Šta je novo?

Дисплеји на возилима градског превоза

i sta slikas ovu zenu pa jos maglis lice ko zna sta je pomislila kad te je ugledala da je slikas
 
Возило је неправилно обележено, јер на екрану стоји број једне линије, а на „патентираном изуму“ гсп-а – папиру , сасвим други број линије !!! По правилима то је неправилно обележено возило.

Ако је екран покварен, онда би овај крш од аутобуса, а има покварених/неисправних екрана и на новим аутобусима (и Икарбус и Соларис), таква возила не могу да иду у саобраћај док се исти не поправе.

Циљ ми није никакво уништавање возача (појединци сами себе уништавају и пљују сами по себи), него ми је циљ да се гсп и приватни превозници колико толико доведу у ред, смањи јавашлук у ознакама линија (нажалост то ће бити мало теже) и да имиџ овог нашег лепог граде се не срозава и на овакав бедан начин. То кажем из разлога јер ми се пожалио летос један странац у 72-ци, да је ушао у погрешну, хтео човек на аеродром НТ, а ушао у 72-ку која иде према граду. Разлог, на екрану је писало „Аеродром Никола Тесла“, а аутобус је ишао у правцу града !!! Ето кад некога мрзи да уради до краја свој посао, а и не интересује га, него само да га отаља. Зар је тешко на окретници променити смер кретања аутобуса ? А можда неки возачи градских аутобуса то и не знају да ураде !!!

И раније сам постављао слике са неисправним и погрешно обележеним екранима на градским аутобусима, и даље ћу то радити, уосталом имаш моје слике од раније на овој подтеми, погледај слободно и углавно се наши чланови слажу са тим и да то треба пријављивати (све неправилности). Не сликам само ја, има још чланова, а слике за пријаве достављају они чланови који знају где то и коме треба слати.
Оусталом зато и постоји ова подтема, жалбе и пријаве на неисправне и погрешно исписане екране. Уосталом имаш и на "бусеви.цом" исто могућност пријава разних неправилности, па и за неисправне екране, зар не.

Јуначе мој Даре, уживај ти мени, ја овај крш, а ни исправни Икарбус или Соларис, не бих ни возио, јер једноставно није правилно обележен, и не бих га возио док се екран не поправи.

А што се ове жене тиче, она је "улетела" у објектив док сам сликао, шта ја ту могу. Ако ти та слика смета, ето замолићу Игора да је избаци.
:sesir:
 
зај*** дисплеј, битно је да ли је возило исправно и спремно да вози на улици, папири се лако одраде за штампу. Возачима скидам капу за стављање у доњи део ближе вратима и на местима где то треба. Па 90% Земунових аутобуса на 73 једва да има бар један папир код врата, а други или на почетку, или на крају буса, за друге погоне ГСПа не знам, али ово знам јер скоро у 90% случајева пеглам са 73 на посао од како сам на Алтини!
 
Ok je da se obelezi papirom kada su displeji neispravni i verujem da nismo u situaciji da vozila iskljucujemo iz saobracaja zbog toga, kako @Gaga predlaze, iako je u pravu da bi po pravilniku trebalo.

Sa druge strane, nisam protiv prijavljivanja iz vise razloga. Prvo, sto se samim prijavljivanjem jasno stavlja do znanja da "vidimo" da ne rade (ili nesto drugo, kada nisu displeji u pitanju). Drugo, prijavljivanjem se dobija odlicna statistika koliko vozila je u problemu, pa i sa kojim displejima ili kojim modelima autobusa.
Trece, vozac koji papirom obelezi vozilo, svakako to nije uradio iz hira, vec zato sto u datom trenutku ne postoji mogucnost da se broj linije izmeni na displeju, te svakako nece snositi nikakve negativne posledice.
A da je ruzno, ruzno je.


