Šta je novo?

Koridor 10

Pa jel ima neko objasnjenje odakle ta rupa? I ja primecujem da je sve dublja...
Gradinje ispade dosta nestabilno, sad da li je lose uradjeno ispitivanje zemljista ili sta vec ne znam...ipak sam laik, da ne nagađam. Kod nas sve kao u vicu: "Ne radim ga brzo ali ga zato radim nekvalitetno."

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
 
Voštiću, razlog je što je tamo prepuno podzemnih voda, s te strane su izvorišta i onda je samo potonulo, a 2. manji je što su kilavili pa ih zbrzali.
Na to da neće tako lako ići kod Gradinja i da ima klizišta ukazivao je Trace, koji je angažovao ekipu za opsežna geološka istraživanja - i najuriše ih!
Fotke su od juče, prolazio tuda, pa rekoh ajd da svratim da vidim šta se dešava na gradilištu petlje Dimitrovgrad zapad sa pristupnim putevima:



Tamo je sve u znaku greda - prolazim između 2 izlivene, a zatim i međ nekoliko, koje su još uvek samo sa armaturom



bliže obalskom zidu mosta je i par budućih greda, koje još ni armaturu nemaju - samo postolja



preko tih postolja pogled na deo trase, gde je juče oko 17 i dalje bilo baš živo, to je deo gde trasa po novom ide posred brda



i ovde nadomak mosta ima nekoliko greda sa ispletenom armaturom, iza se nešto radilo



nije da nisam hteo da odem gore na trasu da vidim šta se dešava, ali mi ovakva avantura ipak nije bila neophodna:



most (cevasti propust) kojim sam bar 50 puta izlazio na trasu je srušen da ne bi kočio tok reke zbog čega se izlivala, a ni ovaj s pločom nije u funkciji



zato jedan daljinski pogled na drugu obalu, a ovi ako se ne varam betoniraju naglavnu gredu, onu viljušku na koju se posle spuštaju nosači



a evo i tih nosača, čuvenih Aktorovih greda - 2 završene sa jedne strane



i 2 sa druge, sledeći red ima ove cevi, tako da je spremno za beton, a obe krajnje imaju i oplatu - ili su izlivene ili će danas-sutra biti



Rezime: 4 grede su izlivene, 12 sa armaturom (od toga 2 sa oplatom i 7 sa cevima), 5 samo postolje, ostalih 7 će verovatno dole ka mostićima.
Malo su zalaganili sa izlivanjem greda, jer rade naglavnu na stubu, ali bi do uskrsa trebalo da imaju bar 10-ak gotovih, i 10-ak sa armaturom.
Evidentno rade, ali ne znam tačno stanje na drugoj obali, miniranja nema u prethodne 2 nedelje, a ostalo je 15-20 po planu, oko mesec dana posla.
Cenim da će početkom maja na mostu da pentraju grede i rade ploču, asfalt u junu, realno mogu petlju i B6 da završe do 30.06., Gradinje je problem.
Isećiće ih Uskrs, Grci su ultrapobožni, sredinom aprila jedna cela nedelja kišovita, ostatak meseca suv, to je bitnije za lot2 i 5A, biće zabavno!
 
Dodje i april . Sta se desava sa otvaranjem famozne deonice Demir Kapija - Smokovac u juznoj Srbiji ,ili Takozvanoj BJR Makedoniji kako je poneki zovu? Kada se konacno otvara ?
 
Smokvica.
Ovi su komedija kao i mi. Kažu kraj aprila.
 
Автопат Демир Капија - Смоквица


demirkapija-smokvica8.jpg


demirkapija-smokvica-1.jpg


demirkapija-smokvica-0.jpg


demirkapija-smokvica10.jpg


demirkapija-smokvica5.jpg



demirkapija-smokvica7.jpg


demirkapija-smokvica9.jpg
 
Hvala Ziko,

Ali mi te i slicne slike gledamo od proslog leta,ali nikako dag a isprobamo jer juzni Srbi iz meni nepoznatih razloga jos uvek nisu pustili tu deonicu u promet. KAKo vreme prolazi sve sam manje optimista da cemo i ovog leta tuda proci.....
 
Ko zna mozda cekaju ove nase jadnike da zavrse, pa da celokupan autoput puste do grcke.Načekace se kako god.
 
Njihov ministar se kleo da ce biti do kraja aprila, a jedne novine (verovatno opozicione) su pisale kako ne mogu da zaposle radnike da rade u kontrolnom centru pa ce zato do jeseni da kasni, pa kao mole aktor da oni rukovode tunelima do tada, ali mislim da su to samo sitne igre.
Drugi pak pricaju da je Zajev namerno malo pomerio da ljudi pomisle da su ovi novi to napravili itd.
Bice valjda do kraja aprila, osim ako nisu najnesposobniji narod na svetu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530278#p530278:2xiir2yt je napisao(la):
tragac » Čet Apr 05, 2018 9:31 am[/url]":2xiir2yt]Dakle kao sto sam i rekao, bugarski krak gotov Q2 2019, a makedonski Q3 2020.

