Šta je novo?

Pasarele

Da, ipak je lepse kada je sve pesacka zona, sa ili bez fontane, i bez saobracaja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=517358#p517358:15swi1ps je napisao(la):
tzoran1 » Sub Feb 17, 2018 4:58 pm[/url]":15swi1ps]Da se podsetimo davnog projekta iz 2012. godine za pesacku vezu K Mihajlova-Kalemegdan.
Fontana malo predimenzionisana ali slapovi su OK. Mnogo elegantnije i funkcionalnije resenje koje spaja pesacku zonu sa Kalemgdanom... Time otpada potreba za pasarelama :)
file.php
Ovo je idealno ali košta boga oca verujem ? tunel, fontana, instalacije.. a ako pogledamo kako su uradili Slaviju, bolje da ne diraju ništa.. to jedino da dodje ekipa stručnjaka sa strane nebitno koja samo da je nezavisna i bez uticaja VazduploHova i TeleProntovanih "stručnjaka" iz vlasti.
 
U pravu si da nije jeftino resenje. Oko tri stotine metara tunela sirine 14-16 metara, oko 20 000 m3 iskopa, plus tramvajski koridor, podzemna stajalista i veza sa povrsinom, pa ono ostalo iznad... Ali bi vredelo svaku paru pod uslovom da radi neka krstena firma.
 
Kinezi bi to sa 20 bagera prokopali za par sati :)

Elem, realno, ko bi od vas koristio ovakvu pasarelu?



Nikad nisam video osobu da ide preko nje kada sam tuda prolazio biciklom ka Avali. Verovatno je škola tu negde pa je zato i postavljena.
 
E moj Dule, i ja se pitam ko bi se pentrao na te pasarele???

Prvi se ne bi penjali oni koji najviše navijaju za njih. :roll:

Inače, meni je van pameti da se pasarele montiraju iznad ulica sa samo dve trake (kao na slici iznad).
 
Pa kad postoje zgrade u kojima niko ne bi živeo osim ko mora i nema gde.. tako i pasarele postoje na koje se niko ne bi pentrao osim ko mora i postoje one druge za koje se ja zalažem.. lepe, praktične.. umetnička dela itd.
 
Sa teme 'Stajališta':

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518425#p518425:1e3m3r0r je napisao(la):
Gaspar18 » 21 Feb 2018, 00:47[/url]":1e3m3r0r]Ljudi, pazljivo me saslusajte ali bez zezanja... Na Galenici, u zoni okretnice 84, je bila predvidjenja pasarela, koja bi ljudima sa Altine garantovala bezbedan prelaz iz Galenike na Altinu, tu su samo temelji, a sami znate koliko bi to ljudima znacilo... Tako blizu, a tako daleko !!!

Sa teme 'Obilaznica oko Beograda':

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=517409#p517409:1e3m3r0r je napisao(la):
ivan1973 » 17 Feb 2018, 20:00[/url]":1e3m3r0r]Pozdrav svima!

Dugo pratim forum, pa evo i da se registrujem.

Evo apdejta u vezi radova oko čuvenog semafora u Resniku.

Samo se pitam kako će rešiti prelaz pešaka na drugu stranu na autobusku stanicu ka Rakovici? Semaforom? Dobro bi došla pasarela ali je nema nacrtane...


file.php

Možda je vreme da izađemo iz strogog centra i pogledamo gde su sve moguće, poželjne ili nužne - imajući u vidu bezbednost svih korisnika u saobraćaju, a na prvom mestu pešaka.
 
Zavisi i koliko je prometna saobraćajnica. Ovde kod Resnika ide dosta kamiona, znači dosta je opasno za pešake. Pasarela i ograde koje onemogućavaju pretrčavanje je jedno od rešenja.
 
