Šta je novo?

"Zelena avenija" stambeno-poslovni kompleks u Zemunu, Petra Kočića.

Mekbejn, ti si ovde stariji forumaš, kako se tebi čine radovi na ovim zgradama obzirom da si uzeo stan?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469295#p469295:nlc9yoh3 je napisao(la):
kupacL1 » Pet Avg 04, 2017 7:09 am[/url]":nlc9yoh3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467994#p467994:nlc9yoh3 je napisao(la):
Slobodanka » Pet Jul 28, 2017 2:46 pm[/url]":nlc9yoh3]Pozdrav svima :) Kupac sam stana broj 15 u lameli 1 i moram da naglasim da sam jako zadovoljna profesionalizmom izvođača i investitora. Po prethodnim postovima vidim da ne dele svi moje mišljenje, ali moram da kažem da mislim da se malo problemi preuveličavaju. Ja sam takođe imala nekoliko zamerki (prekidač za kuhinju na neodgovarajućem mestu, farba na zidovima oguljena), ali moram da priznam da su sve otklonjene jako brzo.

Doduše, ja sam već jednom prolazila proces kupovine i to jako loše urađenog stana u izgradnji pa nažalost znam kako izgleda kada se "boriš" sa izvođačima oko problema i zamerki koje se na kraju nikad ne otklone, tako da mi ovo ništa nije strašno, pogotovo što mi je izvođač izašao u susret svaki put kada sam se obratila sa nekim pitanjem.
Ovo nije obicna kupovina stana u izgradnji. Kupovali smo ono sto smo videli u oglednom stanu sto znaci da smo platili ravne zidove, parket koji nam se dopao a za koji nas niko nije pitao da li zelimo drugi, klima uredjaj i sve ostalo sto nam je ponudjeno a sto smo imali prilike da vidimo. Meni to ne deluje kao preuvelicavanje.
Ja pola od toga nisam dobio.
Znam sta sam platio i ne zelim da se zadovoljim izjavama da drugi rade gore jer nisam kupio kod drugih i ne zanima me kako drugi rade.

Apsolutno se slazem sa Vama. Ogledni stan treba da bude nesto sto vi treba da ocekujete i u vasem stanu....ja sam imao dosta problema tokom useljenja, 75% je sanirano ali po cenu mojih zivaca i potrosenog vremena jureci njihove majstore. Jako amaterski kazem opet jer za ovu cenu treba biti mnogo profesionalniji.
 
Popriličan broj neočekivano loših iskustava (uzimajući u obzir cenu i lokaciju). Da li se neko od kupaca savetovao sa advokatom možda?
Moje mišljenje je da iako se ogledni stan eksplicitno praktično nikad ne spominje u ugovoru, kupac lako može pokrenuti parnični postupak protiv nesavesnog investitora pozivanjem na Zakon o oglašavanju (uz prethodni pokušaj sa tržišnom inspekcijom). Naime, ogledni stan, tj. njegova prezentacija, potpuno odgovara definiciji "direktnog oglašavanja"...
 
Slobodanka":2hffidhk je napisao(la):
Pozdrav svima :) Kupac sam stana broj 15 u lameli 1 i moram da naglasim da sam jako zadovoljna profesionalizmom izvođača i investitora. Po prethodnim postovima vidim da ne dele svi moje mišljenje, ali moram da kažem da mislim da se malo problemi preuveličavaju. Ja sam takođe imala nekoliko zamerki (prekidač za kuhinju na neodgovarajućem mestu, farba na zidovima oguljena), ali moram da priznam da su sve otklonjene jako brzo.

Doduše, ja sam već jednom prolazila proces kupovine i to jako loše urađenog stana u izgradnji pa nažalost znam kako izgleda kada se "boriš" sa izvođačima oko problema i zamerki koje se na kraju nikad ne otklone, tako da mi ovo ništa nije strašno, pogotovo što mi je izvođač izašao u susret svaki put kada sam se obratila sa nekim pitanjem.

Slazem se potpuno sa Vama....ko zna ko sve ovde i iz kog razloga pise sve i svasta.
 
Hehehe, u pravu ste, ko zna ko ovde piše i sa kojom namerom. Mislim da je stanarima od pre dva dana svakako postalo jasno ko je Slobodan(ka)
 
S obzirom na broj novopridošlih članova foruma koji komentarišu samo na ovoj temi, hajde da vidimo pregled kupoprodaja stanova koje se mogu videti na javnom uvidu u registar katastra nepokretnosti:

