Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Objasnio je da nemaju vrijednu imovinu koja glupost a toliki objekti zgrade vagoni srbio medju sljivama
 
Vagoni su u vlasnistvu operatera, zgrade u vlasnistvu infrastrukture, carga i prevoza putnika....firma zeleznice Srbije ima samo dugove, ako se ja ne varam.
 
@Voz
U opisu radova koji je postavio vagon sa napojnim kablom lepo pise da u sklopu modernizacije pruge Beograd Budimpesta radi nova denivelisana kolosecna veza za prugu Indjija Golubinci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496915#p496915:17nmhlbu je napisao(la):
voz » Sre Nov 29, 2017 12:14 pm[/url]":17nmhlbu]Vrlo je moguce da si u pravu!

E voz, sad i ti ne čitaš... :mrgreen:

Biće denivelisane veze Inđija - Golubinci.
 
Zato sam se i ispravio posle, tj potvrdio da je kolega forumas u pravu :)
 
U principu dobijamo nesto slicno kao ona 3 kraka na Prokopu samo sto je ovde sve nadzemno i sto je taj trougao mnogo siri.
Takodje koliko sam shvatio kolosecna veza Indjija Golubinci je jednokolosecna.
 
Kesić o radovima :violina:


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vEIlamAfbJ0[/youtube]
 
Pa opet ce biti kriva vlast sad kad EU ponovo koci izgradnju ali dobro...
 
Uvijek je vlast kriva, tj onaj koji upravlja (ako uopste upravlja). A ako ne upravlja onda je kriva sto ne upravlja.
Kod srba je inace problem sto je uvijek neko drugi kriv za posao koji srbin radi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497811#p497811:1dnb7xps je napisao(la):
Darko78 » 03 Dec 2017, 15:02[/url]":1dnb7xps]Pa opet ce biti kriva vlast sad kad EU ponovo koci izgradnju ali dobro...

Misliš da ne treba da bude?
 
U pravu ste da je kriva vlast.Odkud im hrabrost da pocnu tu pricu sa prugom koja ne odgovara interesima EU.Usli u pricu bez njihovog odobrenja ,jos im i pare ne traze e to je vec strasno.
 
Dobro bilo je realno nemoguce da poverujemo Vucku da ce ovo biti gotovo 2018. ali mi je bezveze sada pljuvati kad su krenuli radovi napokon, jer znamo da su ovi pre njega sve obecavali a nisu na pokopu mogli bar da ga ofarbaju i ociste trnje i siblje okolo bar da bude ako ne zavrseno bar pristojno. Ova vlast je za razliku od prosle rekonstruisala stotine kilometara pruga i stanica i sredila prokop pocela da prebacuje saobracaj sa starog zeleznickog cvora ne mogu da im zamerim zaista sto nisu ranije krenuli sa ovom prugom jer su za to vreme radili uveliko ostale pruge. Tako da ovo sto Kesic radi (ma koliko ga postovao) nije uredu jer ovi poceli da rade prugu sad tek kad su zavrsili sve preduslove a on kao im sada gura prst u oko sto eto nece moci za par meseci da zavrsi. Postao je jako pristrasan , nekada je bar bilo onako vrhunskog nepristrasnog humora sada vec pocinje da deli lekcije i da od humoristicke emisije pravi emisiju gde se on politicki obracunava sa Vucicem , a da se razumemo Vucic kakav god da je on je uradio za 3 godine ono sto ds nije mogao ni za dva mandata jer su bile lopine neopevane, ovaj jeste lopov ali ukrade malo ali se pare vide po kilometrima pruga , novi vozovi, prokop, kilometri autoputeva i stabilnom budzetu bez dopuna i zaduzivanja i to u uslovima kada je nasledio zemlju sa sve poplavama , nema godine kad nije bilo neke elementarne nepogode te susa te poplave ili jaka zima pa opet funkcionise sve kao svajcarski sat. I imaju zaista realne projekte poput sirenja kanalizacije i sredjuju deponiju u vinci, precisavanje vode , toplovod iz obrenovca, sirenja pesackih zona, biciklisticke staze i sistemacko resavanje saobracaja u Beogradu ( IME projekat) i itd.
 
Ko je ovog tjero da obecava nemoguce i sad su se fotkali u zemunu pa mema radnika tamo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497976#p497976:2nxd295h je napisao(la):
KartmenBG » Pon Dec 04, 2017 4:36 am[/url]":2nxd295h] ali se pare vide po kilometrima pruga , novi vozovi, prokop, kilometri autoputeva i stabilnom budzetu bez dopuna i zaduzivanja i to u uslovima kada je nasledio zemlju sa sve poplavama , nema godine kad nije bilo neke elementarne nepogode te susa te poplave ili jaka zima pa opet funkcionise sve kao svajcarski sat.

Nažalost većina tih radova je žestoko isfušerisana, a njihova cena je uglavnom dosta veća od sličnih radova u susednim zemljama. Mađari isto spremaju napumpanu cenu za svoj deo, pritom se posao namešta građevinskoj firmi ocu jednog od ministara. Nije ni čudo što se EU oglasila...

Takođe, održavanje neremontovanih pruga i starih voznih stredstava ne postoji, tako da su svakim redom vožnje vozna vremena sve veća uprkos remontima, a broj vozova je u pored kupovine novih svakim redom vožnje sve manji i manji...
 
Ljudi ali 3 godine za rekonstrukciju 35KM do Stare Pazove???? Svaki put kada se podsetim ovoga ne verujem. 3 godine do Stare Pazove. Recipročno toj brzini i tehnologiji, sovjeti bi 2350 završili prugu do istoka Sibira
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498490#p498490:213sful7 je napisao(la):
Biciklistkinja » Sre Dec 06, 2017 1:24 am[/url]":213sful7]Ljudi ali 3 godine za rekonstrukciju 35KM do Stare Pazove???? Svaki put kada se podsetim ovoga ne verujem. 3 godine do Stare Pazove. Recipročno toj brzini i tehnologiji, sovjeti bi 2350 završili prugu do istoka Sibira

Već je objašnjeno zašto, opet se vrtimo u krug...
 
Потписани уговори у вези са пројектом модернизације техничко-путниче стаице Земун

Београд, 7. 12. 2017. год.

У Министарству финансија Владе Републике Србије, у присуству представника Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, Министарства финансија, представника Европске банке за обнову и развој (ЕБРД), као и „Србија Воз“ а.д. потписани су Уговор о гаранцији и Уговор о зајму за прву траншу Пројекта у вредности од 30 милиона евра. Укупна вредност Пројекта модернизације техничко-путничке станице Земун је 47 милиона евра.

Уговор о гаранцији потписали су Душан Вујовић, министар финансија Владе Републике Србије и Данијел Берг, директор канцеларије ЕБРД у Београду, док су Уговор о зајму потписали Сју Барет, директорка тима за транспорт ЕБРД и Југослав Јовић, в.д. генерални директор „Србија Воз“ а.д.

Предвиђена локација Пројекта техничко-путничке станице Земун је између железничких станица Земун и Земунско Поље. Површина потребна за изградњу комплекса износи 35 хектара и на њој ће бити изграђени нови објекти укупне површине 18.800 m2, 17 km нових колосека и санирано 14.500 m2 постојећих објеката као и 6 km постојећих колосека.

Изградиће се сви потребни објекти, колосеци, постројења, опрема и инсталације у функцији одржавања електро-моторних гарнитура, локомотива и путничких кола "Србија Воз" а.д. у складу са очекиваним обимом рада и планираним пресељењем са комплекса Савског амфитеатра.

Југослав Јовић, в.д. генерални директор „Србија Воз“ а.д. изразио је захвалност Влади Републике Србије, ресорном Министарству и ЕБРД и истакао да ће овај Пројекат осигурати дуготрајну расположивост и поузданост возних средстава „Србија Воз“ а.д.

http://srbvoz.rs/page287.html
 
Из трамваја сам усликао ремонтовану локомотиву код ложионоце. Лепа колор шема :kk:
 
Prostor TPS Zemun na kojem će biti izgrađeni predviđeni kapaciteti
(pogled je u smeru Z. Polja)
 
Vrh