Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ma bre to je jednostavno primitivna st*** koja nema nikakav osecaj za okolinu njima je totalno sve jedno dal voze preko asfaltga ili preko trave bitno je da stignu precicom al nije ni cudo jer debililizacija mozgova i trovanje je svakodnevno prisutna koji god kanal da okrenes
 
Држава мора законом да забрани будале, свака бу**** се сматра нерешивим случајем и бива уклоњена из свих списа

Готово.
 
I sad krene ona priča, kako ti isti bahati to isto ne rade u uredjenijim zemljama poput DK, CH, AT, SE... kao drugaciji narod, mentalitet, bla bla. Interesantno je da nije sve ni u kaznenoj politici. Nedavno sam upoznao vremesnog gospodina iz Danske koji je radio na jednom od socijalnih projekata ono što je Danska danas, i koji se divio gdje je SFRJ bila onda, a koji kaže da je Danska od '70tih studiozno, organizovano i predano radila i investirala (gomile novca) da se slicne anomalije iskorene iz društva. U sekundi mi je srušio iluziju da je tako malo potrebno da se bude fin i kulturan, naprotiv, potrebno je mnogo, mnogo više i vremena i sredstava. Dok je kod nas i dalje prisutan individualni odnos prema društvu i državi, a samim tim i prema prirodi i okolini...
 
tacno, to ja uvek kazem, treba bar 3 generacije STROGO da kaznjavas budale , samo tako se mogu iskoreniti, nema leba od toga da dodje jedan na vlast, stavi dobar zakon, posle 4 godine dodje neka bu**** pa ga skloni i tako u krug
 
Nije sve u kaznjavanju. Dimplomate u UN ne moraju da placaju kazne za parkiranje; ali im policija zapravo pise kazne, pa se posle moze videti statistika. I sta bude na kraju? Diplomate iz normalnih zemalja se ponasaju normalno, diplomate iz divljih zemalja se ponasaju kao pusteni sa lanca.

https://www.forbes.com/sites/jonbruner/ ... 33ecb62a3b
 
@ direktor
Da ne bih raspravu o mostu na Adi i UMP razglabao na BW galeriji, da Vam ovde iznesem moje vidjenje tog problema. Prvo, po meni, tunel ispod Topčidereske zvezde pripada projektau mosta. Ovako, kako je za sada, imamo da deo saobraćaja usmeravamo u , ako ne najlepši onda u jedan od najlepših parkova u Beogradu - Topčider. Nadam se da se slažete sa mojim mišljenjem. Drugo, pristupna saobraćajnica iz pravca Rakovice je, takođe, opet po meni, deo projekta mosta. Sada ćemo videti kako će to biti rešeno, kada železnička stanica Topčider dobija ulogu stanice za vozove sa praćenim vozilima iliti auto vozove. Treće, što se tiče šina na samom mostu, postavlja se pitanje koju će svrhu imati - tramvajsku, za laki metro ili klasični metro. Ako bude to tramvajski most, onda da li će preko njega ići samo tramvaji sa Banovog brda ili i oni oz Rakovice? Mnoga su rešenja u vezi toga nedorečena.
 
To je vase misljenje ali postoje ugovori i u njima je definisano sta je dio mosta a sta su zasebne cjeline.
Svakako je tunel i potez do pancevca dio ump ali su ostali djelovi nevezani lotovi te saobracajnice
Sine jesu dio mosta i nadam se da ce mo uskoro saznati ko ce to raditi Takodje predvidjeno da se radi kontra krivina od postojece ka bb nadvoznjak iznad pruge
Tako da ce postojati direktna veza za rakovicu dal za bb ili nbg to ce vec odluciti direkcija
Sirenje bulevara pat pavla i premjestanje kolosjeka tramvaja u sredinu jeste potrebno ali opet nevezano za projekat mosta .Na nasu zalost nemamo nrki medjunarodni saobracaj niti imamo mnogo auto vozova pa nece to nesto posebno povecati guzvu
 
http://www.politika.rs/scc/clanak/39678 ... ika-koraka
дирекција за грађевинско земљиште расписала је тендер који обухвата измештање Топчидерске реке у дужини од око километар и изградњу нове мостовске конструкције у оквиру раскрснице са Улицом Пере Велимировића. Када овај посао буде окончан, моћи ће да се пређе и на реконструкцију и проширење Булевара патријарха Павла.

На први поглед можда не делује тако, али овај обиман посао и те како је уско повезан са Мостом на Ади. Колос преко Саве у саобраћај је пуштен пре шест година. У међувремену је уређен и добар део приступних веза мосту, али он и даље није потпуно функционалан. Да би то и постао, потребно је да се начини још неколико крупних грађевинских корака. Осим уређења саобраћајница ка Раковици, мост би требало да добије и трамвајске шине, али и да се пробије и уреди топчидерски тунел до Аутокоманде. Какво је тренутно пролазно време за ове послове?

Увелико је, осим за измештање Топчидерске реке и изградњу моста на раскрсници са Пере Велимировића, у току и тендер за постављање шина на мосту. Понуде би требало да буду познате почетком идуће недеље. Најповољнији понуђач, подсећају у Дирекцији, имаће задатак да изгради двоколосечну пругу дугу око 2.700 метара.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508621#p508621:dc1ewcl2 je napisao(la):
ddddd » 15 Јан 2018 12:10 pm[/url]":dc1ewcl2]@ direktor
Da ne bih raspravu o mostu na Adi i UMP razglabao na BW galeriji, da Vam ovde iznesem moje vidjenje tog problema. Prvo, po meni, tunel ispod Topčidereske zvezde pripada projektau mosta. Ovako, kako je za sada, imamo da deo saobraćaja usmeravamo u , ako ne najlepši onda u jedan od najlepših parkova u Beogradu - Topčider. Nadam se da se slažete sa mojim mišljenjem. Drugo, pristupna saobraćajnica iz pravca Rakovice je, takođe, opet po meni, deo projekta mosta. Sada ćemo videti kako će to biti rešeno, kada železnička stanica Topčider dobija ulogu stanice za vozove sa praćenim vozilima iliti auto vozove. Treće, što se tiče šina na samom mostu, postavlja se pitanje koju će svrhu imati - tramvajsku, za laki metro ili klasični metro. Ako bude to tramvajski most, onda da li će preko njega ići samo tramvaji sa Banovog brda ili i oni oz Rakovice? Mnoga su rešenja u vezi toga nedorečena.
Да је тунел испод Топчидерске звезде припадао пројекту Мост на Ади , он би исто био изграђен. То је посебан пројекат, као што је посебан пројекат био и "Раскрпетља" и посебан пројекат петља код Моста на Ади.

Што се "ауто воза" тиче, Топчидерска станица ће бити привремена станица за утовар утомобила на воз и то све док не буде изграђена станица у Земун пољу. Тамо ће бити права станица за утовар аутомобила на возове.
 
A cemu rok zavrsetka od godinu ipo dana za postavljanje sina? Kakvu oni to infrastrukturu trebaju da grade po mostu da zahteva toliko vremena?
 
Da li se zna kako ce se ukljuciti sine u postojecu mrezu na Nbgd strani? Ako budu morali da idu u Spanskih boraca, pa Bul Mm, pa Prol. Sol i tek onda Jurija G. ---- nemam komentara, bez teksta....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510550#p510550:z5xu2drm je napisao(la):
spatiotecte » 22 Jan 2018 06:42 pm[/url]":z5xu2drm]Mislis preko mosta.
Mislim i sa obe strane mosta, kako i piše u tom članku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510551#p510551:3e0j6yen je napisao(la):
Aleksandar1 » 22 Jan 2018 06:47 pm[/url]":3e0j6yen]Da li se zna kako ce se ukljuciti sine u postojecu mrezu na Nbgd strani? Ako budu morali da idu u Spanskih boraca, pa Bul Mm, pa Prol. Sol i tek onda Jurija G. ---- nemam komentara, bez teksta....
Spuštaju se šine kod garaže GSP-a pa tako u krugu ali ne u MM već tangiraju belvil i onda se slivaju kod Delta grada u JJ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510551#p510551:2dse7xhu je napisao(la):
Aleksandar1 » 22 Јан 2018 06:47 pm[/url]":2dse7xhu]Da li se zna kako ce se ukljuciti sine u postojecu mrezu na Nbgd strani? Ako budu morali da idu u Spanskih boraca, pa Bul Mm, pa Prol. Sol i tek onda Jurija G. ---- nemam komentara, bez teksta....
Па погледај не претходној страни, поставио сам цртеже.
 
Video sam crteze, ali nisam video vezu sa Jurija Gagarina, i pribojavam se da ce tramvaji da kruze i kruze od mosta do bloka 45 - bez nekog jakog smisla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510545#p510545:y2bs746p je napisao(la):
bl3y4 » 22 Јан 2018 06:20 pm[/url]":y2bs746p]A cemu rok zavrsetka od godinu ipo dana za postavljanje sina? Kakvu oni to infrastrukturu trebaju da grade po mostu da zahteva toliko vremena?
Треба изградити и део овог тобогана који се спушта према постојећим шинама

 
Vrh