Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 242 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,7%

  • Ukupno glasača
    254
Нешто се путници 46 нису одушевили Транс Југом на линији... Још је ту и Луи, па је расуло тотално... Тамо једино Кнежевић вади просек...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490047#p490047:1ab7je75 je napisao(la):
Gaspar18 » 07 Нов 2017, 10:49[/url]":1ab7je75]Нешто се путници 46 нису одушевили Транс Југом на линији... Још је ту и Луи, па је расуло тотално... Тамо једино Кнежевић вади просек...
Лу(д)и је пре неки дан истерао Спринтера на 46. Транс југ је још и добар.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490115#p490115:3pdygy2f je napisao(la):
Djole Pevcanin » Данас, 15:08[/url]":3pdygy2f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490047#p490047:3pdygy2f je napisao(la):
Gaspar18 » 07 Нов 2017, 10:49[/url]":3pdygy2f]Нешто се путници 46 нису одушевили Транс Југом на линији... Још је ту и Луи, па је расуло тотално... Тамо једино Кнежевић вади просек...
Лу(д)и је пре неки дан истерао Спринтера на 46. Транс југ је још и добар.
Само један полазак, после се Спринтер укључио на 24.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490151#p490151:138x2qxb je napisao(la):
spatiotecte » Tue Nov 07, 2017 7:37 pm[/url]":138x2qxb]Nema ih, obe su kante

Komentar meseca! :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490189#p490189:2rn5zqv5 je napisao(la):
hiavata » 07 Nov 2017 10:25 pm[/url]":2rn5zqv5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490151#p490151:2rn5zqv5 je napisao(la):
spatiotecte » Tue Nov 07, 2017 7:37 pm[/url]":2rn5zqv5]Nema ih, obe su kante

Komentar meseca! :lol:
Komentar veka. Zaista mi nije jasno kako su te podmoskovske dagarice prošle homologaciju i tehnički pregled. Da smo normalna zemlja takav pokuššaj motornog vozila ne bi ni u snu mogao da se registruje. Ali nismo normalna zemlja.
 
Neznam sta neki ljudi toliko lose vide u Liazima. Meni uopste nisu toliko losi, jes da nije neki fensi Solaris ali bas nije ni "smece" kao sto ga neki opisuju. Po meni daleko bolje za ceo potez 300, pa eto sada vi koji ste protiv tog Liaza, pitajte ljude sa poteza 300 da li im je bolje bilo pre sa tim "kantama" ili ovim cime se voze danas? ( mislim na sve linije osim 309). Konkretno na liniji 309 Liazi po meni uopste nisu losi, rade godinama i bas onako pasu za tu liniju i zbog broja putnika pa ima vise mesta a i unutrasnjost je ok pritom radi klima/grejanje uvek dok nas proizvod zvani "Ikarkrsh" se raspadne posle godinu dana. Tako da pre nekog pljuvanja na neku marku, prvo mi da proizvedemo nesto bolje pa onda tek da pljujemo drugo.
 
Нису Лиази лоши већ њихова употреба на преоптерећеним линијама. Они су као створени за сеоске линије.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490508#p490508:2f5hs1cs je napisao(la):
igorsimic » 08 Nov 2017 06:35 pm[/url]":2f5hs1cs]Neznam
Ovo je dokaz da stvarno ne znaš o čemu pričamo. Drži se tema o elektromagnetnim zračenjima i sl.

Liazi su učestvovali u najmanje dve saobraćajke u kojima su bili glavni krivci, tj, elementi krivice vozača ni tehničkog pregleda nisu nađeni, obe u prvoj godini eksploatacije što svodi mogućnost krivice lošg održavanja na minimum. Od tih jedna saobraćajka je bila sa višestrukim smrtnim ishodom kada je prazan bus bez vozača sam krenuo. Drugi je bio izletanje sa putau izrazitim zimskim uslovima, tu isto nije nađena krivica vozača, već konstrukcije vozila u kombinaciji sa preslabim motorom. Kad se desilo to izletanje, do prestanka snega ta linija je bila ukinuta jer prevoznik nije raspolagao adekvatnim vozilima da tu liniju opslužuje u tim uslovima. Imali su samo Liaze. Ruski bus, a alergičan na sneg.
 
Hvala na objasnjenju, samo su se ovde ljudi iskljucivo zalili konkretno da je autobus iz "proslog veka" i "kinesko smece" i sta sve ne sto se tice dizajna i unutrasnjosti, autobus uopste u ocima putnika i nije toliko los kao sto je ovde opisivan. Ako ima neke mane koje obican putnik ne moze da primeti , to je vec za nekog strucnjaka ciji je posao da to proverava, a ne nas putnika. Moj komentar se odnosio iskljucivo na dizajn i to kako su se pokazali na potezu 300 - veoma dobro i ljudi su bili zadovoljni njima dok ljudi stvaraju pogresnu sliku na osnovu pojedinih komentara i po opisima i sl. ispada da je najgori autobus. A sto se tice odrzavanja, o tome je suludo pricati jer svi znamo kako nasi genijalci odrzavaju i ovo jadno sto imamo.
 
