Šta je novo?

Air Serbia

@JohnnyLee
Ер Србија гаси АСГС, 340 запсолених прешло у Аеродром

То је тај предмет који је давних дана требало увести на нашим економским школама. Економика пресипања из шупљег у празно. Леп самоуправни споразум - добродошли у веселе осамдесете и договорну економију! Сад ће људи добијати плате од аеродрома, а Ер Србија ће аеродрому плаћати... колико? Да се кладимо: исто као и досад, или мало више, али не у висини плата за 340 људи. Компанија-губиташ наизглед смањила губитке, уствари умањила профит другој компанији.

Е, па, са концесионаром то не би могло...
 
гледај, ја сам генерално против концесије, јер сматрам да аеродром може сам да се развија. али са овим ________ (упиши сам шта год хоћеш) на власти... ај да кажем да њима не бих дао ни нацртану овцу да чувају. тако да им треба одузети све што може да се одузме, да не упропасте. чак бих им и државу одузео, да је не униште до краја
 
Poceli su salon da daju i na sat vremena za 18 evra ako se leti sa AS, ako je neka druga kompanija 25 evra. Ne znam da l im je bas tolika kriza da su spustili cene...
 
PRVI sledeći interkontinentalni let za koji se priprema "Er Srbija" će biti uspostavljen sa Kanadom, saznaju "Novosti" u Vladi Srbije. Kako kaže naš izvor, pripreme su uveliko u toku, ali ima još mnogo posla. Očekuje se skoro potpisivanje međudržavnih sporazuma u vazdušnom saobraćaju između dve zemlje, pa bi prvi avion sa oznakom nacionalne avio-kompanije u Toronto mogao sleteti tokom sledeće godine.
 
то је и даље само у плану. ако виде да имају рачун, онда ће да уведу. ако не, онда ништа
 
Mogao bi Air Transat da leti Toronto-Beograd, sad dobija konkurenciju u Zagrebu dolaskom Air Canada Rouge koja je niskotarifni ogranak Air Canada, ne verujem da za obe kompanije ima "leba" na toj liniji!
 
Evo vazduhoplovni analitičar izašao sa novom analizom na T6.

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Hoće li Etihad otići iz Er Srbije i koja je šansa da je Hainan kupi?
https://tangosix.rs/2017/07/11/kolumna- ... inan-kupi/

Zanimljivo u svakoj analizi provuče nekakav veći potecijal Zagreba u odnosu na Beograd :?:
U tom svjetlu treba gledati i otvaranje Hainanove linije Peking-Prag-Beograd. Ona nije slučajno otvorena, kao što nije slučajno istovremeno odlučeno da se ne otvori već najavljena linija za Zagreb. Upravo ova linija je vrlo indikativna. Otvorena je iako Beograd ima neusporedivo manje potencijala nego Zagreb ili neki drugi aerodromi u široj regiji.

Beograd uz sva smanjenja ASL ima da sad 100.000 putnika više u 2017.godini od Zagreba uprkos
Zagreb je dobio 20 novih linija, 11 novih kompanija među kojima i Emirates, Air Transat, Air Canada Rouge, KLM, Brussels, ČSA, Iberia.
ali eto aerodrom koji će ove godine prvi put preći cifru od 3,1 miliona putnika ima neusporedivo veći potecijal od onog koji će imati oko 5,35 miliona?! :violina:
 
Iako ni sam nisam saglasan sa gomilom stvari koje iznosi, ovde se sa većinom iznetog slažem.
Naši bi pod hitno morali da razmišljaju šta je rešenje. Samostalno poslovanje "Er Srbije", od svega što je naveo, jedino ne dolazi u obzir.
Nastavak saradnje sa "Etihadom" mi nije mnogo verovatan.
Dakle, ostaju "Lufthansa" i "Hainan".
 
Наш онлајн пријатељ Пургер изучио је, очигледно, све језуитске школе, а индикативне су и његове дугогодишње речи хвале за Ер Србију, нестручно ископани бунар без дна српских финансија.
 
Можда није најбоља подтем да поставим ову вест овде, али можда може и да прође :D

Ето винула се и Босна у небо :D , а по питању авиона, основана нова авио компанија Флај Босниа (Fly Bosnia) а оснивач је Ал Шид, седиште фирме у Сарајеву.

OSNIVAČ AL SHIDDI
Aviokompanija FlyBosnia osnovana u Sarajevu, upošljava kabinsko osoblje
A. A. 14:44 / 07.12.2017.

Nova aviokompanija pod nazivom FlyBosnia osnovana je u Bosni i Hercegovini sa sjedištem u Sarajevu. Kako saznajemo, FlyBosnia traži nove uposlenike koji će raditi kao dio kabinske posade.
Sudeći prema oglasu za posao, FlyBosnia upošljava deset novih članova kabinskog osoblja. Aviokompanija je u oglasu opisana kao "nova, mlada i dinamična aviokompanija sa sjedištem u Sarajevu".

Od budućih uposlenika očekuje se da govore engleski i bosanski jezik, dok je poznavanje arapskog jezika poželjno.

Osnivači nove aviokompanije su predstavnica i direktor Al Shiddi grupacije, Nudžejma Skenderović i Sulaiman Abdullah Al Shiddi koji je ujedno i jedan od najvećih investitora iz Saudijske Arabije u našoj zemlji.

Informacije o tome na kojim relacijama će putnici FlyBosnie imati mogućnost letjeti još nisu poznate. Pretpostavlja se kako će prve na listi biti arapske zemlje.

Podsjećamo, Al Shiddi grupacija u Sarajevu već posjeduje Sarajevo City Centar i hotel Bristol, a uskoro i luksuzno naselje Poljine Hills.

Naša zemlja nema svoju vlastitu aviokompaniju, s obzirom da je BH Airlines izgubio dozvolu za rad, a potom i imovinu zbog velikih dugova.

Web i Facebook stranica aviokompanije FlyBosnia su u pripremi.

Biznis.ba / Klix.ba
http://www.biznis.ba/bih/69782-aviokomp ... =eloqmbahd^c_]hXPblmgnji9
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498513#p498513:21ha0qjf je napisao(la):
direktor » 06 Dec 2017 02:00 am[/url]":21ha0qjf]Razmazenko

U biznis klasi nikoga ne tretiraš kao razmaženka nego se iscimaš da za svaki deo usluge dobiješ isti komentar kao za biznis laundž. Ovde je ekipa iz laundža odlično odradila svoj posao ali to na žalost nije dovoljno ako ostali zakažu. Putnici iz biznisa često prave razliku između profitabilne i neprofitabilne linije, pogotovo na transatlantskim destinacijama gde vlada sveopšte klanje za svakog putnika a pogotovo onog iz Premium kategorije.
 
Ukoliko je biznis klasa puna, onda drugi deo aviona moze da bude i prazan, biznis klasa nosi najvecu zaradu.
 
Evo ga Purgerovo protivljenje ukidanju ATR flote.
Ruku na srce, on bi stare ATR-ove zamenio novim
 
ATR je mnogo isplativiji na kratkim destinacijama Er Srbije u odnosu na regional jet, iako bi potonji naravno predstavljao mnogo bolji ugođaj za putnike. Čak i da se najzad desi ta zamena starih ATR-ova za očekivati je da će se ići na najniže moguće troškove a to znači iste letelice samo novije proizvodnje.
 
JAT/Air Serbia nikada nije doživeo nesreću (ne računajući obaranja/teroristički čin), tako da se nadam da uprava vodi računa da u tom smislu i nastavi.
 
Nazalost nisi u pravu Travolta.
"11. septembra 1973. na planini Maganik, dogodila se jedna od najvećih avionskih nesreća na ovim prostorima - JAT-ova Karavela SE-210 na letu Skoplje - Titograd udarila je u planinski vrh Babin zub. Poginuli su svih 35 putnika i šest članova posade."
 
Vrh