Šta je novo?

Trolejbusi

Зашто су онда узели овај један МАЗ? Нешто као кад су набављени Тролза Оптима и ВМЗ пре набавке зглобних Тролзи?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513222#p513222:2hky3rou je napisao(la):
Djole Pevcanin » 02 Feb 2018 17:00[/url]":2hky3rou]Тролзе нису ни за кромпире а камоли за људе. Возачи морају да коче ручном јер је педала кочнице превише тврда.

Видим прати се Дуле Кобра
 
Како не. Скоро сам се возио у једној и тачно је.
 
Hajde sada objasni kako radi "ručna" a kako "nožna" na trolejbusu/autobusu.
 
Nema tog rollercoaster-a koji može da zameni osećaj kad se voziš jednom od poslednjih trola kasno uveče, kad su ulice puste a vozači gledaju da što pre završe smenu i pale kući. :D

Sad me dovezo jedan BKM 321 od Grčića Milenka do Studentskog trga. Kad god da gas mi se prikucavamo za sedišta i prozore. Ukupno vreme : 10 minuta (gledao sam na displeju).

Beogradski rollercoaster. :mrgreen:
 
Ех тако сам ја волео и касне 83 са старим зглобним аутобусима, па кад се сјури од Славије до ГЖС, у задњем делу весело :D
 
Da, kao 90ih 542 niz Maričku, kada prebace zglobni IK 161 sa 56ice.. :)
 
Prođoh danas pored dvorišta Muzeja nauke i tehnike i videh Keca i onog Ikara. Dakle, onaj kec da je ostao u GSPu pa bi mu bolje bilo nego ovde. Tamo ih bar drže sa 2/3 zatvorena vrata. Ovde mu svo troje stoje polu otvorena. O tome kolko dugo stoji a da se ništa na njemu ne radi, da ne pričam. Fosilizovaće se i on Ikar dok se ovi sete da ih restauriraju. :roll:
 
sta se desava sa trolama ima li nabavki novih :) video sam onaj nov sta se sa njim desava :) ?
 
Ne, do kraja godine se ukidaju trolejbusi, uvode se elektrobusi i pocinje da se gradi tramvajska pruga Slavija - Kalemegdan. :pob:
 
Мислим да је у том плану редукције тролејбуса ипак предвиђено задржавање линија до Звездаре и Бањице а да се само линије на Врачару претворе у електробусе.
 
Prema tom planu je bilo zamišljeno da se linija 41 produži od Banjičke pijace trasom linije 50 do Medakovića III , da se 41 i 28 izmeste da idu preko Takovske , Cvijiceve i Venizelosove do okretnice u Dunavskoj , linija 40 se produžila do Spomen parka Jajinci , dok bi se vozila iz Kosmaja prebacila na Karaburmu , a Kosmaj postao pogon za trole i elektrobuse.
 
Jel postoji sansa da negde vidimo taj plan posto nisam do sad bio upoznat o tome,o racionalizaciji trolejbuskog prevoza i prebacivanju vozila po pogonima....ili da mi kaze neko gde to mogu da pogledam....hvala....
 
Karaburma je jako tesna i za postojeći broj vozila, pa mi se čini nemogućim da primi još oko 180 autobusa. Em nema dovoljno mesta za parkiranje, em bi bilo nemoguće da se odradi noćni pregled, nedovoljan broj kanala i uopšte objekata za 400 autobusa. Infrastruktura ni jednog pogona GSP-a nije predviđena za toliki broj vozila, a Karaburma je još rađena kao pogon za solo vozila isključivo, pa je silom prilika primila i zglobna, kao većinski deo voznog parka. Isto važi i za priču o izmeštanju Zemuna na Novi Beograd. Kosmaj sa druge strane, može da primi oko 280 solo vozila, i generalno je funkcionalno ispred Karaburme, pa mi se ne čini logičnim da opslužuje samo nekoliko desetina e-buseva i troje*******usa. Govorimo o stotinak vozila ukupno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522443#p522443:312crhgo je napisao(la):
solecar » Tue Mar 06, 2018 12:30 am[/url]":312crhgo]Prema tom planu je bilo zamišljeno da se linija 41 produži od Banjičke pijace trasom linije 50 do Medakovića III...

Prvo, ovo ne bi bilo produzenje, vec skracivanje pa produzenje. U jednoj reci, obesmisljavanje. Ovo mora da je neka greska. Ovako nesto je neracionalno i - glupo. Da li mozes da postavis link ka tvom izvoru?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522464#p522464:o5drxigd je napisao(la):
Kesha » March 6th, 2018, 6:56 am[/url]":o5drxigd]Karaburma je jako tesna i za postojeći broj vozila, pa mi se čini nemogućim da primi još oko 180 autobusa. Em nema dovoljno mesta za parkiranje, em bi bilo nemoguće da se odradi noćni pregled, nedovoljan broj kanala i uopšte objekata za 400 autobusa. Infrastruktura ni jednog pogona GSP-a nije predviđena za toliki broj vozila, a Karaburma je još rađena kao pogon za solo vozila isključivo, pa je silom prilika primila i zglobna, kao većinski deo voznog parka. Isto važi i za priču o izmeštanju Zemuna na Novi Beograd. Kosmaj sa druge strane, može da primi oko 280 solo vozila, i generalno je funkcionalno ispred Karaburme, pa mi se ne čini logičnim da opslužuje samo nekoliko desetina e-buseva i troje*******usa. Govorimo o stotinak vozila ukupno.
Mali je prilikom nedavne posete pogonu Karaburma najavio njegovu rekonstrukciju. Postavljani su linkovi ovde , čini mi se u temi o autobusima. Evo ponoviću i ovde link.

link: http://www.tanjug.rs/multimedia.aspx?iz ... lID=338412

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522459#p522459:o5drxigd je napisao(la):
predrag1978 » March 6th, 2018, 5:48 am[/url]":o5drxigd]Jel postoji sansa da negde vidimo taj plan posto nisam do sad bio upoznat o tome,o racionalizaciji trolejbuskog prevoza i prebacivanju vozila po pogonima....ili da mi kaze neko gde to mogu da pogledam....hvala....

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522467#p522467:o5drxigd je napisao(la):
Aleksandar1 » March 6th, 2018, 8:57 am[/url]":o5drxigd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=522443#p522443:o5drxigd je napisao(la):
solecar » Tue Mar 06, 2018 12:30 am[/url]":o5drxigd]Prema tom planu je bilo zamišljeno da se linija 41 produži od Banjičke pijace trasom linije 50 do Medakovića III...

Prvo, ovo ne bi bilo produzenje, vec skracivanje pa produzenje. U jednoj reci, obesmisljavanje. Ovo mora da je neka greska. Ovako nesto je neracionalno i - glupo. Da li mozes da postavis link ka tvom izvoru?

Ovde je već postavljano i promenama trolejbusa i tramvaja , zameni sa elektrobusevima , u više različitih tema (Elektrobusevi , trolejbusi , potez kalemegdan slavija)... Evo jedan od linkova ka jednoj od vesti iz Blica.

link: https://www.blic.rs/vesti/beograd/samo- ... va/q7jqt9l

9RRk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTnpJN01EQV8vMTdmYjEzYTA4ODVmMGRmODYyYzBjN2ZkNGQ3YTA5MWEuanBlZ5GTAs0CQgCBoTAB
 
A kad će to biti? Mislim ne šta kažu političari nego šta kažu stručni i upućeni ljudi, sekretarijati, direkcije i slično?
 
Kad krene pretvaranje Trga republike u pešačku zonu , znaćemo više.
 
"Politika" je, konkretno, nedavno (čitaj: u vreme kampanje) najavila da "Staklenac" ide pod mač na leto.
 
solecar

Znam da je gradonačelnik najavio rekonstrukciju SP Karaburme, ali to ne podrazumeva potpuno nove objekte, niti proširenje lamela, odnosno parking prostora. Pod tim se misli na revitalizaciju postojeće infrastrukture, kao i u slučaju SP Kosmaj, tj sređivanje servisnih objekata i same upravne zgrade, koje ozbiljnije sređivanje nisu videle od otvaranja. Čak i kad bi hteli, nemaju gde da šire pogon, a unutar istog nema mesta za nove objekte, a da se ne oduzme od već šturog prostora za parkiranje.
 
Vrh