Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 177 37,1%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 61 12,8%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 30 6,3%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 162 34,0%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 28 5,9%
  • Ne znam

    Glasovi: 19 4,0%

  • Ukupno glasača
    477
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514647#p514647:3k5acvfy je napisao(la):
astrodule » 07 Feb 2018 10:32 pm[/url]":3k5acvfy]Svo ovo zbrzavanje se radi samo zbog BnV.
. . , prvo bi se napravile alternative pa tek onda rušilo (most, GŽS, Lastina stanica, BAS)
U neku ruku je dobro što se sve ovo radi jer ko zna kada bi sve to došlo na red, . . .
Možda i izgleda kao "zbrzavanje", jer se za 3-4god mora uraditi dosta posla
oko svih tih pobrojanih "alternativa", ali bar se krenulo posle decenija čekanja.

E, sad : da je moglo bolje, moglo je. . .pogotovu oko Ugovora i arhitekture BnV.
 
Kog ugovora.... jel to uopšte postoji ... ko je video taj ugovor od opšteg značaja i interesa ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514647#p514647:2bmyvtf9 je napisao(la):
astrodule » Sre Feb 07, 2018 11:32 pm[/url]":2bmyvtf9]Svo ovo zbrzavanje se radi samo zbog BnV. Da je mozga, prvo bi se napravile alternative pa tek onda rušilo (most, GŽS, Lastina stanica, BAS)

U neku ruku je dobro što se sve ovo radi jer ko zna kada bi sve to došlo na red, ali trpeće Beograđani (a nije moralo tako).

potpuno se slazem, ovde 99% foruma sve gleda kroz politicke botovske naocare, bili oni sns il anti-sns botovi, sve vide kao apsolutno dobro ili apsolutno lose, u svim projektima sto je ova vlast radila ima i dobrog i loseg, prosto je necovecno samo pljuvati sve projekte, ok, vecina su zbrzani, nekvalitetno uradjeni, preskupo placeni... ali svaki je doprineo gradu na neki nacin, sve su mogli mnogo bolje, to je cinjenica, al to nije razlog za cisto politicku mrznju

pravi primer je 2. kolosek do panceva, jesu id*** sto nisu produzili bg voz i to je neosporiva cinjenica, al su uradili kolosek, sutra kad budu hteli, il kad neko drugi dodje na vlast, bice mu gotovo 95% posla
 
Preneto sa teme Novi savski most :
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514953#p514953:32ycd7ex je napisao(la):
edgeman » 08 Feb 2018 11:08 pm[/url]":32ycd7ex] . Ne shvatam ljude koji žele da ostane Zarićev most.
Možda bi on još i bio OK ali da preko njega ne idu tramvaji a ovako se konstanto otvaraju ogromne rupe.
Mostovi ovog tipa su prolazni i ne mogu da traju do oko 100 god. Premeštanje mosta može da košta i
više nego da se napravi novi a moguće je da je konstrukcija luka još uvek ok.

Ako je premeštanje u delovima isplativo i montaža izvodljiva ja bih ga najradije video u Ćupiji umseto onog
uskog mosta između Jagodine i Ćuprije. Raspon glavnog luka je otprilike širok koliko i Velika Morava.
Ubedljivom većinom je ovde na forumu izglasano da se most dodeli nekoj opštini u Srbiji
a što se tiče neisplativosti demontiranja, pa montiranja stare skalamerije, sam već pisao :
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514457#p514457:32ycd7ex je napisao(la):
dragan » 07 Feb 2018 11:49 am[/url]":32ycd7ex]Kada se bude demontirala, sekla i rašrafila stara i dotrajala konstrukcija
Starog mosta, videće se koliko je to trulo i oštećeno zamorom metala, a
pogotovu što je trpio i 33god tutnjanje tramvaja za koje nije namenjen.

Kada se sav taj materijal negde deponuje, videće se samo gomila nekog
lima i profila, koje bi trebalo očistiti od rdje i stare farbe, peskirati, . . itd.
što nije jeftino da bi se dobio izmoreni metal za ponovno sklapanje mosta.
To je totalno neisplativo i bolje sve pretopiti, pa naručiti novo od kineza.
 
Rečenica koja samo služi da zaludjuje narod svojom iščašenom prizvanom slikom, radi nečije provizije na štetu gradjana

dragan wrote: Kada se bude demontirala, sekla i rašrafila stara i dotrajala konstrukcija

NE rašljafljuje i ne seče se se po proizvodno-sastavnim elemetima , nego po celinama veličine razmaka od stuba do stuba
a to čini negde oko 106 metara

Bez problema moze da se spusti ispod na skoro bilo koj rečni šlep
čija projektiovana dužina uglavnom zavisi od dužine prevodnica a to je oko 85 metara

sobzirom da tegljač ,,šlepuje,, sa sajlama
medjuprostor izmedju šlepa i tegljača, je sasvim dovoljan da primi jednu polovinu razlike u dužinama ispred i iza šlepa

NE postoji nikakva ,,gomila lima i profila,,

vec kada se preveze do LIDA čija dubina kanala ne prelazi 1 m. a nije na plovnom putu (kao što bi bilo na Savi, do Ade)
podici tih par mega delova na niske nove stubove i sastaviti ih
a kako ce to biti po nameni pešačko biciklistički most
nece trpeti nikakva opterecenja koja bi dodatno ugrozila te nove tačke sastava niti staru konstrukciju narednih 100 i više god.

NIJE LEPO LAGATI vec treba bar prikazati VIŠE istinih opcija , a jedna od tih i jeste da završi u staro gvožde uz lepu proviziju

Zato i prikazujem i ovu dobru opciju na opštu korist svih gradjana u kojoj:

Nit imamo rasklapanja u sitne delove
Nit je skup tako kratak rečni transport, niti rasklapanje i sklapanje.
Nit se odričemo istorije
Niti suzavamo plovni put
Niti ikoga uslovljavamo da za cenu novog greda mosta, da ima troškove za preuzimanje ovog starog koj NE moze da trpi ozbiljan saobracaj

:sesir:
 
Takvo rastavljanje mosta je teorijski mlguće, ali u Holadiji koja ima
odgovarajuće plovne dizalice za toliko velik teret i specijalne barže.
I da angažujemo strance, takva dizalica ne bi mogla da uplovi do Lida.

Videćemo kako će da se obavi taj posao i gde će da završi SSM.
A tek ćemo videti ko ovde "laže" i fantazira, a ko realno rezonuje.
 
Imamo Miljacku
170516-ostruznicki-most-30.jpg
 
Koliki je gaz te Miljacke? ....da li ona može da udje u plitki Dunavac?

Manite se ćorava posla, jer most neće biti do Lida iz mnogo razloga od
ekoloških, do nemogućih pristupnih rampi, slabog sezonskog prometa
do toga da je bolje ponuditi most nekoj opštini na Moravi, Tisi ili Drini
 
Ko je rekao da ce ici do Lida. Ja samo odgovaram na tvoj deo poruke o dizalici i tome da imamo cime da demontiramo delove mostovske konstrukcije.
 
Pa, imamo mi još takvih dizalica za demontažu, ali pitanje je
koliko su teški ti delovi i šta ćemo sa njima posle da radimo.

Dizalica to treba da postavi na baržu koja će negde da odveze
pa onda ta ili neka druga dizelica treba to da skine, . .itd., itd..
 
Dragan wrote:
Koliki je gaz te Miljacke? ....da li ona može da udje u plitki Dunavac?
Manite se ćorava posla....
Mani se ti ćorava posla :rant:

Lido je na početku VRO a do njega ne da može nego mora se doci PLOVNIM putem ,
a to je sa druge strane ostrva gde je plovni put i predubok .... ostalo ce biti samo .... ulazak u Bg legendu :)

Osim toga , postoje danas i tehnologije da se tako veliki komadi i bez barže, kao plutajuci mega objeti
lako dotegle do potrebne tačke ....

al ajd nek idemo klasičnim načinom i putem
i eto opet je i jeftinije i brže a i zadržavamo most na opštu korist
koja se tebi izgleda baš i ne dopada.... :lol:
 
Bitna je dubina na mestu gde bi bio most i gde teret mora da dodje

ali, nema više smisla da se bakćem jednom takvom idejom o SSM.
 
....ali, nema više smisla da se bakćem jednom takvom idejom o SSM...
Naravno da nema više smisla jer za SVE zašta se zalažeš na ovoj temi je negativno
počni malo pozitivno da gledaš na opštu korist Beogradjana
jer
Unesreciti bilo koj dr. grad sa troškovima transporta, motaže, u odnosu na nosivost i vek trajanjea su nesrazmerno negativni
Izgubiti prepoznatljiv istoriski objekat iz grada je nesrazmerno negativno
Korist od otpada kad vec placamo za uklanjanje je nesramerno negativna
Postaviti ga do Ade preko plovnog puta nosi sa sobom zbog visine i širine nesrazmerne troškove u odnosu na korist što je isto negativnost
Itd.

Do Lida ce biti PESACKO - BICIKLISTIČKI most i u tom slučaju
pozitivno gledište na opštu korist Beogradjana se gleda :

Usreciti Beogradjane sa troškovima kratnog vodenog transporta , montaze u odnosu na nosivost i vek trajanja jesu pozitivni
Sačuvacemo prepoznatiljiv istoriski objekat u gradu jeste nesrazmerno pozitivno
Korist od selidbe kad vec placamo za uklanjanje je nesrazmerno pozitivno
Postaviti ga nisko do Lida VAN plovnog puta sa sobom nosi minimalne troškove u odnosu na korist što je isto pozitvivno

Ada Ciganlija je preopterecena, Ada Medjica je ogranicavajuce namene . Ada Huja nece biti sva za zelena
Malo ratno ostrvo je premalo (osim za kafanu)
Veliko ratno ostvo se štiti gradskom uredbom o zabrani izgradnje a ne uskracivanjem pristupa

Zašto da Bgd zavisi od volje nekog tamo vojnog namcora, dal ce imati pristup svom kupalištu ili ne,
kao one godine kad nisu postavili pontonac a ovako ,,spašavamo,, i most i gradjane
a rezervat moze ostati rezervat i to
ne samo na korist gradjana vec i turistima -kao još jedna atraktivna tačka za obilazak u Beogradu

Znači gledajte pozitivno :D
šta sve dobijamo od starog Savskog mosta na Lidu
a pozivati se na nezakonite i štetne privremene pojave, kao što je divlja gradnja na Savi.... pa i ona nece do veka
a most ce dugo dugo koristiti svima i preko našeg veka....
:sesir:
 
Pomocu starog Savskog mosta Beograd bi napokon dobio i ,,vodnu stambenu četvrt,,- orgromnu marinu koja i nedostaje Bgdu
a omogucen je i jednostavan jeftin pešački silazak sa mosta na neku od pontonske avenije
sa strujom vodom i ,,kucnim-veznim,, brojem,
za sve privezane plovne objekte
u koje spadaju prave male kuce na vodi naravno i obavezni čamci i jahte....

Evo sličice kuda bi se most dopremio i sličice nus prozvoda savremeno uredjene velike Dunavske marine
sa uredjenijom i pristušačniom obalom nego što je sada načičkana i prljava
naravno da bi i od toga Bgd profitirao
a održavanje zahteva i nova radna mesta :)

Retko koj EU grad moze da se pohvali takvom uredjenom marinom ..... priliku imamo .... a dal cemo je iskoristi.... brzo cemo saznati



:sesir:
 
Ti si se baš nameračio da uništiš i Ratno ostrvo. Nije mi jasno da neko ko živi u Srbiji može da izjavi nešto ovako i da to ozbiljno misli:

"Veliko ratno ostvo se štiti gradskom uredbom o zabrani izgradnje"

Gradskom uredbom? Zabrana izgradnje?? Kao na levoj obali Save naprimer? Privatna imovina u Savskom amfitetru? Fantomke? Gde je dozvola za obaloutvrdu u BNV-u? KO je gradio kuće u zaštitnoj zoni reke? Baš oni koji treba da štite takve zakone ili neki koji su pali sa Marsa?

Pa ovde USTAV ne garantuje ništa, a kamoli "gradska uredba". Tamo su bre pregradili i nasuli deo Save pa nikom ništa.
 
Zuma wrote:....Ti si se baš nameračio da uništiš i Ratno ostrvo....
Pu , pu , pu ... daleko bilo , taman posla

boca-ica wrote: ... a pozivati se na nezakonite i štetne privremene pojave, kao što je divlja gradnja na Savi.... pa i ona nece do veka
a most ce dugo dugo koristiti svima i preko našeg veka....

ovo je iz predhodnog posta
ufacen si ...ne paziš na casu :lol:
ili stvarno misliš
da ce barabe nad gradjanima da dominiraju večno :(
 
Veliko ratno ostrvo nikako ne treba dirati. Najveca glupost je povezati ga mostom. Ako se vec sklanja stari savski most postoji toliko mesta na kojima se moze iskoristiti celicna konstrukcija.

Secam se razgovora od pre vise godina sa jednim studentom arhitekture kada mi je pokazao svoj 'genijalni' projekat u kome je na ratnom ostrvu zamislio klaster nebodera. P njemu tu je trebalo formirati 'beogradski menhetn'. Pored savskog amfiteatra, novobeogradskih blokova, ade huje, luke i ghomile neizgradjenih parcela u gradu buduci arhitekta je nasao za shodno da unisti jedinu oazu prirode nadomak centra.

Pre desetak godina sam za magazin Student napisao tekst o beogradskim mostovima. Secam se da sam u biblioteci Arhitektonskog fakulteta kopao podatke. Evo isecka o starom savskom mostu (Otac mi je poslao, zato je los kvalitet, kao da je fotkao sekirom):


Pogledajte prilog 1
 
Prenosim ove postove sa teme VRO u vezi tvrdnje da "nema zamerki" :
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516595#p516595:3cwdcnhv je napisao(la):
dragan » 14 Feb 2018 10:00 pm[/url]":3cwdcnhv]"Zamerki" naravno ima i više puta su već napisane za tu apsurdnu ideju
da se tolika skalamerija starog kolskog mosta natakari na zaštićeno VRO.

Počev od ekoloških do gradjevinskih oko pristupnih rampi, pa uništavanje
prepoznatljive vizure sa keja, što pravi zemunci nikako neće dopustiti, . .itd.

Posebno što to nije isplativo ni opravdano u odnosu na lokaciju izmedju
izmedju Bloka70 i Ade gde bi bio daleko veći promet na mostu od VRO.. .itd
file.php
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516605#p516605:3cwdcnhv je napisao(la):
dragan » 14 Feb 2018 10:39 pm[/url]":3cwdcnhv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516603#p516603:3cwdcnhv je napisao(la):
boca-ica » 14 Feb 2018 10:21 pm[/url]":3cwdcnhv]Predlog ti nema argumenata jer izmedju bloka i Ade jeste plovni put , . .
Stari savski most je i sada na plovnom putu, pa bi se samo pomerio uzvodno do Ade.
 
Ako uopšte treba nešto sačuvati od tog mosta, onda je to njegov luk, jer

bi mogao da se iskoristi na nekoj reci ili kanalu za prespajanje bez stubova.

Verovatno u Srbiji ima dosta takvih lokacija gde bi mogao da bude koristan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=517335#p517335:ywugixa0 je napisao(la):
Bukira » Sub Feb 17, 2018 4:10 pm[/url]":ywugixa0]Poruka na mostu:


file.php
ovo je uzas. koriste politiku za gluposti. ovaj dilas je jednom pokazao kako je vladao nad beogradom. nadam se da ce narod vec jednom otvoriti oci. a ako bas mrze sns ima i mnogo boljih od dilasa
 
Fascinantno je gledati kako stvari koje su političarima u normalnim okolnostima bukvalno poslednja rupa na svirali, pred izbore postaju pitanja od nacionalnog značaja. :roll:
 
Pored realno svakog Beogradjanina koji zeli da sacuva most meni nije jasno kako se niko iz vlasti ne seti da izadje u susret i obeca i potpise da nece rusiti ovaj most a ne da se pravda da je to za nase dobro iako svi znamo da nije . I onda nema politike oko mosta nego svi jednako u trku.Ovako zbog bahatosti BNV potcenjuju inteligenciju svih...
 
Vrh