Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Samo da sad ne cekamo da se zavrsi pa da tek tad krenu dalje mislim prema Kotromanu (malo navijacki prema tom pravcu )i ako iskacem iz teme A2
 
Ma gledao sam sinoc Earthmoving nisam od muke moga da stavim i bukobrani su odvratni a ne put a kad sam nju video odma sam smanjio ton
 
Ok, bravo, tužbe su podnete, svaka čast. Neko treba da odgovara, naravno,a da li ce i odgovarati pitanje je. Ali ima li još nešto relevantno da se kaze, izjavi, ili sve isto svim televizijama ?! Ovo je pohvalno jer se vidi kako taj put izgleda, u kom je stanju. Evo 7 dana pričali ste isto, ajde dajte neki zaključak (mislim na odgovorne), ja zaista i dalje se pitam koliko im treba da se ta deonica pusti. Za sve komplet (sa tunelom) zaista i treba godinu dana. Ali to su znali i letos, dokle se cuti? Uspeva im ovo - malo štap i šargarepa sa ovim Preljina-Požega, malo predsednik kaze "bez brige bice gotovo (kad?)" i dok se okrenemo mart je tu, a onda ce biti "još 2 mes i bez brige"....... Do kraja novembra ima još 15ak dana, valjda ce do tad smisliti nesto razumije da izjave
 
Izasao danasnji snimak sa satelita veoma mali napredak cini mi sa samo kod nadvoznjaka preko pruge ako ne gresim gledam preko tel .nisam blizu kom.
 
Mozda iz ove ujdurme izadje i nesto pozitivno. Da neko nagazi nekoga zbog evidentnih propusta nije problem naravno, i treba. Bilo bi lepo da se za svaki propust trazi odgovornost. Ipak, ono sto nece pisati ni u "nezavisnim" novinama, ni u sudskim dokumentima je kako se sistematski urusavaju nase najvece kompanije da bi se Srbija ne samo predstavila, nego i dovela u stanje u kome zavisi od kojekakvih Kineza, Grka i inih, koji ce nakon davanja kredita uposliti, pod ugovornom obavezom, nase firme. Te nase firme ce biti one koje su prezivele. A pogadjajte jednom cije ce to firme biti?

Nece pisati da su prethodno sve nase firme radile bez placanja, pod raznim ucenama. Pa kako je moguce da firma koja gradi najveci projekat u zemlji ne moze da isplati zaposlene mesecima? Za Planum ovo nije opravdanje ali jeste objasnjenje.

Ali jos uvek nema objasnjenja zasto se tek sada ukazuje na probleme? Zasto se eventualni radovi najavljuju tek za mart? Zasto se ne pominje nista o kasnjenju novih deonica iako je bilo preko 10 javnih saopstenja vezanih za bas ovaj autoput u zadnjih 10 dana?
 
Е, наздравље! Ови из Планума баш знају како да ми упропасте дан. Па јел' они мисле да смо сви слепи и глупи? До сада сам мислио да су у питању ситнији пропусти, а сада када видим ово примитивно замаскиравање и забашуривање, потпуно сам сигуран да није "крадуцкање" него крађа епских размера! Баш сам разочаран. Може ли неко да нађе неко име и презиме, бар одговорних лица извођача, надзора, пројектантског надзора, оних што су потписивали да је неквалитет квалитетан? Помогао би и снимак табле са отварања радова.
Овако скривање иза фирми, нама не значи ништа. Сутра ће, ако се не избаце из путарског домена, ти добро заваљени, (са референцама) поново правити нову штету.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491475#p491475:3ufwh0qz je napisao(la):
AleksandarGrf » Sub Nov 11, 2017 10:27 pm[/url]":3ufwh0qz]Mozda iz ove ujdurme izadje i nesto pozitivno.

neće.
 
Sve je politika!
Ova ostecenja uopste ne deluju tako skupo kao sto se prica...
Misim da je ovo taktika skretanja paznje sa cinjenice da Kinezi opasno kasne na deonicama pre i posle ove deonice, a za koje su se politicari kleli da ce biti gotove i spojene do kraja ovd gradj. Sezone.

Da sam blizu otisao bih bajsom, provozao i snimio koliko je to parce....
 
