Šta je novo?

Koridor 10

Verovatno kada se zavrsi Levosoje i Bujanovac onda ce privremeno Vranje i Bujanovac biti bocni izlazi sa fiksnom cenom.
 
Caribrode gde vodi put sa leve strane ispred tunela Sopot(0:30)? Da li može tu da se omogući saobraćaj za Temsky i Knjaževac dok se radi cela deonica 5a?
 
Gradinje - preostali radovi:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Men4tJXlkx8[/youtube]
 
Ove kaskade na Gradinju baš izgledaju lepo. Nego izgleda da je jedan deo skliznuo.
 
Na 11:30 nesto se odvalilo na uredjenoj kosini iznad sadasnjh radova, bilo na tom mestu kanda vise dinamita :) samo da sad ne krenu odroni u vecoj meri.

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486485#p486485:3e9cc3ch je napisao(la):
kuburicsrdjan » Sat Oct 21, 2017 7:55 pm[/url]":3e9cc3ch]Na 11:30 nesto se odvalilo na uredjenoj kosini iznad sadasnjh radova, bilo na tom mestu kanda vise dinamita :) samo da sad ne krenu odroni u vecoj meri.

Послато са S57 уз помоћ Тапатока

Nije do dinamita, nego do obilne kiše, ali su radovi nastavljeni, tj. faktički nisu ni prestajali, jer ovo datira od pre 2-3 nedelje...
Verovatno su (nagađam) ovo proglasili za malo lokalno klizište i biće neki mini-projekat IzP za sanaciju, možda već i postoji.
Da nije tako radovi bi stali, a od tada je bilo barem 5-6 miniranja, radi se i iznad i ispod i pored tog odrona, tako da ne bi trebalo da je veći problem.
Koliko god bili upitni kao ozbiljna država, sumnjam da bi iko dozvolio i radove, a kamoli celokupan međunarodni tranzit ispod opasnog odrona.
U svakom slučaju moraće to da reše pre betoniranja bermi, koje bi trebalo da počnu naredne nedelje i završe kosinu sa mrežama pre zime.
Na useku im je, videli ste iz više uglova, ostalo baš malo, ne više od 4-5 miniranja po mojoj proceni, onaj buši za exploziv na platou na 1. spratu.
Morao sam da printskrinujem na 05:55, gde se vidi kompletan suludi projekat kod Gradinja:



Na trasi ispod u levoj je 0-31 do pola devijacije, što znači da će uskoro i stabilizacija, cela leva bi mogla da dogura do SMA u novembru.
To naravno, ako vreme dozvoli, a ostaje im oko 200m leve ispod miniranja, ali tu čim prošire desnu, u levoj počinju kišnu i nasip trupa puta.
Desna posle B6 ima <200m emulzije preko stabilizacije, možda već i danas 1. BNS, posle toga se na 100+m do rta radi 0-63.
Ponedeljak i utorak kiša, pa do nedelje sunce, 2 kišna dana i onda suvo skoro do 20.11. sa temperaturama oko +10-15, bez minusa preko noći.
Čak i kraj novembra i početak decembra bez višednevnih padavina, mada max. temp. +7-8, sa jutarnjim mrazevima, ali bez snega do Sv. Nikole.
Kako sada prognoziraju, moći će da se radi još nešto manje od 2 meseca, tu može da se uradi svašta, da čak i desna sa mostom 6 budu na SMA!
Za početak, da vidimo kako će Gradinje i ono klizište gore podneti sutrašnju obilnu i kišu narednog vikenda...

Što se tiče petlje, pogodio sam delimično, s tim što će u narednih par dana biti pušteni krakovi 3 i 4, dok krak 5 tek treba da se finalizuje:



Bele tačkice su ono što se pušta novo za dan-dva, plave su stara desna, crvene i zelene deo oko kružnog koji će raditi naknadno.
 
