Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ne, ne u pravu si. Srbija je slobodna zemlja, u kojoj vlada slobodno tržište, kao i svuda u svetu. Ne postoje interesi velikih sila. Srbija se isto pita kao i SAD i Kina i podjednako je značajna, jer svaki glas vredi isto. Sve je stvar slobode izbora itd.

Meni samo nije jasno kakav kalibar moždani neko mora da bude da pored svega onoga što nam se dešava poslednjih 30 godina veruje da se sve dešava slučajno i spontano u svetu.... :bash:
 
Meni samo nije jasan termin "Put svile"...
Kakva crna svila, kinezi polako grickaju Evropu sa proizvodima bazne industrije i poluproizvodima metalurgije po damping cenama..
Bas radi tih artikala je Tramp zaveo carinski rat ovih dana.. Slucajno ??? :lol:
Dok se zapad svadja sa Rusima i zbog sankcija nema ruda iz rusije neophodnih za EU industriju-neko treci taj vakuum obilno koristi.
Ovde je skoro nezabelezena vest o kineskoj kupovini udela u Volvou... Sta mislite KO sada snabdeva montazu sa masom delova.?
Pomenuh i ostale fabrikante po evropi...To nije put svile, vec put metalurgije...
To se vec sada prevozi kontejnerskim vozovima preko Srbije ka severu, a bice ih sve vise.. :!:
Turska je osim industrijske proizvodnje postala i veliki proizvodjac hrane, tako da ce i to biti jedna od roba za transport.
Pruga je u osnovi , za cargo prevoz brzinom 120 Kmh, sto vecina savremenih teretnih vagona i moze..

U kolonijalnu i okupacionu vladu nesto ne verujem, jer se postavlja pitanje KOME smo kolonija ? Ko nas je okupirao ?.
Zapad, Kina ili Rusija ??? Kako to da smo sa svima relativno OK ? Biti podanik jednom znaci da si u sukobu sa ostalima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530231#p530231:2vg6tmib je napisao(la):
Propeler » 04 Апр 2018, 23:17[/url]":2vg6tmib]Ne, ne u pravu si. Srbija je slobodna zemlja, u kojoj vlada slobodno tržište, kao i svuda u svetu. Ne postoje interesi velikih sila. Srbija se isto pita kao i SAD i Kina i podjednako je značajna, jer svaki glas vredi isto. Sve je stvar slobode izbora itd.

Meni samo nije jasno kakav kalibar moždani neko mora da bude da pored svega onoga što nam se dešava poslednjih 30 godina veruje da se sve dešava slučajno i spontano u svetu.... :bash:

наравно да нисмо значајни. то ми сами себима дајемо на значају, а реално смо у рангу значаја са Ганом, Бугарском, Румунијом и осталим прч државама. а, и као што рече Сам-2, ко на крају нама влада? тј. чија смо на крају ми колонија? кинеска, руска, америчка, марсовска, клингонска, татуинска?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530242#p530242:1rfjodf8 je napisao(la):
Sam-2 » Wed Apr 04, 2018 11:31 pm[/url]":1rfjodf8]Meni samo nije jasan termin "Put svile"...
Kakva crna svila, kinezi polako grickaju Evropu sa proizvodima bazne industrije i poluproizvodima metalurgije po damping cenama..
Bas radi tih artikala je Tramp zaveo carinski rat ovih dana.. Slucajno ??? :lol:
Dok se zapad svadja sa Rusima i zbog sankcija nema ruda iz rusije neophodnih za EU industriju-neko treci taj vakuum obilno koristi.
Ovde je skoro nezabelezena vest o kineskoj kupovini udela u Volvou... Sta mislite KO sada snabdeva montazu sa masom delova.?
Pomenuh i ostale fabrikante po evropi...To nije put svile, vec put metalurgije...
To se vec sada prevozi kontejnerskim vozovima preko Srbije ka severu, a bice ih sve vise.. :!:
Turska je osim industrijske proizvodnje postala i veliki proizvodjac hrane, tako da ce i to biti jedna od roba za transport.
Pruga je u osnovi , za cargo prevoz brzinom 120 Kmh, sto vecina savremenih teretnih vagona i moze..

U kolonijalnu i okupacionu vladu nesto ne verujem, jer se postavlja pitanje KOME smo kolonija ? Ko nas je okupirao ?.
Zapad, Kina ili Rusija ??? Kako to da smo sa svima relativno OK ? Biti podanik jednom znaci da si u sukobu sa ostalima.

Sadašnji polukolonijalni status Srbije najviše podseća na Kinu u drugoj polovini 19. veka kad su velike sile - Britanija, Francuska, Rusija, Nemačka i SAD nametnule Kini polukolonijalni status, i podelile kinesku teritoriju na svoje zone uticaja - link

U modernom neokolonijalizmu neokolonijalne sile svoje sfere uticaja ne uspostavljaju teritorijalno nego sektorski, trenutno je u Srbiji bankarski sektor pod kontrolom banaka iz EU, energetika pod kontrolom Rusije i u toku je proces preuzimanja kontrole nad sektorom saobraćaja od strane Kine (očigledno da EU nije dozvolila da Kina preuzme Bgd aerodrom pa je zato koncesija otišla Francuzima). Tako da smo mi istovremeno kolonija i EU, i Rusije, i Kine.
 
