Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
Ovi busevi su najbolji za 610 samo Conecto
9957309.jpg


izvor http://platesmania.com/hu/nomer9957309
 
Можда и набаве који у оном плану 200 половњака за ГСП.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526098#p526098:1e9npspi je napisao(la):
becks89 » 19 Мар 2018, 13:39[/url]":1e9npspi]
predrag1978":1e9npspi je napisao(la):
Svaka cast ljudima koji odrzavaju GB 10 na liniji 53...covek ima utisak da ce se bus raspasti koliko je star,ali ide....zima,sneg a on je svaki dan uredno na liniji...koliko mladjih autobusa je rashodovano u medjuvremenu,a ovaj jos uvek ide...svaka cast...
Mislim da ga Srđan 'duži', bio novi u garaži ili ne on traži 10, dečko voli i jedan od najredovnijih je, svaka mu čast!
10 дужи Игор кога сви ви вређате и пљујете да је овакав или онакав а уствари је добар човек и мени и другарима је дао да му сликамо десетку!!!!
 
Ja bih te zamolio da me ne svrstavaš u grupe 'vi', 'oni', 'ovi'. Pogotovo ne, ako čoveka o kome pričaš, poznaješ toliko da ti je dao da slikaš autobus.
Ne znam gde si pročitao i od koga nešto loše za njega, samo pohvale dečko ima, među najredovnijim je na liniji. Ako imaš problem sa nekim, obrati se njemu, ne okolišaj i ne mešaj ostale u to, forumaša ima na hiljade, ko zna ko tebi smeta, a još manje gde si to loše video.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Ја сам за сада приметио да је од возача на овом форуму прозиван само неки приватни на 68 што га зову Шумахер што прескаче станице и мења руту.
 
kakvih sve foruma da te bog sacuva.Bilo kako pljuvanje vozaca osudjujem i takvi ljudi ne treba da budemo.Recimo na gspbeograd.net forum sam primetio da ima toliko negativnih ljudi da mi je prosto drago sto nisam clan tamo
 
ali zato si ti poznat Somi po pljuvanju vozaca .Sto bi ja nekog pljuvao ako mi nista lose nije uradio?
 
Da im zazmirimo na sve gluposti danas 79 otvata vrata u pokretu staje posloje stanice promasuje stanice prolazi kroz crveno i sve to na potezu od 4 stanice
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526094#p526094:3rzsnwc6 je napisao(la):
predrag1978 » Пон Мар 19, 2018 1:24 pm[/url]":3rzsnwc6]Svaka cast ljudima koji odrzavaju GB 10 na liniji 53...covek ima utisak da ce se bus raspasti koliko je star,ali ide....zima,sneg a on je svaki dan uredno na liniji...koliko mladjih autobusa je rashodovano u medjuvremenu,a ovaj jos uvek ide...svaka cast...
Када се сетим јутарње шихте на 47, готово свако јутро око 7:25-7:30 из Ресника, 2013,14,15, то ти је машина :D :D :D . Иначе је интересантно након поделе ГСП и приватника, возила са 47 и 50 отишли на 53, а возила са 33 и 48 отишли на 52 и 89
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526126#p526126:36riw3p3 je napisao(la):
dare » Mon Mar 19, 2018 3:22 pm[/url]":36riw3p3]Ovi busevi su najbolji za 610 samo Conecto
9957309.jpg


izvor http://platesmania.com/hu/nomer9957309
Немој да те чује Кеша добри мој, одма би му нашао бар 10 мана, а Земунској фабрици ђубрета ниједну... И да има 1 или 10 прозора опростио би му, јер МБ је мама за наше услове, нарочито Конекто прва серија нископодних, ногом би се у дупе ударао да примамо возила из донације, или да ми приватник са оваквим возилима држи линију, на 73 је данас било ужаса, јер у најударнијем шпицу једноставно испадне 3 или 4 возила, а плус је то ГСП фирма заштићених белих медведа, једноставно и Маз од Ћурдића или Унакопа би прихватио да ме вози на линији, али само да се појави, јер 2 године нико не предузима ништа, возила криминална (квантитет уместо квалитета), па оно што ради Ниш Експрес је ипак боље него што ГСП ради, извини куме ал опрости, сиромашан сам, хоћу да купим нормално али да прођем јефтино, домаћи и локални произвођач ми испоручује ђубре, и онда морам да јурим алтернативу, а то је донација из неких немачких градова, јефтино и лако за одржавање, а мало коштају, па нека потрају 3 до 5 година, али ће трајати у складу са квалитетом... Како би им ја завео ред у тој фабрици, а на крају у граду и целом ГСПу... Швабска дисциплина би код мене владала 24 сата дневно, ако нећеш да радиш по правилу, да ваташ кривине, и да се замлаћујеш пијући кафе у сред радног времена, а рок за испоруку тече ли тече. Опет понављам, за фабрику ала ибарска магистрала више не смеју да постоје изговори за одбрану, проста је логика, неспособан си да прилагодиш тржишту, ниси јак играч, а хоћеш да будеш. Шта преостаје...? Или рад или катанац, кад је Звезда у кошарци метла, што да не и Икарбус?
 
