Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Kao што су зезнули код градње моста и петље :(
 
Smrad Topčiderke se ne može rešiti lokalno, već je neophodno uvesti kanalizaciju naseljima u njenom slivu. Đubreta u lokalu na potezu Košutnjak-Topčider nema mnogo jer je daleko od urbanih zona.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=516200#p516200:2aldqh42 je napisao(la):
tragac » Uto Feb 13, 2018 2:50 pm[/url]":2aldqh42]Ajde vi vozite bicikl pored reke u koju se slivaju fekalije iz više hiljada objekata pa onda dođite ponovite to.

Preporucjem vikend u Amsterdamu, ako nisi naduvan kao patka, miris u tom gradu je onako svez.....moj omiljen mesec Maj-Jun po tom pitanju...
 
Ваљда је логичније да се прво уради етапа од краја оно патрљка булевара Војводе Мишића што иде од петље до Топчидерске позорнице, овако ако ураде овај да кажем средњи део само ће остати као чеп траса кроз парк.
 
Naravno, ali oni će da prvo radi lakši deo i nepotrebniji deo.

Nego, sa slike se vidi da je bici traka na kolovozu. Ja bih osim bele linije, dodao i još nešto, tipa drugačija boja, ili one katadioptere što malo štrče.
 
Od pumpe pa sve do žel. st. Košutnjak postoji 5m prostora između tramvajske baštice i kolovoza. Kontam da će tu da ubace pešačko-biciklističku stazu. Poseban trotoar ne verujem da će praviti jer jako mali broj ljudi prolazi ovim pravcem pešice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=517270#p517270:295b5ns0 je napisao(la):
astrodule » Sub Feb 17, 2018 12:48 pm[/url]":295b5ns0]Naravno, ali oni će da prvo radi lakši deo i nepotrebniji deo.

Nego, sa slike se vidi da je bici traka na kolovozu. Ja bih osim bele linije, dodao i još nešto, tipa drugačija boja, ili one katadioptere što malo štrče.

ma to je suludo da bude na kolovozu, ja bih dao tom koji je to projektovao da se vozi tamo na bajsu dok mu tutnjaju kamioni pored mozga
 
Što se mene tiče, nek naprave stazu i pored Topčiderske reke, izdržaću povremeni smrad. Samo da je staza bezbedna. Dakle VAN kolovoza - nek me manu više onih idiotskih polu-rešenja gde mi autobus proleće na 20 cm od tela. :x

Baš mi fali još neka staza koja bi bila nalik onoj pored reka ili na Adi, sa što više zelenila i uz što manje gradskih prepreka i pešaka.

Nadam se da će jednog dana slično napraviti i na savskom nasipu. Ima toliko pravaca koje bi uz razumno male troškove i radove mogli da pretvore u staze iz snova. Al dobro to je već druga tema.
 
kako su oni zamislili dizanje bulevara do vidikovca? ima li neko ideju?
 
Поготово што се траке из секунде у секунд сужавају (на крају ће да буде на нивоу Светогорске) те ће ти тај бус заузети пола бици траке
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518292#p518292:32l5r5kw je napisao(la):
louderick » Уто Феб 20, 2018 6:14 pm[/url]":32l5r5kw]kako su oni zamislili dizanje bulevara do vidikovca? ima li neko ideju?
Неће буквално ићи до Видиковца, него долином Топчидерске реке.
 
BG: Izmešta se korito reke i širi bulevar, a Most na Adi spaja sa bulevarom

Beograd -- Gradski menadžer Goran Vesić najavio je izmeštanje korita Topčiderske reke kako bi od jeseni Bulevar patrijarha Pavla bio proširen. Tako će se Rakovica i Vidikovac povezati sa Mostom na Adi.

U Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda otvorene su ponude na tenderu za izvođenje radova na izmeštanju korita Topčiderske reke i izgradnji mostovske konstrukcije preko nje, rekao je Vesić i dodao da je procenjena vrednost radova 250 miliona dinara.

"Tri domaće firme su se javile na tender i sve tri su dale ponude koje su ispod procenjene vrednosti. Posle otvaranja, sledi stručna ocena ponuda i donošenje odluke o najpovoljnijem ponudjaču, koji će prema tenderskoj dokumentaciji imati rok od 420 dana za završetak posla", istakao je Vesić, navedeno je u saopštenju Gradske uprave.

Prema njegovim rečima, radovi će obuhvatiti izmeštanje Topčiderske reke u dužini od oko jedan kilometar i izgradnju nove mostovske konstrukcije u okviru raskrsnice sa Ulicom Pere Velimirovića.

"Na ovom delu poklapaju se trase postojećih vodotokova Topčiderske reke i Kaljavog potoka sa novoplaniranom trasom Bulevara patrijarha Pavla. Zato je potrebno da se u dužini od skoro kilometar izmesti korito Topčiderske reke za oko 20 metara u pravcu ka istoku. Kako se Kaljavi potok na ovoj poziciji uliva u Topčidersku reku, to će i on biti zacevljen u dužini od 100 metara i izmešten na poziciju novog uliva", objasnio je Vesić, navodi se u saopštenju.

Na mestu prelaska Ulice Pere Velimirovića preko regulisanog korita Topčiderske reke predviđena je mostovska konstrukcija, naveo je on i dodao da će se na taj način rekonstruisati deo Ulice Pere Velimirovića koja se priključuje na Bulevar patrijarha Pavla.

Most će biti širok 26 i dugačak 19 metara, sa po tri saobraćajne trake, razdelnim ostrvom i obostranim trotoarima, precizirao je gradski menadžer.

"Izmeštanje korita Topčiderske reke je preduslov za rekonstrukciju i proširenje Bulevara patrijarha Pavla, koji je magistralna saobraćajnica prvenstveno planirana za odvijanje tranzitnog saobraćaja. Ona je sastavni deo Spoljne magistralne tangente koja će povezati Most na Adi sa mostom preko Ade Huje", rekao je Vesić.

Kako je dodao, za rekonstrukciju Bulevara patrijarha Pavla u dužini od oko tri i po kilometra urađeni su projekti.

"Za deonicu od Košutnjaka do Pere Velimirovića dobijeno je pozitivno mišljenje republičke revizione komisije, a za deonicu od Hipodroma do Košutnjaka u toku je izrada tehničke dokumentacije", naveo je Vesić.

On je naveo i to da su na tenderu za projektovanje i izgradnju postrojenja za preradu otpadnih voda Međulužje u Mladenovcu pristigle dve ponude - jedna od grupe domaćih izvođača i druga od grupe koju predvodi inostrana firma.

"Obe ponude su ispod procenjene vrednosti, koja je iznosila 96 miliona dinara. Narednih dana će biti izvršena stručna ocena ponuda, posle čega će biti doneta odluka o najpovoljnijem ponudjaču. Prema konkursnoj dokumentaciji, izabrani izvodjač će imati obavezu da u roku od 15 meseci od uvođenja u posao izradi idejno rešenje, projekat za gradjevinsku dozvolu i projekat za izvodjenje radova, a zatim i da izvede radove na izgradnji postrojenja", naglasio je Vesić.

Kako je objasnio, za kanalisanje naselja Međulužje u prethodnom periodu započeta je izgradnja mreže fekalne kanalizacije.

Otpadne vode će se dovesti do postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda, a prečišćene vode će se ispuštati u reku Jablanicu, u kvalitetu koji je propisan za ispuštanje u otvorene vodotokove, naveo je on.

"Udaljenost postrojenja od reke Jablanice je oko 100 metara. S obzirom na to da je u neposrednoj blizini postrojenja u prethodnom periodu izgradjeno oko 400 metara kanalizacione mreže, sa direktnim ulivom u reku, ova deonica postojeće fekalne kanalizacije od postrojenja do reke, može poslužiti za odvod prečišćene vode nakon izgradnje postrojenja", naglasio je Vesić.

Projektom će se, kako je dodao, predvideti fazna izgradnja tehnološke i prateće opreme za prečišćavanje vode, kao i opreme za stabilizaciju mulja.

