Šta je novo?

Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488424#p488424:1cm63zee je napisao(la):
Armatura » Uto Okt 31, 2017 9:23 pm[/url]":1cm63zee]Ne razumem zasto se stalno provlaci Pozeska kao mera za lose uradjenu ulicu. Pozeska je uradjena pre ravno 8 godina od tada se samo na spajanju sa Blagoja Parovica radjeno saniranje asfaltnog dela. Sada trenutno posle 8 godina mogu da joj zavide mnogo "mladje ulice".

Rađene su razne krpačine uz šine i betonska podloga je jako brzo ispucala.
 
I ja sam prvenstveno mislio na betonsku podlogu / tramvajsku bašticu. Inače ima još primera loših ulica, ali je beton na tramvajskim bašticama korišćen samo u požeškoj. I da, svakako onakvo stanje posle 8 godina nije za pohvalu.
 
Ovaj granitni trotoar u takvoj ulici je toliko luksuziranje i rasipništvo da ja nemam reči. Još kad vidim te raspale straćare-ceo ambijent mi izgleda šizofreno. Hajde da stavljaju granit u Kralja Milana ili Bulevaru pa i da razumem, ali u Ruzveltovoj? Plato oko Markove crkve u raspadu, strana ka glavnoj pošti i Takovskoj u kraterima a oni udaraju granitna stajališta i trotoare kod groblja. Što reče Gorica Popović u ovoj seriji nedavno-krov im prokišnjava, a oni jedu tartufe..e tako ovo meni izgleda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488424#p488424:297gusdj je napisao(la):
Armatura » 31 Oct 2017 09:23 pm[/url]":297gusdj]Ne razumem zasto se stalno provlaci Pozeska kao mera za lose uradjenu ulicu.

Zato što su tramvajske baštice maltene odmah popucale. Rupe se i dalje pojavljuju i (po nekad) saniraju. Problematična su spajanja sa maltene svim sporednim ulicama. Spajanje sa Žarka Pucara, recimo, je bar dvaput sanirano ove godine, a rupe još uvek postoje. Gumeni baferi između šina i betona su isto veoma brzo propali. No, ono što meni najviše smeta je da je parking na trotoarima dozvoljen i toleriše se... što znači da su behaton ploče od samog završetka ulice bili u katastrofalnom stanju - a sve to je moglo da se spreči postavljanjem nekoliko stubića.
 
Mene sa druge strane čudi kvalitet radova u Nemanjinoj. Iako je ona rađena prva od svih ulica u Beogradu ona stoji skoro pa kao da je nova. Tramvajske baštice sa štampanim betonom su u odličnom stanju još iako je štampani beton uglavnom relativno krakotrajan, a behaton ploče su se minimalno izlizale i zadržale su boju.

Stavljanje granita u Ruzveltovu nije trošak nego investicija u budućnost. Behaton u ulicama gde je postavljen će morati da se zameni za dvadesetak godina dok granit iz Ruzveltove nikada neće morati da se menja. Izračunajte koliko košta kvadrat granita, a koliko kvadrat behatona plus zamena.
 
23130893_1977560945833831_8924598935215426942_n.jpg
 
Resi rebus!
Koja je ovo nakaza?
Hint: Nelegalna, predvidjena za rusenje jos poodavno ali nekako opstaje.
Moze i u temu Ko im ovo dozvoli

d84969e0673fd055bc90eedbfaf8e751.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ovaj ulicni front izgleda kao u nekoj palanci ..... ili predratne solidne zgrade ili nadogradjene udzerice s kraja 19. pocetak 20 veka, strasno
 
@astrodule tako je nece biti zuta traka, nije bila ni pre rekonstrukcije. 2 trake u smeru ka Bogosloviji i 3 u smeru ka Bulevaru.

@kartmen zanimljivo je da u delu Mije Kovacevica ima gradjevina koje imaju vecu vrednost nego u ovom delu Ruzveltove, a tamo nije isao granit. Novo Groblje, Francusko vojno, Jevrejsko...
 
bilo bi dobro da se srede ploče ispred Zire jer su dosta ulegle po dužini... nije mi jasno zob čega je morao ovaj beton oko šina, a ne asfalt kao što rade na raskrsnicama, a i pozicije znakova za bicikliste su na sred trotoara (videh da su zaboli još dve odmah iza stajališta kod AMSS)

smešna organizacija inače, od Dalmatinske do groblja sve zabetonirali/asfaltirali pa tek onda kopali trotoar i vadili sav onaj šut i beton preko završenih površina
 
Biciklistkinja":3awl8cg9 je napisao(la):
Mene sa druge strane čudi kvalitet radova u Nemanjinoj. Iako je ona rađena prva od svih ulica u Beogradu ona stoji skoro pa kao da je nova. Tramvajske baštice sa štampanim betonom su u odličnom stanju još iako je štampani beton uglavnom relativno krakotrajan, a behaton ploče su se minimalno izlizale i zadržale su boju.

Stavljanje granita u Ruzveltovu nije trošak nego investicija u budućnost. Behaton u ulicama gde je postavljen će morati da se zameni za dvadesetak godina dok granit iz Ruzveltove nikada neće morati da se menja. Izračunajte koliko košta kvadrat granita, a koliko kvadrat behatona plus zamena.

m2 behatona je 6-12€ sto je po meni apsolutno neuporedivo sa cenom granita.
Naravno da je granit i kvalitetniji i "estetski bogatiji" , ali rekao bih da nismo toliko bogati da bi ga koristili u toj meri koliko to zelimo.