Neka se prebaci u odgovarajuću temu


Inženjer je pre rušenja mosta u Majamiju ostavio jezivu UPOZORAVAJUĆU PORUKU


Kkrk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTlRZN01EQV8vMzQ0YTUxYTBhYzZhMTdmZTk1YTJmMmZlMDM1ZWIwYmQuanBlZ5GTAs0C5ACBoTAB


Inženjer je ostavio glasovnu poruku dva dana pre rušenja mosta u Majamiju, u kojoj je upozorio da je pronađeno neko pucanje na jednom kraju mosta, ali tu poruku niko nije preslušao, saopštio je danas zvaničnik odeljenja za saobraćaj na Floridi.

Zvaničnik je rekao da je govorna pošta preslušana tek posle kolapsa, jer su radnici, prema ugovoru, bili izvan kancelarije kada je poruka ostavljena, prenela je agencija AP.

Vlasti na Floridi saopštile su u petak, dan posle rušenja mosta, da su se posle "stres testa" olabavile sajle o kojima je visio pešački betonski most težak 950 tona.

U tom nesreći je najmanje šest osoba izgubilo život, a timovi pazljivo rasklanjaju ruševine, jer se veruje da da ima još žrtava.

Dan uoči pada izveden je takozvani "stres test".

https://twitter.com/CBSNews/status/9743 ... 16/photo/1


Senator Marko Rubio na Tviteru je napisao da je građevinska firma koja je bila angažovana naložila da se sajle, koje su se usled testa olabavile, zategnu, nakon čega se most srušio.

Most je izgrađen pre nedelju dana za samo šest sati relativno novom, ali popularnom metodom.
Metoda se zove "ubrzana konstrukcija mosta", a nastala je na Međunarodnom univerzitetu Floride početkom 2010. godine.
Prema rečima očevidaca, vozila su se zaustavila pred semaforom juče u ranim popodnevnim satima, kada je most nad njima počeo da se urušava.

Navodi se da je vrednost mosta 14,2 miliona dolara, on povezuje naselje Svitvoter sa kampusom Međunarodnog univerziteta u Majamiju, a zvanično je trebalo da bude otvoren sledeće godine.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Ucflj-MsJBI[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CKHR8Qpa77w[/youtube]
 
Tunel u Pariskoj mislim da je nezgodan jer je ispod ulice, ako se dobro sećam konzervirano nalazište rimskog grada koje bi moralo da se uništi, ali i za to ima rešenje. Bilo je negde u medijima nešto vezano za ceo taj deo grada oko Kalemegdana. Može recimo jedan deo gde bi bio tunel da se izmesti, a u zidovima tunela da se postavi izlog gde se vide osvetljeni ostaci kako vire iz zemlje - eto ga "Rimski tunel". U tvrđavi u Elbasanu je recimo napravljen restoran na stubovima iznad nalazišta - u bašti restorana sedite pored ostataka starog grada, ispod restorana. Tunel bi bio idealan da pešaci idu što je moguće bliže u nivou, a krov tunela može biti delimično staklen da pešaci vide šta je ispod, kuda se kreću automobili i nalazište u zidovima tunela. Naravno, pod uslovom da me sećanje služi i da nisam nešto pomešao.
 
Poštovani,
Slavija ima veliki pešački problem koji još traži rešenje.
Nedavna rekonstrukcija je pešačko prelaženje trga napravila još težim - povlačenjem površinskih pešačkih prelaza dalje od kružnog toka, umesto prethodno razmatranih tunela. Samo je pitanje vremena kada će neki pretrčavajući pešak stradati - možda baš onaj sa slike ispod.
Naš predlog kreativnog rešenja problema je stakleni pešački most preko fontane. On bi ne samo olakšao bezbedan prelaz pešacima, već bi to pretvorio u izuzetan, nezaboravan doživljaj.
Most bi bio kupan mlazevima fontane - iskustvo slično staklenim tunelima pod vodom akvarijuma ili mora, sa dodanim udaranjem i slevanjem vode, i bojama noću.
Most bi omogućio ptičji ili dronovski pogled na fontanu, daleko zanimljiviji od uličnog pešačkog - izložio bi fontanu pogledu i pristupu mnogo više nego kosina novog pešačkog trga.
Most bi bio lebdeća horizontalna skulptura od providnog stakla, sa ovojnicom u obliku glatkog ili spiralno-uvijenog cilindra, sa pogledom kroz stakleni pod i na dole.
Most bi tako bio i funkcionalno rešenje pešačkog problema, kao i uzbudljivo urbano iskustvo i turistička atrakcija, koja bi fontanu fizički približila ljudima i komplementirala je na kub.
Ukoliko neko misli da bi most bio skup za grad, tima bi odgovorili; šta je skupo, a šta ne - to je samo stvar poretka prioriteta.
Pošto ste dobro upoznati sa problemom, zanima nas vaše cenjeno mišljenje o našem predlogu.
Hvala, Tim
 
Alternativni, impresivniji ali skuplji, predlog sa kružnim mostom iznad oboda fontane (ne iznad oboda kružnog toka kao u Hong Kongu).
 
Od svih predloga za poboljšanje protočnosti Slavije, ovaj predlog sa mostićem preko fontane je ubedljivo najid.....

Mlazevi vode bi se odbijali od osnove mosta i prskali na sve strane.

Ovaj drugi predlog sa kružnim mostom malo j* gravitacija, pa bi tu bilo neophodno dodati ko zna koliko nosećih stubova po obodu fontane, što bi izgledalo užasno.

Jedino normalno rešenje je podzemnik za pešake i u dogledno vreme ispod tog nivoa metro stanica.
 
Суштина фонтане је да прска на све стране...

Стубови по ободу ти сметају а бандере ти не сметају ?

Од метроа нема ништа у догледно време а такође ни од подземника то чак знаш и ти.
 
@ Pasarela, pasarele nisu za centar grada, to čak znaš i ti. :wink:
 
To зна и моја баба.. то су та сазнања и модерна мишљења.
 
A pasarelina nesrećna sestra (simbol donjega Dorćola) doživljava ovih dana ovakvu sudbinu:

Pogledajte prilog 1
Ovde se vidi da postoji regularan pešački prelaz, a dalje se ide preko šina koje nisu više u funkciji.
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 4
I pogled na budući linijski park, koji je zaslugom majke prirode i majke železnice, već poprimio gro svog budućeg oblika:
Pogledajte prilog 3
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615315#p615315:1fwtceea je napisao(la):
GOJE » Сре Апр 10, 2019 12:43 pm[/url]":1fwtceea]
file.php
Pa jel je oni demontiraju ili je samo popravljaju?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615470#p615470:3t4m745r je napisao(la):
Doctor Who » Sre Apr 10, 2019 7:29 pm[/url]":3t4m745r]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615315#p615315:3t4m745r je napisao(la):
GOJE » Сре Апр 10, 2019 12:43 pm[/url]":3t4m745r]
file.php
Pa jel je oni demontiraju ili je samo popravljaju?

Nazalost, samo popravljaju. Koliko sam cuo od radnika, rekonstrukcija bi trebala da traje 3 meseca, a za to vreme je napravljen pesacki prelaz. Ono sto je potpuno bezveze je sto taj pesacki prelaz vodi pesake direktno na sine, tako da svako ko hoce da predje do keja mora da preskace blato, sine i prolazi kroz rupu od metalne ograde pored pasarele.

Vesic je skoro rekao da ce pasarelu skloniti do kraja sledece godine, a sada je popravljaju. Khm...
 
Na više mesta pasarele se ne koriste. Bolje da ih uklone, umesto da vise predstavljajući potencijalnu opasnost.
 
Сликано јуче:



На неколико места с доње стране су уграђени метални додаци с рупом - као да ће нешто бити окачено о њих:





Можда и овде треба једна пасарела, један део пролазника сада иде преко клупа:



 
Ovaj goli beton na pasareli ce biti bas fin za saranje grafita.
 
Ma neće, naš narod ti je domaćinski, čuvaran, taj beton će ostati netaknut vekovima :D mogli bi bar neki teraco da mu udare.. ne zbog izgleda nego da čuva malo taj beton
 
Vrh