Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Do intervjua gradonacelnika Panceva, vezan za Beovoz:

Pančevo i Beograd su blizu. Dnevne migracije su velike. Vidi li se kraj ove priče oko javnog prevoza. Pančevci očekuju da prevoz bude jeftiniji i efikasniji.

– Jako teško možemo da dođemo do jeftinijeg prevoza na to ukazuje nivo subvencionisanja pre svega ATP-a. Mislimo da su te cene ispod ekonomskih. Međutim fiskalni pritisci na lokalne budžete su posledica restrukturiranja dugo godina zapuštenih velikih javnih sistema. Jedan od njih bio je i železnica. I ona je ocenjena koliko sam upoznat kao subjekt koji je najbolje prošao za sada restrukturiranje, ali to ima posledice na lokalne budžete. Razgovarali smo sa Srbijavozom o mogućnosti da se ponovo uspostavi linija ka Pančevu koji su oni ocenili da je bila totalno ekonomski neisplativa pa su je ukinuli. Da bi ponovo uspostavili taj prevoz moramo sve da finansiramo iz lokalnog budžeta. Oni su dali neki predlog za trinaest polazaka na relaciji Beograd Pančevo, pričamo o liniji bez presedanja, što bi bilo od Pančeva do Batajnice, tražili su 80 miliona dinara za godinu dana iz lokalnog budžeta. Mi za sada razmatramo tu odluku. Nismo je stavili u predlog budžeta. I da smo je stavili njihova procena je da ta linija ne može da zaživi pre 1. marta. A mi do tada imamo priliku da uradimo nulti rebalans budžeta sa prenosom sredstava iz 2017. godine. Ali ozbiljno razmišljamo da probamo da vidimo kolika je ekonomska isplativost toga. U tom modelu prihode od karata bi ubirao lokalni budžet što znači da bi imali vrlo jasnu ekonomsku računicu koliki je promet, koliko to košta a koliko može da se naplati. Rizik bi bio na lokalnom budžetu, ali bi bar imali jasnu ekonomsku sliku da li je to isplativa linija ili ne. Pogotovo sa kvalitetnom nadogradnjom bez presedanja u Ovči što bi možda povećalo broj korisnika ove linije, pa makar i dovelo do toga da uloženo bude opravdano kroz novac od prodaje karata. Što se tiče saradnje sa Beogradom mi smo uradili studiju o zajedničkom obavljanju komunalne delatnosti shodno memorandumu, ali nažalost naš predlog oko integracije tih autobuskih linija nije prošao na gradskom veću grada Beograda tako da ćemo morati sami da se bavimo unapređenjem ovog posla. Probaćemo da kroz povećanje broja polaza na ovoj liniji i korigovanje cene obezbedimo i veće prihode i bolje uslove za putovanje ka Beogradu.

https://013info.rs/vesti/drustvo/novogo ... om-panceva
 
rvr412
+ 1 za vest :D

rvr412 wrote .....procena je da ta linija ne može da zaživi pre 1. marta.
A mi do tada imamo priliku da uradimo nulti rebalans budžeta sa prenosom sredstava iz 2017. godine.
Ali ozbiljno razmišljamo da probamo da vidimo kolika je ekonomska isplativost toga.
U tom modelu prihode od karata bi ubirao lokalni budžet.....

Ajd pa da se 2018 radujemo čekanju Bg voza Bataja Pančevo , to je bolji nego čekati samo 8 mart :vops:

:sesir:
 
Kako lupaju i iz grada panceva i iz zeljeznica cuj neisplativa linija 110 din prokop pancevo bi donosila pare
 
ja i dalje smatram da isplativost nekih stvari uključujući i ove linije ne treba da se gleda kroz direktan prinos para. Sa druge strane, ovo je jako malo produženje postojeće linije a uključuje ceo jedan grad u sistem! Za početak ne bi imali tolike migracije iz manjih gradova u bg da imamo jako dobar prevoz.
isto važi i za metro sistem.
 
Lukavo je ovo izvedeno: linija Ovča-Vojlovica je ukinuta u decembru, a Pančevo-Batajnica se uvodi u martu. Taman pred beogradske izbore.
 
Па што не оставише воз до Овче да вози док не стигне овај из Батајнице? Свашта. :bash:
 
Moram prokomentarisati tvrdnju korisnika RailSerbia sa foruma Skyscrapercity (reč je naravno o cenjenom Karlu) - pa neka ovo ostane zabeleženo kao moj lični stav.
Naime, vest o eventualnom puštanju u rad linije Pančevo-Batajnica pripisuje (parafraziram) "našim vapajima sa strana 'Politike', društvenih mreža, blogova i foruma".
Pod "mi" se, standardno, podrazumeva "Udruženje ljubitelja železnica", što predstavlja veoma kreativno tumačenje onoga što je zaista rađeno. Naime, što se tiče Pančeva, "ULJŽ" je predlagalo uvođenje (tj. vraćanje) linije za Valjevo i to pre gotovo dve godine! To će reći da bi ova linija (po prirodi stvari) zaobišla i Prokop i levu obalu Save, te bi išla direktno na barsku prugu. Od tada se više nisu bavili ovom problematikom.
Po pitanju linije Pančevo-Beograd (do bilo koje stanice), kao što je poznato, mnogi drugi su svojim tekstovima na ovom forumu uložili znatno veće napore da uvere nadležne kako je bitno da opstane železnički saobraćaj između dva grada, nudeći pritom različita racionalna rešenja, između ostalog i ovo koje sada figurira u medijima. Čak je i Beobuild posvetio jednu reportažu tom problemu!
Istovremeno, u tekstovima Udruženja ljubitelja železnica se u prethodnih godinu i po dana ni jednom nije razmatran ovaj problem, uprkos ovdašnjim apelima da se dotični manu ćorava posla po pitanju Glavne železničke stanice, već da se bace na rešavanje objektivnih i akutnih problema.

I da: dok ne uđem u taj voz, nikome ništa ne verujem.
 
као што рекох некада давно, Панчево-Београд-Нови Сад на сваких сат времена, кроз Београд као БГВ, најисплативија и најпопуњенија линија у Србији
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504990#p504990:17p3on9q je napisao(la):
DzonTravolta » 02 Jan 2018 01:41 pm[/url]":17p3on9q]Moram prokomentarisati tvrdnju korisnika RailSerbia sa foruma Skyscrapercity (reč je naravno o cenjenom Karlu) - pa neka ovo ostane zabeleženo kao moj lični stav.
Naime, vest o eventualnom puštanju u rad linije Pančevo-Batajnica pripisuje (parafraziram) "našim vapajima sa strana 'Politike', društvenih mreža, blogova i foruma".
Pod "mi" se, standardno, podrazumeva "Udruženje ljubitelja železnica", što predstavlja veoma kreativno tumačenje onoga što je zaista rađeno. Naime, što se tiče Pančeva, "ULJŽ" je predlagalo uvođenje (tj. vraćanje) linije za Valjevo i to pre gotovo dve godine! To će reći da bi ova linija (po prirodi stvari) zaobišla i Prokop i levu obalu Save, te bi išla direktno na barsku prugu. Od tada se više nisu bavili ovom problematikom.
Po pitanju linije Pančevo-Beograd (do bilo koje stanice), kao što je poznato, mnogi drugi su svojim tekstovima na ovom forumu uložili znatno veće napore da uvere nadležne kako je bitno da opstane železnički saobraćaj između dva grada, nudeći pritom različita racionalna rešenja, između ostalog i ovo koje sada figurira u medijima. Čak je i Beobuild posvetio jednu reportažu tom problemu!
Istovremeno, u tekstovima Udruženja ljubitelja železnica se u prethodnih godinu i po dana ni jednom nije razmatran ovaj problem, uprkos ovdašnjim apelima da se dotični manu ćorava posla po pitanju Glavne železničke stanice, već da se bace na rešavanje objektivnih i akutnih problema.

КО КОЧИ БГ:ВОЗ ЗА ПАНЧЕВО?
Саопштење Удружења везано за скандалозне закључке студије о повезивању Београда и Панчева
Пре неколико дана је објављена студија у којој се износи закључак како је исплативије укључити у "Бус-Плус" аутобуску линију Панчевачки мост – Панчево центар него продужити БГ:ВОЗ од Овче до Панчево Војловице. Студију су званично урадили Саобраћајни факултет и фирма "Паблик транспорт консулт" (ПТЦ). Све би било регуларно да закључци нису донесени у супротности са подацима добијеним у студији!
Тако се помиње податак како је трошак за у студији поменутих 7.300 путовања аутобусом 9,6 милиона динара, а возом 18 милиона, готово 2 пута више, али се при обрачуну трошкова предвиђа приближно 8 пута већи капацитет места у возовима ! При планирању јавног превоза се обично предвиди обезбеђење већег капацитета, због тога што број путника варира, али никада 8 пута. Толики број возова, који кошта толико много, не само да није потребан, него ни једноколосечна пруга источно од станице Панчево главна нема толики капацитет! Студија, заснована на бројању и анкетирању садашњих путника, показала је да чак 83% путовања чине путовања на посао, у школу или на факултет. То указује да путују само они који морају, и да постоји велика потиснута тражња. У студији се, даље, наводи да 89% путника аутобуса, када дођу до Панчевачког моста, преседа на неки други јавни превоз у Београду. Ако се зна да се на свако преседање троши време, да увек постоји ризик да се закасни на преседачки полазак, да би се БГ:ВОЗ-ом директном и брзом везом биле повезане 4 локације у Панчеву са чак 7 међусобно удаљених важних локација у Београду, што је аутобусом немогуће, остаје отворено питање како нема у студији различитих података о преседањима са возом и аутобусом? У студији се наводе приходи од продаје карата, који би били мање више једнаки садашњим приходима од продаје карата за аутобус, док аутобуске линије у систему наплате "Бус плус" већ губе битку са ефикасном наплатом превоза. У целом систему "Бус плуса", једина места где је успостављена потпуно ефикасна наплата карата су три станице градске железнице: Панчевачки мост, Вуков споменик и Карађорђев парк. Железничка станица Панчево главна је већ одавно ограђена на сличан начин као сада Панчевачки мост, и генерално, на прометним железничким линијама је могуће и исплативо имати потпуно затворен систем наплате, са електронским очитавањем карата.

И на крају, озбиљна студија оправданости се не може спровести без анализе индиректних ефеката, са оценом финансијског ефекта. Да ли возови или аутобуси улазе у застоје на друмовима? Да ли возови или аутобуси чине загушене улице још загушенијим, а загађен ваздух загађенијим? Да ли је возом или аутобусом већина путовања бржа, поготову сада, после реконструкције пруге за Панчево? Не постоји земља у којој се двоколосечна пруга између Београда и Панчева не би користила за интензиван приградски превоз путника!

Линк: http://vozoljubitelji.blogspot.rs/2017/ ... -post.html

Итд. и т. сл.
 
Kul. Priznajem svoj propust.
Ali: gde se tu spominje ova linija?
Priznajem da se spominje neiskorišćenost pruge između Beograda i Pančeva, što mi jeste promaklo, ali nigde se ne nudi konkretna linija. Tačnije, nijedna konkretna linija se ne spominje.
 
Друже ти или си много безобразан или много ***.
 
Ово стварно је толико безобразно писање да не завређује ни аргументовано негирање написаног. Исто важи и за лопурде на власти.

90 милиона долара смо дали за ту деоницу. Власти дају огромне субвенције аутобуском монополисти на тој деоници а вамо причају о неисплативости железничке линије. То је посао за бесну народну руљу а не за расправу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505002#p505002:j7nrbfgk je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Jan 02, 2018 3:48 pm[/url]":j7nrbfgk]као што рекох некада давно, Панчево-Београд-Нови Сад на сваких сат времена, кроз Београд као БГВ, најисплативија и најпопуњенија линија у Србији

Jako loše rešenje. U špicu bi se putnici iz Beograda za Novi Sad naguravali na putnike BG:voza. Tačnost polazaka BG:voza bi bila ugrožena. Tu liniju ne bi mogao da opslužuje Flirt, nego samo Gorbačov zbog visina perona na određenim stanicama u BG čvoru. Nema dovoljno Gorbačova za opsluživanje linije Pančevo - Novi Sad u tom taktu.
 
Онда да се та линија дода као стандардни пт воз ван система БГ воза и да не користи станице где перони нису прилагођени Флирту док се исти не прилагоде.
 
Skupi vagonu vidis stvari pogresno svasta bi moglo kad bi neki drugi ljudi sjedili u gumenjari
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505047#p505047:wqgw7wzl je napisao(la):
direktor » Uto Jan 02, 2018 5:56 pm[/url]":wqgw7wzl]Skupi vagonu vidis stvari pogresno svasta bi moglo kad bi neki drugi ljudi sjedili u gumenjari

Vidim stvari onakvim kakvim jesu.
Bilo bi isto, jedino su se i ljudi menjali u poslednjih 25 godina ali sistem nije...No to je druga priča.


Дошљак":wqgw7wzl je napisao(la):
Онда да се та линија дода као стандардни пт воз ван система БГ воза и да не користи станице где перони нису прилагођени Флирту док се исти не прилагоде.
Čemu onda poenta takvog voza koji ne može da staje u Vukovom spomeniku i Pančevačkom mostu? Takođe, u špicu je na liniji BG-NS je često potrebna dupla garnitura, što znači da voz ne bi mogao ni u Karađorđevom parku da staje zbog dužine perona. A zamisli tek naguravanje putnika BG-NS i putnika BG:voza u špicu u majušni Karađorđev park, plus problem oko bus-plus validatora.
 
Nemora svaki voz da staje u svakoj stanici na celu gumenjare se mjenjaju ljudi ali oni koji nose cijeli sistem su isti svasta bi moglo ali nece zato sto nekog mrzi da se iscima makar malo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505131#p505131:33lqek2b je napisao(la):
WLABmz » Уто Јан 02, 2018 10:08 pm[/url]":33lqek2b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505047#p505047:33lqek2b je napisao(la):
direktor » Uto Jan 02, 2018 5:56 pm[/url]":33lqek2b]Skupi vagonu vidis stvari pogresno svasta bi moglo kad bi neki drugi ljudi sjedili u gumenjari

Vidim stvari onakvim kakvim jesu.
Bilo bi isto, jedino su se i ljudi menjali u poslednjih 25 godina ali sistem nije...No to je druga priča.


Дошљак":33lqek2b je napisao(la):
Онда да се та линија дода као стандардни пт воз ван система БГ воза и да не користи станице где перони нису прилагођени Флирту док се исти не прилагоде.
Čemu onda poenta takvog voza koji ne može da staje u Vukovom spomeniku i Pančevačkom mostu? Takođe, u špicu je na liniji BG-NS je često potrebna dupla garnitura, što znači da voz ne bi mogao ni u Karađorđevom parku da staje zbog dužine perona. A zamisli tek naguravanje putnika BG-NS i putnika BG:voza u špicu u majušni Karađorđev park, plus problem oko bus-plus validatora.
Зар није идеја садашње власти да се путници из свих путничких возова који за сада завршавају на прокопу гурају у препуни БГ воз? И ваљда је у плану да се сва стајалишта у чвору прилагоде Флирту? Што би валидатори били проблем? Ако се добро сећам до скоро су нпр. возови НС-БГ од Батајнице до ГЖС саобраћали по тарифи Беовоза. Није да хоћемо ТЖВ да протерамо као што Мрка и другови три деценије сањаре већ стандардне гарнитуре које саобраћају на нашим пругама.
 
Mene kopka kako bi se ta linija naplaćivala ukoliko Pančevo ne uđe u sistem javnog gradskog prevoza u Beogradu. Da li bi naplatu vršio "Srbija Voz" ili sam grad Pančevo?
Pretpostavljam da bi kontrolor puštao na tri stanice u Beogradu ljude da prođu rampu ukoliko bi imali validnu kartu, ali... hipotetički postoje dve varijante:
1. Ako bi voz funkcionisao u okviru BG voz sistema unutar Beograda, kako bi se kontrolisalo ko ide do Pančeva?
2. Ako bi voz funkcionisao sam za sebe, da li to znači da bi imao stalnu kontrolu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505172#p505172:1lfswihh je napisao(la):
direktor » Sre Jan 03, 2018 1:35 am[/url]":1lfswihh]Nemora svaki voz da staje u svakoj stanici na celu gumenjare se mjenjaju ljudi ali oni koji nose cijeli sistem su isti svasta bi moglo ali nece zato sto nekog mrzi da se iscima makar malo

Eh, da je samo problem što neko neće da se iscima... :lol:
Problem je ceo sistem, kao što sam rekao. Gomila jedni drugima nadređenih, i gomila izveštaja na papiru koji su ustvari bajke, a na terenu raspad sistema...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505176#p505176:bg3j2lhh je napisao(la):
Дошљак » Sre Jan 03, 2018 2:24 am[/url]":bg3j2lhh]
Зар није идеја садашње власти да се путници из свих путничких возова који за сада завршавају на прокопу гурају у препуни БГ воз? И ваљда је у плану да се сва стајалишта у чвору прилагоде Флирту? Што би валидатори били проблем? Ако се добро сећам до скоро су нпр. возови НС-БГ од Батајнице до ГЖС саобраћали по тарифи Беовоза. Није да хоћемо ТЖВ да протерамо као што Мрка и другови три деценије сањаре већ стандардне гарнитуре које саобраћају на нашим пругама.

Ideja vlasti? Hm. Koga konkretno? Da li zaista misliš da Zorana ili Vučić razmišljaju o tome šta će da rade putnici koji izađu u Prokopu? :lool:

Nisam čuo za takav plan da se peroni na Vukovom spomeniku i Pančevačkom mostu spuste. Pa evo, kad je rađen remont Pančevački most - Pančevo bila je prilika za Pančevački most, ali nije odrađeno. Mislim da Flirtovi neće saobraćati na toj relaciji. Pre će biti kupljeni novi vozovi za BG:voz koji će biti prilagođeni toj visini perona kao RVR.

Validator ne dozvoljava ulaz na peron bez bus-plus kartice. SV bi morao uvesti nove karte sa bar-kodom, a u bus-plus validatore ubačen i bar kod čitač za te karte.
 
Vrh