Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Hmmm... zanimljiv podatak. Tunel "Majevica" duzine 394 metara na pruzi Brcko-Banovici omladinci su sa krampom i lopatom probili za 120 dana. Koliko bese rok za tunel Cortanovci duzine 2 200 metara sada posle 70 godina i uz svu modernu tehniku ?
Ili za svih 40 km pruge SPazova-NSad rok je CETIRI godine.
A 92 km puge Brcko Banovici ta omladina daleke 1946 godine napravi za 190 dana...
Nesto kilavo idu radovi u danasnje vreme.
 
Може се ко шта и колико спрдати, то је лична ствар тих што се спрдају.

Људски, грађански и професионални став о центру путничког саобраћаја сам изнео јавно, без вређања и прецизно заједно са оним делом својих истомишљеника који су храбри и поносни. Њих је 10-так дошло? Да ли то мења поруку коју су пренели? Не. Да ли ће се мењати фикс идеја из центара политичке моћи? Не. Да ли би ти људи 16.марта 2018. од 18:00-20:00 на Савском тргу то урадили поново очекујући унапред мали одзив? Да!

Чега се толико плаше људи? Где је нестала српска храброст и достојанство са почетка ХХ века због које су Србе и непријатељи ценили? Постоје људи који имају супротно мишљење, али стварно лично супротно мишљење о путничком центру престонице. Дубоко поштовање! Постоје људи који ту тему сматрају неважном по личном мишљењу. Дубоко поштовање! Постоје људи који на садашње ауторитете у Србији гледају малтене као у богове, и који су васпитани у духу некритичког мишљења. Уважавам, прихватам, нећу да вређам. Али шта са онима који препознају растурање интегрисаног центра путничког саобраћаја на садашњем месту као велику штету? Знате ли колико сам млаких, бескичмених, прозирних изговора за неделовање чуо у комуникацији један на један са тим људима, и у јавној комуникацији на друштвеним мрежама? Море!

Везано за ову, и било коју тему коју сматрам важном, а технички сам у могућности да подржим оно што сматрам гласом разума, увек сам и увек ћу јавно иступити на достојанствен и цивилизован начин, ма колико онај ко доноси штетну одлуку био моћан. Не знам да ли ћу штетну одлуку спречити, али мој образ је на сунцу да га сви виде, па ако и треба да одговарам за оно са чим са иступио, нека одговарам за тачно то. У српском друштву је тешка ствар направити текст и мелодију коју ће сви певати у хору, која ће се далеко чути и померати планине. Али много гора и тежа ствар је тај кукавичлук, који не знам ко је када и како раширио у Србији!

Питаћете ме онда што сам у иностранству? Зашто нисам у овом тренутку у Србији и тамо глумим јунака? Неколико година у иностранству је нешто што сам одавно хтео због личног развоја, изазова, жеље да отварам нове светове. То бих једном урадио макар све у Србији било савршено из истих разлога. У Србију се нећу вратити да живим док не завршим оно што сам себи зацртао као мисију у иностранству, али све време само једну домовину имам, тамо где сам одрастао! То је место где треба да оставим свој највреднији траг, највише онога што ћу створити без обзира на потешкоће. И дан данас, помажем у Србији где и колико могу са даљине на местима где препознајем да могу помоћи.

Рекао сам у своје име, никога не терам да буде као ја. Ухватите ме за реч за ово што сам јавно написао, али једно питање за све који ово читају, преиспитајте свој образ, понос, храброст? Умете ли да на неко питање са "да ли" увек дате неки од ова 4 одговора: да, не, не знам или не интересује ме? Да ако кажете да или не останете при истом, или ако се предомислите кажете: погрешио сам када сам рекао то да или не?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529435#p529435:3487hef4 je napisao(la):
tzoran1 » Ned Apr 01, 2018 8:43 pm[/url]":3487hef4]Hmmm... zanimljiv podatak. Tunel "Majevica" duzine 394 metara na pruzi Brcko-Banovici omladinci su sa krampom i lopatom probili za 120 dana. Koliko bese rok za tunel Cortanovci duzine 2 200 metara sada posle 70 godina i uz svu modernu tehniku ?
Ili za svih 40 km pruge SPazova-NSad rok je CETIRI godine.
A 92 km puge Brcko Banovici ta omladina daleke 1946 godine napravi za 190 dana...
Nesto kilavo idu radovi u danasnje vreme.

Verujmo u Deda Mraza.....To je isto kao i verovanje svemu u srpskim medijima.

Da li stvarno verujete da su neuki omladinci sa lopatama i krampovima probili tunel ? :wink:
BILO je strucnjaka koji su vodili radove- Inzinjeri,traseri, gradjevinci, betonjirci ,mineri, stolari, bageristi itd...
Omladina je radila SAMO ZEMLJANE radove, ili pomocne poslove pored kv radnika.
Taj deo OMLADINSKOG rada je izdizan u cilju politicke propagande i velicanja "novog doba"...

Zar stvarno pomisljate da ce pustiti gradjevinske neznalice u potkop tunela kojeg ne znaju osigurati, i rizikovati pogibiju ??


Pronadjite knjigu "100 godina zeleznica jugoslavije" stampanoj 1950,
gde na stranama 404--415, imate uz obilje "politicki
korektnih fotografija", dosta teksta, u kojem nisu mogli sasvim precutati istinu..

Ustvari, kako je tesko naci knjigu, evo malo teksta koji otkriva pravo stanje..
 
Oпет је брже изграђено. Али то је логично. Данас се сви радови које финансира држава развуку на по 2-4 године како би се са што мање људства и механизације завршили, пошто им је лакше/изводљивије/исплатиивје да нпр. плаћају 10 машина и 100 радинка 4 године него да одједном дају паре за 40 машина и 400 радника да се посао заврши за годину дана.

Био је скоро на фејсбуку леп клип из Кине где су радници направили железничку станицу за 9 сати, наравно са ангажовањем 1500 радника.
 
Дошљак »

Nisam bas gradjevinac po struci, ali ne mozes tako pausalno posmatrati i porediti..
Mnogo razlicitih uslova odredjuje tempo izvodjenja radova -pa i finansiranje.
 
@Sam-2
Recimo da ne verujem bas sve novinarima ali 1946 od mehanizacije su bila rucna kolica i tragac. Trasu tunela je radio geometar a podgrade su bile po instrukcijama nekog inzenjera. Ali sumnjam da su imali "krticu", dampere, bagere, buldozere, utovarivace, to nisu mogli ni da sanjaju jer ih nisu ni videli u zivotu...jedino sto je bilo u izobilju je eksploziv. :)
A tunel Majevica je probijen za 120 dana, a kako to oni znaju.
Poenta mog posta je u sporosti ivodjenja radova danas. Zasto rok 4 (cetiri) godine za 40 km pruge i to 80% u ravnici?
 
Nažalost, ta sve veća sporoća u izgradnji železnica je trend u čitavoj Evropi...naši još kad na to dodaju naš javašluk, neorganizovanost i td. i eto ti šta imamo...
 
Verovatno se adaptira za onih par međunarodnih polazaka, koji će ići iz nje.
 
То окречено још за неки филм/серију.
 
Мађарски медији су идеју о реконструкцији пруге Београд - Будимпешта дочекали на нож.
 
Mislim da je sa te strane apsolutno jasno da je ova pruga pre svega u interesu Srbije, Mađarima je generalno svejedno.
 
Argumentacija u mađarskim medijima je da pruga ne može da se isplati ni za 300 godina.

Iskreno govoreći, da sam na njihovom mestu, insistirao bih na trasi preko Segedina, uz potpuno novu direktnu vezu Kečkemet - Pešta, a ne postojećom prugom za Beograd preko Kiškunhalaša. E, tu bi, osim robe, već bilo i podosta putnika. Al bi bogme trebalo još podosta forinti.
 
Praktični i očito u novije vreme mnogo uspešniji Mađari su lepo proračunali period otplate i shvatili da je to srpska, predizborna, naučna fantastika i ništa više od toga. Ne treba uopšte maštati o takvom nečem.

Mađari jedino nisu uzimali u obzir biblijska i tarabićka proročanstva da će doći neki žuti ljudi.... :laugh: . A i od tih žutih ljudi smo se svakakvih obećanja već naslušali, pa kako su krenuli u Srbiji osvajaće svet još 10 000 godina. :kafa:
 
Pritom Madjari i ne planiraju da grade prugu 200kmh vec 160kmh.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530139#p530139:tauaq0fw je napisao(la):
Igor » Sre Apr 04, 2018 4:23 pm[/url]":tauaq0fw]Pritom Madjari i ne planiraju da grade prugu 200kmh vec 160kmh.

Nije prvobitno ni u Srbiji planirano, a onda je Zorana naredila 200 km/h što je prouzrokovalo kašnjenje radova zbog promene projekta i poskupljenje ukupne cene...
 
Ma, mali narodi se uzdaju i nadaju tom kineskom putu svile, ali niko ne shvata da to tata- SAD- V. Britanija- Izrael neće dozvoliti još dugo, dugo vremena, jer bi time njihova najznačajnija kolonija ( Evropska Unija ) otišla u zagrljaj Kine i Rusije.