Ja te zamolih nešto čini mi se? Gde sam ja to nalazio ne znam kakve mane Conectu? Ima ih kao i svaki drugi autobus i šta je tu sporno? Za tvoju informaciju, prve dve generacije Conecta nisu niskopodne, ako je onaj gore sa slike uopšte druga generacija ili je samo restilizovana prva. Niskopodni postaju tek od treće generacije. Nećemo njih gledati u Beogradu, jer čak i da se ostvari plan nabavke 200 polovnjaka, oni neće smeti biti stariji od 4 ili 5 godina, a Conecti pomenute druge generacije su već poprilično matori. Bilo bi možda interesantno videti ih u Beogradu i u svojoj zglobnoj varijanti, ali njihovo vreme uveliko prolazi.

Inače, kod mene lično Conecto ne budi baš tolike emocije, kao kod tebe, jer ipak se od Mercedesa i očekuje dobar proizvod. Ikarbus branim, jer znam šta su mnoge serije prošle i koliko su se naradile za realno "sitne" pare. Za Mercedes i ne treba da čudi kad se dobro pokaže, jer bi u suprotnom to bilo tragično za jedno takvo ime. Iskreno, mnogo pre bi voleo da u Beogradu vidim Citaro C2 ili skoro izašlu novu generaciju Lion's city-a, nego da dovlačim sad već matore Conecte samo zato što su se dobro pokazali. Mora se ići napred, a ne u nazad. Naravno, ima evropska autobuska industrija još što šta zanimljivo da ponudi, al da ne nabrajam sad dalje. Svakako, kao ljubitelju autobusa, uvek će mi biti drago da vidim nekog veterana u odličnom stanju, koji radi skoro kao prvog dana. Recimo 405-ica Like Bim toursa, ali sam opet protiv dovlačenja starudije u Srbiju. Verujem da nema potrebe da objašnjavam zašto.

Ono što mene interesuje, jeste stanje u kojem se autobus nalazi. Recimo, šta vredi što je Concto GB185, inače redovan na 408-ici, dobar autobus, kad mu ovako fali sto čuda. Cima pri šaltanju, bučan je usled progorelog auspuha, slabo greje itd. S druge strane GB216 IK112N, sasvim solidan. Kud i kamo utegnut, odlično vuče, nije bučan, lepo amortizuje i ima kakvo takvo grejanje. Naravoučenije, nebitno dal je Ikarbus ili Mercedes, bitno je da je autobus u pristojnom stanju, bar za većinu putnika, bez da ulazimo u detalje koji je u globalu bolji.

A što se tiče mutanata, o kojima se dosta pričalo među poslednjim postovima, svakako da od Conecta nisu bolji, a i to realno niko i ne očekuje. S druge strane, svojski su se naradili već u prvih pet šest godina, kad ih je veliki broj već prevalio milionče. Realno, predstavljaju možda i bolji odnos uloženog i dobijenog, jer su radili toliko, a radi većina i dalje za znatno manje uloženog novca u startu, a pritom su i manje paženi od Conecta. Lošiji su limarijski, i po radnom mestu vozača, dok su mehanički slični Conectu, odnsno, zahvaljujući FAP-ovoj šasiji osnovu im dobrim delom čini MB0405.
 
Боље да се возим у половним Конектима прве и друге генерације него у новим кршевима Фабрике отпадних возила Земун.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526323#p526323:13gpg8cd je napisao(la):
Gaspar18 » Uto Mar 20, 2018 1:05 am[/url]":13gpg8cd]
сиромашан сам, хоћу да купим нормално али да прођем јефтино, домаћи и локални произвођач ми испоручује ђубре, и онда морам да јурим алтернативу, а то је донација из неких немачких градова, јефтино и лако за одржавање, а мало коштају, па нека потрају 3 до 5 година, али ће трајати у складу са квалитетом... Како би им ја завео ред у тој фабрици, а на крају у граду и целом ГСПу... Швабска дисциплина би код мене владала 24 сата дневно, ако нећеш да радиш по правилу, да ваташ кривине, и да се замлаћујеш пијући кафе у сред радног времена, а рок за испоруку тече ли тече. Опет понављам, за фабрику ала ибарска магистрала више не смеју да постоје изговори за одбрану, проста је логика, неспособан си да прилагодиш тржишту, ниси јак играч, а хоћеш да будеш. Шта преостаје...? Или рад или катанац, кад је Звезда у кошарци метла, што да не и Икарбус?

Što se tiče GSP piju kafu kad su kanali prazni a prazni su zahvaljujući Japancima i Solarisima.





Gašpar, što si i ti okusio kao putnik odavno su neki primetili kao i recimo 2012. godine pomoćnik direktora GSP Dragan Ivanović.

Dragan Ivanović, pomoćnik direktora GSP-a, prilikom nabavke vozila cena mora da bude samo jedan od parametara.

"Ako je cena nekog proizvođača niža, to ne znači da je u ukupnom zbiru povoljnija. Na period od deset godina, koliko se planira da ovi autobusi budu u upotrebi, značajne stavke koje utiču na ukupnu cenu su rezervni delovi, pouzdanost u saobraćaju, amortizacija, raspoloživost autobusa za eksploataciju, njegova pouzdanost i naravno bezbednost putnika", kaže naš sagovornik.

Ivanović kaže da je tokom višegodišnje eksploatacije Ikarbusovih autobusa nailazili na razne tehničke probleme, što je uticalo na kvalitet prevoza.

"Imali smo problema sa vekom trajanja i dotrajalosti šasije i karoserije zbog čega smo bili prinuđeni da radimo generalne remonte iako su bile ponuđene višegodišnje garancije. Nailazili smo često na neispravnost i nepozdanost elektroinstalacija, pneumatskih instalacija, sistema za hlađenje motora, sistema za otvaranje i zatvaranje vrata i česta ispadanja prednjeg vetrobranskog stakla. Sve to je uslovilo manju raspoloživost vozila za eksploataciju i manji procenat realizacije u saobraćaju zbog čega su najveću cenu plaćali Beograđani", kaže Ivanović napominjući da su novije generacije autobusa postizale bolja tehnička rešenja, ali da, na žalost Ikarbus još uvek nije na nivou evropskih proizvođača.

"Primera radi, vozila marke MAN koja su dobijena iz Japanske donacije tokom 2003. godine, nisu imala nikakve intervencije na šasiji za skoro 10 godina eksploatacije. Remont šasija i karoserije na Ikarbusovim vozilima košta oko 20.000 evra, a uzrok je loš kvalitet materijala ovih sklopova, a GSP je prinuđen da radi takve remonte da bi obezbedio potreban broj vozila u saobraćaju", zaključuje Ivanović.

Ivanović podseća da Ikarbus posluju pre svega na osnovu dogovora sa Gradom koji je samo u ovoj godini od njih kupio 25 autobusa a dogovorio isporuku još 32 do kraja ove godine.

"Što se, kako smo obavešteni, neće dogoditi pre proleća i zbog čega će GSP imati ozbiljne probleme tokom predstojeće zime. Najveću štetu ipak pretrpeće Beograđani koji se tim autobusima neće voziti", navodi Ivanović.

A među njima najglasniji Gašpar. :D
 
Чекај, која је поента текста? Свесно су бацали паре на ремонт и куповину аутобуса за која су у старту знали да ће бити промашај? Ако је то поента, онда више нема о чему да говоримо... Кешо, што се тиче твог шибицарења, тај 185 је радио на 48 10+ година, имао је до прерасподеле линија барем 1,5 милион км згажених на 48, са једним кваром на диференцијалу и то је било то... Лимаријски и остало је смешно било, МАН Јапанци и Конекти су се нарадили све ове године и поштено, јаке тешке линије и поласке иза себе имали...
 
Ne kupuje GSP što želi već mu grad kupuje i određuje.
Stari tekst a primenjiv i danas.
Београђани неће бити таоци „Икарбуса”

„Икарбус” данас постоји захваљујући граду Београду, који је само у овој години од ове фабрике купио 25 аутобуса и потписао уговор према коме у децембру треба да од ње добије још 32 аутобуса, подсетио је Драган Ђилас.

– Ниједан од та 32 аутобуса неће на улице Београда стићи у уговорено време, већ у најбољем случају на пролеће, што значи да ће Београђани током ове зиме имати 32 аутобуса са грејањем мање. Обећали смо да ћемо сваке године од ове фабрике, уз субвенције Владе Републике Србије, куповати онолико аутобуса колико они могу да произведу. Обећали смо и да ћемо свим понуђачима који сада дођу тражити да потпишу уговоре са „Икарбусом” о заједничкој сарадњи и сервисирању – рекао је Ђилас.

Према његовим речима, град је „Икарбусу” понудио да постане градско предузеће, што није прихваћено.

– Београд ће наставити да сарађује са овим предузећем, али само под условом да нам се на време испоручи оно што потпишемо и платимо. Икарбус неће моћи да уцењује Београђане: нама је потребно 200 аутобуса у року од шест месеци, које ова фабрика не може да произведе за две године. Будући да ћемо набавку нових аутобуса финансирати из кредита, мора се имати у виду да ИБРД потавља правила тендера, која су јавна и процедура је у складу са свим законима. Изабраћемо најбољег произвођача и на пролеће ће се Београђани возити у аутобусима произведеним по европским стандардима, са европским принципом уласка у аутобусе, а српском ценом карте – истакао је Ђилас.
 
Искрено су Јапанци имали посебан третман и надзор амбасаде.
 
Eto vidiš, svo vreme u vodi i nisu zarđali. To je kvalitet.
To što su radili po dve smene nije ni malo bilo lako kad se ovi kvalitetni udobni Ikarbusi pokvare.
 
Ova tema se pretvorila u agitovanje uvozničkog lobija.
 
Боље увозни половњаци него кршеви фабрике отпадних возила Земун.
 
Ti svaki put kad naidje ikarbus ti nemoj da se vozis vec cekaj neki drugi bus maz man liaz itd
 
Vrh