A da 'Gagin' stranac serucka? Pa serucka. Jer kako se informisao koja mu je linija potrebna (verovatno uz pomoc Gmaps) tako je mogao i da prostudira koji pravac da hvata. I sve se plasim da bi mu natpis na cirilici mnogo znacio ;)
Nego zaje*******ao se, pa se sad vadi :D
Salim se malo, ali svakako je mogao pitati nekog na stanici ili vozaca, kao sto svi to rade kada su u kraju koji ne poznaju.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Neka se popravi taj displej ali da se ne prica ruzno o vozacima oni nisu krivi jer displej ne radi.Taj stranac se mogao informisati ako je coveku knap bila voznja onda nije ni cudo sto nije promenio displej.Ima ovde onih koji mrze vozace e pa gospodo draga zamenite vi vozace pa da vozaci zajedno cu im se i ja prikljuciti onda krenemo i mi da mrzimo vas pa za razne gluposti da vas prijavljujemo.Uvek cu braniti vozace jer su kraljevi
 
Nema tu potrebe nikog ni mrzeti niti uzdizati ni nipodastavati njihov posao.
Zna se procedura. Naravno da vozac ne moue da iskljuci vozilo iz saobracaja zbog displeja ako ne dobije saglasnost od pretpostavljenog, ali postoji zato prijava kvara i neispravnosti, te kada neko prijavi to vozilo on je miran.

Cini mi se da smo generalno postali prestrogi jedni prema drugima, ne uvazavajuci uzroke sveukupnog haosa oko nas.

Mali of, nisu u pitanju displeji.
Vozeci se letos u jednom starom GSP ikarbusu ja i ostali putnici primetismo da su grejaci u vozilu vruci. Obratimo se vozacu da ugasi grejanje, na sta nam on slegne ramenima i odgovori da ne moze jer je neispravno, tacnije da je grejanje "iskljuceno".
Na (pomalo drsku) opasku jedne putnice da je sramota da nas vozi u neispravnom autobusu (i jos poneku psovku) vozac pita:
Pa dobro ljudi, da se iskljucim onda iz saobracaja i javim centrali?
Ceo bus skoci "ne, nikako, ko zna za koliko ce sledeci, a i bice jos gora guzva i sl. :D

Slicnu situaciju sam imao sa CAF tramvajem na okretnici u Tasu. Tu je klima radila, ali na 42 u hladu jednostavno nije mogla da postigne da rashladi putnicki prostor...

Ono sto zelim da kazem:
Nemojmo biti toliko ostrasceni i prestrogi jedni prema drugima.
Nema potrebe za 'hejtovanjem' vozaca koji nije u mogucnosti da ispuni sve zahtevano, tako ni onoga ko nedostatke prijavljuje.
Jer, mnogo puta ce se i nemar prilrivati iza price o neispravnosti, ali sa druge strane SAMO PRIJAVLJIVANJEM nedostataka mi gradjani, pitnici odgovornima stavljamo do znanja da je ssituacija losa i da se nismo pomirili sa time.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Saglasan sam da vozači nisu i ne mogu biti krivi za tehničku neispravnost. Ali, ima i sa displejima njihove odgovornosti: recimo, kada piše pogrešan terminus (tipa, 47ica se kreće prema Slaviji, na njoj piše da ide za Resnik; evo, upravo videh 50icu, piše "Ustanička", a ide za Banovo Brdo).
 
Slazem se Travolta, i naravno da za nemar treba da se snose posledice.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
desi dare kakosi?

A kad na papiru piše jedna linija a vozač vozi drugu?
 
Ja sam jednom video autobus GSP - a kod Vuka , napred je bila oznaka za 25 na displeju , ispod papir sa oznakom za drugu liniju , bočni displej prikazivao treću , a zadnji displej četvrtu , dok je na zadnjem staklu bila ona plastična tabla što se ručno podešavaju podešavaju oznake linije i gde je bila peta linija. Da ne znam da tuda prolazi 25 , načisto bih se izgubio koja je linija u pitanju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479414#p479414:3de7dcwt je napisao(la):
profa_chb » 21 Sep 2017 05:39 pm[/url]":3de7dcwt]desi dare kakosi?

