Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Nisu deca kriva vec njihovi umobolni roditelji koj im daju ne male pare za te sprejeve a kao nemaju pojma šta im deca rade
a i što bi i znali ?
kad ,,bumbarev,, porod je NEdodirljiv
 
Grtanje grafita jeste umetnost i treba tim crtačima da se da prostor gde to slobodno mogu da rade. Ali...njima je to malo i nije interesantno. Njima je izazov da crtaju, npr. po vozovima, jer oni prolaze svuda, da bi se njihov grafit video, tako razmišljaju. Ali granica mora da postoji, jer na javnoj imovini, za to ne predviđenoj, to ne može da se radi, pa neka se kockaju i ako ih uhvate, neka dobiju svoje. Pričam o ozbiljnim crtačima grafita, a ne o onima koji umeju da kupe sprej u farbari za 300 ili 400 dinara i sa njim umeju da napišu: Darko, Žika, Pera, Mika, Đura,...na zidu zgrade, vozu, autobusu,...Takvima ne treba dozvoliti da crtaju ni na za to predviđenim površinama. Oni su samoza društveno-koristan rad pod nadzorom i silom. Jedino tako mogu da probaju da shvate kako izgleda kada se neko muči da, recimo, sredi spoljni izgled zgrade i dodje neki prdonja koji je kupio sprej za 300 dinara i napiše nešto, pa upropasti taj rad.

Sve može, samo treba da hoce onaj ko treba.

Ali i da budemo pošteni, ima mnogo vecih prestupnika od njih i prvo te treba rešiti, pošto kako kazu naši stari: ,,riba smrdi od glave,,. Pa kada dodjemo dotle da rešavamo problem crtanja grafita, smatracu da smo društvo koje je u tom smislu urednosti vrlo napredovalo.
 
Za mene je umetnost ono što je bilo na zidu kod NIS-a. Ili neki lepi mural urađen tako da bude u skladu sa svojom okolinom. Ili oni veliki profi murali što se rade preko cele zgrade. Tako te stvari jesu umetnost.

Ali šaranje svake površine na koju se naleti, ta manija da neko ne može da vidi čist zid ili panel vozila i da ga ne ofarba... to je već bolest.

Uostalom, ima hiljade priča iz celog sveta gde sami grafiteri (mahom ti divljaci što šaraju na kvarno) priznaju da imaju zavisnost od grafitiranja i da ne mogu da se obuzdaju. Ima čak i emisija kad im snime sobe i prostor gde žive, a ono sve ili crno ili kao igraonica za predškolce. Jer ne mogu da obuzdaju taj infantilni poriv da sve ofarbaju. Ne mogu da vide neku površinu a da je ne prefarbaju.

Sad, kad je društvo iole normalno, takve stvari se smatraju bolesnim i radi se na njihovom rešavanju. Jer zaista nije normalno da neko ne može da podnese čist zid. To nije samo idiotluk nego bolest. A kad društvo odlepi i kad se sve iskrivi, onda umesto da se takve stvari leče, daju im se medijski prostori, novi nazivi, prava, zaštite i svašta nešto. I naravno, broj takvih bolesnika samo poraste. Jer nema ko da im skrene pažnju na vreme.
 
Zato zakon, pa da vidis da li ce i dalje da imaju zavisnost od grafita. Kada ih stavis na mesec-dva dana društveno-korisnog rada pod nadzorom, pa da vidis da li ce posle toga da imaju zavisnost. Ako je takav slučaj da ga ni to ne izleči, sledeci put 6 meseci, pa godinu dana, izlečiće se jednom. I svima dobro.
 
Kad smo kod maloumnih korisnika spreja na slaviji na ne zavrsenom platou osvanuo grafit
Da li kontrolisati prodaju sprejeva
 
Ograničavanje prodaje sprejeva ne bi mnogo pomoglo. Prvo, većina tih paćenika bi našli drugi način da ih nabavi. Buvljaci, internet, kupovina preko nekog drugog, pa čak i šverc što da ne. Mislim ovo je Srbija, snađu se ljudi za bilo šta što im treba pa bi se snašli i za sprejeve.
A drugo, uprkos većinskom mišljenju da se time bave samo tinejdžeri, tužna istina je da među tim žvrljatorima ima i dosta odraslih ljudi. Pa onaj degenerik STU, odnosno njihov vođa, valjda prvi ima skoro 40 godina. Jbg, normalni ljudi njegovih godina uveliko imaju porodice, karijere, i druge stvari o kojima moraju da misle. Ali eto, neki nikad ne izađu iz detinjstva pa ga proživljavaju i sa 4 banke.

U suštini, stvar je prosta - dok je ovdašnja policija imala ovlašćenje i nadležnost nad vandalizmom, grafita je bilo, ali mnogo mnogo manje. A onog momenta kad su promenjeni zakoni i kad je ta nadležnost data Komunalnoj policiji, ceo grad je postao zapišan. Tačno se vidi razlika između npr perioda do 2011. i posle. Nekad su grafiti bilo skoncentrisani na par istih lokacija, a ''usputni potpisi'' su bili kao A4 papir. A od 2011. naovamo ceo grad je zapišan, i to ne samo malim potpisima nego ogromnim škrabotinama koje zauzimaju i po celu fasadu. Jer obična policija i kad ih nije hapsila, bar ih je tukla i time odvraćala od žvrljanja. A Komunalci niti hapse niti mlate. Godišnje napišu 5 prijava i to je to. Još se bednici hvale time.
 
ma i to sto je bg voz zbog njih ruzan, ko da je to nesto bitno, ionako prolazi pored nekoliko divljih deponija, nista ga ne narusava, nego sto ne moze nista da se vidi kroz prozor, a na novom beogradu je prilicno lep pogled, al maloumnike to ne zanima, njima je to umetnost, a meni je umetnost kad mu pendrek svira po rebrima
 
Није то ни уметност, то је чисто иживљавање. Нацртају нека бесмислена шарена слова. Где је ту уметност? Чист хир и дрогошка посла.
 
Kad vec pominjemo vandalizam, polupani a i sruseni delovi metalne ograde kod stanice Zemun, predpostavljam da je bio ogradjen deo gde ce se graditi nova stanica.
 
Чланак у Данасу. Коме смета веза центра и предграђа?

Kome smeta veza centra i predgrađa?

Čak i oni „veliki Beograđani“ koji na provinciju i predgrađa gledaju sa prezirom, osetiće posledice izmeštanja železničkih i autobuskih linija kroz veće gužve u pretrpanim gradskim autobusima.

Takođe i kroz veće zastoje na ulicama, i još gori manjak parking mesta, jer će ukidanje prevoza direktno do centra Beograda dodatno stimulisati dolazak automobilom u centar, kaže za Danas inženjer saobraćaja Karlo Polak, na temu aktuelnih planova o izmeštanju železničke i „Lastine“ autobuske stanice.

Činjenica je, navodi Polak, da je upravo u zoni „kruga dvojke“ najveća koncentracija fakulteta, srednjih škola, ogromnog broja radnih mesta u administraciji, turizmu, ugostiteljstvu, školstvu, kulturi, novinarstvu, čitavom nizu uslužnih delatnosti.
.....
2108foto-stefana-savic-678x382.jpg
 
Pricaju gluposti umjesto da sjednu nadju sporazum iz 1989 prilagode ga vremenu i da to proradi
Ili mozgovi iz zs da stave voz na 50 min sa dobrim redom voznje pancevo prokop
 
Gradonacelnik Panceva mi djeluje odlucan i zanimljiva mi je ta ideja da organizuju svoj Beovoz. (mozda ce se zvati Pa:Voz)
Par pitanja:

1. Ima li prostora na pruzi BG-Pa za jos jednu liniju od recimo 15 min?
2. Gdje bi ta linija zavrsavala u BG?
3. Ima li vozova za takvu liniju?
 
Главној железничкој станици одзвонило је оног тренутка када је почео да се гради Прокоп. Сав тај новац уложен, сво протраћено време за зидање Скадра не иде а да се сама станица максимално не фаворизује. Е сад, то што сам тај исти Прокоп није добро повезан са осталим деловима града и што оно као НАЈВАЖНИЈЕ планиран метро не пролази кроз станицу за центар, то је друга ствар. Но ту је БГ Воз. Даље, Београд је један од ретких градова који је имао то паталско знање, без гледања у дубљу будућност да изгради Железничку станицу и аутобуску на најгорем могућем месту! То место на којем изграђена сама станица требало је да буде лепо приобаље, уместо тога ту су се створиле шине и џумбус, а све као шлаг на торту са изградњом Газеле створио се фантастичан поглед на све то којег хвала драгом богу неће више нико гледати. Градови се мењају и ако мислимо да нам буду лепи и функционални морамо да их ускладимо с временом у којем живимо.
 
Prokop je najveći urbanistički, saobraćajni pa čak i građevinski promašaj u istoriji Beograda. Mada stoji argument da šta je tu je, i da sad kad smo već uronili u ovaj... ajde da kažem - sos, da nam nema druge nego da nekako plivamo u njemu kako znamo i umemo i probamo da iskoristimo situaciju što je moguće bolje.
 
