Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Toliko logickih gresaka...
Prosto neverovatno.

@sizif
Sjajan post, kao obicno.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
milos.tro » 11 Nov 2017 06:11 pm

" Ovde se besomucno baca krupni kamen."

23435032_1485774091542636_2298349799940051869_n.jpg



Znaci sad opet 'bacaju kamen' na isto mesto, a gde je onaj od letos? . . . bice ovde jos price.
 
dragan":wbjtibux je napisao(la):
Znaci sad opet 'bacaju kamen' na isto mesto, a gde je onaj od letos? . . . bice ovde jos price.

Potonuo u "zivo blato projekta BnV" ;) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
glupost i naivno da se pravite kao da je nemoguce ovde nesto sagraditi. vidite da po svetu prave ostrvo na more. kao sto su rekli ima valjda neke rupe koje prvo mora da se napune. nismo jedinci na svetu pa da bas ovo jeste samo kod nas. ne brinite..traje duze ali ce i ovo da se sredi
 
E sad kad si nam objasnio, sad manje brinemo... :D

Inace, po meni je glupost braniti nekoga ko prvo sazida zidove, terase i krov, pa se seti da ima rupu ispod (nepostojeceg) temelja. ;)
Al dobro, svako ima pravo na svoju percepciju.

I mada tone kamena sljunka, betona koje "negde odose" prilicno kostaju, a stopa obaloutvrde je radjena na sljuncanom nasipu u koritu reke, nakon tvog umirujuceg posta o 'pravljenju ostrva u moru' cu verovatno drugim ocima gledati na ovu sprdnju od radova. ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491586#p491586:3aqre7f8 je napisao(la):
laki72 » 12 Nov 2017 10:38 am[/url]":3aqre7f8]E sad kad si nam objasnio, sad manje brinemo...
Ja ipak brinem I dalje gde su otisle stotine kubika raznog materijala. . Nije to par kamiona, vec desetak barzi i slepova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491581#p491581:2zw4b1c4 je napisao(la):
bullwye » 12 Nov 2017 10:12 am[/url]":2zw4b1c4]glupost i naivno da se pravite kao da je nemoguce ovde nesto sagraditi. vidite da po svetu prave ostrvo na more. kao sto su rekli ima valjda neke rupe koje prvo mora da se napune. nismo jedinci na svetu pa da bas ovo jeste samo kod nas. ne brinite..


:gobb: :grand: :mrgreen:
 
To kad das dundjerima da rade obalu prvi put da se uce djeca
 
Secam se jedne emisije BNV na samom pocetku,na Studiu Bot, intervjuisali nekog iz Pim-a vezano za te barake i brodove sto su tu imali. Oni mucenici se ndali da ce da dobiju posao oko izrade obaloutvrde.
 
1d7fe5435cb45d217ee535ffbda13046.jpg
adf6cd8d12c47e3a125da05231d94ed5.jpg
bcee51c1026811eaf362ded3274dddb5.jpg
ce44cb10a597316ec7143530b9f42ef7.jpg
a293bdd4957cdfd2f095e64490805e3f.jpg
f4a82dbb357f8af0bd5b4cf2cd0c7356.jpg
9657c9dbf9caaad869a208031f21621a.jpg
f03f3b09da59d387d19fa0324245c3be.jpg
72bc60770345558b10d1b02ebd54efef.jpg
ee4ce7e37464f8504928b1eba0bccd58.jpg
3bfd110360fdcbe996e3da448a4550b9.jpg
6984598a2de1bae236105a93f1d2656d.jpg
0fded9a9ea80ccd4d08a3a121e99b728.jpg
f1a7faf2f5b51534fc2fa9a57a7f3148.jpg
589a00551552a6ddc4149c4293190937.jpg
df2dff64f0d4309ec551f451fcd7118e.jpg
5a6372d4d6435a7fb9c8659a4a1a06c4.jpg
e422d23bbdff1a4ac23c4b6ab1262167.jpg
fb85bac4e22afb8d7541e176c1522abe.jpg


Zatvorena su vec duze vreme oba stepenista sa mosta Miladina Zarica do setalista.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491581#p491581:3h6pa2uh je napisao(la):
bullwye » 12 Nov 2017 10:12 am[/url]":3h6pa2uh]glupost i naivno da se pravite kao da je nemoguce ovde nesto sagraditi. vidite da po svetu prave ostrvo na more. kao sto su rekli ima valjda neke rupe koje prvo mora da se napune. nismo jedinci na svetu pa da bas ovo jeste samo kod nas. ne brinite..traje duze ali ce i ovo da se sredi
Ovo je samo poslednja u nizu umirujućih poruka sa osnovnom temom kako se "u svetu to odavno radi", ili suprotno, da se i u svetu dešavaju propusti, pa naše teškoće ustvari nisu vredne pažnje. Nažalost kod nas su one počele da se nagomilavaju i postaju posebno apsurdne. Nema puno primera da se tek završeni auto put mora kompletno iskopati i ponovo praviti, niti da se pre svega zbog teretnog saobraćaja ka industrijskim kompleksima potroši 90 miliona dolara za proširenje pruge samo da bi se ona zatim baš za teretni saobraćaj ubrzo potpuno isekla na nepoznat broj godina, a utrošena sredstva blokirala. Već samo za simboličan 1% izgubljene kamate na vezana sredstva to je gubitak od skoro 1 milion dolara godišnje. A dobit po investiciji je obično bar 10 puta veća. Ili da se poznato, izrazito plavno i podvodno područije sa lošim tlom izabere baš za koncentraciju najvećih objekata u gradu, koji se usput grade tik pored same reke, a da se prethodno ne uradi detaljno hidrološko ispitivanje čitave oblasti. Ova koncentracija gluposti je ono što zabrinjava, pošto se ona u tom svetu baš i ne susreće često.
 
moze li neko da napise nesto o buducnosti zgrade Simpa?

unapred se izvinjavam ako je skoro vec pisano o tome
 
Nisam previše upoznat sa finansijama ovog projekta (jednostavno ne mogu baš sve da pratim), pa je moje pitanje malo laičko.

Ko je finansirao prvu obnovu Hercegovačke, kao i ovo novo raskopavanje? Nadam se da Grad nije uložio u to ni jedan jedini dinar.
 
Na sajtu beograd puta u okviru rekonstrukcija ulica se ne pominje hercegovacka te se stoga finansira od strane investitora
 
Nažalost u ugovoru ekplicitno piše da sve radove na javnim prostorima unutar BNV-a (sve što na kraju ostaje naše vlasništvo) efektivno plaćamo mi kroz konačni obračun i kompenzaciju sa neplaćenim doprinosima. Dakle strani investitor nas privremeno kreditira kroz radove na njima, pa nam kasnije ispostavi račun koliko on smatra da ga su ga oni koštali, pa zatim za toliko ne plati doprinose koje bi inače morao da plati. Tako na kraju mi završimo sa kako-tako uređenim javnim prostorima (ne zna se ko ima poslednju reč o njihovom dizajnu) i kraći za onoliko para koliko su ga oni koštali. Tj mi smo investitor, ali verovatno ne oni koji se pitaju o njegovom izgledu i svakako ne biramo izvođača. Ne sećam se da sam igde video da se spominje mogućnost da naša strana ne plati stvarno poskupljenje radova na "našem zemljištu" zbog grešaka u dizajnu ili radovima, ako oni od strane kontrole budu prihvaćeni. Mada bi taj deo ugovora trebalo detaljije proučiti.
 
Danas se pojavila jedna vest koja dodatno problematizuje ideju da sav teretni saobraćaj istok-jug ide preko Novog Sada. Udruženje ljubitelja železnice je pre neki dan imalo ovaj komentar:

Онај део транспорта робе, који и даље буде превожен железницом, ићи ће на пругу Нови Сад – Београд. Саобраћај на тој, тренутно већим делом једноколосечној прузи, већ је сада близу границе загушења, а радови на новој двоколосечној прузи трајаће четири године, уколико се не пробију рокови. http://vozoljubitelji.blogspot.rs/2017/ ... -post.html
A danas se pojavila ova informacija.

