazad.

K Petra i Obilicev nisu bas za poredjenje, mada nisu ni po sred Obilicevog nabili zemlju nego su ispomerali u stranu.

Ulica ce biti potpuno zatvorena, narocito ako posade bezbroj lipa kao sto su uradili na starijim "zardinjerama". Svaki dan sam tamo, znam o cemu govorim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471829#p471829:3vlzrsb1 je napisao(la):
Sreda » Чет Авг 17, 2017 7:37 am[/url]":3vlzrsb1]Nije to kuknjava nego konstruktivna kritika, obrazlozena pre nekog vremena nekoliko strana unazad.

K Petra i Obilicev nisu bas za poredjenje, mada nisu ni po sred Obilicevog nabili zemlju nego su ispomerali u stranu.

Ulica ce biti potpuno zatvorena, narocito ako posade bezbroj lipa kao sto su uradili na starijim "zardinjerama". Svaki dan sam tamo, znam o cemu govorim.

Ovo je više rasprava o ukusima.

Mislim da je zamisao iz starog Jovinovog plana da svaka ulica, iako rađena istim materijalima i opremana istim mobilijarom, bude na neki način različita tj da ima svoj "imidž", što je i uspeo. Totalno je drugačiji ugođaj hodati kroz Ul. Kneza Mihajla i Obilićevim Vencem, a udaljene su samo minut jedna od druge. Takođe, nemaju ni sve ulice potrebu da budu prostrane kao Ul. Kneza Mihajla. U postojećem delu K. Petra koji je popločan problem prave jedino ugostiteljski objekti koje treba svesti na razumnu meru, frekvencija ljudi tu inače nije velika.

Sačekaćemo da se sklope sve "kocke" u Kralja Petra i okolnim uličicama pa ćemo opet razgovarati o tome, ali ja unapred znam kakav će ishod biti.
 
Potpuno se slažem s vama, fjerinic. I moj utisak je da je Jovinova namera bila da pešačke ulice budu slične, ali da opet svaka ima svoj identitet. I mislim da je u tome uspeo. Bašte u Kralja Petra treba strogo ograničiti i neće biti problema. Topličin venac ima veliki potencijal, videćemo šta je Podreka zamislio. Fasade srediti pod hitno i neka fontana/jezerce kod spomenika vojvodi Vuku bi bio neki moj predlog za početak.
 
Zapao mi je za oko jedan bilbord postavljen na sred ulice Zmaj Jovina gde se spaja sa Obilicevim vencom.
Nekako tu mu nije mesto, po meni.
Spajanje te dve ulice koje su sada obe pešačke formira se ko mali trg i taj bilbord kvari tu vizuru, da tako kažem.
Odmah mi je zapao za oko.
A Obilicev venac , sve pohvale za izvedeno.
Još one fasade da se reše i to je bombona.
 
Drugar kaže da je Maršala Birjuzova puštena do Sremske. Pošto tuda ide bajsom svako jutro na posao primetio je da se ploče baš mnogo klackaju kada se dostavno vozilo kreće tuda.
 
Mislim da bi brže naučio neandertalca da napravi krštenu podlogu i put čak i sa ondašnjim nivoem znanja i materijalima nego naše moderne putare sa sve opremom i tehnologijama.
 
Ja znam da je sve manje i manje kvalitetnih radnika, ali zar je moguće da ih nema baš toliko? Stručne škole se gase jer niko neće da upisuje te smerove (armirači, zavarivači i slično), a pune su novine tekstova kako su kvalitetni radnici potrebni u inostranstvu.

Znam ja da je to težak posao ("radi vole kada nemaš škole"), ali sve ide u onu stvar polako...
 
I ja sam primetio da ploce nisu poslagane kvalitetno ali sam nesto mislio da se namerno potencira ta neka opustenija varijanta, kao i kaldrmu sto slazu kao mala deca da se igraju. :D
 
Ništa, preostaje jedino da u praksu vratimo metode kneza Miloša-čim se otvori neko gradilište odmah pored postaviti i vešala, da se zna kako će majstori proći "ako gradjevina rdjava ispadne"...
 
Deo Od garaze ka sremskoj je uradjen ocajno, mrzelo me da slikam kad sam prolazio, ali uslikacu odredjene detalje gde su slivnici i ploce uklopljenje sasvim kretenski i nepotrebno se mesaju vrste ploca na par mesta. Bas deluje aljkavo. Za deo do garaze nemam nikakvih zamerki.
 
Vrh