U ovoj zemlji od infrasrukture koja se radi jedino Rusi na zeljeznici ispostuju rokove i ovo do Valjeva je gotovo
 
Na SAT- svega 2recenice bez prikaza ostecenja ali su barem prikazali onu nenormalnu zapustenost
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491627#p491627:afrfwbf7 je napisao(la):
Darko78 » Ned Nov 12, 2017 2:25 pm[/url]":afrfwbf7]Na SAT- svega 2recenice bez prikaza ostecenja ali su barem prikazali onu nenormalnu zapustenost
Otkud zapuštenost kada je strumfeta vise puta rekla da drzava za odrzavanje te deonice placa po 30 miliona dinara svo ovo vreme?????
 
I za sta nek to ispita ovde ni trava nije pokosena godinama i nemoj "nju " molim te .....
 
Strasno.... Ispod ovog teksta komentari, jedan od njih je da je neko takodje završio na ovom putu jer u navigaciji stoji da je AP u upotrebi, a sa nekog manjeg prilaza se uključio, tako da je svasta moguce. Mora se signalizacija bolje odraditi, ali i voziti se opreznije.
 
Ja mogu da razumem da covek omasi put, omasi skretanje i npr navigacija ga odvede pogresno. I takodje mogu da razumem a za to ne bi smelo da bude razumevanja da putari ne odrade svoj deo posla a to je u srbiji ko dobar dan. Mene samo zanima zasto se on na ovom putu kretao velikom brzinom??? Dal je moguce da se po noci na neotvorenom delu AP vozi ludacki???
 
Kako vidim strane table su u pitanju. I mercedes. I rani jutarnji casovi. Da nije sa splava nekog? Navigacija nije savrsena ali u zadnje vreme, vecina ljudi iz moje okoline kategoricki odbija navigaciju po tipicno srpskom principu: ma sta ti znas, valjda ja znam gde idem, ne treba meni navigacija. Krivica je ovom slucaju 100 posto na vozacu automobila iako je izlazak na autoput nezasticen od strane nadleznih. Slicnu situaciju sam imao prosle godine pri povratku sa letovanja iz grcke tj preko makedonije. Isao sam na alternativni prelaz Prohor. I pored Bujanovca. Stavrno ne znam taj kraj sem da sam znao gde sam kad me je presrela nasa zandarmerija koja dole svakog istresa naopacke. Malo kasno su se toga setili al to je vec off za ovu temu. No, slusajuci navugaciju dosao sam do neobelenog i nezasricenog izlaska na autoput. Sta uraditi? Sacekati da prodje neko vozilo i videti smer kretanja. Srecom, smer kretanja vozila je bio smer ka BG a ne ka Skoplju pa sam i smer pogodio. Katastrofa za ovaj propust
 
aleksandar.oy":lgh8dlzi je napisao(la):
Mali of, ali vezan za prethodne komentare na ovu vest.

Pre tri dana zatvoren je stari kruzni put, zbog radova.
Postavljena je privremena signalizacija, ali posto smo mi takvi kakvi smo, postavlkena je i barikada od jedno 7-8 m2 sljunka preko 2/3 saobracajnice i ostavljen samo prolaz za vozila izvodjaca na preostaloj trecini koji je propisno obelezen horizontalnim tablama i znakovima.
Sledece jutro, tavle su bile srusene i izgazene.!!!
Sa druge strane, iako vidno obelezena zaobilazna trasa, svaki drugi automobil prolazi izmedju znakova praveci slalom, i nastavlja, a jedan cak pokusava da se provuce ispod 'ruke kasike' gradjevinske masine.... :(

Dakle
Vrlo iskreno postavljam pitanje, dal smo mi normalni?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Mi smo u mnogo cemu patoloska nacija.
Deo ovakvog shvatanja privremene gradilisne signalizacije je i neogdovoran odnos prema istoj.koliko puta se "zaboravlja" pa panduri onako na kvarno kaznjavaju korosteci formalizam (primer znak 60 na pocetku nasipa odmah posle niyvodne rampe ka Ostruznici na petlji Dobanovci).
A ima takvih primera milion.neodgovornost i javasluk dominira...
 
S obzirom da je autoput trebao biti već gotov, nisi krivi oni koji ga koriste nego oni koji ga nisu završili ;)
 
O cemu ti to?
Nadam se da se salis.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh