Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26346
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12445
Pohvalio: 5217

Re: Modernizacija železnice

Postod direktor » Ned Dec 10, 2017 12:48 am

Nadam se komplet ogradjeno sa kamerama i bodljikavom zicom da ba*** razna neseta unutra kad kome padne na pamet
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3566
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5221
Pohvalio: 3981

Re: Modernizacija železnice

Postod Bender Rodriguez » Ned Dec 10, 2017 4:16 pm

Znam da je offtopic, ali evo nešto kao mala zanimljivost iz sveta na koju sam upravo sad naleteo šetajući po netu.

Slika

Lokomotiva Austrijskih železnica sa reklamom njihove specijalne jedinice. Kačim jer mi je neobično da vidim ovakve reklame na vozovima. A i opako izgleda. :)
Treba vam grad za izdavanje?
Pogledajte naš bogat asortiman ulica, kolovoza, parkova, javnih prostora, stanova, fasada, haustora... za izdavanje ili prodaju!
Pozovite odmah 0800 - R E N T A G R A D ili posetite naš sajt i uverite se i sami zašto Beograd važi za top vašarište i buvljak kontinenta, a i šire!
Pohvale za post: 4
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6043
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5139
Pohvalio: 13089

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Ned Dec 10, 2017 5:47 pm

Сад ће код нас да ураде једну са Бог и Жандармерија чувају Србију :D
Pohvale za post: 4
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2253
Pohvalio: 408

Re: Modernizacija železnice

Postod vucko » Ned Dec 10, 2017 6:32 pm

Sa sve njuškama Amadeus benda koji je zvanični bend Žandarmerije.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Pohvale za post: 4
Stefan93
Beginner
Postovi: 31
Pridružio se: Sub Sep 16, 2017 3:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 29
Pohvalio: 8

Re: Modernizacija železnice

Postod Stefan93 » Sre Dec 13, 2017 8:37 am

Pozdrav forumasi, gde mogu da nadjem rekonstrukciju barske pruge u crnoj gori? Njihov ambasador u Srb je izjavio da su oni rekonstruisali 40%pruge a snimak koji sam nasao 4K CABVIEW Bar-Bijelo Polje vidim da jure citavih 70 km/h . Hvala
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8725
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3703
Pohvalio: 5545

Re: Modernizacija železnice

Postod JohnnyLee » Sre Dec 13, 2017 9:14 am

direktor » 09 Дец 2017, 23:48 napisao:Nadam se komplet ogradjeno sa kamerama i bodljikavom zicom da ba*** razna neseta unutra kad kome padne na pamet


и високонапонском струјом
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1
voz
Beginner
Postovi: 42
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 12:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 22
Pohvalio: 16

Re: Modernizacija železnice

Postod voz » Sre Dec 13, 2017 11:54 am

Stefan93 » 13 Dec 2017 07:37 am napisao:Pozdrav forumasi, gde mogu da nadjem rekonstrukciju barske pruge u crnoj gori? Njihov ambasador u Srb je izjavio da su oni rekonstruisali 40%pruge a snimak koji sam nasao 4K CABVIEW Bar-Bijelo Polje vidim da jure citavih 70 km/h . Hvala

A koja inače brzina treba da bude? Na navedenoj relaciji postoje različite max projektovane brzine.
Remont je završen na deonicama koje se nalaze na planinskom delu trase.
Пантограф
Expert
Postovi: 5890
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6674
Pohvalio: 4300

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Sre Dec 13, 2017 1:25 pm

Црногорци све време раде на прузи, нису пустили да она потпуно пропадне. И где брзине нису пројектоване, ипак нису ни 30 на сат. Тешко је то признати, али црногорске железнице српским могу да служе за пример.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 1
Stefan93
Beginner
Postovi: 31
Pridružio se: Sub Sep 16, 2017 3:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 29
Pohvalio: 8

Re: Modernizacija železnice

Postod Stefan93 » Sre Dec 13, 2017 3:33 pm

voz » Sre Dec 13, 2017 11:54 am napisao:
Stefan93 » 13 Dec 2017 07:37 am napisao:Pozdrav forumasi, gde mogu da nadjem rekonstrukciju barske pruge u crnoj gori? Njihov ambasador u Srb je izjavio da su oni rekonstruisali 40%pruge a snimak koji sam nasao 4K CABVIEW Bar-Bijelo Polje vidim da jure citavih 70 km/h . Hvala

A koja inače brzina treba da bude? Na navedenoj relaciji postoje različite max projektovane brzine.
Remont je završen na deonicama koje se nalaze na planinskom delu trase.