Pri tom, betonska galanterija pa i behaton nisu losi materijali, vec se kod nas fuseri na svemu, pa i na proizvodnji takvih proizvoda.

U konkretnom slucaju, Ruzveltova po meni ne treba da se radi granitnim plocama, osim u delu kod Vuka i fakulteta.
Razlog? Zato sto ulicni front jos nije finalizovan, zato sto predstoji rusenje dela objekata i izgradnja novih. Zato sto ce tokom tih radova ploce stradati, te zato sto ce se pomeranjem ulicnog fronta takodje morati intervenisati na plocnicima trotoara.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://.rs//viewtopic.php?p=489577#p489577:2yoeecj7 je napisao(la):
laki72 » 05 Nov 2017, 09:55[/url]":2yoeecj7]
m2 behatona je 6-12€ sto je po meni apsolutno neuporedivo sa cenom granita.
Naravno da je granit i kvalitetniji i "estetski bogatiji" , ali rekao bih da nismo toliko bogati da bi ga koristili u toj meri koliko to zelimo.

Pri tom, betonska galanterija pa i behaton nisu losi materijali, vec se kod nas fuseri na svemu, pa i na proizvodnji takvih proizvoda.

O hvala Bogu da je neko to rekao. Dao bi za ovo 100 +
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489545#p489545:3kz8sdgp je napisao(la):
Bulbulderac17 » Today, 00:48[/url]":3kz8sdgp]@astrodule tako je nece biti zuta traka, nije bila ni pre rekonstrukcije. 2 trake u smeru ka Bogosloviji i 3 u smeru ka Bulevaru.

Mislio sam da je politika grada da se forsira gradski prevoz, tj, žute trake :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489598#p489598:139a1un2 je napisao(la):
astrodule » Ned Nov 05, 2017 1:23 pm[/url]":139a1un2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489545#p489545:139a1un2 je napisao(la):
Bulbulderac17 » Today, 00:48[/url]":139a1un2]@astrodule tako je nece biti zuta traka, nije bila ni pre rekonstrukcije. 2 trake u smeru ka Bogosloviji i 3 u smeru ka Bulevaru.

Mislio sam da je politika grada da se forsira gradski prevoz, tj, žute trake :(

i onda, na jednoj od ovih slika, vidiš znak "zabranjeno za bicikliste". kao sad siđi i guraj.
 
Nije taj znak zabranjeno za bicikliste (plavi su znakovi obaveštenja/obaveza, crveni naredbi), već da se tu završava biciklistička staza/traka. Tu efektivno možeš tj. moraš da pređeš na ulicu ili da guraš trotoarom (po ZOBS-u).

edit: fora je da staza jednostavno prestaje jer izgleda da će napred biti (kao što je bilo do sada) bus/tramvaj stajalište i mesta za biciklističku stazu nema. I ovo je upravo još jedan pokazatelj da su biciklističke trake u većini slučajeva bolje od biciklističkih staza (ako zanemarimo parkiranje po istim i zamislimo da živimo u normalnoj državi).
 
Kako može staza da ima prekid? Koji id*** je tako projektovao stazu? Nije to prvi put.
Jedino da prelazak na ulicu za bicikliste bude propisno obeležen.
Gde se tačno nalazi taj prekud?

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Prekid je urađen koliko vidim sa slike neposredno pre autobuske stanice, možda je to razlog?
 
Pa i jeste, nema tu dovoljno mesta za sve. I pre rekonstrukcije je uvek bila gužva za proći, i to pešaka. Bicikli tek nema šanse da se provuku.

Neće ovde biti nikakvog dodatnog obeležavanja, u to sam siguran. Biciklisti će nastavljati dalje vozeći bicikl i gurati se tih 30-ak metara dokle stajalište doseže, pa ponovo efektivno nastavljati po biciklističkoj stazi (do sledećeg prekida).

Mene u celoj toj priči najviše brine parkiranje na tom celokupnom potezu od Vuka do Bogoslovije. Tamo kod Zastave (kod Bogoslovije) se uveliko parkiraju kao i pre - ukoso, ali sa obzirom da je sada tu biciklistička staza, parkirani su na njoj što je zabranjeno ZOBS-om (plus ima i znak zabranje parkiranja). Nažalost, moraće tu redovno da se zove saobraćajna policija da deli čestitke.
 
To onda nije biciklistička staza, nego, isprekidana biciklistička staza.

Videćemo kada se pusti sve to kako će se izgledati. Koliko vidim, neposredno pre znaka obaveštenja kraja bici staze ( ;) ) je spušten trotoar, pa će se tu masovno voziti između šina i trotoara, a to može biti opasno.

Pitanje je i koliko će se realno voziti bicikli stazom kroz Ruzveltovu. Plašim se da će biciklisti pre rizikovati i voziti između šina i trotoara celom dužinom, nego izbegavati pešaka (i nepropisno parkirane ako ih bude).

Ako celom dužinom postoji 5 traka, onda je trebalo da bude 2+2 + bici trake sa strane.
 
Vrh