Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ovde ce nam tek trebati mapa Earthmoving.... Hehehe, nego
Da li iko ima vesti o tunelu, da nije probijena druga cev?
 
Ja sam mislio da ce se jedan deo koridora 11 posle petlje Surcin prikljuciti na ovaj deo trase ka Pupinovom i Pancevu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501461#p501461:3e4mm2gi je napisao(la):
trialin » Ned Dec 17, 2017 3:21 pm[/url]":3e4mm2gi]Sta je ovo projektovano?
file.php
surčin - Jurija gagrina.
neka vrsta brze gradske saobraćajnice (80km/h)
 
То планирају саобраћајницу северно од Сурчина и Ледина ближе аеродрому или проширење Војвођанске у Сурчину? Што се тиче „К11", мислим да би премошћавање Дунава код Батајнице и Падинске Скеле било најлогичније за његов наставак ка Вршцу, овако добијамо дупло прелажење Саве прво трасом Обреновац-Сурчин, а онда и Сурчин-Остружница-Бубањ поток-Панчево, те би најрационалније било изградити и правац Обреновац-Остружница.
 
Znači li to nastavak most preko ade , veza sa novim Obrenovačkim i ibarskom ?

 
Добро вече, није ме одавно било.
Више пута сам погледао прилог где госпођа Невенка Ђокић (пројектант из ЦИП-а) објашњава пројектне параметре будуће деонице. Пројектни параметри 100 км/х и 120 км/х?
Ако је нечија грешка, или неслана шала, молим оне који познају госпођу да јој шапну, како јој нико неће замерити ако њена техничка решења (односно решења ЦИП-а) превазиђу те застареле параметре. Аутопут који се пројектује за тако мале брзине неће бити значајније јефтинији, али ће се то касније веома тешко то исправити. Па питање је дана када ће се код нас увести повећање максималне дозвољене брзине на 130км/х на аутопуту и 90км/х на путу ван насељеног места као што је у већини околних земаља.
 
Да не буде забуне у питању је део аутопута Прељина - Пожега, чвор који дели аутопут на деоницу ка Републици Српској и на деоницу ка Црној Гори.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501511#p501511:a7do1qxq je napisao(la):
Earthmoving » 17 Dec 2017 06:26 pm[/url]":a7do1qxq]Pogledajte ovde detaljnije
file.php
Po ovoj mapi koridor 11 prati trasu preko Pupinovog mosta ka Pancevu
 
Прати, али није део аутопута, види се жуто испрекидано наставак обилазнице на северу преко Дунава код Батајнице, а крак ка Панчеву се не види од блица апарата.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501532#p501532:3dg4gg4c je napisao(la):
Дошљак » 17 Dec 2017 07:21 pm[/url]":3dg4gg4c]Прати, али није део аутопута, види се жуто испрекидано наставак обилазнице на северу преко Дунава код Батајнице, а крак ка Панчеву се не види од блица апарата.

Ma ne taj deo ovaj sto se nastavlja posle Surcinske petlje
 
Trialin, to sto si obelezio su gradske ulice sa semaforima (Vojvodjanska/Jurija Gagarina), pa zato to ne moze biti autoput/koridor. Tuda ce moci da se prodje ali autoput/koridor podrazumeva vece brzine od gradskih koje su na tom putu kroz grad 60 km/h, denivelisane rasrsnice kojih tamo nema, a cak ima 2 mesta gde su lakat krivine od 90 stepeni, pa zato taj pravac nije deo tzv "Koridora 11". Sa druge strane, ako kod Surcina odes na obilaznicu pa tuda sidjes kod Panceva dalje za Vrsac (kad se sve zavrsi) sve vreme ides autoputem gde je brzina min 80km/h, nema semafora, van naselja je, sve rasrsnice su denivelisane, pa je u tom smislu to koridor/autoput.
Dakle, to jeste moguci put za prolaz ali zbog gradskih ulica nije autoput/koridor. To je prvesnstveno veza "K11" sa gradom, tj. Novim Beogradom I Zemunom, tim delovima grada.
 
Може, у плану је да се Т6 заврши око гробља и избије право на кружни ток на крају Војвођанске где ће се спајати са новом саобраћајницом која ће ићи на петљу Сурчин где ће се укрштати обилазница и тзв. к11. Шта више тај правац преко СМТ ће и вршити функцију северног крака обилазнице док једног дана не крене и тај пројекат.
 
Da se i ja upišem na ovoj temi.
Prosto, red bi bio jer je pratim u svojstvu "gosta" već 4 godine, bar 2-3 sedmično svratim.
A, kao Čačanin, sam i lično zainteresovan za temu :)
Pozdrav svima.
I svaka čast svim članovima koji svojim pisanjem, informacijama i reportažama održavaju i podižu kvalitet ove teme.
 
Pozdrav i tebi Djunis, dobrodošao :sesir: Ima Đunis, a imaju i Gunisi ;) Film i ptice albatrosi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501859#p501859:hkt2748h je napisao(la):
djunis82 » Uto Dec 19, 2017 10:18 am[/url]":hkt2748h]Da se i ja upišem na ovoj temi.
Prosto, red bi bio jer je pratim u svojstvu "gosta" već 4 godine, bar 2-3 sedmično svratim.
A, kao Čačanin, sam i lično zainteresovan za temu :)
Pozdrav svima.
I svaka čast svim članovima koji svojim pisanjem, informacijama i reportažama održavaju i podižu kvalitet ove teme.
Jos ako budes u mogucnosti nekad neku sliku da staviš kad krenu radovi, pa super :) Dobrodošao
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501874#p501874:nnere2f8 je napisao(la):
Earthmoving » Uto Dec 19, 2017 12:01 pm[/url]":nnere2f8]Pozdrav i tebi Djunis, dobrodošao :sesir: Ima Đunis, a imaju i Gunisi ;) Film i ptice albatrosi.
Gunisi,
moj omiljeni film iz detinjstva,neprocenjivo..... :D
 
Što se tiče deonice Preljina-Požega, postoji jedna nedoumica u pogledu etapnosti izgradnje.
Naime, govori se o sekciji Preljina-Prijevor, ali je to u pitanju jedna nesamodovoljna celina, jer Prijevor se nalazi sa leve strane Morave.
Bilo bi dobro, ako bi se mogla kompletirati deonica do Pakovraća (koja je tehnički manje zahtevna, jer ima jedan tunel, doduše i most preko MOrave) i da se pusti bar godinu dana ranije, kao što su već neki i pričali.
Time bi Čačak dobio i severnu obilaznicu, a ušteda u vremenu bi bila jednaka onoj koju je ostvarila deonica Dići-Preljina. Minimum 20 minuta.
 
To bi bilo najpamentije. Ali za sada nemamo takav podatak, a i u pitanje je jedinstven ugovor za celu deonicu Preljina-Požega, a do sada su se takve stvati ugovarale da se puste istovremeno. Možda ovde na Obrenovac-Ljig bude tunel Brančić pušten kasnije ali to sigurno nije bio plan iz ugovora :) Ukratko, u skaldu sa dosadašnjom praksom, bilo bi vrlo neuobičajeno da je potpisan jedan ugovor za jednu sekciju a da on sadrži dvostepene rokove otvaranja. Mislim, bilo bi zaista pametno i korisno da puste ranije taj lakši i važniji deo do Pakovraća, ali iz dosadašnjeg iskustva, malo sam skeptičan.
Mislim da će, slično kao i u CG, prvi radovi na Preljina-Požega biti napad na tunele i možda još neke teže objekte poput mostova (kao sad na Obrenovac-Surčin).
 
Kada sam prvi put video predlog prostornog plana Čačka (pre nekoliko godina), u uglu se dalo primetiti da autoput do Požege je, nakon Lučana, vodio plavnom dolinom Zapadne Morave.
To mi je bilo zanimljivo, jer bi u tom slučaju išao pravo preko kuće moga tasta, pa sam mu savetovao da sadi orahe, jer se najbolje plaćaju. :)
Šalu na stranu, na ovoj mapi vidite onaj prvobitni projekt koji nije vodio kroz tunele do Prilipca.
O tom projektu je pričao onaj Ariljac sa snimka.

http://www.cacak.org.rs/documents/Refer ... je_311.pdf
Prostorni_plan.png
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501896#p501896:26q7vxsy je napisao(la):
Earthmoving » Uto Dec 19, 2017 12:12 pm[/url]":26q7vxsy]To bi bilo najpamentije. Ali za sada nemamo takav podatak, a i u pitanje je jedinstven ugovor za celu deonicu Preljina-Požega, a do sada su se takve stvati ugovarale da se puste istovremeno. Možda ovde na Obrenovac-Ljig bude tunel Brančić pušten kasnije ali to sigurno nije bio plan iz ugovora :) Ukratko, u skaldu sa dosadašnjom praksom, bilo bi vrlo neuobičajeno da je potpisan jedan ugovor za jednu sekciju a da on sadrži dvostepene rokove otvaranja. Mislim, bilo bi zaista pametno i korisno da puste ranije taj lakši i važniji deo do Pakovraća, ali iz dosadašnjeg iskustva, malo sam skeptičan.
Mislim da će, slično kao i u CG, prvi radovi na Preljina-Požega biti napad na tunele i možda još neke teže objekte poput mostova (kao sad na Obrenovac-Surčin).

Uz malo bolje planiranje na vreme, mogla se projektovati i pustiti deonica Ljig (od "Dva brata") do Pakovraća.
TU bi uštede bile:
10 min kroz Ljig do Dića
20 min Dići - Preljina
20 min Preljina - Pakovraće.
Plus izbegavanje problema preuske sada čeone rampe u Preljini, koja u vreme špica ume da poništi svu vremensku uštedu.

Sa tom deonicom se komotno moglo funkcionisati neko vreme, a ostale delove graditi laganije uz ubiranje veće putarine sa ovog dela.
 
Evo još jedan prilog u vezi sa dilemom petlje Prilipac (i neću više floodovati za prvi dan :))
Prema prostornom planu opštine Požega (2013. godina), planirane su čak dve petlje.
Ne znam koliko je ovo referentno za temu (jer, pitanje je šta će predvideti kineski projekat), ali završavanje autoputa u samom Prilipcu, bez prelaska Moravice, do puta Požega-Ivanjica, nema puno smisla.


Dokumenti
https://sites.google.com/a/pozega.org.r ... ine-pozega

Karta cela
https://ddc2fde9-a-761b77f7-s-sites.googlegroups.com/a/pozega.org.rs/urbanizam/home/prostorni-plan-opstine-pozega/REF%201_Namena%20prostora.jpg?attachauth=ANoY7crYpn-6LMPwqL7ekwC2RqXCoYfX9-1JFbWv1B-OQ0USNLrcW36bjegY7puvtzUg31O4VoEH-TayCV2_VC1Wc8wKpKtg1DH2LI9JbBaNMqH61jZQj-nQUlQHp9--4w8HdFnuLs1tDodgFEL4Qo8GqaqMr_Xpu56jv7_U1HlmrCtd0Q7G2XAIxKFK7cWNXa6aSpWvA2wV04x9vPHakYADQlrB7CUwYTsr7z9wHqzgeVpk_NzC55GjGMsS1Xcg-2-niPkYZepp09v3VAC9iHPxiKVYztjBCA%3D%3D&attredirects=0
Prostorni_plan.png
 
Djunis, samo pisi, nema ograničenja za prvi dan ne brini a dobro je doslo jer nema konkretnih vesti o gradnji . Sto se tice same trase AP mislim da je to još pod znakom pitanja i koliko ce se menjati u odnosu na te ranije planove.
A bilo bi jako dobro kad bi postojala varijanta da do petlje Pakovaća puste ranije saobracaj. Obilaznica oko Ca nam "pije krv", semafori, guzva opsta... U pravu si za naplatnu stanicu u Preljini, nije mi jasno sto ne napraviše jos nekoliko ulaza/ izlaza. Cak i kad iz Pz bude put zaseban i mislim da ce biti i dalje guzva.
 
Vrh