Pa treba da bude bar 100 km/h, rastojanje od 158 km prelaziti u 21.veku za 3,5 h nikako nije uspeh
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8725
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3703
Pohvalio: 5545

Re: Modernizacija železnice

Postod JohnnyLee » Sre Dec 13, 2017 3:40 pm

али каквих 158 км. није то равница, па да пиче возови 100+. а и ко зна какав је полупречник кривина и остало
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 2
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26346
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12445
Pohvalio: 5217

Re: Modernizacija železnice

Postod direktor » Sre Dec 13, 2017 3:55 pm

Na barskoj pruzi se samo vraca projektovana brzina uz neka podizanja u ravnici i izgradju kolosjeka i sluzbenih mjesta koja fale jos od izgradnje pruge
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 879
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1068
Pohvalio: 76

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Sre Dec 13, 2017 4:46 pm

Stefan93 » Sre Dec 13, 2017 3:33 pm napisao:
Pa treba da bude bar 100 km/h, rastojanje od 158 km prelaziti u 21.veku za 3,5 h nikako nije uspeh


Od Podgorice do Bijelog Polja geometrija pruge nigde ne dozvoljava brzinu preko 80 km/h! To je jedna najkompleksnijih železničkih trasa na svetu. Za brzinu od "bar 100 km/h" je potrebna potpuno nova trasa pruge i ko zna koliko milijardi evra. To nema nikakvu ekonomsku računicu.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 1
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1124
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1805
Pohvalio: 1406

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Sre Dec 13, 2017 7:38 pm

@Stefan 93,verovatno ne poznaje osnovne stvari o funkcionisanju i organizaciji železničkog saobraćaja paotud i njegovo pitanje zbog čega vozovi na toj deonici kroz CG ne piče 100+ nego "samo" 70km/h. Ne treba mu zameriti. Naučiće ovde dosta toga.
Pohvale za post: 1
Stefan93
Beginner
Postovi: 31
Pridružio se: Sub Sep 16, 2017 3:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 29
Pohvalio: 8

Re: Modernizacija železnice

Postod Stefan93 » Sre Dec 13, 2017 8:00 pm

Drugari smireno samo :D nisam rekao da trebamo da imamo prugu od 300km/h vec od 100 km/h na nekim delovima da bi se brzina povecala na prosecnih 80km/h kroz Cg a vreme putovanja smanjilo na 2h a predpostavljam da je to moguce postici na pravcima i ravnicarskim delovima pruge. Moje pitanje je bilo da li neko zna gde mogu da se nadju podaci o radovima kroz Cg? Inace jesam laik i ne razumem se u ovu materiju i pokusavam da shvatim iz vasih postova kako sta funkcionise, tako da bi mi svako objasnjnjenje (npr kako odredjuju i projektuju brzinu na pruzi) znacilo, srdacan pozdrav svima
Vocar
Intermediate
Postovi: 363
Pridružio se: Čet Nov 29, 2007 4:23 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 186
Pohvalio: 41

Re: Modernizacija železnice

Postod Vocar » Sre Dec 13, 2017 11:23 pm

direktor » 13 Дец 2017 02:55 pm napisao:Na barskoj pruzi se samo vraca projektovana brzina uz neka podizanja u ravnici i izgradju kolosjeka i sluzbenih mjesta koja fale jos od izgradnje pruge



Ako je verovati Velikom vođi, barska pruga bi trebalo uskoro potpunosti da uđe u granice Srbije ( deo kroz R.Srpsku ). Ono što je meni od, takoreći, životnog značaja, jeste kuda će tačno ta granična linija proći. Živ nisam :shok: :shok:
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26346
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12445
Pohvalio: 5217

Re: Modernizacija železnice

Postod direktor » Čet Dec 14, 2017 1:36 am

Pa dace nam povrsinu tih 7 mkm plus pruzni pojas a mi njima neko drugo parce ali nece to skoro jer onaj u sa budalas zateze
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
Vocar
Intermediate
Postovi: 363
Pridružio se: Čet Nov 29, 2007 4:23 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 186
Pohvalio: 41