Kod:
datum,      cena,       m2,  g, cena po m2
2016-07-13, 123,849.00,  75, 0, 1,651.32
2016-07-14, 106,078.00,  64, 0, 1,657.47
2016-07-25,  67,468.00,  41, 0, 1,645.56
2016-08-01, 119,345.00,  75, 0, 1,591.27
2016-08-10,  72,981.00,  46, 0, 1,586.54
2016-08-10,  67,470.00,  41, 0, 1,645.61
2016-08-11,  75,520.00,  46, 0, 1,641.74
2016-08-17,  67,468.00,  41, 0, 1,645.56
2016-08-18, 105,913.00,  64, 0, 1,654.89
2016-08-23,  67,468.00,  41, 0, 1,645.56
2016-09-05,  67,469.00,  41, 0, 1,645.59
2016-09-05, 195,428.00, 106, 2, 1,636.11
2016-09-12,  95,468.00,  64, 0, 1,491.69
2016-09-15, 123,849.00,  75, 0, 1,651.32
2016-09-23, 100,488.00,  63, 0, 1,595.05
2016-09-26,  85,520.00,  46, 1, 1,620.00
2016-09-26,  67,468.00,  41, 0, 1,645.56
2016-10-04,  30,360.00,  41, 0, 740.49
2016-10-07,  66,264.00,  40, 0, 1,656.60
2016-10-07,  76,424.00,  41, 0, 1,864.00
2016-10-07, 105,913.00,  64, 0, 1,654.89
2016-10-11,  89,661.00,  54, 0, 1,660.39
2016-10-13,  56,281.00,  34, 0, 1,655.32
2016-10-25,  75,735.00,  46, 0, 1,646.41
2016-11-01, 175,428.00, 106, 0, 1,654.98
2016-11-02, 112,507.00,  64, 0, 1,757.92
2016-11-18, 102,864.00,  64, 0, 1,607.25
2016-11-29,  67,638.00,  43, 0, 1,572.98
2016-12-21,  54,378.00,  34, 0, 1,599.35
2016-12-26,  63,457.00,  40, 0, 1,586.43
2017-02-03,  89,660.00,  54, 0, 1,660.37
2017-02-10,  65,424.00,  41, 0, 1,595.71
2017-02-10,  65,424.00,  41, 0, 1,595.71
2017-02-10, 120,096.00,  75, 0, 1,601.28
2017-02-14, 180,700.00, 106, 0, 1,704.72
2017-03-15,  78,686.00,  47, 0, 1,674.17
2017-03-15,  92,480.00,  47, 1, 1,733.62
2017-03-15,  68,445.00,  41, 0, 1,669.39
2017-03-16,  68,445.00,  41, 0, 1,669.39
2017-03-16,  89,685.00,  47, 1, 1,674.15
2017-03-17, 121,578.00,  64, 0, 1,899.66
2017-03-17,  68,445.00,  41, 0, 1,669.39
2017-03-17, 112,500.00,  64, 0, 1,757.81
2017-03-20, 108,480.00,  64, 0, 1,695.00
2017-03-20,  78,803.00,  40, 1, 1,695.08
2017-03-20,  68,445.00,  41, 0, 1,669.39
2017-03-21,  69,037.00,  41, 0, 1,683.83
2017-03-21, 108,481.00,  64, 0, 1,695.02
2017-03-21, 108,650.00,  64, 0, 1,697.66
2017-03-22,  79,030.00,  41, 1, 1,659.27
2017-03-23,  68,000.00,  41, 0, 1,658.54
2017-03-23,  55,128.00,  33, 0, 1,670.55
2017-03-24,  78,686.00,  47, 0, 1,674.17
2017-03-24,  80,036.00,  41, 1, 1,683.80
2017-03-27, 123,500.00,  64, 0, 1,929.69
2017-03-28,  78,517.00,  46, 0, 1,706.89
2017-03-30,  68,445.00,  41, 0, 1,669.39
2017-03-31,  80,095.00,  46, 0, 1,741.20
2017-04-04,  78,686.00,  47, 0, 1,674.17
2017-04-04,  82,500.00,  41, 0, 2,012.20
2017-04-06,  71,555.00,  41, 0, 1,745.24
2017-04-10, 126,000.00,  74, 0, 1,702.70
2017-04-11,  81,480.00,  47, 0, 1,733.62
2017-04-21,  92,480.00,  47, 1, 1,733.62
2017-05-26, 217,170.00,  44, 0, 4,935.68
2017-06-01,  54,416.00,  34, 0, 1,600.47
2017-06-22, 153,355.00,  75, 0, 2,044.73
2017-06-22,  78,725.00,  46, 0, 1,711.41
2017-06-23, 112,330.00,  64, 0, 1,755.16
2017-06-23,  63,600.00,  40, 0, 1,590.00
2017-06-29, 240,990.00, 126, 2, 1,738.02
 
@nikolas27 hvala i svaka cast na izvucenim podacima!

Nije mi jasno kako je doslo do ovolike oscilacije u ceni, najmanja je 740 po kvm a najvisa cak 4935 ?!
A cak nije ni cena rasla vremenom, vec neko u martu plati isti stan 200 evra skuplje nego neko u junu..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470195#p470195:1qzvdyqd je napisao(la):
tviti986 » Sre Avg 09, 2017 10:55 am[/url]":1qzvdyqd]
Nije mi jasno kako je doslo do ovolike oscilacije u ceni, najmanja je 740 po kvm a najvisa cak 4935 ?!
A cak nije ni cena rasla vremenom, vec neko u martu plati isti stan 200 evra skuplje nego neko u junu..

Ta 2 ekstrema mogu biti greška u sistemu ili "pomoć prijatelja" ili deo neke veće kombinacije (mada bi tu Poreska morala da umešta prste po mom mišljenju). Mislim da obični kupci ne treba da se obaziru na ta 2 stana. Imam ja primer u mom kraju gde su 2 nova lokala od ~120m2 prodata za ~24k. Jasno da se ja ne mogu pojaviti sa "dobar dan, hoću i ja jedan takav"...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470015#p470015:dgc53iv5 je napisao(la):
DusanBG » 08 Aug 2017 09:53 am[/url]":dgc53iv5]Mekbejn, ti si ovde stariji forumaš, kako se tebi čine radovi na ovim zgradama obzirom da si uzeo stan?

Postoje razna nerešena pitanja i mnogi problemi u samim stanovima kao i u odosima sa investitorom.
Nisam hteo ovde da pišem detaljno o tome jer sam se nadao da će stvari početi da se odvijaju u dobrom smeru,
ali kako se ništa ne dešava, podeliću sa vama pitanja i zahteve koje je grupa stanara (u početku nas je bilo desetak, ali sada oko 30) uputila mejlom investitoru, a od koji gotovo da ništa nije rešeno:

1. Svi smo primetili da informacije o aktuelnim dešavanjima ne dobijamo sistematski i blagovremeno, te predlažemo da iskoristite sopstvenu web stranicu i da u sekciji vesti makar jednom nedeljino objavljujete informacije od značaja za stanare, a u nastavku će biti jasno o kojim temama se radi. Ako web site nije opcija, onda molimo bar za ažurnu oglasnu tablu.
2. Prema informacijama sa kojima raspolažemo grejanje od toplane nije još dovedeno do lamele 1. Grejna sezona počinje za manje od 3 meseca. Molimo za precizan status i plan akcije do konačne realizacije grejanja kao stavke od krucijalnog značaja za stanovanje. Stanove smo kupovali sa centralnim grejanjem bez opcionog rešenja i bilo bi problematično da se ovo pitanje ne reši na vreme.
3. Saznali smo da će broj zgrade biti promenjen sa 14 na 16, te insistiramo da sve posledice usled promene (lična dokumenta, poreska prijava, aneksi potrebni za ugovore sa toplana i EPSom i slično), budu realizovana uz smernice, pravnu i finansijsku podršku investitora. Ovo takođe podrazumeva i izmenu kupoprodajnih ugovora, jer će se broj iz ugovora razlikovati od faktičkog stanja.
4. Senzori za liftove funkcionišu diskutabilno i/ili nisu postavljeni u dovoljnom broju pa su kabine kao takve opasne za decu, koja svojom snagom ne bi mogla da se suprotstave vratima. Vrata na pojedinim spratovima su već izgubila inicijalna svojstva usled ovog problema.
5. Lamela 1 je trenutno jako prljava te molimo da nas obavestite u kom roku će biti sprovedeno razdvajanje gradilišta od lamele pregradnim elementima koje će sprečiti prodor prašine? (razdvajanje je potrebno sprovesti i u zoni ulaznog hodnika, te svetlarnika). Takođe vas molimo da se radnicima skrene pažnja da ne bacaju smeće i opuške, naročito u atrijum, s obzirom na to da ovo više nije samo gradilište već mesto za stanovanje.
6. Molimo za potvrdu nezvanične informacije da će čišćenje, održavanje i obezbeđenje zgrade počinje od 01 avgusta 2017. godine – koja je cena usluge i da li će biti deo računa za Infostan. Trenutno stanje je da su hodnici izuzetno prašnjavi, a zelena trava ispred zgrade bez zalivanja vene… koga bismo i kako zvali u slučaju da je potrebno npr. isključiti vodovodnu vertikalu usled pucanja glavnog ventila u stanu u subotu u ponoć?
7. Molimo da objavite precizno kada i kako će biti sprovedeno
  • Prijava i plaćanje na snabdevanje električnom energijom
  • Prijava i plaćanje za komunalije (Infostan)
  • Prijava i plaćanje za grejanje
  • Uknjižba vlasništva nad posebnim celinama (stanovi)
8. Molimo za preciznu informaciju koji kablovski i telko operateri pored SBB imaju tehničke mogućnosti za priključenje u našim stanovima. Insistiramo da zgrada ima jednak tretman prema svim operaterima.
9. Kutije slabe struje nisu dovoljno velike, a ni opremljene kako bi se u njih smestila oprema SBBa za kablovsku televiziju. Molimo da se pronađe odgovarajuće rešenje, čak i ukoliko ono podrazumeva zamenu postojećih kutija novima.
10. Uobičajeno je da sa na poruke poslate na email adresu za reklamacije ne odgovara, te zahtevamo da se uvede rok za odgovor (predlažemo do 48h), kao i rok za rešavanje primedbe (120h). Ujedno molimo da se primedbe otklanjaju kvalitetno i sa pažnjom jer se često dešava da majstor koji otklanja jedan propust napravi drugi, koji je opet iznova potrebno prijavljivati….
11. Gotovo svi smo primetili da WC šolje imaju oblik koji prilikom povlačenja vode izbacuje van šolje priličnu količinu sadržaja. To apsolutno nije higijenski ni prihvatljivo i molimo za predlog rešenja sa vaše strane.
12. Garažna mesta u zgradi su vrlo diskutabilna usled toga što prostor nije zatvoren prema spolja, što u velikoj meri obesmišljava funkcionalnost prostora, kao i neodgovarajući nagib na ulazu u garažu. Dodatno koji je rok za puštanje garažinih mesta u funkciju?
13. Parking mesta ispred zgrade u prostoru iza rampe. Kako je regulisano pravo korišćenja ovih mesta, te kako će stanari bez parking mesta ili garažnog mesta prilaziti zgradi svojim vozilima nakon puštanja rampe u funkciju. Prilazak je neophodan usled brojnih razloga u vezi sa normalnim korišćenjem i stanovanjem u objektu.
14. Svetla u hodnicima često ne rade ni nakon pritiska tastera. Molimo da se kvar otkloni. Ujedno molimo da svetla u donjem delu hodnika rade 24h.
15. Prekidači u stanovima su veoma diskutabilnog kvaliteta, te molimo da razmotrite predlog da se isti zamene kvalitetnijima za stanare koji se izjasne za promenu, a o trošku investitora ili izvođača.
16. Veliki broj neravnina na zidovima, nepotrebnih niša i slično je nešto što sada ne može da se promeni, ali svakako je negativno iznenađenje. Kao npr. i da antenski priključci za tv stoje dole, a priključci za struju 1.5m iznad, što uslovljava razvlačenje kabova po zidu što je sa estetskog aspekta potpuno neprikladno.
Isto tako nepostojanje zaštitnih obloga ispod prozora posmatramo kao meru uštede neprimerenu aspiraciji prema kvalitetu stanova u ovakvom kompleksu. Insistiramo da uvažite predlog da se ove obloge naknadno ugrade u stanove vlasnika osim ukoliko neko nije izričito protiv toga.
17. Predlažemo da u cilju doprinosa lokaciji organizujete akciju osvetljavanje ulice Petra Kočiča prema Zemunskom parku, kako bi navedeni potez bio prijatan i bezbedan za kretanje pešaka i dece do obližnjih škola, a stojimo na raspolaganju za svaku podršku.
18. Interna trafo-stanica (TS) nalazi se u prizemlju zgrade i sa zdravstvenog aspekta može imati negativne uticaje na zdravlje stanara zbog elektromagnetnog zračenja, što je posebno izraženo u stanovima koji su u vertikali iznad TS jer su u tom delu pretežno spavaće sobe. Insistiramo da zbog toga izvedete faradejev kavez koji je veoma mala investicija, a znači mnogo. Kupci stanova nisu imali ovu informaciju prilikom kupovine tj. prodaje.
19. Iako su u okviru prozora ostavljeni prostori za postavljanje komarnika, oni nisu postavljeni uz obrazloženje da na njih nije moguće dati garanciju. Molimo vas da napravite dogovor sa dobavljačima prozora i postavite komarnike, makar i po cenu da nam ne date garanciju na iste, jer se to ima smatrati standardom
20. Molimo da nas obaveštavate i o lokalima, tačnije kada će i koji početi sa radom.
 
Neverovatan broj manjkavosti, priznajem da sam baš razočaran odnosom investitora prema ljudima koji su dali veliki novac za kupovinu nepokretnosti... Da se razumemo, niti likujem, niti promovišem čuveno "ma znao sam ja...", mene je od kupovine stana odvratila samo cena (jednostavno, nisam imao toliki novac), sve ostalo mi se jako svidelo I bio sam zainteresovan, razgledao, raspitivao se... Ali mi je neshvatljivo da neko dozvoli sebi ovoliko primedbi stanara, zar investitori u ovoj zemlji ne shvataju da je ovako omasovljena negativna reklama najveći protivnik njihovom uspehu?! :notok:
 
Samo još da dodam: nakon ovog mejla, u roku od 1h (sat vremena, a svako ko je ikada pisao poslovni mejl zna koliko je potrebno da se odgovori na 20 tačaka!) smo dobili odgovor od investitora, sa uopštenim uveravanjima da će sve biti u redu.
Nakon toga smo poslali još jedan mejl, sa konkretnijim zahtevima (da nam se pošalju rezultati EM zračenja trafo stanice, ugovor sa toplanom i sl.) i od tada - muk, već dve nedelje je prošlo bez ikakvog odgovora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470253#p470253:2xxswtrv je napisao(la):
mekbejn » Wed Aug 09, 2017 1:27 pm[/url]":2xxswtrv]Samo još da dodam: nakon ovog mejla, u roku od 1h (sat vremena, a svako ko je ikada pisao poslovni mejl zna koliko je potrebno da se odgovori na 20 tačaka!) smo dobili odgovor od investitora, sa uopštenim uveravanjima da će sve biti u redu.
Nakon toga smo poslali još jedan mejl, sa konkretnijim zahtevima (da nam se pošalju rezultati EM zračenja trafo stanice, ugovor sa toplanom i sl.) i od tada - muk, već dve nedelje je prošlo bez ikakvog odgovora.


Mekbejn,

Hvala ti što si objavio spisak primedbi koji ste prosledili investitoru. Baš mi žao što se kupcima ovo dešava.
Meni je nekako pobegao stan u ovom kompleksu, ali sam stavljen na spisak za rezervaciju za 4-5 lamelu, ali sa ovim su me oterali mislim za sva vremena.
Mislim da je bolje da što više stanara napiše ovde svoje primedbe, jer mi se čini da bi ste na taj način naterali investitora da popravi sve greške, kako ne bi izgubio potencijalne klijente za buduće zgrade. Ipak se prati ovaj forum (danas sam razgovarao sa jednim investitorom i bio iznenadjen koliko je upoznat sa beobuild-om i temama o kojima se ovde raspravlja).

Želim ti (a i ostalim stanarima) brzo rešavanje SVIH problema.
 
@mekbejn Razumem da trazite da se EM zracenje uradi strucno i da imate potvrdu. Ali, da li ste mozda probali da merite EM zracenje smart phone-om? Postoje android aplikacije za merenje, sad pitanje koliko je to precizno. Inace drugar mi je to pomenuo, merio je kod dalekovoda u blokovima i navodno moze da se detektuje.
 
Hvala Mekbejnu na objavljivanju, ja sam jedna od potpisnica tog mejla i baš sam razmišljala da je vreme da ga konačno objavimo, treba ljudi da znaju sa čim se sve susrećemo (ovo su samo zajednički problemi, u razgovoru sa komšijama saznali smo za razne pojedinačne). Dali smo toliko para baš da ne bismo imali probleme, a desilo se suprotno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470237#p470237:h8ndjpkd je napisao(la):
mekbejn » Sre Avg 09, 2017 12:49 pm[/url]":h8ndjpkd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470015#p470015:h8ndjpkd je napisao(la):
DusanBG » 08 Aug 2017 09:53 am[/url]":h8ndjpkd]Mekbejn, ti si ovde stariji forumaš, kako se tebi čine radovi na ovim zgradama obzirom da si uzeo stan?

Postoje razna nerešena pitanja i mnogi problemi u samim stanovima kao i u odosima sa investitorom.
Nisam hteo ovde da pišem detaljno o tome jer sam se nadao da će stvari početi da se odvijaju u dobrom smeru,
ali kako se ništa ne dešava, podeliću sa vama pitanja i zahteve koje je grupa stanara (u početku nas je bilo desetak, ali sada oko 30) uputila mejlom investitoru, a od koji gotovo da ništa nije rešeno:

1. Svi smo primetili da informacije o aktuelnim dešavanjima ne dobijamo sistematski i blagovremeno, te predlažemo da iskoristite sopstvenu web stranicu i da u sekciji vesti makar jednom nedeljino objavljujete informacije od značaja za stanare, a u nastavku će biti jasno o kojim temama se radi. Ako web site nije opcija, onda molimo bar za ažurnu oglasnu tablu.
2. Prema informacijama sa kojima raspolažemo grejanje od toplane nije još dovedeno do lamele 1. Grejna sezona počinje za manje od 3 meseca. Molimo za precizan status i plan akcije do konačne realizacije grejanja kao stavke od krucijalnog značaja za stanovanje. Stanove smo kupovali sa centralnim grejanjem bez opcionog rešenja i bilo bi problematično da se ovo pitanje ne reši na vreme.
3. Saznali smo da će broj zgrade biti promenjen sa 14 na 16, te insistiramo da sve posledice usled promene (lična dokumenta, poreska prijava, aneksi potrebni za ugovore sa toplana i EPSom i slično), budu realizovana uz smernice, pravnu i finansijsku podršku investitora. Ovo takođe podrazumeva i izmenu kupoprodajnih ugovora, jer će se broj iz ugovora razlikovati od faktičkog stanja.
4. Senzori za liftove funkcionišu diskutabilno i/ili nisu postavljeni u dovoljnom broju pa su kabine kao takve opasne za decu, koja svojom snagom ne bi mogla da se suprotstave vratima. Vrata na pojedinim spratovima su već izgubila inicijalna svojstva usled ovog problema.
5. Lamela 1 je trenutno jako prljava te molimo da nas obavestite u kom roku će biti sprovedeno razdvajanje gradilišta od lamele pregradnim elementima koje će sprečiti prodor prašine? (razdvajanje je potrebno sprovesti i u zoni ulaznog hodnika, te svetlarnika). Takođe vas molimo da se radnicima skrene pažnja da ne bacaju smeće i opuške, naročito u atrijum, s obzirom na to da ovo više nije samo gradilište već mesto za stanovanje.
6. Molimo za potvrdu nezvanične informacije da će čišćenje, održavanje i obezbeđenje zgrade počinje od 01 avgusta 2017. godine – koja je cena usluge i da li će biti deo računa za Infostan. Trenutno stanje je da su hodnici izuzetno prašnjavi, a zelena trava ispred zgrade bez zalivanja vene… koga bismo i kako zvali u slučaju da je potrebno npr. isključiti vodovodnu vertikalu usled pucanja glavnog ventila u stanu u subotu u ponoć?
7. Molimo da objavite precizno kada i kako će biti sprovedeno
  • Prijava i plaćanje na snabdevanje električnom energijom
  • Prijava i plaćanje za komunalije (Infostan)
  • Prijava i plaćanje za grejanje
  • Uknjižba vlasništva nad posebnim celinama (stanovi)
8. Molimo za preciznu informaciju koji kablovski i telko operateri pored SBB imaju tehničke mogućnosti za priključenje u našim stanovima. Insistiramo da zgrada ima jednak tretman prema svim operaterima.
9. Kutije slabe struje nisu dovoljno velike, a ni opremljene kako bi se u njih smestila oprema SBBa za kablovsku televiziju. Molimo da se pronađe odgovarajuće rešenje, čak i ukoliko ono podrazumeva zamenu postojećih kutija novima.
10. Uobičajeno je da sa na poruke poslate na email adresu za reklamacije ne odgovara, te zahtevamo da se uvede rok za odgovor (predlažemo do 48h), kao i rok za rešavanje primedbe (120h). Ujedno molimo da se primedbe otklanjaju kvalitetno i sa pažnjom jer se često dešava da majstor koji otklanja jedan propust napravi drugi, koji je opet iznova potrebno prijavljivati….
11. Gotovo svi smo primetili da WC šolje imaju oblik koji prilikom povlačenja vode izbacuje van šolje priličnu količinu sadržaja. To apsolutno nije higijenski ni prihvatljivo i molimo za predlog rešenja sa vaše strane.
12. Garažna mesta u zgradi su vrlo diskutabilna usled toga što prostor nije zatvoren prema spolja, što u velikoj meri obesmišljava funkcionalnost prostora, kao i neodgovarajući nagib na ulazu u garažu. Dodatno koji je rok za puštanje garažinih mesta u funkciju?
13. Parking mesta ispred zgrade u prostoru iza rampe. Kako je regulisano pravo korišćenja ovih mesta, te kako će stanari bez parking mesta ili garažnog mesta prilaziti zgradi svojim vozilima nakon puštanja rampe u funkciju. Prilazak je neophodan usled brojnih razloga u vezi sa normalnim korišćenjem i stanovanjem u objektu.
14. Svetla u hodnicima često ne rade ni nakon pritiska tastera. Molimo da se kvar otkloni. Ujedno molimo da svetla u donjem delu hodnika rade 24h.
15. Prekidači u stanovima su veoma diskutabilnog kvaliteta, te molimo da razmotrite predlog da se isti zamene kvalitetnijima za stanare koji se izjasne za promenu, a o trošku investitora ili izvođača.
16. Veliki broj neravnina na zidovima, nepotrebnih niša i slično je nešto što sada ne može da se promeni, ali svakako je negativno iznenađenje. Kao npr. i da antenski priključci za tv stoje dole, a priključci za struju 1.5m iznad, što uslovljava razvlačenje kabova po zidu što je sa estetskog aspekta potpuno neprikladno.
Isto tako nepostojanje zaštitnih obloga ispod prozora posmatramo kao meru uštede neprimerenu aspiraciji prema kvalitetu stanova u ovakvom kompleksu. Insistiramo da uvažite predlog da se ove obloge naknadno ugrade u stanove vlasnika osim ukoliko neko nije izričito protiv toga.
17. Predlažemo da u cilju doprinosa lokaciji organizujete akciju osvetljavanje ulice Petra Kočiča prema Zemunskom parku, kako bi navedeni potez bio prijatan i bezbedan za kretanje pešaka i dece do obližnjih škola, a stojimo na raspolaganju za svaku podršku.
18. Interna trafo-stanica (TS) nalazi se u prizemlju zgrade i sa zdravstvenog aspekta može imati negativne uticaje na zdravlje stanara zbog elektromagnetnog zračenja, što je posebno izraženo u stanovima koji su u vertikali iznad TS jer su u tom delu pretežno spavaće sobe. Insistiramo da zbog toga izvedete faradejev kavez koji je veoma mala investicija, a znači mnogo. Kupci stanova nisu imali ovu informaciju prilikom kupovine tj. prodaje.
19. Iako su u okviru prozora ostavljeni prostori za postavljanje komarnika, oni nisu postavljeni uz obrazloženje da na njih nije moguće dati garanciju. Molimo vas da napravite dogovor sa dobavljačima prozora i postavite komarnike, makar i po cenu da nam ne date garanciju na iste, jer se to ima smatrati standardom
20. Molimo da nas obaveštavate i o lokalima, tačnije kada će i koji početi sa radom.
Mene samo zanima zasto je vas vise od 30 kupaca potpisalo taj mail kada Slobodan-ka kaze da je sve savrseno sto podrzava i njen prijatelj kupac 321?!
Da li ste vi svi ostali sigurni da ste na istoj adresi? Kada malo bolje razmislim mozda i niste jer se ne zna da li je zvanicno zgrada na broju 14 ili 16.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470264#p470264:1wjm9g73 je napisao(la):
darkot » 09 Aug 2017 02:18 pm[/url]":1wjm9g73]@mekbejn Razumem da trazite da se EM zracenje uradi strucno i da imate potvrdu. Ali, da li ste mozda probali da merite EM zracenje smart phone-om? Postoje android aplikacije za merenje, sad pitanje koliko je to precizno. Inace drugar mi je to pomenuo, merio je kod dalekovoda u blokovima i navodno moze da se detektuje.
Hvala na informaciji.
Mi stanari smo se dogovarali da sami platimo to merenje, ali smo cekali da vidimo da li ce nam investitor poslati neki zvanican dokument.
 
Uf, investitor ima zadrte stanare, neće mu biti lako. Puno sreće u ostvarivanju prava, mada mi se čini biće teško.
 
Da se investitor drugacije ponasao prema stanarima oni ne bi bili tako zadrti al je sam doprineo situaciji svojim ponasanjem. Kada se neko tako ponasa moze samo da izazove revolt kod ljudi.
 
Lepo je kad se stanari organizuju i kad imaju zajedničke zahteve, ali moram da prokomentarišem par stavki:

2. Prema informacijama sa kojima raspolažemo grejanje od toplane nije još dovedeno do lamele 1. Grejna sezona počinje za manje od 3 meseca. Molimo za precizan status i plan akcije do konačne realizacije grejanja kao stavke od krucijalnog značaja za stanovanje. Stanove smo kupovali sa centralnim grejanjem bez opcionog rešenja i bilo bi problematično da se ovo pitanje ne reši na vreme.

Ne znam kakav precizan status i plan akcije tražite?
Ako ste kupili stanove sa CG onda to treba investitor da vam obezbedi kad počne grejna sezona, nije dužan da vas obaveštava dokle je stigao sa radovima na priključku!

8. Molimo za preciznu informaciju koji kablovski i telko operateri pored SBB imaju tehničke mogućnosti za priključenje u našim stanovima. Insistiramo da zgrada ima jednak tretman prema svim operaterima.

Ovo da insistirate da svi operateri imaju jednak tretman to mi je "vrh"?!!
U gradu gde je SBB(IKOM) maltene monopolista, vi hoćete jednak tretman?!
Pretpostavljam da uz SBB imate Telekom priključak za fiksnu telefoniju što znači da imate izbor između kabalovske tv/interneta i IPTV/ADSL!

9. Kutije slabe struje nisu dovoljno velike, a ni opremljene kako bi se u njih smestila oprema SBBa za kablovsku televiziju. Molimo da se pronađe odgovarajuće rešenje, čak i ukoliko ono podrazumeva zamenu postojećih kutija novima.

SBB je trebao da završi sve do sad i da ima svoje kutije!

13. Parking mesta ispred zgrade u prostoru iza rampe. Kako je regulisano pravo korišćenja ovih mesta, te kako će stanari bez parking mesta ili garažnog mesta prilaziti zgradi svojim vozilima nakon puštanja rampe u funkciju. Prilazak je neophodan usled brojnih razloga u vezi sa normalnim korišćenjem i stanovanjem u objektu.

Kupili ste stanove gde ste u startu znali da investitor prodaje parking mesta ispred zgrade, znali ste kako izgleda lokacija i sad tražite da vam reguliše korišćenje parkinga?!
Pa ja bih se okrenu čim bi čuo da mi traže pare za parking ispred zgrade!

15. Prekidači u stanovima su veoma diskutabilnog kvaliteta, te molimo da razmotrite predlog da se isti zamene kvalitetnijima za stanare koji se izjasne za promenu, a o trošku investitora ili izvođača.

Investitor nije ugrađivao jeftine prekidače da bi sebi posle pravio dupli posao i trošak nego da bi uštedeo, zato kome se ne sviđaju prekidači, misli da su loši, može da kupi druge i ugradi o svom trošku!

16. Isto tako nepostojanje zaštitnih obloga ispod prozora posmatramo kao meru uštede neprimerenu aspiraciji prema kvalitetu stanova u ovakvom kompleksu. Insistiramo da uvažite predlog da se ove obloge naknadno ugrade u stanove vlasnika osim ukoliko neko nije izričito protiv toga.

To što vi nešto smatrate da je neprimerena ušteda to je vaš problem, ako investitor nije obećao, reklamirao ili u ugovor stavio da će stanovi biti opremljeni sa podprozorskim daskama onda ne znam po kom osnovu insistirate da ih postavi?!

18. Interna trafo-stanica (TS) nalazi se u prizemlju zgrade i sa zdravstvenog aspekta može imati negativne uticaje na zdravlje stanara zbog elektromagnetnog zračenja, što je posebno izraženo u stanovima koji su u vertikali iznad TS jer su u tom delu pretežno spavaće sobe. Insistiramo da zbog toga izvedete faradejev kavez koji je veoma mala investicija, a znači mnogo. Kupci stanova nisu imali ovu informaciju prilikom kupovine tj. prodaje.

Na ovome bi trebalo da istrajete jer je bezobrazluk da niste imali informaciju gde će se nalaziti TS!

19. Iako su u okviru prozora ostavljeni prostori za postavljanje komarnika, oni nisu postavljeni uz obrazloženje da na njih nije moguće dati garanciju. Molimo vas da napravite dogovor sa dobavljačima prozora i postavite komarnike, makar i po cenu da nam ne date garanciju na iste, jer se to ima smatrati standardom

Opet tražite nešto što vam nije ni bilo obećano?
Rekli su vam da neće biti komarnika, nemogućnost garancije su naveli kao razlog, mogu samo da vas upute na firmu koja je ugrađivala spoljnu stolariju i ništa više, a to što vi smatrate da je to standard ... vaš problem!


Ljudi gledajte šta kupujete, gledajte od koga kupujete, šta piše u predugovorima i ugovorima, gledajte lokaciju, gledajte šta investitori reklamiraju, kako opremaju ogledne stanove, stavite na papir šta dobijate, a šta ne, nemojte posle da tražite komarnike, daske, klime, itd, itd, samo zato što ste vi očekivali da će nešto biti ugrađeno/urađeno za pare koje ste dali!
 
Pa kako navede KupacL1 nije baš da se ogledni stan gađa sa konačnim stanjem u završenim stanovima.
 
Nema nigde slika oglednog stana, ni na njihovom sajtu ni na FB stranici, da li su u oglednom stanu bile postavljene podprozorske daske i komarnici?
 
Reci cu samo da nije tacno da su svi kupci bili obavesteni o prodaji parking mesta ispred zgrade. Prodavali su se stanovi i receno je da na svaki stan ide parking mesto. Ja sam za prodaju saznao tek nedavno kada se ispostavilo da su neki kupili mesta i kada se povela diskusija o pravnom osnovu prodaje.
Ne vidim nista lose u tome sto stanari traze da im se da na uvid dokumentacija. Ako postoji lako ju je skenirati i dostaviti kupcima.
 
Bio sam juce do Avenije i videh da su postavili stubice na mestima do asfalta.
Je l' se oni to sale ili sta? Mesta odmah pored puta pa jos postavljeni stubici.

Sledeci korak je da pregrade asfalt i naplacuju koriscenje :D :D :D
 
Ne sale se veruj. Danas su postavili te stubice na ceo parking ispred prve lamele.
Neki su vec kupili ili da se bolje izrazim platili parking mesta. Cuo sam da su interno potpisani ugovori koji nisu overavani kod notara i po njima se taj parking daje na trajno koriscenje.
Kako je taj parking glavna i osnovna tema medju stanarima zamolili smo da se obrazlozi pravni osnov prodaje parking mesta od strane Montexa. Zvanican odgovor jos uvek nismo dobili.
Na par stavki koje je neko od komsija naveo u mailu je odgovorio neko ko se predstavlja kao predsednik skupstine stanara preko oglasne table.
Pitao sam i par stanara kada je izabrana skupstina stanara ali i to niko nije znao.
 
Vrh