A kad na papiru piše jedna linija a vozač vozi drugu?
evo me brate profo nerviraju me neki sto kada displej ne radi krive vozaca za sve vozac kriv a to im ne valja ako telefonira i za to vozac kriv a mozda je hitan poziv
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=475865#p475865:3w2ba0hi je napisao(la):
Гага » Sre Sep 06, 2017 1:33 am[/url]":3w2ba0hi]Ето да знате, да градски аутобуси са линије 532 од сада иду за Рушањ са Бежанијске косе, а преко р.к. Икеја :D :o

Шта ће те кад ето гсп опет збуњује кориснике, односно немарни возачи не мењају на екрану трасу којом возе. Тако и возача аутобуса са гб 257 мрзи да на екрану и на местима на боку и позади промени број линије, него пише она са које је дошао овај аутобус, а само залепи број линије 70 на стаклима напред са стране и позади !!! Успео сам да усликам овај аутобус са ове две слике код стајалишта цркве Светог Димитрија у Булевару Авноја.

Ето, ако @Дејан011 може, нека пријави ово Дирекцији и овима из ГСП-а.

Pogledajte prilog 1
file.php

file.php

Ovde se direktno optužuje vozač za tuđi nemar. Tuđi nemar. Dobro ga ne optuži i za pad prometa u Ikei i zatvaranje prodavnice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479391#p479391:1rgin4vs je napisao(la):
DzonTravolta » 21 Сеп 2017 05:09 pm[/url]":1rgin4vs]Saglasan sam da vozači nisu i ne mogu biti krivi za tehničku neispravnost. Ali, ima i sa displejima njihove odgovornosti: recimo, kada piše pogrešan terminus (tipa, 47ica se kreće prema Slaviji, na njoj piše da ide za Resnik; evo, upravo videh 50icu, piše "Ustanička", a ide za Banovo Brdo).
@Траволта, па ја управо о томе и кажем у мојој поруци у трећем пасусу, кад неко уђе у аутобус/трамвај/тролејбус који је погрешно обележен смером вожње. То је чиста возачева грешка и немарност.
Ето како Лаки каже "мој странац", момак из Холандије са девојчицом, су управо тако прошли - ушли у аутобус који иде у погрешном правцу (за њих). Али шта да радимо и кажемо кад наши људи, који су из унутрашњости, а и из Београда, уђу у такво возило, и одвезу се у погрешном правцу. Значи људи који слабије познају град, а таквих има прилично.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479476#p479476:1eqe045y je napisao(la):
astrodule » 21 Сеп 2017 11:05 pm[/url]":1eqe045y]Danas videh 74 sa natpisom

МИРИЕВО
@Дуле, слику те 74-ке сам поставио пре тачно годину дана на једној од тема, септембра 2016. и то је овај аутобус гб 42315 предузећа "Ц и ЛЦ групе". Објашњење неких од чланова је било, да на екрану не може да се испише слово Ј, јер је аутобус произвођача Маз из Белорусије и они немају слово Ј.

 
Kao programer, i kao neko ko je radio u firmi koja je radila kontrolere za razne displeje, takvo objašnjenje ne prihvatam kao nešto što nije podležno ispravci.
 
@Дуле, и те како се слажем са тобом, али реци ти то газди те „Л и ЦЛ Групе“, којој припада овај аутобус. Има бре човек да свисне од висине трошка за убацивање слова Ј у контролер (сарказам).

Као што сам увек тврдио, а и увек ћу, не води се уопште рачуна о имиџу овог града – крњи се углед, не води се рачуна о квалитету услуге, правилном изражавању и чувању језика, јер ово то и јесте, без обзира колико се неки сад буду смејали овоме, али је тако. Зато се нама неки смеју што баш тако радимо. Сви хвалимо како је у иностранству све лепо и правилно обележено, па зар то не може да буде и код нас тако, а овде сад мислим само на обележавање возила градског саобраћаја.
Наравно да може, али док појединци и сама нека предузећа, не буду озбиљно схватили свој посао, да није само да се одради тих осам часова, него да се покаже труд и квалитет, а не само квантитет.
Наравно и у овом случају је и сама Дирекција за јавни саобраћај крива што је дозволила да овако обележен аутобус уопште изађе у саобраћај.
 
Tako je. To su sitnice kojima su nekima smešne, ali koje mnogo govore ( i o tim ljudima kojima je to smešno i o firmi koja to dozvoljava).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479500#p479500:db8trzmj je napisao(la):
astrodule » September 22nd, 2017, 1:17 am[/url]":db8trzmj]Kao programer, i kao neko ko je radio u firmi koja je radila kontrolere za razne displeje, takvo objašnjenje ne prihvatam kao nešto što nije podležno ispravci.
To što si ti stručan po tom pitanju , i što takvo objašnjenje ne prihvataš kao nešto što nije podležno ispravci , ne mora da znači i da su ljudi koji su zaduženi za servisiranje. Isto tako ne treba isključiti ni opciju da ima stručnih ljudi , ali da ih jednostavno mrzi da se bakću sa time , jer ih niko "spopada" zbog toga.
 
@solecar
A ljudi koji su zaduzeni za servisiranje...
Cek, cek...
Neko je zaduzen za servisiranje? I problem mu je da servisira???
Pa takvom mogu da ponudim 2 saveta.
1. Da pokupi radnu knjizicu i potrazi "manje zahtevan" posao.
2. Da sedne uzme klnjigu i nauci da popravlja (programira), jer za to prima platu.
Za ove iz zadnje recenice koje "mrzi" , a niko ih "ne spopada" nemam komentar osim da njima treba da sledi 'modifikovana' opcija 2.
Modifikovana tako da dobiju otkaz, a ne da oni daju.
Kur_obolja... opasna bolest koja se kao epidemija siri Srbijom...

PS.
Zgodno, upravo u 3 sata citam uputstvo i ucim, po ko zna koji put u 24 godine staza.
Poslovi se menjaju, tehnologija se menja i ko ne zeli da se menja i prilagodjava, uci, ostaje mu metla!
Ah, da, i za metlu je sve manje sanse, voze se samohodni usisivaci sa cetkama :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479505#p479505:2qh5piqz je napisao(la):
solecar » Today, 00:55[/url]":2qh5piqz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479500#p479500:2qh5piqz je napisao(la):
astrodule » September 22nd, 2017, 1:17 am[/url]":2qh5piqz]Kao programer, i kao neko ko je radio u firmi koja je radila kontrolere za razne displeje, takvo objašnjenje ne prihvatam kao nešto što nije podležno ispravci.
To što si ti stručan po tom pitanju , i što takvo objašnjenje ne prihvataš kao nešto što nije podležno ispravci , ne mora da znači i da su ljudi koji su zaduženi za servisiranje. Isto tako ne treba isključiti ni opciju da ima stručnih ljudi , ali da ih jednostavno mrzi da se bakću sa time , jer ih niko "spopada" zbog toga.
@laki72 je sve rekao.
 
Problem je kod naših stručnjaka što ne znaju da razmišljaju i što po njima ništa ne može.
 
Лекон је пре док је има Саносе на дисплејима за сваки празник честитао грађанима. За Божић је писало "СРЕТАН БОЖИЧ". Могуће пошто су произведени у Македонији па нису имали ћ (они га пишу к). :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479437#p479437:2a795cni je napisao(la):
solecar » Čet Sep 21, 2017 7:13 pm[/url]":2a795cni]Ja sam jednom video autobus GSP - a kod Vuka , napred je bila oznaka za 25 na displeju , ispod papir sa oznakom za drugu liniju , bočni displej prikazivao treću , a zadnji displej četvrtu , dok je na zadnjem staklu bila ona plastična tabla što se ručno podešavaju podešavaju oznake linije i gde je bila peta linija. Da ne znam da tuda prolazi 25 , načisto bih se izgubio koja je linija u pitanju.
Ha, ha, sto je babi milo to joj se i snilo.
Clan solekar obozava da izmislja samo da bi ispao zanimljiv, ovako nesto je teoretski nemoguce, da jedan isti autobus na displejima istovremeno pokazuje tri razlicite linije, plus da se neko jos dodatno sprdao pa dodao jos dve razlicite na papiru i toj plast tabli. Pa to bi građanima bilo toliko zanimljivo da bi postojalo barem 50 fotografija kao svedocanstvo tog vanvremenskog i neponovljivog događaja.
Dakle, baba, manje vina, manje vina...
 
Ја сам богами виђао сличне комбинације, не баш три различита броја линија на једном аутобусу али два нису ретка појава, типа неки стари Икар или ФАП са закуцалим дисплејом типа 553 а около излепљени папири са неким другим бројем линије.
 
Vrh