Re: Modernizacija železnice

Postod Vocar » Čet Dec 14, 2017 4:03 am

Slika

Dakle, ovo je prostor o kome pričam.
Žuta tanka linija je trenutna državna granica, crna linija je pruga Bg-Bar.
Sporna deonica je između stanice Jablanica u dolini istoimene rečice i reke Uvac , tj. stajališta Rača, i ona obuhvata tunel Goleš ( 5km ), stajalište Goleš i ž.st. Štrpci, nekoliko manjih tunela i dva baš visoka mosta.

Kao što se vidi, ukoliko bi razmena obuhvatala samo prugu, odnosno pojas u vlasništvu pokojnih JŽ, postavlja se pitanje šta sa zemljištem iznad Tunela Goleš, kao i pristup pograničnom pojasu, koji je ovde greškom obeležen sa "Donja Rijeka".

Jedno od rešenja moglo bi biti ovo obeleženo crvenom linijom, gledano od severa ka jugu, iz doline Jablanice, granica se penje nenaseljenim područjem livada i pašnjaka Sjenožeta, izlazi na vrh Goleš i dolinom Sjenožetskog potoka pa dalje niz Rijeku Štrbačku do njenog ušća u Uvac.
Prednost: Nevelika površina za razmenu.
Mane: Presecanje sela G.Rijeka na pola ( groblje ostaje u R.Srpskoj, seoska prodavnica prelazi u Srbiju ), prekid saobraćajne veze sela Štrpci u kome je osmogodišnja škola sa Bijelim brdom i zaseocima ( na slici piše Mikavice i Janjići ) pošto bi asfaltni put nekih 200-300 metara prolazio kroz Srbiju, a time i odsecanje B.Brda od matične opštine Rudo, odsecanje Štrbaca i pripadajućih sela od ž.st. Štrpci i stajališta Goleš, koja su i namenjena stanovništvu tih mesta.

Druga varijanta, po mom mišljenju mnogo bolja i jedina logična jeste da se celokupna "Štrbačka dolina" pripoji Srbiji. Ovde je ta granica obeležena zelenom bojom ( dolina Jablanice, Sjenožeta, sela Prijevorac i B.Brdo, greben Varde i Zove ), uz dve varijante. Prva - isprekidana- jeste da se granica od grebena Zove i Varde spusti u selo Uvac, na GP Uvac, i druga da se spusti u dolinu Lima prema selu Mioče gde je otprilike takođe planirana razmena teritorija, usled nekih drugih nelogičnosti zaostalih iz turskog perioda vladavine.
Mana ove varijante je samo i jedino veličina teritorije koja se razmenjuje, a prednosti su višestruke.
Stanovništvo ovog kraja gotovo 100% gravitira ka Priboju, čak je i geografski dolina otvorena ka Priboju, umesto ka matičnoj opštini Rudo, koje je čak i udaljenije od Priboja. Priboj, kao nekad industrijski grad, a nadamo se i ponovo, koji je stešnjen u dolini Lima bi dobio zaleđe pogodno za poljoprivredu i gradnju industrijskih objekata uz već postojeće FAP-ove fabrike u Manovića polju ( veliki beli objekat pored oznake Plema ) i pogona Rudoplast i Dekorplast, koji propadaju
Između ostalog, ulazak Štrbaca u teritoriju R.Srbije i uklanjanjem pograničnih gluposti i peripetija bi omogućio izgradnju dugo očekivane putne veze Priboj-Štrpci-Jablanica-Zlatibor i time bi skratio putovanje od Zlatibora do Priboja za nekoliko desetina km ( Jablanica-Štrpci i preko GP Kotroman i preko GP Uvac skoro 100km udaljenosti, seoskim putem preko brda, koji lako može postati asfaltni 11-13km ).

Sve ovo deluje izvodljivo i prosto, kad bi samo bilo pameti i dobre volje.
Pohvale za post: 2
laki72
Expert
Postovi: 7848
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6996
Pohvalio: 1683

Re: Modernizacija železnice

Postod laki72 » Čet Dec 14, 2017 9:41 am

Sve si ti to lepo napisao...
No de mi reci da si ti na poziciji clana komisije iz BiH, bi li pristao na to sto si predlozio? ;)
Mislim onako, iskreno?