Ne znam što su raskinuli ugovor kad im je ostali oko 1 km. Kad su već toliko probili rok pusti ih još 2-3 meseca da završe to malo.
Što se tiče rokova trebalo bi do kraja godine sve da bude gotovo. Na istočnom kraku će pustiti bar jedan smer od Bancareva do Crvene reke tako da ćemo imati autoput bez prekida do granice. Na južnom kraku sve zavisi od tunela Manajle, da li će stići da ga opreme. Možda i tu puste jednu cev kako bi bilo bez prekida do granice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530278#p530278:3c2gi7jz je napisao(la):
tragac » Thu Apr 05, 2018 9:31 am[/url]":3c2gi7jz]Dakle kao sto sam i rekao, bugarski krak gotov Q2 2019, a makedonski Q3 2020.

Kao što rekoh - biće gotovo do sledećih izbora.

Šta reći ... nazadni diletanti iz dana u dan potvrđuju svoju totalnu nesposobnost.
 
Да ли је данас био рок за отварање тендера за деоницу Српска кућа -Левосоје ,шта се дешава, зна ли неко нешто?
 
:bg4: :bg4: :bg4:
Pa ovo je za rubliku verovali ili ne !!!!!!
Sramota , mogli su i da idu na sud pa da jos malo otegnu ! Opet nece biti gotovo ni do kraja ove godine !
 
6meseci rok plus jos koji mesec da potpisu nov ugovor !!! Le le !
Nego kako napreduje Grdelicka klisura i ona omalterisana kosinu bez potpornog zida ?
Ps ni Mirko Alvirko nije docekao da dozivi da se provoza celim autoputem do mora ! A necemo ni mi ove godine !
 
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... eseni.html


Plavusa opet laze i mulja. Mi smo jadna zemlja postali. Sramota je kako se neki ministri ponasaju i ophode. Ko hoce moral neka ide u crkvu. Ovi su to izgleda skroz bukvalno shvatili.
Ljudi moji azerbejdzanci su kasnili 2-3 meseca, kinezi kasne 2 godine a ovi ovde ce jos malo pa 4-5 godina zakasnjenja. Dal je ovo moguce ???
 
Kraljevski stil, nema šta...
Jedini ponuđač za Srpska kuća - Levosoje + deo Donji Neradovac - SK je:

http://www.putevi-srbije.rs/images/...75-Bеоgrаd-Nis-grаnicа-sа-BЈR-Маkеdоniјоm.pdf

Konzorcijum Srbijaautoput & MBA Ratko Mitrović Niskogradnja, koji će zameniti konzorcijum MBA Ratko Mitrović Niskogradnja & Srbijaautoput, koji je loše radio, pa je sa njima raskinut ugovor!? :bash:

Ovde je popis radova u tri grupe, koje će ovaj pobednički konzorcijum izvoditi:

http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/nabavke/jn8_2018_konkursna_dokumentacija.pdf

Deo radova odnosi se na nezavršeni deo deonice Aktora iz propalog Hellenic plana (Donji Neradovac - Srpska Kuća), o čemu sam pisao, petlja Bujanovac 1 i neke sitnice duž trase. Btw. i za dobar deo radova na toj deonici već je bio raspisan tender 2016. i izabran izvođač. ali pošto izgleda nije dobro radio i sa njim je očigledno raskinut ugovor. A taj izvođač je, zamislite Srbijaautoput u konzorcijumu sa Planumom:

http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/nabavke/jn72_2016_odluka_o_dodeli_ugovora.pdf

Ovde je popis radova, koji se poklapaju sa jednom grupom radova iz novog tendera:

http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/nabavke/jn72_2016_konkursna_dokumentacija.pdf

Po svemu sudeći nije dobro radio ni konzorcijum MBA Ratko Mitrović Niskogradnja & Srbijaautoput, koji će zameniti novi izvođači (Srbijaautoput & MBA Ratko Mitrović Niskogradnja), jer su ovi prethodni već dobili tender za regulaciju korita Južne Morave, čije je prisustvo iznenadilo naše neimare, a i ta grupa radova nalazi se na popisu po novom tenderu:

http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/nabavke/jn149_2016_odluka_o_dodeli_ugovora.pdf

Ako u svemu tome ne vidite logiku, ne analizirajte svoju sposobnost rasuđivanja, ni meni ništa nije logično!
Welcome to Sirbistan!

P.S.
Jedino objašnjenje je da za pare koje je damping cenom po prvom tendeu iz 2015. ponudio domaći konzorciju, nije bilo moguće završiti radove do kraja, a svi pokušaji da se dodatnim nameštenim "tenderima" ubrizgaju nove pare nisu urodilu plodom. Ali šta ćemo sa ostalim učesnicima prvobitnog tendera iz 2015.? Namirićemo ih na drugi način...
 
Ako hoces da padnes u depresiju damo prati gradjevinske forume i na dobrom si putu...

Caribrode pravo u centar a sta drugo moze biti nego to....

Jedina uteha je sto je to jedina od novih deonica koja nema kosine tako da joj predvidjam dug i srećan zivot.
 