Etaže su dobro urađene pa je odron zahvatio samo dve etaže, tj. nije išao do dna. Međutim da se ovo desilo na deonoci između Niša i Bancareva gde su kosine tik do puta i bez etaža, bojim se da bi veći deo puta bio zatrpan. Zaparvo, nije mi jasno zašto su taj deo tamo uradili bez etaža... Ovako lepo etaže daju manji nagib kosine, dalje su od puta, a eventualni odron se zaustavlja najvećim delom na etaži ispod. Takođe i na "K11" imamo jedan deo između dva zadnja tunela posle Takova, gde je kosina skroz vertikalna pored autoputa. Malo je sablasno kad se prolazi i pomisli da bi to moglo da se obruši. Međutim ta kosina je skroz stenovita pa deluje stabilnije od onih strmih zemljanih kosina između Niša i Bancareva koje izgledaju kao da su podložne klizištimma.
Sviđa mi se petlja, lepa i jednostavna. Srbija stvarno može biti ponosna kako moćno izgleda ovaj deo od granice ka Nišu.
Moram još da prokomentarišem Caribrodovu muziku koja uvek njegove snimke načini još zaniljivijim :) Odavno sam prestao da izlazim po klubovima i diskotekama pa nisam baš u toku u zadnje vreme, ali ova što stavlja je meni jako interesantna. Podseti me na Azvirtove snimke sa K11 ali se nadama da mu neće kao njima ono jedanput uklanjati snimak sa YouTube-a zbog autorskih prava. Njima je jedan od zadnjih snimaka tako bio sklonjen par dana , a na svim snimcima pre toga su koristili istu muziku godinama i pre toga nikome nije smetala. Nadam se da će ovde sve ostati ok :) Pozdrav :sesir:
 
Caribrod,
Kad smo kod Azvrita, podseti me da niko posle njih sem vas nije radio ovako cele snimke deonica autoputa dronom (Koridori i Integral jesu nešto parcijalno ili kratko). Za vas bi bilo nemoguće da vi prvi odradite snimak 50km Obrenovac-Ljig jel da? :D Znam da ste daleko ali Azvirtovi snimci su imali i preko 30.000 pregleda što bi bila dobra reklama :) Evo ja ću vam platiram putarinu do tamo i nazad, nek se još neki forumaši utale da platimo benzin, ostale troškove i stvar rešena ;)
 
Mogli bi da odrade celu deonicu obrenovac-ljig dronom, nacicemo sponzora da finansira gorivo i ostale troskove, samo dajte kalkulaciju
 
Mali off ali, vredi reci, procitao sam da je za snimanje dronom potrebna dozvola direktorata civilnog vazduhoplovstva i dozvola onih ciji se objekti snimaju, sad ne znam da li je autoput javan dok ne postane javan.

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
Pa neka ga natkriju ciradom da ne bude vidljiv i nikose nece zavlaciti ispod da fotografise ili snima, bez njihove dozvole ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Šteta za ovaj odron, sad kvari kaskade. Valjda će nekako da saniraju i vrate oblik jer Gradinje izgleda impresivno. Mada možda je bilo bolje da su uradili tunel ili galeriju. Isto mislim i za Momin kamen na južnom kraku. Kad vidim one betonirane kosine jeza me uhvati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486628#p486628:teuxqaox je napisao(la):
geovuk » Ned Okt 22, 2017 9:31 pm[/url]":teuxqaox]Šteta za ovaj odron, sad kvari kaskade. Valjda će nekako da saniraju i vrate oblik jer Gradinje izgleda impresivno. Mada možda je bilo bolje da su uradili tunel ili galeriju. Isto mislim i za Momin kamen na južnom kraku. Kad vidim one betonirane kosine jeza me uhvati.
kad budem picio 200 na sat atoputem necu ni primetiti te kosine :laugh:
 
XEXE kako to rade burazeri... nisu "stigli" da raspisu tender pa ... a ministarka Zorana Mihajlovic nije obavestena.l..

"MUTAN POSAO SKLOPLJEN BEZ TENDERA Izgradnju Koridora 10 nadziru Hrvati koji su "produžena ruka" RUSKOG TAJKUNA ...
Dmitar Đurović je u poslednjim danima svoje vladavine u „Koridorima Srbije” direktnim ugovaranjem poverio nadzor izgradnje autoputa Čiflik - Pirot istok hrvatsko-austrijskom konzorcijumu za 1,44 miliona evra, saznaje „Blic”"

http://www.blic.rs/vesti/drustvo/mutan- ... su/cs2g8rf
 
Vrh