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
djordjebg
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 741
Pridružio se: Ned Apr 24, 2011 10:16 am
Kontakt:
Pohvaljen: 472
Pohvalio: 88

Re: Modernizacija železnice

Postod djordjebg » Čet Dec 14, 2017 10:19 am

Na deonici Zagreb Split, koja je donekle slicna deonici Beograd-Bar, saobracaju nagibni vozovi. Sa obzirom da autoput do Jadrana nece biti gotov u dogledno vreme da li bi uvodjenje ovakvih vozova bilo rentabilno.
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 879
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1068
Pohvalio: 76

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Čet Dec 14, 2017 12:45 pm

Stefan93 » Sre Dec 13, 2017 8:00 pm napisao: Inace jesam laik i ne razumem se u ovu materiju i pokusavam da shvatim iz vasih postova kako sta funkcionise, tako da bi mi svako objasnjnjenje (npr kako odredjuju i projektuju brzinu na pruzi) znacilo, srdacan pozdrav svima


Maksimalna brzina je ograničena minimalnim radijusom krivine i superelevacijom (nadvišenjem spoljne šine u odnosu na unutrašnju u krivini). Maksimalno dozvoljena superelevacija na prugama za mešoviti saobraćaj iznosi 15 mm. Na deonici Podgorica - Bijelo Polje minimalni radijus krivine iznosi r=300 m. Pri maksimalnoj superelevaciji od 15 mm i radijusu krivine r=300 m maksimalno dozvoljena brzina iznosi 80 km/h. Pritom treba imati u vidu da je na mnogim deonicama iz raznih razloga superelevacija manja od 15 mm, te i dozvoljena brzina niža. Postoji tačna formula izračunavanja maksimalne dozvoljene brzine sa zadatim parametrima radijusa krivine i superelevacije.

djordjebg napisao:Na deonici Zagreb Split, koja je donekle slicna deonici Beograd-Bar, saobracaju nagibni vozovi. Sa obzirom da autoput do Jadrana nece biti gotov u dogledno vreme da li bi uvodjenje ovakvih vozova bilo rentabilno.


Korišćenje vozova sa sistemom aktivnog naginjanja bi svakako omogućilo postizanje većih brzina (teoretski do 25%) i kraćih voznih vremena na barskoj pruzi. Međutim, pitanje je da li je to rentabilno. Do sada se u svetu pokazalo da je održavanje ovih vozova vrlo skupa rabota, a rad nagibne tehnike često vrlo nepouzdan. Takođe, bilo bi potrebno uvođenje dvoznačne signalizacije, zbog većih zaustavnih puteva, što takođe dosta košta. U Hrvatskoj su sa tim takođe imali problema. Još pre 10-15 godina modernizovali su deonicu Gospić - Drniš za brzinu od 160 km/h, međutim zbog velikih problema, i nekompatibilnosti sa drugim voznim sredstvima osim nagibnih vozova, signalizacija na toj deonici nikad nije puštena u rad i brzina je ograničena na 100 km/h zbog toga.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 3
voz
Beginner
Postovi: 42
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 12:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 22
Pohvalio: 16

Re: Modernizacija železnice

Postod voz » Čet Dec 14, 2017 1:52 pm

Stefan93 » 13 Dec 2017 07:00 pm napisao:Drugari smireno samo :D nisam rekao da trebamo da imamo prugu od 300km/h vec od 100 km/h na nekim delovima da bi se brzina povecala na prosecnih 80km/h kroz Cg a vreme putovanja smanjilo na 2h a predpostavljam da je to moguce postici na pravcima i ravnicarskim delovima pruge. Moje pitanje je bilo da li neko zna gde mogu da se nadju podaci o radovima kroz Cg? Inace jesam laik i ne razumem se u ovu materiju i pokusavam da shvatim iz vasih postova kako sta funkcionise, tako da bi mi svako objasnjnjenje (npr kako odredjuju i projektuju brzinu na pruzi) znacilo, srdacan pozdrav svima