Ova prica o Liazima je vec diskutovana milion puta i zakljucak je uvek bio isti - zavisi od prevoznika i odrzavanja. Meni su Liazi, kao i Maz/Bik, uvek u pozitivnom svetlu prikazani, pogotovo kada je Saga trans u pitanju. Sve je na visokom nivou, kao i stanje. A neko gore spomenu da su stvoreni za seoske linije i da nisu sa preopterecenje linije. 309 em sto je najopterecenija linija poteza 300, em sto je najfrekventnija. Tu radnim danima postoji samo mozda dva-tri sata ukupno da autobusi nisu potpuno puni, i malo vise vikendom. U bilo kom drugom trenutku autobusi su prepuni i Sagini Liazi se odlicno nose sa time, imaju dosta prostora za stajanje, a i odlicno vuku, pogotovo uz Kralja Petra u Kaludjerici koja ima poprilican nagib.
 
Kad smo već kod Rusa i kvaliteta...

Meni samo nije jasno kako jedan aljkavi Ikarbus iz Srbije može da napravi autobuse koji će, ako ništa drugo, bar biti kolko tolko otporni na koroziju a Belkomunmaš, iz Belorusije, sa fokusom na bivše SSSR tržište (a znamo kakve puteve imaju te zemlje) pravi trolejbuse koje rđa oko točkova počne da jede već nakon par godina eksploatacije.

Pitam jer vidim sve više BKMova kojima se polako ali sigurno javlja rđa oko točkova i blatobrana. Do sad sam to viđao samo na starim ali bogami u zadnje vreme sam video i na par ovih ''novih'' iz 2011.

Ako je tako kod nas ovde, šta li tek onda rade oni koji teraju te mašine po bljuzgavici i blatu više nego mi? Ili smo mi dobili neku ''light'' varijantu jer živimo u, za Ruske standarde, toploj i suvoj klimi...? :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490533#p490533:1do9j6qp je napisao(la):
marrecar » Sre Nov 08, 2017 7:43 pm[/url]":1do9j6qp]Ova prica o Liazima je vec diskutovana milion puta i zakljucak je uvek bio isti - zavisi od prevoznika i odrzavanja. Meni su Liazi, kao i Maz/Bik, uvek u pozitivnom svetlu prikazani, pogotovo kada je Saga trans u pitanju. Sve je na visokom nivou, kao i stanje. A neko gore spomenu da su stvoreni za seoske linije i da nisu sa preopterecenje linije. 309 em sto je najopterecenija linija poteza 300, em sto je najfrekventnija. Tu radnim danima postoji samo mozda dva-tri sata ukupno da autobusi nisu potpuno puni, i malo vise vikendom. U bilo kom drugom trenutku autobusi su prepuni i Sagini Liazi se odlicno nose sa time, imaju dosta prostora za stajanje, a i odlicno vuku, pogotovo uz Kralja Petra u Kaludjerici koja ima poprilican nagib.

Slazem se, itekako i na ostalim 307,306 i 305 su se odlicno pokazali barem po meni a izgleda da ljudi iz tog dela grada zale sto vise nemaju barem ta 1,2 nova busa ( Liaza ) koji bi odrzali polazak umesto ovih krseva sto sada salju pa se cesto kvare.
 
Tacno, Google zna, ja sam za cas posla pretrazio i nasao odgovor, jos sinoc.
 
Razlika izmedju 5256. 23 i 5256.56 je samo u klimi, i sto stariji model ima gumeni pod... Generalno ta prva serija Liaza sto je dosla u Beograd je imala probleme sa Katerpilarovim motorima, koji su predvidjeni za gradjevinarstvo i ti motori vuku do jaja, ali zato leti kuvaju ko blesavi jer ti motori nisu predvidjeni za veliki broj obrtaja motora... Ova serija sa klimom nema gumu kao pod, ali imaju Kaminsov motor, i izolacija je vrhunska, ali opet gelenderi su previsoko postavljeni.
 
Kuvaju samo zbog lošeg sistema za hlađenje motora. Ništa drugo.
 
Veci je provblem sto duvaju i preko iberlaufa nabiju ulje u usis.
Tako je i doslo do tragedije ba zvezdari jer je bus otisao u "iberturu" (pun gas) bez kontrole, sto je rezultiralo smrtnim ishodom.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh