Šta je novo?

Modernizacija GSP-a

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501423#p501423:37cyhsqy je napisao(la):
Žika » Ned Dec 17, 2017 1:02 pm[/url]":37cyhsqy]Nema šanse da se bilo šta van šina puni u vožnji preko pantografa i kontakte mreže. Bilo bi varnica na sve stane.
Evo i ovde mu je ista stvar objasnjena, ali ne vredi. :roll: :cry:
 
Pa i nije predvidjeno da se puni u voznji vec valjda da stoji na okretnici i puni se a i to treba provjeriti podstke za napon itd
 
I ja sam negde procitao da elektrobusi mogu da se pune na trolejbuskoj mrezi, ali mislim da je logicno da se to odnosi na stanje mirovanja, dakle na okretnici. Sam punjac je po strukturi slican trolejbuskoj mrezi (slika).
 
Pa da ...i onako je urgento da se nabave još elektro buseva
kako bi se ,,proterali,, od Slavije do Prokopa (nove gl. žel. stanice) kratkom trasom koz Deligradsku
a troline mreža ima i na Slaviji i na Prokopu za njihovo punjenje
:sesir:
 
Боље куповати троле него кинезе на батерије.
Боцо, зашто куцаш као робот?
 
Trola ima veći kapacitet, pogledajte solo trolejbus i solo el. autobus i videćete koliko mesta ode na baterije tu. Mi i ovako muku mučimo sa javnim prevozom i smanjenje kapaciteta nikako ne bi smelo da se dogodi. A ako planiraju da trolejbuse zamene sa više el. autobusa to onda povlači pitanje odakle im vozači kada ih i ovako nema dovoljno i kada rade preko zakonski dozvoljenog vremena i uslova. A to povlači i pitanje opravdanosti na duže staze takve odluke kada se sve stavi na papir i povuče crtaali mogu da se kladim u jedno oko da niko nije radio studiju i ako se pojavi da će biti našminkana i da je to samo predizborna priča Vesića, Vučića, Malog i kompanije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502170#p502170:4dcgm6ks je napisao(la):
Biciklistkinja » 20 Дец 2017 02:53 pm[/url]":4dcgm6ks]Trola ima veći kapacitet, pogledajte solo trolejbus i solo el. autobus i videćete koliko mesta ode na baterije tu.
Код новог модела је решен тај проблем.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qrmZwCe0x9I[/youtube]
И код Солариса је ентеријер лепо решен :mrgreen:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=x5Ot2k789cA[/youtube]
 
Odlicno. Ostaje brzina, ubrzanje, autonomija, cena vozila, cena zamene baterija, neuklapanje u turazu kad kasni zbog dangube na okretnici - sve neuporedivo losije u odnosu na trole.

Pored toga, svako NORMALAN ce gledati ovim da zameni dizelase, a ne elektricna ekoloska vozila.
 
Са тим се нико нормала на овом свету не би сложио, но ја сам за куповину нових електричних аутобуса, без укидања тролејбуса. Свима је јасно да се треба укинути аутобус на дизел, ту нема расправе.
 
Brzina iliti ubrzanje se nikako ne dovodi u pitanje kad su e-busevi u pitanju. Pokreće ih elektromotor, kao i trolejbuse, sa jedinom razlikom u izvoru iz kog dobijaju energiju. Manje bitna razlika može biti i u broju elektromotora koji ih pokreće, može biti jedan direktno vezan za pogonsku osovinu ili po jedan u glavčinama pogonskih točkova. Prednost električnog pogona je u konstantno dostupnom maksimalnom obrtnom momentu od najnižih do najviših obrtaja, pa imamo tečno ubrzanje sve do željene brzine kretanja. Prednost im se ogleda i u odsustvu komponenti, a koje se tiču prenosa, menjača, diferencijala, kvačila itd. E-busevi su budućnost i tu dileme nema, i eventualno autobusi sa pogonom na gorivne ćelije (i njih pogoni struja), odnosno vodonik, kojeg će uvek biti, a i nastaje kao nus proizvod određenih industrijskih grana. Ne treba za sad menjati trole sa njima i oko toga je većina saglasna. Nadam se da će e-buseve pametno uvoditi u eksploataciju, ali određene greške se moraju i očekivati. Ipak, kad dolazi nešto novo, normalno je da se od samog starta na nekim poljima pokažu određene maknjavosti, ali ih zbog toga ne treba dočekati na nož.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500409#p500409:3sa5k5jy je napisao(la):
JohnnyLee » 13 Дец 2017, 08:18[/url]":3sa5k5jy]ја бих заменио троле на 19 (ову лиинју бих укинуо), 21, 22 и 28 са електробусевима, а 15 и 16 бих вратио да буду троле
 
Данас сам видео нови кипер ГСПа у Булевару ослобођења. Иначе су сви камиони, и за вучи и за контактну мрежу сада паркирани на неком пркингу у Борчи, на Зрењанинцу отприлике код Пиротског насеља, док су гараже у Депоу у Булевару и код СУПа у Деспота Стефана празни.
 
To je modernizacija da kamioni budu na kraju grada :) Mogu da ih parkiraju u hali ispod Brankovog Mosta, i tako je napuštena a u državnom je vlasništvu i moglo bi jeftinod a se sredi.
Mislim da jedino kod nas ima da prodaju sve objekte id a ne znaju gde da parkiraju vozila
 
Sledeće logično je da će prodati pogon Novi Beograd pa će autobuse parkirati po blokovima a tramvaje ostavljati u Jurija Gagarina noću.
 
Полако, први су Дорћол и Земун на реду да се селе :D Што се тиче камиона, најпаметније би било да су их распоредили по погонима, камиони за контактну мрежу у Дорћол и на НБГ, стари ФАП са дизалицом који вуче троле на Дорћол, а Ивеко и ФАП кипери и нови кипер(и) да се распореде подједнако на НБГ, Карабурму, Космај и Земун. Замислите сад када се деси неки квар на контактној мрежи у блоку 45 па крене камион-кула из Борче па заглави на Панчевцу, па у Деспота Стефана, па на Бранковом... Или поквари се неки аутобус у Батајници или негде на Авали...
 
Prostor ispod brankovog mosta uopste nije prazan i nemoze da primi kamione
Parking za kule bolje da su napravili ispod pancevca ima tu drzavne zemlje
 
Često sebe (pokušam da) podsetim da svako zašto ima svoje zato, pa tako i u kontekstu ovoga sa GSPom pokušavam da poverujem da postoji neki valjan razlog zašto se sva ta teška servisna vozila drže na jednoj lokaciji, i to vrlo udaljenoj. Ali stvarno ne mogu da nađem logično objašnjenje.

Ajd razumem da se seli garaža u 29. novembra pa moraju negde da razmeste sva ta vozila. Ali zar nije logičnije da se 20 kamiona rasporedi tako što bi u svaki depo otišlo po 4-5 (a našlo bi se mesta za njih u svakom depou, garantovano), nego da se svi stave na jednu lokaciju, i to baš u deo grada gde tek nema apsolutno nijednog depoa i gde ide najmanje linija (shodno površini).

Osim ako se ne planira neka kompletna zamena svih tih kamiona nekim novim, pa su ovi odvedeni na rashod/prodaju. Ili pak na neko veliko servisiranje. Ali valjda bi se do sad pojavile informacije o tome?
 
Сумњам да их спремају за расход, ремонтована су нека од возила за које сам мислио да су давно расходована, нпр. стари ФАП кула за контактну мрежу који има дуплу кабину као ватрогасни камион је ремонтован, преправљен у кипер и префарбан као и војни ФАП који је добио цивилни браник са четвртастим фаровима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531786#p531786:15nernt3 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Apr 12, 2018 11:34 pm[/url]":15nernt3]Često sebe (pokušam da) podsetim da svako zašto ima svoje zato, pa tako i u kontekstu ovoga sa GSPom pokušavam da poverujem da postoji neki valjan razlog zašto se sva ta teška servisna vozila drže na jednoj lokaciji, i to vrlo udaljenoj. Ali stvarno ne mogu da nađem logično objašnjenje.

Ajd razumem da se seli garaža u 29. novembra pa moraju negde da razmeste sva ta vozila. Ali zar nije logičnije da se 20 kamiona rasporedi tako što bi u svaki depo otišlo po 4-5 (a našlo bi se mesta za njih u svakom depou, garantovano), nego da se svi stave na jednu lokaciju, i to baš u deo grada gde tek nema apsolutno nijednog depoa i gde ide najmanje linija (shodno površini).

Osim ako se ne planira neka kompletna zamena svih tih kamiona nekim novim, pa su ovi odvedeni na rashod/prodaju. Ili pak na neko veliko servisiranje. Ali valjda bi se do sad pojavile informacije o tome?

Čekaj da vidiš koliko košta najam prostora. Nađi taj podatak.
A uslovi za održavanje neuslovni.
 
Пример како треба обавештавати грађанство о ретрасирању линија и укидању стајалишта:

2v9yo1x.jpg
 
Odlicno plus standardizacija obavjestavanja naravno minimum 5 dana prije radova
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=556570#p556570:lvv4bsbs je napisao(la):
stf » 02 Авг 2018 09:08 pm[/url]":lvv4bsbs]Пример како треба обавештавати грађанство о ретрасирању линија и укидању стајалишта:

2v9yo1x.jpg
Куда је било замишљено да иде 307? Кроз Институт или улицом Палих Бораца до Цркве? Не знам шта је нереалније од та два.
 
Samo što neko reče da uopšte ne saobraća tom trasom nego ide samo do Tri tiganja, ne ide do Vinče uopšte.
 
Vrh