Turci voze kroz Srbiju, zaobilaze Rumune

Beograd -- Srbija kargo saopštila je da je turska firma Turkrail iz Istanbula odlučila da prvi kontejnerski voz otpremi putem kroz Srbiju. Turska se na ovaj put odlučila umesto dosadašnjeg konkurentnog pravca, koji vodi preko Rumunije,

"Ovaj test voz saobraća iz turskog terminala Halkali do austrijskog terminala Wiencont u Beču. Za sada, prema predviđenoj dinamici, nedeljno će saobraćati dva voza kroz Srbiju, sa tendencijom povećanja frekvencije saobraćaja", piše u saopštenju.

Srbija Kargo navodi da je angažovao i specijalnu službu obezbeđenja, koja će pratiti svaki voz, čime će se, kako ocenuju, dodatno potvrditi sigurnost prevoza robe preko Srbije i dokazati konkurentnost srpskog železničkog koridora, kada su u pitanju prevozi iz Turske za zemlje zapadne Evrope i obratno."Bezbednost, kvalitet, ekonomičnost i kraći put preko kraka železničkog Koridora 10, koji vodi kroz Srbiju, ; predstavljaće pozitivan signal za sve potencijalne komitente, koji imaju potrebu transporta robe iz pravca istoka ka zapadu", navodi se u saopštenju.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... e%20Rumune
Ako se i teretni transport Turske sa Evropom umesto preko Rumunije polako počne u većoj meri prebacivati u Srbiju, onda će i pruga iz Beograda na sever koja je i sada, bez Turaka i bez preusmeravanje saobraćaja sa istoka Srbije i iz Rumunije, "blizu granice zagušenja", postati JOŠ opterećenija, pa možemo imati i ozbiljnijih problema. Ovi tereti nisu baš bezazleni. Bilo bi veoma poželjno da se tim mostom na Dunavu počne što pre.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491726#p491726:2uuoipgs je napisao(la):
spatiotecte » 12 Nov 2017 08:24 pm[/url]":2uuoipgs]Srbija je prirodni i najkraci put izmedju Turske i EU.
Ovde je problem što izgleda da oni taj najkraći put do sada nisu koristili, pa budući dodatni saobraćaj nije uračunat u ovaj postojeći, koji je već dovoljan da bi pruga iz Beograda ka severu bila "na granici opterećenja". To što smo zbog opšteg standarda jeftiniji od Rumuna i što je u pitanju najkraći put može da znači samo da je ovo prebacivanje Turaka kod nas izvesnije. Pa ćemo imati povećanje železničkog saobraćaja po tom osnovu, po osnovu prebacivanja zbog BNV-a, i, nadajmo se, zbog naše privredne aktivnosti koja će rasti. A za koliko je vremena realno očekivati da se može pustiti u rad novi most na Dunavu? Pet do deset godina? Hoću da kažem da odluka o uklanjanju pruge kroz BNV nije naivna i da za par godina može postati problematičnija nego danas. Ne samo zbog 90 miliona dolara koji će tokom tih 5-10 godina biti blokirani u novoj pruzi ka Pančevu koja se za teretni saobraćaj uopšte ne može koristiti, nego i zbog operativnih i bezbednosnih problema zbog naglog porasta opterećenja na ostalim prugama.
 
Samo da ne prevezu migrante tim vozovima... tako su se i Bugari resavali Turaka u voz i puste ga do Istambula 1989... eh da smo imali i mi prugu povezanu sa Albanijom tada :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491563#p491563:2zmwidpc je napisao(la):
dragan » Ned Nov 12, 2017 9:05 am[/url]":2zmwidpc]milos.tro » 11 Nov 2017 06:11 pm

" Ovde se besomucno baca krupni kamen."

23435032_1485774091542636_2298349799940051869_n.jpg



Znaci sad opet 'bacaju kamen' na isto mesto, a gde je onaj od letos? . . . bice ovde jos price.

Cim se krupni kamen baca ovoliko daleko od obale, to znaci samo jedno. Dno korita reke Save u tom delu je dosta strmo. Sad se vrsi nasipanje u dubini da bi se sprecili dalja klizanja. Ovde su vec kacene slike kako bi moglo da izgleda korito reke u poprecnom preseku. Odnosno razlika u dubini korita na levoj I desnoj strani. Ovo je spoljna strana recne krivine tako da je logicno da je dublja. Ako je ova predpostavka tacna, uz podatak od 16 m dubine, nasipanje ce trajati jos dugo vremena. Govorim, o desetinama I desetinama barzi.
 
Vrh