Stefane, nije bio napad, nego samo pitanje da bih video u kom smeru razmisljas. Da li ocekujes min 100km/h jer je to u danasnje vreme izvodljivo tj normalno ili mozda imas neko znanje o karakteristiki trase, ogranicavajucim faktorima postojece trase u planinskom delu itd, tj pravim vrednostima max dozvoljenih brzina na pojedinim deonicama....
Sto se tice same infrastrukture CG i njihovih planova, neke informacije mozes da nadjes na sledecem linku: http://www.zicg.me/projekti
Vocar
Intermediate
Postovi: 363
Pridružio se: Čet Nov 29, 2007 4:23 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 186
Pohvalio: 41

Re: Modernizacija železnice

Postod Vocar » Čet Dec 14, 2017 2:25 pm

laki72 » 14 Дец 2017 08:41 am napisao:Sve si ti to lepo napisao...
No de mi reci da si ti na poziciji clana komisije iz BiH, bi li pristao na to sto si predlozio? ;)
Mislim onako, iskreno?


Sent from my LG-D320 using Tapatalk


Značenje pojmova "član komisije iz BiH" je diskutabilno, jer, ako sam dobro upućen, tu su članovi i iz RS i iz FBiH, ali mislim da znam zbog čega si me pitao. Ja bih pristao, ukoliko Srbija ponudi odgovarajuću zamenu/ novčani iznos/ izgradnju odr. infrastrukture u nekom delu koji meni odgovara. Npr. da Srbija finansira deonicu auto-puta Vc u iznosu koji bi bio dovoljan da se otplati navedeni potez zemljišta.
Ukoliko i ne pristanu, biće kao i do sad. Ljudi će živeti u RS, školovati se i raditi u Srbiji, imati dupla dokumenta i švercovati sve živo što mogu, jer im je nereagovanje obeju država to omogućilo.
Mel
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 270
Pridružio se: Čet Nov 26, 2015 10:31 am
Kontakt:
Pohvaljen: 250
Pohvalio: 360

Re: Modernizacija železnice

Postod Mel » Čet Dec 14, 2017 2:46 pm

Na pogrešan se način rešava taj problem. Šta je tu uopšte problem, to što deo pruge ide kroz BiH? Pa? Šta je tačno tu problem, a da ne služi kao izgovor za glupost?
Stanovnici beneluxa, nemačke, švajcarske, fra ni pre EU nisu znali gde im je dupe, gde glava, gde se školuju, gde kupuju, gde žive a gde rade.
Lako je njima, reći će neko, oni su evropa. Pa baš su evropa zato što tako razmišljaju, obrnut je smer, uzrok posledica između situacije i kvaliteta i načina života. Nije uzrok životnih problema ta situacija sa granicom, nego upravo način života stvara tu situaciju.

A ovde je problem napraviti prekograničnu saradnju između dve države u istim govnima sa istim problemima, jezikom, nacijama koje postoje u obe zemlje. Problem napraviti put? Granica?
Stvarno je istina da zaslužujemo sve što trpimo.
Pohvale za post: 2
laki72
Expert
Postovi: 7848
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6996
Pohvalio: 1683

Re: Modernizacija železnice

Postod laki72 » Čet Dec 14, 2017 3:52 pm

@Vocar

;)

Mislim da si me razumeo, a "clan komisije iz BiH"
skraceno od recimo:
"Medjudrzavna komisija za razgrnicenje Republike Srbije i Republike Bosne i Hercegovine".
Pa ona po svojoj prirodi mora imati po (najmanje jednog) clana iz svake od republika pregovaraca, koje ce dogovorom utvrditi granicnu liniju.
Akcenat je na "dogovorom" jer nas iskustvo uci da se dogovori, ovde na balkanu, izuzetno tesko postizu, a jos teze sprovode, te sve bivse SFRJ republike imaju sporove sa susednim zemljama oko granica.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Aleksandar1
Higher intermediate
Postovi: 689
Pridružio se: Pon Mar 23, 2015 12:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 808
Pohvalio: 541

Re: Modernizacija železnice

Postod Aleksandar1 » Čet Dec 14, 2017 4:40 pm

Da su rusi gradili Transsibirsku zeleznicu istim tempom kao sto mi obnavljamo denicu Beograd-Stara Pazova, gradili bi je (9289km/(26km/3god) = 1072 godine, i bila bi pustena u rad 3089. godine!
Pohvale za post: 3

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta