Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Svojim izmišljotinama i separatizmom koji širiš, teraš me da ti ponovo repliciram. Opet pet interpukcijskih znakova, umesto što se baviš temama koji su mnogo iznad tvog mentalnog kapaciteta, bolje bi bilo da se pozabaviš sopstvenim pravopisom. To što živiš u zemlji seljaka, razumem, verovatno si se dočepao Beograda, preko roditelja, pa ti je to jedini životni uspeh, ali koreni vuku i navike ostaju.
Opština ne plaća subvencionisan prevoz samo prevoznicima iz Vojvodine, Lasta je Beograd, pa dobija subvencije od opštine St.Pazova. Znači, džabe širiš separatizam. Ako đak pohađa na teritoriji opštine, što će mu subvencionisati prevoz? Ako pohađa na drugoj teritoriji bilo Vojvodine koju potenciraš ili drugog dela Srbije, može subvencionisati prevoznika koji ispunjava uslove, ko brani Niš Ekspresu da se prijavi za subvencije u Pazovi, ako ispunjava uslove. Toplo ti preporučujem, da se okaneš lupetanja i kucanja u prazno, za početak pokušaj odgovor sa jednom rečenicom, pravilno napisanom.
 
dok ste se vi i slicni tebi bavili pravipisom nema sta u ovoj zemlji nije unisteno ili pokradeno. Kazes sirim seperatizam pa ja ne znam sta treba da se desi da ti progledas imas teritoriju koja ima sve svoje parlament premijera zastavu grb itd da je drugacije ne bi pancevo pazova i banovci bili van beograda. to nije lasta baograd to ti je lasta srem koja radi u st.pazovi. pa opstine vrse subvencije djacima ako neko iz banovaca ide u skole u staru pazovu opstina placa tako da djaci placaju samo 40% od pune cene markice ostale trosove pokriva ap vojvodina i opstina
 
i necu vise ni da ti objasnjavam jer sta da objasnjavam coveku koji kaze da je bolje banovcima da placa medjugradsku tarifu i privstnika nego da imaju javni prevoz beograda. Nego mora da si clan neke stranke ili si deo okupacionog aparata
 
Prvo, nevaspitan si, nekulturan, posle toga neobrazovan i želiš sa mnom da polemišeš o nekoj temi?
Drugo, Lasta Srem nije odvojena firma, već samo deo Beograda, vozila su na Bg table, račun je od matice iz Bga i šta onda lupetaš bez potrebe. Lasta Srem je i Inđija, btw.
Subvencije se plaćaju za učenike koje putuju van opštine, procenjuje se broj, bar ranije je išlo po broju izrađenih, a sad im daju đuture jer ne vozi ni 20% đaka ka Bgu.
Nemaš ti šta da objašnjavaš, jer da si pismen, pročitao bi da sam napisao da su bolje povezani polascima, a tarifni sistem nisam ni spomenuo. I da, nisam član nijedne stranke, što za tebe ne može da se kaže, jer ponavljaš već sažvakane fore.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Манимо се ћоравих послова, него да наставимо ми о сређивању потеза 300 било занимљивије
 
lasta srem je cerka firma koja ima svog direktora a to sto su bg table to nema veze to rade jer im je tako jeftinije i brze pa posle raporedjuju autobuse po sektorima inace nekad su vozili sa ru tablama, kad hoces da vrsis rentu busa iz pogona srem to potpisujes sa dirktorom iz sektora srem. i da vrsi se subvencija djacima bilo gde da idu jer da se ne vrsi subvencija markica bi kostsla oko 3000 dinara a ovako je duplo niza provereno. a i zabole me za banovce pazovu i pancevo samo sam rekao da nije normalno da mesta koja su samu granicu gradskih opstina placaju visoke tarife a nekad su bili u zoni. Ja sa prevozom nemam muke ne mogu da se pozalim, ovde smo razmenili misljenja a njima ako ne smeta skup prevoz ne smeta onda ni meni. I sta mi ovde mozemo da resimo osim da iznosimo probleme
 
Opet iznosiš LAŽI, ne postoji direktor, već rukovodilac, koji podnosi račune Beogradu, račun je firme iz Beograda, nema račun Lasta Srem, nekada je bila i Lasta Kladovo i Palanka itd itd, tad je to važilo što pričaš. Danas, ne važi.
Ako te boli uvo, prestani više da izmišljotine iznosiš. Iznajmljivanje ide svako preko sektora VLS u Beogradu, odakle god slao vozila. I da ne demantujem već sad svaku ponaosob priču rekla-kazala, okani se nečega što ne znaš.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
nocni je za 90 posto stvari koje je napisao apsolutno u pravu. Opstina i pokrajina subvencionisu prevoz na sledeci nacin (80% za ucenike koji idu u srednje skole u Staru Pazovu, dok djaci koji putuju do grada imaju umanjenje 40% od ekonomske cene), trudnice, penzioneri i nezaposleni nisu prepoznati kao posebna kategorija. Niko ne spori da Banovci nemaju dovoljan broj polazaka autobusa (radnim danom lika i lasta zajedno imaju oko 80 polazaka ka Batajnici i Zemunu), problem je sto ne postoji jedinstveni tarifni sistem. Vreme je da Banovci, zajedno sa Novom Pazovom udju u Bus plus sistem koji ce omoguciti kvalitetniji prevoz, ili da cela opstina Stara Pazova bude zona 3 ili 4. Opstina je u pregovorima sa gradom, valjda ce doneti neke rezultate. Te linije ne mora drzati gsp, neka bude Lika, Ariva...ali samo da bude jedinstveni sistem.
Krug se polako zatvara, prvo Centa, zatim Opovo, juce Krnjasevci i Simanovci, valjda cemo uskoro i mi resiti ovo goruce pitanje.
 
Не разумем, постоји линија 405 за Глумчево Брдо, али зато нема за само Барајево само мало даље. Сличо је и са 408 за Раљу али не и за Сопот

Е да, кад се споменуо ноћни, постоји некакав фантомски аутобус, "Н64" који нити је нићни нити је редован полазак, тј. очигледно је ноћни јер креће са Звездаре у пола 1, али понаша се као редовна 309. Јел зна неко нешто о овоме?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=483144#p483144:35ekqqhb je napisao(la):
SRBO » 06 Окт 2017 11:35 pm[/url]":35ekqqhb]Не разумем, постоји линија 405 за Глумчево Брдо, али зато нема за само Барајево само мало даље. Сличо је и са 408 за Раљу али не и за Сопот

Е да, кад се споменуо ноћни, постоји некакав фантомски аутобус, "Н64" који нити је нићни нити је редован полазак, тј. очигледно је ноћни јер креће са Звездаре у пола 1, али понаша се као редовна 309. Јел зна неко нешто о овоме?
Postoji linija i za malo dalje, a to je 560. Voze u istoj zoni, i nema nikakve razlike. 405L je treća zona, znači nije jeftinija od 560. Isto je i za 408, koja ide u treću zonu.
 
Да се надовежем на оно што сам писао на теми о минибусима, и градском превозу ових дана. Ми из Удружења вршили независно истраживање 2014 у Рипњу, истраживање (али и разговор са људима), показао да је превоз, и повратак Беовоза једна од најважнијих тема. Шта раде политичари? Повећали број ангажованих аутобуса за још 3, поред тада већ коришћених 13 возила. Тачно, гробље и Клење су сада опслужени, али ја чак нисам успео да дођем до податка да се неко пожалио на то. Са друге стране, жалили су се људи уз Тимочки пут на дуга пешачења. Ипак, добили су водовод, после толико деценија, да се не каже да политичари ништа добро нису урадили.
 
Читам и гледам како и даље постоји нипондаштовање линија на којима саобраћа Ласта,Ластра и Стрела. Питање за све са дежурним мозгом прошлости зашто се линија 405Л, 405 и 408 воду као градске а 560,474 итд као приградске и зашто је и даље ући у двозонске линије 461,466,468 мисаониа именица и зашто те линије на сајтевима не стоје у градско-приградске. Све линије које саобраћају у трећу зону и даље треба да се воде као приградске,а све оне до друге зоне где је карта 89 динара као градске приградске. Значи на сајтовима укључити у одељак за градске линије 354б,461,462,463,466,466А,468,865 ЗАТО ШТО ЈЕСУ ГРАДСКЕ (2 зона се води као шире градско подручје и самим ти Ласта и даље саобраћа на градским линијама) а избацити 405,405Л и 408 али и 109,110 и 711 за које треба да постоји посебни одељак. :kafa:
 
Od sutra se 551 i 552 se spajaju u jednu liniju , tačnije ukida se linija 552 , a vozila sa nje prelaze na liniju 551.

izvor: bgprevoz.rs
 
То је погрешан потез. Цео тај правац сада има 5 линија, са неким убибоже интервалима. Међу њима, 551 на 27 минута, 552 на 30, 92 на 40, 91 на 45, 553 на 100 минута... При томе се велики делови траса преклапају, тако да 92 и 552 дођу као антибиотик-локал линије. Разлог зашто је својевремено уведен 552 су препуни аутобуси у шпицу из Моштанице и Обреновца, али као таква, линија је имала смисла само у вршним сатима.

Најсмисленија замена линија спајањем би била да се укину 553 и 92, да се 91 пребаци на Стари обреновачки и дода једно возило више радним даном 6-20, а 552 да иде Савски трг - Нови обреновачки - Остружница центар - Остружница караула - Умка центар - Руцка. Као таква би без проблема могла ићи сваких 20 минута радним даном, чиме би тај правац добио макар једну нормално фреквентну линију. Уштеде би се оствариле викендом. Са супротне стране такву линију би могли размотрити да пређе Мост на Ади и окрене код Блока 70, или пак да иде на Прокоп.
 
Према новом реду вожње радним даном 551 имаће три односно четири полазака по сату док викендом ићи ће на 27 минута.
Умка има следеће линије: 551,553,860,860е,860М и 861А где 860 према реду вожње спада у веома честу линију, на страну што зна да дође не адекватно возило за линију овог типа поготво када Стрела пошаље аутобус који је некада ишао за Уб или преместе Интура са 860е што сам исто виђао... 860 требало би да буде зглобна линија јер је маса људи користе и за локални превоз. :)
 
Dobro je ovo uradjeno, jer je pre islo 551 i 552 u 2 minuta, pa 553 par minuta iza... Ovo je super sad. Usteda velika. Samo se nadam da ce kad privatnik uleti na potez 500, da ce im slati nesto normalnije na liniju...
 
По мени је требало вратити 551 до Моштанице а 552 да буде кружна да повезује Сремчицу и Моштаницу. Тиме би био смањен интервал н мање од 17 мин колико је то сада.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Linija 513 se produžava Ul. Živojina Tabakovića u Velikoj Moštanici

Počev od četvrtka 14.12.2017. godine linija JLPP-a br. 513 biće produžena Ulicom Živojina Tabakovića u Velikoj Moštanici.

Na navedeni način, Sekretarijat za javni prevoz je rešio višegodišnje zahteve građana navedene ulice, koje je podržala GO Čukarica, a ticali su se bolje prostorne pristupačnosti javnom prevozu i sadržajima od interesa za građane u centarlnom delu mesnog naselja, kao i problema značajnog pešačenja duž ulice izrazitog podužnog nagiba.

Za poziciju novog terminusa je određena lokacija u zoni raskrsnice Ul. Živojina Tabakovića i Gnjionska, gde je uređena nova okretnica, dok će duž trase u samoj ulici Živojina Tabakovića biti uspostavljeno dva para novih stajališta, na polovini produženog dela, kao i u zoni terena fudbalskog kluba Moštanica. Istovremeno će na drugom kraju linije, biti uspostavljen novi par stajališta u Ul. Moštanička, u zoni novog naselja u izgradnji.

Nova trasa linije je: SREMČICА /NАSELjE GORICА/ - Dvoržakova - Moštanička - Velika Moštanica /Šumske ekonomije/ - Dobrivoja Jovanovića - Desetog oktobra – Živojina Tabakovića - VELIKА MOŠTАNICА /ŽIVOJINА TАBАKOVIĆА/.

1513175015.jpg


red vožnje: http://bgprevoz.rs/documents/files/513%281%29.pdf

izvor: bgprevoz.rs
 
Кренула дискусија о 865 и 512, па да је вратимо на право место!

Како се крећемо од центра Београда ка периферији, имамо преломе токова путника у следећим тачкама: Остружница, Умка центар, Моштаница центар, Сремичица насеље Горица, Липовачка шума милиција. Добар планер прави мрежу линија у односу на ове локације, а не напамет, тако да највећи део дана линија зврји празна. Осим стандардне услуге (сваких 30 минута или чешће), рационално планирање подразумева смањивање броја полазака ван вршних сати и викендом на фреквентнијим линијама пре свега. У цео систем планирања треба узети у обзир и потребу за кретањима ка Видиковцу (исток) и Новом Београду (запад).

Ево конкретног предлога линија:

91: Железничка станица - Ада - Стари обреновачки - Остружница Ново Насеље. Радним даном 30 минута, викендом 45.
511: Железничка станица - Ада - Нови обреновачки - Железник Лола - Сремчица до краја као и сада. 5-15 минута као и до сада.
512: Баново брдо - Железник Лола - Сремчица до краја - Липовица милиција - Велика Моштаница - Умка центар. Сваких 30 минута, да ли чешће у шпицу, оценити према броју путника. Сигурно би привукла више људи него садашња 512.
513: Нови Београд Блок 70 - Блок 42 - Ада - Нови обреновачки - Железник Лола - Сремчица насеље Горица. Сваких 30 минута основни интервал, чешће у зависности од интензитета токова путника.
521: Видиковац - Нови Железник - Железник Лола - Насеље Горица сваких 30 минута радним даном, викендом на сат осим суботом средином дана.
551: Железничка станица - Ада - Нови обреновачки - Умка центар - Велика Моштаница центар. Сваких 30 минута, по потреби чешће.
552: Прокоп - Ада - Нови обреновачки - Остржница центар - Караула - Умка центар - Руцка. У шпицу 20 минута остало 30 минута.
553: Минибус - Железник Тараиш - Сремчица Горица - Велика Моштаница гробље - Велика Моштаница центар - Велика Моштаница Живојина Т. Сваких 25-50 минута.
 
Ово је одлично Карло! :shock:

Одмах да се примени ово да и Сремчица једном продише! :pob:
 
Иначе главни проблем у нас је:
пристојно попуњен аутобус -> значи да може увек унутра да се седне али да има време кад попуњен скроз , аутобус који је попуњем тачно за предвиђени капацитет али никад преко тога ->превод на српски -> линија ландара празна

аутобус попуњен -> аутобус који је у српском језику заправо попуњен увек толико да људи стоју једним другим заврат, превозе се као ст*** у амбару и за празно место буквално молиш бога. -> жале се на превоз

Па добро бре да ли сте ви нормални? Само тражите такав превоз! Сами тражите наказне линије. Али кад народ путује као ст*** онда му свако нормално путовање дође празно... :rant:

Путујем редовно 512-ицом и никад није празан аутобус! :kafa:
 
Dovoljno je po meni vec kvalitetnu liniju 511 samo prebaciti preko Mosta na Adi do Bloka 70...cak mislim da bi i takt bio jos kvalitetniji...gradice se intenzivno Beograd na Vodi u narednom periodu i prostor oko GZS ce svakako biti oivicen radovima pa je stoga po meni potrebno razmisljati o alternativnim trasama a svakako da 511 odavno zasluzuje bolju trasu od ove.....a liniju 512 preko naselja Gorica spojiti sa Mostanicom i preko Cukarice omoguciti joj spajanje sa gradom umesto 511 koja bi isla na NBGD.Dakle jaka 511 i jos jaca 512 onogucavaju laksi i cesci saobracaj kroz ovaj deo grada,a sve ove linije 91 92 551 552 553 najmanji su problem za organizaciju u buducnosti....kako god...da se niko ne naljuti...iskoristiti mogucnosti Mosta na Adi za prebacivanje 511 na NBGD....
 
Vrh