Šta je novo?

Žičara (Gondola) Kalemegdan – Ušće

Ali ovo je da kazemo na plafonu pecine nadam se da ce se nesto iskomplikovati pa da ce odustati
 
Pre bih rekao da neće odustati i napraviti neki problem pećini.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498163#p498163:99uj2ioj je napisao(la):
direktor » 04 Dec 2017 10:15 pm[/url]":99uj2ioj]. . . nadam se da ce se nesto iskomplikovati pa da ce odustati
Ništa ne može da se toliko iskomplikuje, pa da se odustane od gradnje.

Ako i bude problema to će samo povećati cenu gradnje - bez odustajanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498141#p498141:1sweaj6o je napisao(la):
Arahne » 04 Dec 2017 09:04 pm[/url]":1sweaj6o]Na planu bušotina koji ja imam pomerena je pozicija cele strukture prema padini. Biće tu ozbiljnih konstruktivnih problema sa poroznom stenom u kojoj je pećina / današnji noćni klub.....
Misliš li da se spušta naniže, niz padinu, ili ostaje na istoj visini ali se pomera duž padine, tj u liniji paralelnoj šetalištu?
 
Ceo gabarit je pomeren prema jz. Što se visina tiče ne mogu ništa o tome da kažem pošto ni na jednom planu nije naznačena gornja kota strukture. U tekstu mogu da se vide dva podatka, jedan kaže da je objekat Kalemegdan u nivou platoa šetališta i na jednom mestu se pominje izlazna stanica na koti 106 koja je oko 4.5 metra ispod kote šetališta.
 
To je jedan te isti podatak. Objekat je U nivou a ne NA nivou šetališta. To znači da mu je krov u ravni sa šetalištem, tj. šetalište neće biti oštećeno. Kota 106 je kota poda stanice Kalemegdan. Cela stanica je U brdu.

To je tako urađeno da se ne bi oštetilo šetalište ili pak vizure koje se pominju. Ali kako to utiče na pećinu je upitno. Da li su na javnom uvidu bili preseci? Oni bi sve rekli što je potrebno.
 
Samo malo. Jel to govorite da je stanicni objekat ukopan u brdu? To onda znaci da bi gondole ulazile u brdo ispod setalista a iznad pecine i tramvajskih sina. Da li je to izvodljivo? Da nece mozda praviti lift na relaciji pecina - setaliste kroz kafanu, pardon stanicu?

EDIT:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498366#p498366:3409z0bg je napisao(la):
RioBL » 05 Dec 2017 06:15 pm[/url]":3409z0bg] . . Da nece mozda praviti lift na relaciji pecina - setaliste kroz kafanu, pardon stanicu?
Nije loša ideja, mogli bi to da ubace u "dodatne radove".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498366#p498366:165t32v2 je napisao(la):
RioBL » 05 Dec 2017 06:15 pm[/url]":165t32v2]Samo malo. Jel to govorite da je stanicni objekat ukopan u brdu? To onda znaci da bi gondole ulazile u brdo ispod setalista a iznad pecine i tramvajskih sina. Da li je to izvodljivo? Da nece mozda praviti lift na relaciji pecina - setaliste kroz kafanu, pardon stanicu?
Da, to sa liftom iz pećine pa u srušenu zgradu sam ja ranije predlagao, čini mi se u vreme kad je bilo najavljeno da će pećina biti pretvorena u galeriiju. A objekt je sigurno ukopan u brdo, tako piše u planu. Čak sam u temi o Kalemegdanu i crtao kako to izgleda. Ovde je predstavljan samo vidljivi deo zgrade, onaj koji će viriti iz brda.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497906#p497906:165t32v2 je napisao(la):
Zuma » 03 Dec 2017 09:08 pm[/url]":165t32v2]Bilo bi bolje bez žičare na ovakvom mestu, ali ako već mora, apsolutno bi se morala pomeriti recimo na mesto označeno sa X. Apsurdno je da od svih mesta žičara bude baš u nastavku staze kojom se dolazi na Savsko šetalište, takoreći na "glavnom trgu" i na posebno uobličenom polukružnom vidikovcu, odakle se prvi put može videti grad. Taj koji ju je baš tu postavio verovatno ima posebnih problema ...

file.php
file.php
 
Kad je ta pecina predlagana za galeriju Gdje je to iko i kad rekao
 
Na ovoj temi je potpuno irelevantno ko, šta i kad je rekao u vezi galerije u toj pećini.

A, očigledno je da će se taj gabarit pećine koristiti za stanicu gondole "Kalemegdan".
 
Zašto cena ove Gondole košta maltene kao 9 km gondole na Zlatiboru??
10 miliona eura je komplet oprema i 3 miliona ,odnosno 30% vrednosti opreme su radovi.O čemu se ovde radi sa Kalemegdanskom gondolom???
Ako se već u u Srbiji pravi najduža gondlola na Svetu,onda ova Beogradska treba da predstavlja izazov ravan nuli?
Izvor:
http://www.goldgondola.rs/2017/08/31/u- ... a-gondoli/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498549#p498549:331fo4hf je napisao(la):
vladanet » 06 Dec 2017 09:58 am[/url]":331fo4hf]Zašto cena ove Gondole košta maltene kao 9 km gondole na Zlatiboru??
Gde si video cenu "ove Gondole"?
 
B92
360 miliona iz budžeta za 2018+ 840 miliona za 2019.

Sve ukupno 1.8 milijardi dinara za kilometar sajle,kabine i dve osovine.
Meni je ovo sumanuto.Mislim, ili je neka greška ili planiraju raketni pogon.
Gledajući zlatibor(13 miliona evra),mi za taj isti novac, možemo da napravimo gondolu Ušće-Okretnica Ustanička,sa međustanicom Vukov spomenik i još da nam ostane para.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1332989
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498560#p498560:345eckbi je napisao(la):
vladanet » 06 Dec 2017 11:10 am[/url]":345eckbi]Sve ukupno 1.8 milijardi dinara za kilometar sajle,kabine i dve osovine. . .
Pa, nije u pitanju sama konstrukcija gondole, ima tu dosta i gradjevinskih radova.

U tom članku se navodi i "bilo je potrebno da se planski uredi 10,7 hektara".

Što se tiče cene, morali bi prvo da vidimo specifikaciju svih predvidjenih radova.
 
Da li su uopšte izvršena sva potrebna ispitivanja zemljišta?

Da ne bude slična "nezgodacija" kao na novom šetalištu u BnV.

Izvinjavam se ako nisam pročitao neki od dokumenata.
 
dragan":274rvw7q je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498560#p498560 je napisao(la):
vladanet » 06 Dec 2017 11:10 am[/url]":274rvw7q]Sve ukupno 1.8 milijardi dinara za kilometar sajle,kabine i dve osovine. . .
Pa, nije u pitanju sama konstrukcija gondole, ima tu dosta i gradjevinskih radova.

U tom članku se navodi i "bilo je potrebno da se planski uredi 10,7 hektara".

Što se tiče cene, morali bi prvo da vidimo specifikaciju svih predvidjenih radova.
Razlika u parama je ogromna 9:1.Na stranu to što je sama ugradnja na Zlatiboru daleko komplikovanija i teža(preko 1000 metara NV),dok je ovde to sve smešno.
Ovde očigledno nisu čista posla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498569#p498569:2mfy27h9 je napisao(la):
vladanet » 06 Dec 2017 12:23 pm[/url]":2mfy27h9]
Ovde očigledno nisu čista posla.
Zato sam i napisao da bih voleo da vidim specifikaciju radova za tu cenu.
 
Gondolom od Ušća do Kalemegdana
"SKIJALIŠTA": SVE IDE PO PLANU

Sredstva za izgradnju gondole u Beogradu su izdvojena i gradnja je planirana na trasi Novi Beograd - Kalemegdan
sa polaznom stanicom kod TC "Ušće". Ovaj projekat će "Skijališta Srbije" realizovati u saradnji sa gradom.
Dosadašnje aktivnosti su bile bazirane na stvaranju potrebnih uslova za gradnju, a trenutno je u toku proces
donošenja planskog dokumenta. Paralelno sa tim radi se na pripremi i izradi dokumentacije, a tender za radove i
izbor isporučioca opreme bi se mogao raspisati nakon sticanja svih potrebnih uslova za realizaciju projekta, što
očekujemo da će se realizovati tokom leta 2018. godine - kažu u "Skijalištima".
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... a-5-minuta
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498569#p498569:3m811d8p je napisao(la):
vladanet » Wed Dec 06, 2017 12:23 pm[/url]":3m811d8p]

Ovde očigledno nisu čista posla.
Gresis sinko, silno gresis...
Tacno se zna koliki je ciji deo :grand:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498576#p498576:27mnyrdp je napisao(la):
dragan » 06 Dec 2017 12:56 pm[/url]":27mnyrdp]. . radi se na pripremi i izradi dokumentacije, a tender za radove i Izbor isporučioca opreme
bi se mogao raspisati nakon sticanja svih potrebnih uslova za realizaciju projekta, . . .
Nema potrebe da se ovde bavimo nedokazanim kradjama kad još nije raspisan ni tender.

Trebalo bi sačekati da se vidi obrazloženje ovako velike cene,tj. planiranih sredstava.
 
Taman posla, ma svi poduhvatui po dosadasnjim tenderima su bili "posteni, transparentni i kvalitetno odradjeni"
 
Nisam neki pobornik ove zicare ali moram reci da mi se svidja ideja da trasa zicare zapravo ide ispod nivoa setalista. Time se donekle stite vizure sa i prema tvrdjavi. Ocekivao sam da ce stvar biti znatno gora. Zanimljivo mi djeluje i ideja povezivanja pecine i setalista iznad, ako se uopste o tome radi.

Jedino sto nisam siguran u velicinu prostora izmedju gondola i tramvajskih naponskih vodova.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498707#p498707:jf8lsv6d je napisao(la):
RioBL » 06 Dec 2017 10:49 pm[/url]":jf8lsv6d] . . Zanimljivo mi djeluje i ideja povezivanja pecine i setalista iznad, ako se uopste o tome radi. . .
Pećina će prestati da postoji, jer će postati deo stanice, a

verovatno će taj deo biti na neki način povezan sa Šetalištem.
 
Vrh