Ista deonica, novi tender – iste firme, nova cena
Objavljeno: 14.04.2018
Na novi tender koji su JP „Putevi Srbije“ raspisali za završetak radova na deonici Koridora 10, Srpska kuća - Levosoje, stigla je samo jedna ponuda, i to preduzeća sa kojima su Putevi Srbije pre četiri meseca raskinuli prethodni ugovor o izgradnji iste deonice zbog velikog kašnjenja radova.


U ovim okolnostima bi tako mogla da se desi potpuno apsurdna situacija, da isti posao dobiju Srbijaautoput i MBA Ratko Mitrović niskogradnja, firme kojima je prethodno isti posao oduzet zbog probijanja rokova.

Da li će posao koji finansira država vredan oko 1,4 milijarde dinara ponovo poveriti firmama koje nisu ispunile ni prethodni ugovor, JP „ Putevi Srbije“ treba da odluče najkasnije do 22. aprila. Obaveza izabranog izvođača biće završetak deonice od oko 9 kilometara, petlje Bujanovac 1 i regulacija Južne Morave sa pritokama.

Konzorcijum preduzeća MBA „Ratko Mitrović“ niskogradnja i „Srbijaautoput“ već jednom su dobile posao vredan oko četiri milijarde dinara, na istoj ovoj deonici, Srpska kuća – Levosoje i na petlji Bujanovac 1. Zbog problema sa projektom i probijanja rokova sa njima je 15.12.2017. raskinut ugovor.

JP „Putevi Srbije“ je novi tender raspisao 6. marta 2018. godine. Komisija za sprovođenje javne nabavke je 12. aprila konstatovala da je na javni poziv pristigla samo jedna zajednička ponuda grupe izvođača - Srbijaautoput i MB Ratko Mitrović.

Oni su ponudili da za skoro 1,5 milijardi dinara završe posao za koji su „Putevi Srbije“ raspisali javni poziv, u roku od šest meseci i uz avans od 10 odsto vrednosti radova.

Kako je predviđeno uslovima u konkursnoj dokumentaciji, Komisija ima rok da se o ovoj ponudi izjasni 20 dana od otvaranja ponuda. Pošto su ponude otvorene 12. aprila, konačna odluka mora da se donese najkasnije do 22. aprila.

Inače, kako se ispostavilo, izgradnja deonice Srpska kuća – Levosoje na Koridoru 10, koja je trebalo da bude završena pre više od godinu dana, počela je da se gradi 2015. godine na osnovu projekta koji je CIP izradio još 2008. godine. Tek kada su ugovori potpisani i radovi započeti, ispostavilo se da je stanje na terenu promenjeno i da projekat, star čak sedam godina u trenutku ugovaranja posla, mora da se menja.

Razlog za kašnjenje u ovom slučaju, međutim, nije samo projekat koji je morao da se promeni zbog toga što je posle sedam godina izmenjeno korito Južne Morave, već i zbog neodgovornosti izvođača radova koji nisu poštovali ugovorenu dinamiku poslova, zbog čega su rokovi pomerani više puta.

U JP „Putevi Srbije“ koji je investitor radova, za Insajder kažu da je ugovor raskinut po dva osnova. Jedan je taj što se ispostavilo da neophodni radovi za puštanje deonice u saobraćaj, a koji su predviđeni izmenjenim projektom, ne mogu da se završe u okviru "raspoloživih finansijskih sredstava".

Drugi osnov je međutim bio nepoštovanje ugovorenih rokova, odnosno to što su izvođači kasnili dva meseca u odnosu na dogovorenu dinamiku prilikom poslednjeg produženja roka.

"Naručilac je u cilju zaštite svojih prava i interesa aktivirao Garanciju za dobro izvršenje posla na iznos od 27,99 miliona dinara“, rekli su u "Putevima Srbije". Ukoliko se potpišu novi ugovori za istu deonicu sa istim firmama, javno preduzeće će im samo za avans isplatiti 150 miliona dinara.

MBA Ratko Mitrović niskogradnja je u stopostotnom vlasništvu preduzeća MBA Miljković. U serijalu Insajdera Patriotska pljačka objavljeno je između ostalog da je firma MBA Miljković radila milionske infrastrukturne projekte u celoj Srbiji i da održava puteve na Kosovu, što je plaća javno preduzeće Putevi Srbije.

Firme MBA i MAB, obe u vlasništvu porodice Miljković, više puta se pominju u izveštaju Anketnog odbora Skupštine Srbije, koji se posle serijala Insajdera Patriotska pljačka bavio zloupotrebama budžetskog novca namenjenog Kosovu. Za pojedine projekte u kojima su učestvovale firme porodice Miljković navodi da su cene uvećavane i do 100 odsto.

Kao vlasnik Srbijaautoputa u registru se vodi Miloje Blizanjac. Međutim, prema pisanju nedeljnika Vreme, iza Srbijaautoputa zapravo stoji Batrić Radunović Baćko,zvanično vlasnik Preduzeća za puteve Požarevac.

Bojana Anđelić

Izvor: Insajder

https://insajder.net/sr/sajt/tema/11097 ... a-cena.htm
 
Vrh