"Za pripadajuću crpnu stanicu za podizanje nivoa vode na potrebnu visinu za proces prerade, takođe će se predvideti fazna izgradnja, tako što će u građevinskom smislu ona biti izvedena za konačnu fazu, a ugradiće se oprema za prvu fazu. U prvoj fazi izgradnje biće izvedeni i svi ostali objekti sa pratećom opremom", zaključio je Vesić.

izvor: B92.net
 
Izgleda da Topčiderka smrdi tek od Kaljavog potoka (tj, od Pere Velimirovića)

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... Kumodrazom

Kaljavi potok za samo nekoliko kilometara, od svog izvora na Torlaku, prolazeći gusto naseljeni deo Kumodraža, postaje kolektor svih otpadnih voda, izvor zaraze i nesnosnog smrada.
...
Podsećamo, Kaljavi potok protiče kroz dve opštine - Voždovac i Rakovicu. Kao bistar potok izvire kod Torlaka, a samo nekoliko kilometara dalje, kao kanalizacija uliva se u Topčidersku reku. Duž svog toka, prolazi ispod Avalskog puta, uliva se u kolektor kod Borske ulice, a iz kolektora izlazi u Košutnjaku 108 metara pre ušća. Ceo tok, od Avalskog puta kod Banjice do uliva u kolektor, regulisan je, sem tih 330 metara uzvodno od mosta kod fabrike "Meser Tehnogas". U tom delu Voždovca, u Kaljavi potok ulivaju se Banjički potok i potok Jelezovac.
 
Бициклистичка стаза би требало да иде сасвим раздвојено и даље од трасе било ког моторног саобраћаја. Близу ње би требало да иде и стаза за шетњу и трчање. Топчидерска долина није улица са зградама него природна целина највећим делом ! И зато би било сасвим бесмислено и нездраво било које решење које бициклистима, ходачима и тркачима намеће стазе и тротоаре поред коловоза уместо кроз природу. Или можда неко намерава да подигне Београд на Топчидерки ?

И даље није јасно куда ће тај булевар да иде у делу код Топчидерског врта ?
 
Ко на томе ради мора да нађе решење које ће да уклони и садашњи и будући моторни саобраћај што даље од врта у топчидерској долини !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518970#p518970:9san79nl je napisao(la):
ГЛАС ПРИРОДЕ » February 22nd, 2018, 10:33 pm[/url]":9san79nl]Ко на томе ради мора да нађе решење које ће да уклони и садашњи и будући моторни саобраћај што даље од врта у топчидерској долини !
Jel misliš na Topčiderski park , deo oko Rasadnika ili nešto treće?
 
Ako je Topčiderski Park u pitanju, može jednostavno da se trasira ulica u produžetku petlje Radnička. Mana je, recimo, što bi morao da se ruši onaj restoran tamo.
 
Мислим да је негде већ био план целе трас од моста до Раковице, и да је предвиђено да булевар одмах скреће уз пругу преко Топчидерке пре парка. Што се тиче бициклистичке стазе, за њу ми није јасно како мисле да она пређе преко пруге (мада ваљда су планови да се од Дунав станице преко ГЖС до Жст. Топчидер чупа сва пруга) и како да је доведу од простора испод петље Радничка до обе стране булевара као у скорашњим рендерима.
 
Trasa pruge je jedino logično mesto za ovu promenu, mislim kad već izmeštaju železnički saobraćaj, da najzad bude koristi i od one stanice u nedođiji.

1. Pruga se ukida i prostor koji ona zauzima ne bi morao da menja namenu. Prostor saobraćajnice ostaje prostor saobraćajnice. Bilo bi i prostora za par koloseka.

2. Trasa pruge je odvojena od parka. To je čini boljom sa ekološkog i bezbednosnog stanovišta u odnosu na trasu kroz park.

3. Kraća je.

Nadam se da će ovo uvideti na vreme. Sećate se prvobitnog plana za most na Adi koji je trebao da ide u visini čukaričke marine, skoro uz sam nasip?
 
Моје неко раније размишљање је било да су целу саобраћајницу требали спровести на стубовима изнад пруге од самог моста до пре станице Топчидер.
 
Vrh