Šta je novo?

Druga traka na Ibarskoj

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510317#p510317:h62tdt4q je napisao(la):
spatiotecte » 21 Jan 2018 05:18 pm[/url]":h62tdt4q]
Ne mogu ni onaj trzni centar preko puta da naprave a kamoli tu drugu traku.
Država i ne treba da "napravi tržni centar", to je posao privatnih firmi

ali država, tj. Grad je trebalo da već jednom premesti ono malo groblje.
 
Da dragane, drzava ne treba da pravi trzni centar.
Ali drzava treba da stvori zdrave uslove za RAVNOMERAN razvoj grada.
Ako je groblje koje pominjes ono u Zarkovum nikakve potrebe nema da se ono "premesta".
Zarkovacko groblje je 'konzervirano' a nije na trasi puta.
Pri tom je od tog suzenja pa do skretanja za pilota mihajla petrovica (skretanje ka rakovici) ociscena i nasuta kompletna trasa za izradu dodatnih saobracajnih traka pre bezmalo 2 decenije.
Makar da je to uradjeno...
A onda iako na raskrsnici magostrale i M.Petrovica postoji dovoljno prostora i za petlju "detelina", bira se resenje sa semaforizovanom raskrsnicom?!
Dakle, pre 30-35 godina, planeri koji su pravili ukljucenje na labudovom brdu su bili "budale" pa za ondasnji obim saobracaja planirali podvoznjak i denivelisanu petlju, ali u 21. veku je problem makar kruznitok uraditi?
Pa i na gore pomenutoj raskrsnici kod labudovog brda, planeri nam spremaju mali 'pakao' ako se ikada taj TC izgradi, jer umesto kompletiranja petlje, planiraju 'budzenje'...
O prilljucku kod metro-a, i divljoj gradnji sa druge strane magistrale na teritoriji opstini Rakovica, sta reci?

I vrhunac, skarabudzenje celog resenja kod petlovog brda, da bi se zadovoljio interes 'privrednika' koji nisu postovali regulacionu liniju, ali su imali kapital i isturili stanovnike P.Brda da biju njihovu bitku???

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
OK, ako je takva situacija sa tim grobljem, onda još bolje i lakše.

Što se tiče "ravnomernog razvoja" grada, već sam napisao da je sramota
što ta značajna saobraćajnica nije komletno izgradjena i da me čudi što
"politička elita" iz raznih vlasti nije uvidela potrebu da se to jednom izgradi.
 
Семафоризована раскрсница Ибарске магистрале и улица Пилота Михаила Петровића? Ко је толико слободан да нас у здрав мозак?
 
Laki , nije bezmalo dve već skoro tri decenije.
 
Ibarska je trebala kompletno da se uradi kao put sa 4 trake ili makar sa dodatnim trakama kod uspona,daklr nešto kao polu auto put. Zatim hitna obilaznica oko Bg, izlaz iz Bg prema smederevu i zrenjaninu. Da je ibarska uradjena i proširena,auto put za preljinu bi bio nepotreban.
 
Ne znam sta je tu toliko tesko da se napravi autoput do Lipovacke sume bukvalno nema skoro nikakvog rusenja osim mozda u Rusnju a dobitak u prohodnosti i bezbednosti ogroman.
 
Izgleda da mora da se napravi malo veća "galama" oko Ibarske m.

kako bi nadležni čuli i shvatili šta bi trebalo da se izgradi i dogradi.
 
Evo iz druge teme

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443348#p443348:3ae7m0a4 je napisao(la):
Žika » Čet Mar 30, 2017 4:30 pm[/url]":3ae7m0a4]Evo kako bi izgledala ibarska u delu duž Shoping City

raskrsnica pilota M. Petrovića i ibarske




ibarska kod OMV pumpe



petlja Labudovo Brdo





sporna petlja Petlovo brdo









 
@Žika

Slike koje si postavio su sa ove teme (1.strana) i bile su na javnom uvidu u maju 2010.godine.
 
Šteta jer se ni jedna ne vidi.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=82835#p82835:25etza5g je napisao(la):
Fist » Pon Jun 14, 2010 9:57 pm[/url]":25etza5g]Evo i slika,

slika189.jpg

slika190.jpg

slika191.jpg

slika197.jpg

slika193.jpg

slika194.jpg

slika192.jpg

Kako god ovo očigledno čeka da se prvo reši petlja Petlovo brdo pa da se privede kraju i problem prebaci na Rušanj i dalje niz magistralu.
 
Žiko, prestani da zatrpavaš temu sa tim slikama
pa da se vratimo na temu i vidimo opet ovu mapu:

Inače, Ibarska m. sasvim dobro stoji u GUPu Saobraćaj, jer je označena
crvenom bojom od Orlovače do raskrsnice kojom je vezana za tunel. :)
file.php
 
Hajde sto je ovo jedna od najvecih sramota Beograda nego sto silni ljudi izginuse na ovoj trasi.
 
Naravno, pitanje bezbednosti svake saobraćejnice je primarno.

Urbanisti su "prepoznali" značaj IM i tako i ucrtall u sve planove

ali političari nisu "prepoznali", a oni "šapuću" Direkciji šta da gradi.
 
Ako ostane sadašnja vlast mala je verovatnoća da će išta infrastrukturno da se radi u Beogradu a što nema veze sa Beogradom na vodi, pa tako i proširenje Ibarske.
 
Ovde je problem što su SVE vlasti predhodnih 30tak godina "zaboravile" na IM

iako je ona "do juče" bila jedan od glavnih prilaza i ulaza u Beograd, a i danas

povezuje prigradske opštine i ostale gradove i sela, koji nisu na novom autoputu.
 
Slažem se da je problem Ibarske dosta dugo ostao nerešen, i da je sramota da i taj deo grada nema moderan 2+2 bulevar umesto raspadnutog puta, ali je očigledno da niko od trenutne gradske garniture ne spominje, čak ni u planovima, da će išta infrastrukturno da se radi a što nema direktne ili indirektne veze sa BnV.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510695#p510695:7oapki68 je napisao(la):
roland » 23 Jan 2018 11:52 am[/url]":7oapki68] . . niko od trenutne gradske garniture ne spominje, čak ni u planovima, . .
Pa, u nekim planovima se ipak pominje, doduše parcijalno u delovima :

petlja "Petlovo Brdo" i neka najava za Trgovačku - ima na predhodnoj str.
 
Izgleda da je moje zalaganje na ovoj temi dalo neke rezultate. :)

"Trgovačka ulica u Žarkovu do 2021. godine potpuno će promeniti svoj izgled.
Preko zelenih ostrva u sredini prolaziće tramvaj, a na početku Julinog brda, kod
Vodovodske, prave se novi terminusi. Ispod njih gradi se velika metro stanica.

Iz pravca Ibarske magistrale svakodnevno desetine hiljada vozila ulazi u Beograd.
Plan nam je da se oko 1,8 kilometara ove ulice rekonstruiše po najvišim standardima.
Posle detaljne analize, shvatili smo da je neophodno proširenje saobraćajnice.
Imaćemo po jednu traku više u svakom smeru. Takođe, i pešački trotoari će biti širi.
Kroz sredinu, preko ostrvca postaviće se tramvajska pruga. . ."
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... acku-ulicu
 
Da li ovo znaci da ce Trgovacka imati dve trake sve do petlje Orlovaca?
 
Izgleda da to znači to. Lepa vest, bar je počelo o tome da se priča.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529585#p529585:3uc1am8v je napisao(la):
JoeBG » 02 Apr 2018 12:28 pm[/url]":3uc1am8v]Da li ovo znaci da ce Trgovacka imati dve trake sve do petlje Orlovaca?
Imaće jednog dana i do petlje Petlovo brdo, ali sada se gradi

"prva faza" koje je opisana u članku i koja je data na onoj slici.
 
Vrh