Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ne volim ni Mazove, a pogotovo ne Liaze, ali to sto samo njih ima u svom voznom parku i nije neki argument protiv Sage kad su u boljem stanju od velike vecina autobusa drugih prevoznika.
U teoriji Lui ima super vozni park jer su uglavnom Kobre i Manovi, ali u praksi je jedan od najgorih prevoznika, tako da marke u voznom parku nista ne znace.
 
Зна ли се где су завршили стариjи приватни зглобови по доласку петовратих Мазова?
 
Evo nekih fotkica od danas

Ee0q7P5.jpg


UKqIigb.jpg


USnze2M.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524493#p524493:36ijl70q je napisao(la):
Дошљак » 13 Мар 2018, 16:04[/url]":36ijl70q]Зна ли се где су завршили стариjи приватни зглобови по доласку петовратих Мазова?
У Цврчковој гаражи још увек стоје ИК 201 шалтачи и по који Соларис. Код Гуштера и даље стоји Јелч.
 
Одличне фотке спотеру ;)
Djole Pevcanin":2cfxghq3 je napisao(la):
Думеко је најбољи што се тиче одржавања, возила им се не тресу и не лупају (осим Мазова који су генерално крш пошто нису узети директно из Белорусије него из КГ), грејање и клима раде убијају, најбоље плаћа возаче, возила увек чиста, крећу на време итд да не набрајам. Сага је стварно одличан превозник али они у возном парку имају само кантурине од ЛиЈаза и Мазове...
А шта Думеко има, Мерцедесе? Сага свако своје возило одржава за пример и стари Лиази су им у перфектном стању. И ти МАЗ аутобуси за које причаш да су крш и да се тресу, су код Саге у одличном стању, а раде најтежу линију у овом делу града којом се ти у животу ниси возио, а солиш памет овде.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524499#p524499:2hgtpd47 je napisao(la):
busspoter » 13 Mar 2018 04:19 pm[/url]":2hgtpd47]Evo nekih fotkica od danas

Ee0q7P5.jpg
Bravo majstore bas si me obradovao slikom Bamironove masine :) Bamiron obozavam :)
 
Bravo majstore bas si me obradovao slikom Bamironove masine :) Bamiron obozavam :)


Hvala puno, i ja ih isto volim, bice ih jos pogotovo Megabuseva sa 78 :)
 
Откуд ти знаш да ја никад нисам био у Калуђерици? Да, био сам неколико пута. Кобра је 10000 пута боља од једног јадног и измученог Маза. Да је Сага паметна купила би нешто боље као на пример Отокаре.
 
Djole bre ne radi se da li je Maz jadan a Kobra vrh autobus, nego o odrzavanju. Mozda ljudi imaju neke druge prioritete pa ono sto imaju cuvaju kao malo vode na dlanu tj. vrhunski. Lako je kad imas sve.
 
Dobro neka je najbolji, ali za Sagu ne treba odbaciti samo zbog Mazova i Liaza..
 
Не одбацујем их. Нијансе деле њих и Думеко а то су да Сага има супер одржавани отпад а Думеко супер одржаване лимузине.
 
Daleko je Liaz od otpada. Nije neki fensi ali kao sto kazu plati pa se klati. Gde bi nama bio kraj da nam je najgori GSPov autobus Liaz.. Koliko linija ima kojima je i taj Liaz luksuz, tako da je stvarno glupo potcenjivati obican gradski autobus, nista specijalno ali dobro se pokazao na prigradskim potezima. Pitaj ljude sa poteza 300 dal im je bilo bolje na 307 sa tim Liazom ili ovo cime se sad voze. Sa pogleda obicnog putnika, i nema neke velike razlike izmedju Liaza i npr tog Dumekovog autobusa, radi im klima/grejanje, voze normalno to je bitno.
 
Ljudi, Saga je vazila i u 90im godinama za ok prevoznika, oni su jedno vreme radili i 73, jako mi je krivo sto nemaju jos veci vozni park, cak su od "giganta" poput Arive bolji u svim aspektima... Najgori su Curdic, Trans Jug, Lekon I Transprodukt, i Lui naravno, ostali su osrednji kvalitet!
 
Могуће да је Думеко најбољи, али приметио сам (чини ми се да они возе 84) да редовно крећу на црвено, 3-4 секунде пре зеленог на семафорима код Пупиновог моста и скретања за Н. Галенику код БНБоса. То свакако није за похвалу.
 
Nije da branim voznju kroz crveno, ali onaj ko vozi tuda od izgradnje mosta, dobro je da se nije ubio do sad, to je toliko katastrofalno uradjen deo.
 
Возим ја скоро сваки дан, додуше не аутобус, и још се нисам убио :), мада те разумем о чему причаш.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524905#p524905:1ahpjxiv je napisao(la):
Gaspar18 » 15 Мар 2018, 00:22[/url]":1ahpjxiv] Najgori su Curdic, Trans Jug, Lekon I Transprodukt, i Lui naravno, ostali su osrednji kvalitet!
Мало си претерао, ТП је мало испод просечног, Пола возног парка Лекона је за отпад, Ћурду разумем ипак му градски превоз није главна делатност, Транс југ је далеко испод просечног, Луи не бих коментарисао и заборавио си најбитније - Унакоп. ЛиАЗи 5256.56 и Мазови ЦНГ им се малтене распадају, катастрофално одржавање да не набрајам сад. Кад видим Унакопов бус на 50 или некој другој линији НЕ УЛАЗИМ па макар био кнап са временом јер треба да гатам да ли ће се негде запалити, да ли ћу се угушити од издувних гасова итд.

Раме уз раме са Думеком и Сагом су и Линеа, Бамирон, Кнежевић и М&М транс. Остали су ОК.
 
M&M nije vise sto je nekad bio... Kada su vozili na 52 i 88 su bili u vrhu, ali od 2016, bar na 50ici su u strmoglavom padu. Autobusi cesto prljavi, klima i vrata ne rade, instrument table bez dugmica, neka upozorenja kod vozaca piste, vozaci jure i idu prazni iza drugih 50ica... Zadnjih par nedelja sredom oko podneva vozim se njihovim Ikarom koji od Meka na Vidikovcu do Paunove stigne za jedva 15 minuta, malo je reci da leti
 
Све крш до крша једног од најгорег превозника у граду....
 
Jesu krsevi, ali se ja potrudim bar lepo da izgledaju.. ako nista drugo
 
Ма слике су супер, 1000000 пута боље од мојих (јер немам апарат него г* од телефона).
 
Ljudi, je l' ste se vozili vi autobusima prvom polovinom devedesetih? Iskreno, ne kažem da je to reper za stanje kakvo treba da bude i da budemo samo srećni što nije tako, ali ipak daleko su ovi autobusi od krševa. Ne znam, kod nas u Rakovici od kako nas je Kosmaj batalio, došli su privatnici i evo gledam na 42 i 504 npr je dosta ovakvih tipova autobusa, stvarno je pomak svetlosna godina. I nemojte samo one hvalospeve o GB10 starom XYZ godina kako je i dalje sjajan autobus (i u današnje vreme) samo zato što se kreće svojim pogonom. :)
 
Vrh