Šta je novo?

Red vožnje Srbija Voz

Када је „Србија воз“ у питању, петиције и писма не значе ништа. Ево два примера - први је за возове Нови Сад – Врбас (http://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/ ... -kuci.html), а други за воз Оџаци – Сомбор (http://www.novosti.rs/vesti/srbija.73.h ... tanak-voza). Ниједан од ова два предлога није усвојен иако су потпуно логични – обезбедити воз којим се ујутру иде на посао, у школу, код лекара, а поподне враћа кући. Уместо тога се уводе неки вампирски поласци без путника (вероватно тако да одговара искључиво сменама железничара).

Лично сам два пута у претходних годину дана слао мејлове са примедбама на ред вожње и услугу. Први пут су ми се једном реченицом захвалили и ништа нису одговорили, а други пут сам само добио аутоматску поруку да је мејл примљен, а одговор никад није стигао.

Мој закључак је да је тај систем потпуно труо и да у железничким предузећима седи гомила људи без икакве мотивације да се издигну из уобичајене свакодневице и учмалог окружења. Могу они променити име у Србија воз, Инфраструктуру итд., али јавашлук остаје. Не помажу ту никаква реструктурирања предузећа ако је систем годинама исти.

Србија воз нема никакве амбиције да уведе линије које имају потенцијал (Шабац – Београд, Панчево – Београд центар – Нови Сад,...), већ им је једина идеја да уцењују локалне самоуправе. Они би најрадије да примају плату, а да ниједан воз не саобраћа. Ни на памети им нису даљински возови као нпр. Суботица – Ниш. У интервјуу из августа (http://www.rtv.rs/sr_ci/drustvo/srbija- ... 48424.html) директор Србија воза чак каже да њима не требају путничка кола осим за међународне линије, што значи им у плану није увођење било каквих комфорнијих возова у унутрашњем саобраћају (Флирт свакако није синоним за удобност на дужим релацијама).

Извињавам се уколико ово излази из оквира теме.
 
Далеко било, шта више дотакли смо се сржи проблема организације реда вожње путничког железничког саобраћаја. Мислим да тзв. Србија воз треба запбићи у свим петицијама и пуцати право код Штрумфете, локалних СНС властодржаца или вођа ако на терену нису на власти, и на крају на врховног команданта. Отприлике ствари функционишу тако да се само преко њих нешто може прогурати. И сложићу се, ФЛИРТ и 711 нису намењени за релације дуже од 150км.
 
Bravo , obnovljena pruga tj dve nezavisne linije ka BG i konacno prava odluka koja je trebala jos prosle godine da bude ali da ne bude providno ... odlozili su za godinu dana ...

ADIO BEOVOZU: Od 10. decembra iz Pančeva do Beograda samo vozovima iz Vršca i Zrenjanina

- Ukoliko grad Pančevo bude zainteresovan da se uključi u finansiranje prevoza putnika železnicom, Srbija voz će preduzeti sve potrebne mere i aktivnosti da se njihovi zahtevi za prevozom realizuju, poručuje se na kraju saopštenje “Srbijavoza”.

https://013info.rs/vesti/drustvo/adio-b ... zrenjanina

Ovaj narod treba *ebati , prosto trazi to. :evil:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498421#p498421:7292kezy je napisao(la):
DzonTravolta » Uto Dec 05, 2017 10:00 pm[/url]":7292kezy]Inače, kao stavka u budžetu za narednu godinu se i navodi kupovina dizel garnitura.

Mislim da je to za otplatu kredita kojim je plaćen. Suludo bi bilo nabavljati dodatne dizel motorne vozove, kojih ima sada i više nego dovoljno, dok fali vozova za elektrificirane pruge.
 
Rekao bih da nam pre fale moderlne električne garniture nego dizel. Imamo 20 mogućih i obećavajućih linija na elektrifikovanim prugama. Ne možemo svakoj dati po jedan Flirt. Treba kupiti niskopodne garniture zua prigrad i neke koje bi radile duge deonice poput Beograd-Vranje, Subotica-Niš, Novi Sad-Prijepolje. Pa na požarevačkoj liniji i dalje vozi Gorbačov iako smo imali višak Flirtova tokom rekonstrukcije deonice BB pruge.
 
Sole, ako nekome ne može da se zameri manjak građanskog aktivizma, to si ti.
Nasuprot nekih udruženja (da ih ne imenujem), koji su svojim iracionalnim idejama sebe stavili na ignore listu kod nadležnih za bilo šta.
 
Коначно су (поново) објавили ред вожње. Већина возова из/за Нови Сад и Шид засад ипак иде до/од Прокопа и главне.

Иначе, хвала им што су укинули последњи воза за Нови Сад у 23:20. Некад је био празан, али некад и пун до последњег места када су концерти, утакмице и слични догађаји. Зар није боље да гарнитура преко ноћи буде у Новом Саду? Ипак је увече више путника ка Новом Саду, а ујутру ка Београду. Овако се скоро празан воз враћа увече за Београд и опет ујутру иде празан па се напуни тек код Бешке или Инђије.
Заправо, видим да у СТУ постоји турнус 741/742/3403/746/753/750/757. Ако је ово тачно, испада да воз заврши у Београду у 22:27, а онда без путника иде назад у Нови Сад како би ујутру био на поласку у 04:53 за Београд, што је сулудо. Зашто не би ишао са путницима? Надам се да је у питању само грешка.
 
Koliko vidim , nema ništa od BG: voza na relaciji Prokop - Ovča , a Batajnica - Krnjača ima saamo jedan polazak i to oko 21h. Voz na svakih sat vremena radnim danom i vikendom. Kome treba da se obratim u vezi BG: voza Prokop - Ovča , obzirom da su ga najavili da će biti pušten? Gledaću da što pre izradim novi red vožnje.
 
Sole, nema Prokop-Ovča, jer na sat i dalje ide Batajnica-Ovča. Zato ide Resnik-Ovča.
Slažem se da će taj tip feed-a za Prokop biti slab do 2020.
 
Tačno , ali su najavili da će biti par polazaka u toku dana. Zato i pitam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498887#p498887:3q50mqtm je napisao(la):
Nikola NS » 07 Dec 2017, 15:36[/url]":3q50mqtm]Коначно су (поново) објавили ред вожње. Већина возова из/за Нови Сад и Шид засад ипак иде до/од Прокопа и главне.

Иначе, хвала им што су укинули последњи воза за Нови Сад у 23:20. Некад је био празан, али некад и пун до последњег места када су концерти, утакмице и слични догађаји. Зар није боље да гарнитура преко ноћи буде у Новом Саду? Ипак је увече више путника ка Новом Саду, а ујутру ка Београду. Овако се скоро празан воз враћа увече за Београд и опет ујутру иде празан па се напуни тек код Бешке или Инђије.
Заправо, видим да у СТУ постоји турнус 741/742/3403/746/753/750/757. Ако је ово тачно, испада да воз заврши у Београду у 22:27, а онда без путника иде назад у Нови Сад како би ујутру био на поласку у 04:53 за Београд, што је сулудо. Зашто не би ишао са путницима? Надам се да је у питању само грешка.

Juče se drugarica vraćala tim vozom, bilo je bar 30 ljudi još sa glavne.
 
Logika naše železnice: što više voznih sredstava to manje polazaka.
 
Ја бих додао: и што више реконструисаних/изграђених/модернизованих пруга.
 
Vidim da svi vozovi iz Beograda i Beograd Centra za NS/SU osim međunarodnih ima prefiks 2 (putnički) i 1 (brzi), što znači da ne saobraćaju celi red vožnje. To verovatno znači da će sigurno biti nekih promena tokom 2018. kako budu tekli radovi...
 
Kad udese red vožnje tako da mu dođe isto kao da su i ukinuli putnički saobraćaj na pojedinim deonicama. Ako sednem na prvi jutarnji voz iz Šapca za Rumu stići ću u 8:20 i čekati 4 sata polazak za Beograd ili nešto više od sata polazak za Batajnicu a odatle, valjda, da unajmim čeze da me voze do Beograda.

Ako krenem drugim vozom iz Šapca, stižem u Rumu u 14:35 što mu dođe 14 minuta nakon polaska voza za Beograd, i sat vremena pre polaska međunarodnog voza koji saobraća do GŽS.

I ako uhvatim treći i poslednji polazak za Rumu, stižem u 19:00 i otvaraju mi se brojne mogućnosti - da nastavim vozom do Zemuna, da se udam u Rumi, da uhvatim bus ili autostop nazad do kuće, da uzmem taxi (samo što ne uvlače putnike u vozilo na silu) ili da zovem nekog da dođe po mene.

Od sada pa nadalje u Beograd samo autom. A vozom jedino na vašar u Rumi.
 
Земљакињо, нажалост колима преко Никинаца на Буђановце, Пећинце и Шимановце па ауто пут ће остати најбржа и најисплативија варијанта са најмање губљења живаца. Када се заврше радови и нормализује ред вожње у БГ чвору онда треба форсирати причу о директном возу на све стране. Ја сам и пре имао доста немилих догађаја у жељи да путујем кући возом, поготову током ремонта пруге Рума-Голубинци и схватио сам да новчана уштеда није вредна живаца и новца.
 
Opet su pobedili dnevnopolitički ciljevi, te je remont otvorene pruge Beograd Centar - Stara Pazova odložen do beogradskih izbora, da se ne bi BG:voz proredio do tad, te je Srbija Vozu naloženo da koriguje već isplaniran red vožnje u samo nekoliko dana. Bedno...
 
Ne postoji BG voz Tošin Bunar-Resnik, ostaje Batajnica-Ovča do daljnjeg.
 
Kako su onda zamislili da se sa Novog Beograda otputuje za Užice?
 
Vrh