Necu hvaliti Prokop , ali nije
,, .... najveći urbanistički, saobraćajni pa čak i građevinski promašaj u istoriji Beograda.... ,,
to ti je isto
baš kao svako dr. dete zavisi od odnosa samih ,,roditelja,, napušteno i ne negovano dete nije krivo
a genijalci i lepotice se radjaju i u vukoje*******ini

Bitan je odnos : briga , pažnja, uslovi .... uložena sredstva i trud :D

Kolko vidim od Prokopa nikom se nisu J. oteglila
mada
ima onih koj su svoje džepove dobro produbili sa prenaduvanim cenama za ikakav rad u Prokopu ....
jbg ..... baš ko pravo siroče, niko ga nece i svi mu otimaju ....dok ne postane jednog dana snažan i lep
:sesir:
 
Ne pričam o ugrađivanju i finansijama nego o lokaciji, izvedbi, rasporedu... čak i gledano samo iz tih uglova, projekat je čist promašaj. A lep i snažan neće nikad postati, jer će uvek biti i ostati slepo crevo. Mislim ne potpuno naravno. Ali neće nikad zaživeti onako kako je predviđeno.

I ne vidim čemu to stalno neko branjenje izgubljenih slučajeva i promašaja. Ako je projekat sranje, onda to treba i priznati. Kao što nemam problem da u slučaju Beograda na vodi pohvalim ono što zaslužuje pohvalu, a da kritikujem ono što zaslužuje kritiku, ne vidim što bih onda imao problem da kažem da je Prokop promašaj ako zaista jeste promašaj. Možemo mi da se pretvaramo do mile volje, ali to neće promeniti činjenično stanje. Na kraju krajeva, pričamo o projektu. Nema tu nikakvog siročeta, ima samo krnji nedovršeni objekat koji je neko nekad davno svesno odobrio uprkos upozorenjima nekoliko struka da ga ne treba praviti. Što se više takve stvari pravdaju ili ignorišu, to će ih više biti. A da se stavljaju malo češće pod lupu i na ispit pre nego što počnu da se prave, ne bi Beograd bio takav Bangladeš kakav jeste.

E sad, jedino kao što rekoh, apsolutno stoji argument da treba pokušavati da se to njesra koje imamo sanira i da se to što je do sad napravljeno iskoristi na što bolji način. Znači ok imamo kršinu od projekta, osuđeni smo na nju. Daj da je iskoristimo što pametnije kad već ne možemo da je zamenimo nečim boljim. Dakle, ono što kažem je: 1) projekat je promašaj 2) ali u nedostatku boljeg, svakako treba težiti da se što bolje iskoristi to što imamo. I to je sva suština mog posta.
 
Da, treba iskoristiti to što imamo što je moguće bolje. Ali uz prihvatanje činjenice iz stavke 1), da je projekat promašaj.

Kao nauk za ubuduće. Jer ima tu štošta da se nauči iz svega toga.
 
јој, ви опет прдите о Прокопу...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525915#p525915:3hffzqh5 je napisao(la):
DzonTravolta » 18 Мар 2018, 18:58[/url]":3hffzqh5]I meni deluje da volje ima. Samo je potrebno to pravno rešiti.

мислим да сам овде ставио изводе из закона, када сам демантовао градоначелника Панчева. нигде у закону не стоји да две локалне самоуправе (у овом случају Град Београд и Град Панчево) не могу да се имају заједнички јавни превоз. што се тиче воза, нека се израчуна укупна цена по километру Батајница-Војловица и пропорционално километражи плаћају свако своју дужину
 
Da bre, zamisli na temi koja se zove ''BG voz'' i koja je usko povezana sa metroom i železnicom, ljudi opet pričaju o Prokopu.
Jedini koji su više iritantni od takvih ljudi su oni što na temi o Air Srbiji po 20. put prde i prolaze kroz jednu te istu raspravu o njenoj upravi, vlasništvu i poslovnoj politici. Mislim stvarno... :roll:
 
Aktuelno pitanje za upućenu raju: evo, april za 10 dana. Dokle se stiglo sa rekonstrukcijom u Rakovici? Svi čekamo puštanje druge linije :mrgreen:
 
Zatezali su onaj novi kolosek (desni iz pravca Resnika), možda su i završili na trasi Rakovica-Rasputnica (nisam siguran za skretnice iskreno). Na stanici ni pola posla nije urađeno. Grubo je završen samo prvi peron, ovih dana rade hidro izolaciju nadstrešnica, rasveta je ranije postavljena. Kontaktna mreža na istom koloseku od Rakovice do Rasputnice ni pipnuta (tj samo skinuta).
 
Vrh