Inače, Zorana je jedan od najjačih i najznačajnijih eksponenata tate, ako ne i najjači, pa ni ne čudi takva naredba koja je naravno nerealna.
 
Stvarno su ti Madjari poblesavili ..
Sta ce njima hiljade tona u tranzitu, sta ce njima pruga , koju iz potaje finansira neko drugi..... :?:
Ne, nego ce dopustiti da sve to , od Srbije ide na Hrvatsku i da oni naplate kilometre.....

Po vasem su Kinezi "slucajno " kupili vecinski paket akcija luke Solun ??? :mrgreen:
I ti Turci, za koji djavo povecavaju industrijsku proizvodnju i plasiraju u evropu..Sta oni kao prave delove za Reno, Pezo..
Ne trebaju dotur delova ni za pogone za sklapanje japanskih auta u Slovackoj i Madjarskoj... NE treba ni to...
Totalno nepotrebna pruga...jelte.. Neisplativa do zla boga.. :lol:

Zorana je stvarno opak igrac...Dodje joj strucnjak u goste, a ona nema vremena, vec ga sa pratnjom salje
odmah tu dole , prekoputa, pa nek malo zabavlja njih.. Zena je jako zauzeta...
Madjarskim kolegama odmah javljam da rasture onih tricavih 4 Km napravljene trase, podno Budimpeste.
Ma koji ce im to....
Putnicki saobracaj BDP-BG..???? Moze, u pauzama shutlle vozova.
 
Da si pažljivo pročitao prethodne postove, bilo bi ti jasno da to mogu da priželjkuju i Mađari i Srbi i Grci i mnogo ko još, ali veliki tata to neće tako lako dopustiti. Uostalom, jedan od najznačajnijih izvora prihodovanja velikog tate je upravo kontrola svetske trgovine u kojoj dominiraju kineski proizvodi koja ide preko velikih luka i puteva koji su u njihovim rukama, poput Roterdama, Frankfurta i mnogih drugih, na kraju i skoro sva svetska mora i okeani. Kina pokušava na ovaj način da izgradi alternativu koja ne bi bila pod američkom kontrolom, ali to se neće desiti još veoma dugo.

Ja mogu da ti garantujem da bi u narednih 20 godina pre mogao da izbije treći svetski rat, nego što bi se realizovao put svile, uključujući i brzu prugu Bgd- Bdp ( 200 km/h ) koja bi trebalo da ide sve do Soluna, pa i kanal Solun- Vardar- Morava- Dunav. To jednostavno Kina neće moći da izgura iz prostog razloga što u celoj Evropi, uključujući i Tursku, izuzev Rusije, postoji već dugo potpuna okupacija. Čak i kad bi Kina bila spremna, da izazove treći svetski rat zbog puta svile, a to oni sigurno neće biti, put se ne bi realizovao zbog kvinsliških režima u svim ovim zemljama. Vidimo da Orban u Mađarskoj, pa i Turci sa Erdoganom pomalo pokušavaju da se suprostave tati, pa i da koketiraju sa Rusijom i Kinom, ali nisam ubeđen da će to potrajati.

Uostalom, mene ne bi uopšte začudilo da bilo kakvu realizaciju tih kineskih planova kad je reč o prolasku kroz Srbiju u nekom trenutku počnu da opstruišu naše domaće vlasti u službi okupatora.
 
@Propeler
Kako moze "okupatorska" vlada kako je nazivas da opstruise projekat pruge koji je guran od te iste vlade i o kom se trubi na sva zvona u medijima kako dobijamo nasu prvu brzu prugu?
Bilo bi nelogicno skroz.
 
Nije nelogično uopšte. Vlast zvanično proklamuje priču o dobroj saradnji sa svima, uključujući i Kinu i Rusiju, naravno, a svi znamo da je sadašnja vlast klasičan primer kolonijalne, kvislinške vlasti pod potpunom kontrolom okupatora i postavljena od strane okupatora, zahvaljujući potpunoj kontroli medija i svih značajnih struktura u državi. Ta vlast neće činiti ništa što ne odgovara okupatoru. Naravno, u medijima se plasiraju razne laži, najavljuju projekti od kojih u 95 posto slučajeva nema ništa.

Jedini način da dođe zaista do realizacije i gradnje takve pruge je da okupator to prihvati iz njima dobro proračunatih razloga i nakon što izbace Kinu iz te priče, a u tom slučaju, to uopšte nama ne bi odgovaralo i samo bi nam nabilo silne dugove za kredite koje ne bismo mogli otplaćivati, jer pruga u tom slučaju ne bi bila rentabilna.

Ovakva pruga bi bila rentabilna samo ako bi bila deo Puta svile.
 
Vrh