Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=504881#p504881:tsrwcik0 je napisao(la):
SRBO » 01 Jan 2018 10:03 pm[/url]":tsrwcik0]Мооора на БНВ да се сече

Спрчили се дабогда

Ipak cu podsetiti da Jovinov plan iz 1976 je predvidjao secenje 2 linije regionalnog metroa na mestu danasnjeg BnV.
 
То је подразумевало коришћење ГЖС као станице/терминуса приградске железнице/регионалног метроа. БнВ СМАРТ планери не желе да метро заузима простор на зони БнВ, већ да га "тангентира" пролазећи испод Савске (!?!) и трасом Стари мост-Теразијска тераса за линију која прелази Саву.
 
BnV SMART planeri nisu bili dovoljno pametni da iskoriste potencijal Beograd Glavne.
 
Dokumentarni film METRO ZVANI ŽELJA

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UNmOcpW7SM4[/youtube]
 
Ne pratiš na času. Odavno je film postavljen i dobrano izprokomentarisan. :)
 
Према најновијим трасама, ако идете са Новог Београда на Теразије, следи вам преседање у Карађорђевој, после моста, на линију из Макиша и њоме идете до Трга Републике. Или да наставите до Славије, па онда трамвајем кроз Краља Милана до Теразија, што је такође најављивано у време појаве најновијих траса метроа. Све у свему тешко свима који не воле преседања !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508284#p508284:8q0e07ci je napisao(la):
ГЛАС ПРИРОДЕ » 14 Јан 2018 02:39 am[/url]":8q0e07ci]Према најновијим трасама, ако идете са Новог Београда на Теразије, следи вам преседање у Карађорђевој, после моста, на линију из Макиша и њоме идете до Трга Републике. Или да наставите до Славије, па онда трамвајем кроз Краља Милана до Теразија, што је такође најављивано у време појаве најновијих траса метроа. Све у свему тешко свима који не воле преседања !
Преседања су огроман фиктиван проблем и ниједан план метро мреже не може да испуни два велика очекивања већине грађана:

1. да станица буде свима на пишомет
2. да метроом без преседања стигну где год желе.

Те две ставке метро мрежа не може да испуни. Ниједна. А преседање као "проблем" не постоји од увођења временских карата. А и даље је међу путницима проблем ако сви немају директне везе ка свуда. Као што је на периферији и даље јагма за ГСП линијама и редом се не подноси Ласта иако ни то више није битно због интегрисаног система наплате.

Ево, баш нам је јуче дошао маил са жалбом да људи у делу Врчина НЕЋЕ ЛАСТУ, и ОЋЕ ГСП и не пада им на памет да пристану на појачање ластиних линија. Не, оће ГСП макар ишао једном дневно а ласта на сат. Оће ГСП. Не вреди.
 
Хоће ГСП зато што доживљавају Ласту као превоз за грађане другог реда, сећам се када је Ласта преузела шотез 600 директор Ласте је рекао да се мора знати где почиње град а где престаје. Ако је тако, онда лепо да сведу БГ као град само ма.централне општине и да ГСП буде само у њима, а остале општине (3, 4 зона) да буду општине БГ округа и да имају приградског(ећ) превпзника(е) (Ласта, Ластра, Стрела, Транс југ, АТП итд) и локалне линије.
 
Vazi li vrcincima markica gradska u lastinim busevima ili moraju da doplacuju
 
Svima važi markica (BUS PLUS) u svim vozilima , bila ona GSP , Privatnik , Lasta ili Strela. Gleda se samo za koju zonu (zone) si uplatio. Izuzetak je jedino linija 860E , za koju se plaća posebna mesečna karta , kao i vremenska. Vrčin je objedinjavanjem ITS 1 i ITS 2 u jedan jedinstven ITS sistem , postao druga zona , a pre je bio treća zona. POroblem je u tome što i dan danas imamo , doduše znatno manje , da Lastini vozači samovoljno kreću ranije ili kasnije , preskaču stajališta , manjaju trasu određenih polazaka po potrebi , da se mnogo teže menjaju trase i pojačavaju linije koje drže , kao i da neka linija koja saobraća samo u jednom smeru počne da saobraća u oba smera , da vozači neće da te puste da uđeš / izađeš u / iz autobus(a) zato što su samovoljno odredili da je određena stanica isključivo ulazna / silazna ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508832#p508832:1hp5do0b je napisao(la):
direktor » 16 Јан 2018 12:34 am[/url]":1hp5do0b]Vazi li vrcincima markica gradska u lastinim busevima ili moraju da doplacuju
Важи наравно. Уз то је цео Врчин зона 2.
 
Zato što osim 303 koju su dobili i što su postali druga zona , ništa drugo se nije promenilo po pitanju kvaliteta prevoza.
 
Sumanuto je da nema sečenja prve dve linije na Terazijama ili Trgu Republike koji su centar grada.
 
Pa eto, 'ovi' prave 'novi centar' (po prvi put u istoriji) ...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Edit:
I da dodam da ne smatram nuzno greskom to sto se ne ukrstaju na terazijama ili trgu republike, koliko smatram da su trase najblaze receno diskutabilne
 
vucko":3fj1fqin je napisao(la):
Sumanuto je da nema sečenja prve dve linije na Terazijama ili Trgu Republike koji su centar grada.
Apsolutno bespotrebno :) dok god su stanice dobro raspoređene i intervali pristojni, ukrštanje može biti i 5 stanica od centra... U poslednje vreme sam pod utiskom metroa u Guangzhou i Shenzhenu, ali mislim da važi i za male sisteme.

Sent from my Moto G (5) Plus using Tapatalk
 
Фасцинантно. Гвангџоу и Шенџен. Пикси и Абубакар Оумару. Провинција Гвангдонг. Кантонска кухиња. Делта Бисерне реке.


И, дакле, може ли неко од редовних чланова форума (ја сам се даунгрејдовао у ванредне) да објасни зашто је неприхватљиво да се радијалне линије секу пре центра, односно пре уласка у одредишну зону за велику већину путника?

Одговор на ово питање не захтева никакву стручност, већ искључиво способност елементарног логичког мишљења. Никога ко није у стању да у року од минут одговори на то питање не бих поставио ни на какву одговорну функцију, у животу.

Чекам одговор...
 
Преседања су огроман фиктиван проблем и ниједан план метро мреже не може да испуни два велика очекивања већине грађана:

1. да станица буде свима на п
2. да метроом без преседања стигну где год желе.стф.

Без станице једне од две линије, на Тргу Републике , на који је ишао и иде највећи број људи ?
Преседање једном, али никако два пута између најнасељенијих делова и језгра града . На пример, ако неко из блока 45 дође са 73 до Општине Нови Београд и ту преседне на метро, да ли треба да преседа још и код Економског факкултета и то само за једну једину станицу, или можда треба пут под ноге па уз Каменичку и Теразијску падину до Теразија !?
 
Vrh