Šta je novo?

Војводе Степе

Protiv sam proširivanja Vojvode Stepe, jer već sada imamo ulivanje previše saobraćaja na Autokomandu (Kumodraška, Vojvode Stepe, Bulevar oslobođenja, Milutina Ivkovića). Saobraćaj u preko 70% tog dela grava gravitira ka Autokomandi što je po meni ne dopustivo. U Vojvode Stepe treba dati prednost šinskom saobraćaju (1+1, tramvaj), dok u Bulevaru oslobođenja i u Kunodraškoj ili Peke Dapčevića treba dati prednost automobilima (2+2). Ka autoputu kroz Beograd i UMP-u treba 'spustiti' Kumodrašku ili Peke Dapčevića sa novom petljom na autoputu da bi se rasteretila Autokomanda. Treba taj isti deo grada spojiti i sa južnom autoput obilaznicom, Kumodrašku ili Peke Dapčevića proširiti (2+2) i produžiti do južne autoput obilaznice. I potrebno je konačno odraditi spoj Svetozara Radojčića sa autoputem kroz Beograd kod GSP garaže Kosmaj i Braće Jerković produžiti 2+2 do Bulevara oslobođenja, odraditi 'kružni put'.
 
Semafor ne radi, deluje mi da je nekog iznervirao

semafor_1802.jpg
 
Можда је овај растурени електро сандук баш од семафора.
 
Ne radi već duže vreme i da to je taj srušeni ormarić.

Iskreno, nadam se da ga ni neće popraviti, jer toliko usporava saobraćaj.
 
Из угла возача доста су клаустрофобична ова сужења коловоза где су стајалишта. Види се на доста места да су се људи закуцавали на ограду. Конкретно на овом стајалишту доста дуго стоји тако, људи не обраћају пажњу јер су навикли на неодржавање.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434607#p434607:2eeyjhuc je napisao(la):
Memphis_Raines » Пон Феб 20, 2017 10:38 am[/url]":2eeyjhuc]Semafor ne radi, deluje mi da je nekog iznervirao

semafor_1802.jpg
Пошто сам тек сад открио ову тему да дам закаснели одговор. Овај ормарић по ко зна који пут људи ударају колима јер је ту улаз на дивљи паркинг за неколико аутомобила. Чак се и лично паркирам овде некад јер ми је преко пута факса.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480622#p480622:1nxxi53s je napisao(la):
abrines » 27 Sep 2017 01:32 am[/url]":1nxxi53s]Из угла возача доста су клаустрофобична ова сужења коловоза где су стајалишта. Види се на доста места да су се људи закуцавали на ограду. Конкретно на овом стајалишту доста дуго стоји тако, људи не обраћају пажњу јер су навикли на неодржавање.

Да ти ја кажем нешто из угла возача - много њих на улици не уме да вози, ето то је.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480729#p480729:3szgj444 je napisao(la):
Пантограф » Wed Sep 27, 2017 11:11 am[/url]":3szgj444]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480622#p480622:3szgj444 je napisao(la):
abrines » 27 Sep 2017 01:32 am[/url]":3szgj444]Из угла возача доста су клаустрофобична ова сужења коловоза где су стајалишта. Види се на доста места да су се људи закуцавали на ограду. Конкретно на овом стајалишту доста дуго стоји тако, људи не обраћају пажњу јер су навикли на неодржавање.

Да ти ја кажем нешто из угла возача - много њих на улици не уме да вози, ето то је.

iako apsolutno tačno, ne menja činjenicu da je ulica veoma naporna za vožnju, pogotovu noću. Koliko samo puta nije bilo svetla kada sam tuda vozio, ili radi delimično, a mislim da i kada radi nije dovoljno jakog inteziteta, ima mračne delove. Ovde konkretno bi možda pomogao svetleći znak za ostrvo. Kad su već napravili ovaj pičvajz
 
Е, вала, не слажем се да је напорна за вожњу. Мени је била напорнија за вожњу док се паркирало на дивље целом дужином, па онај обилази преко пуне, сатерава те у твојој траци у ћошак...
Све је ту означено, а ко ту јурца и не може да реагује у тренутку, тај проверено није нормалан.
Јбг, неком одговара ред, а неком не.
 
Ulica jeste naporna za vožnju:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iCmbgTyNTHQ[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xl6vaXUxVyM[/youtube]
 
Na gornjem snimku je sve prošlo glatko i moglo je dobrim delom da se vozi sa uključenim tempomatom. Ne znam, možda su nam kriterijumi naporne vožnje različiti.
 
Išlo je glatko uz strogo poštovanje saobraćajne signalizacije. Ipak, obrati pažnju na detalje, naročito na nailazak na stajališta i pozicije ograda stajališta i pešačkih prelaza.
 
Semafor kod Više elektrotehničke (i pored svih ovih ostrva i suženja koja smanjuju brzinu) je bio jedna od najvećih gluposti nakon rekonstrukcije. Vidim da su odustali od njega i da više nije u funkciji. Falim te bože.
 
Ja sam par puta vozio i mogu samo da kažem da je bolje nego pre. Par puta sam se noću vraćao i koliko se sećam, stajao sam samo na jednom semaforu. Postoje suženja, tj skretanja oko stanica, ali imam oči pa mi ne smetaju.
 
Најбоље са том улицом сада је што трамвај са краја на крај путује можда минут спорије него аутомобил (возио се ја и трамвајем, и колима паралелно са трамвајем). То је појам за јавни саобраћај у Београду.
 
Делимично се слажем са Пантом, углавном је такав сценарио. Дешава се да понекад кола блокирају саобраћај али је много боље за јавни превоз него раније.

Оно што мислим да је велика мана је што нису оставили 3-4 трамваја да се врте у круг од Команде до Бањице током радова на Славији. Растеретили би саобраћај и олакшали људима животе. Али кад је планирање било јача страна градских власти....
 
Prošli bi kao kompozicije za BG: voz ako ne i dodatno demolirani.
 
Стварно ми је фасцинантно што се правдају возачи који ударају у ограду стајалишта.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Ових дана радници су превентивно фарбали све спојеве на заштитној огради на трамвајским стајалиштима. Скоро реконструисано а ето већ почело да кородира. Нажалост нису ни боју погодили, фарбали су сребрном уместо чисто сивом па се сад види разлика, а можда и матира боја временом.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480622#p480622:s2pw0xui je napisao(la):
abrines » 27 Sep 2017 01:32 am[/url]":s2pw0xui]Из угла возача доста су клаустрофобична ова сужења коловоза где су стајалишта. Види се на доста места да су се људи закуцавали на ограду. Конкретно на овом стајалишту доста дуго стоји тако, људи не обраћају пажњу јер су навикли на неодржавање.
Тренутно живим у држави која је појам безбедности саобраћаја у Европи и свету. Када бих имао сво време овог света (дуготрајна и компликована процедура качења слика на форум), одавно бих окачио слике примера намерно направљених "клаустрофобичних" места, управо са сврхом повећања безбедности. Примена решења која су у општем интересу је последица врло јаке не-страначке непрофитне организације са демократском структуром, нешто што стварни издајници и гробари Србије подругљиво називају НВО. То је Холандија, а та више од века стара НВО са преко 4 милиона чланова је ANWB.
 
Тако је, Војводе Степе је сада једна од најцивилизованијих улица у Београду, а била је пример дивљег запада.
Само, не радује се свако цивилизацији, него воли да је у Београду каубој...
 
Vrh