Mi smo kolonija SAD, kao i sama EU i ceo svet, izuzev Rusije, Kine i još nekoliko malih zemalja, poput Severne Koreje, Sirije, Irana, delimično zemalja centralne Azije i Islanda, samo što EU ima mnogo bolji položaj u odnosu na nas, pa su u toj hijerarhiji značajno iznad nas, pre svega Nemačka.
 
Informacija iz Zeleznica Srbije !!! (Ifrastrikurure zeleznica Srbije)


Због завршних радова на изградњи Жежељевог моста, обустава железничког саобраћаја између Петроварадина и Новог Сада, у трајању од 37 сати
Објављено 5. априла 2018. 13:49

У оквиру завршних радова на изградњи Жежељевог моста, преко Дунава у Новом Саду, биће у потпуности обустављен железнички саобраћај између Петроварадина и Новог Сада, у периоду од данас, 5. априла 2018. године у 23.10 сати, до суботе, 7. априла 2018. године до 12.00 сати.
У наведеном периоду изводиће се радови на монтажи контактне мреже на новом мосту.

Наведени радови условили су промену организације саобраћаја на делу пруге Београд – Стара Пазова – Нови Сад.
Током извођења радова на Жежељевом мосту у наведеном периоду, међународни возови за Будимпешту и Беч, саобраћаће од и до станице Нови Сад. Железничка компанија за превоз путника „Србија Воз“ путницима ће обезбедити аутобуски превоз на релацији Нови Сад – Београд – Нови Сад .
Возови из унутрашњег саобраћаја из правца Београда саобраћају од и до станице Петроварадин, а из правца Суботице саобраћају до и од Новог Сада. Возови изостају на релацији Петроварадин – Нови Сад – Петроварадин. За путнике возова из унутрашњег саобраћаја није организован превоз аутобусима на поменутој релацији.
Због инфраструктурних радова у поменутом периоду биће отказан воз који из Новог Сада полази у 14:05 часова за Нови Београд, из Новог Београда у 16:05 часова за Нови Сад, као и из Суботице у 20:38 часова за Нови Сад.
 
Dobro se sećam euforije kod nas oko izgradnje Južnog toka. Pričala je vlast kako ćemo postati važna tranzitna zemlja, strašan energetski faktor, lova od tranzita ima da kaplje, kule i gradovi.. i onda u Ćirilicu kod Marića dodje neki naš naučnik-istraživač, ne sećam se već-i kaže kako od Južnog toka neće biti ništa, da će Amerika to sprečiti makar nas bombardovali opet. I ja sam tada slušao, mlad i zelen, i mislio šta ovaj lupa, kakve teorije zavere, kakvo bombardovanje opet..Kad posle par godina šta bi-frka oko Krima, "blokada jedne Bugarske", a od Južnog toka ostadoše one dve cevi što ih Toma onda svečano zavari. Tako da-nisu to nikakve teorije zavere, to je naša tužna realnost. Neće Zapad gledati blagonaklono ni širenje kuneskog uticaja ovde. Severni tok 2 može iz Rusije pravo do Nemačke, ali nama na ovom području je veći razvoj očigledno zabranjen.
 
Логично, ми смо им извор јефтиних возача и медицинских радника.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530242#p530242:1jbo2tns je napisao(la):
Sam-2 » 04 Apr 2018 10:31 pm[/url]":1jbo2tns]Meni samo nije jasan termin "Put svile"...

Kineski projekat se zvanično zove: "Jedan pojas, jedan put" (u medijima se često koristi skraćena verzija: "Jedan pojas") i nigde se ne pominje svila :)

Termin "novi Put svile" se primio zbog toga što se rute ovog novog pojasa u solidnoj meri preklapaju sa rutama koje su karavani nekada koristili na Putu svile. Razlika je naravno u tome što će u budućim karavanima biti gvozdene kamile a ne one od krvi i mesa. Plus pomorske rute.
 
@Вожд: Čini se da ima podosta putnika? Em je relativno frekventna linija, em su praznici.

Inače, reče mi drug da je juče pravi haos vladao u stanici "Resnik". Naime, pošto je mudro rukovodstvo "Železnica Srbije" rešilo da sprovodi završne radove na "Rasputnici G" u vreme uskršnjih praznika, Resnik je postao faktički terminus za sve polaske prema jugu.
Na stranu što su vozovi bili krcati (što je, naravno, dobra vest), 47ice su bile na izdisaju :O
 
IŽS ima katastrofalan tajming. Do 12. aprila će Resnik biti terminus za sve linije ka jugu, dok do sutra takođe nema saobraćaja BG-NS zbog radova na Žeželjevom mostu. Putnici međunarodnih vozova se prevoze autobusom BG-NS-BG, a međunarodni vozovi saobraćaju iz NS ka severu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530518#p530518:1tssn7me je napisao(la):
DzonTravolta » Пет Апр 06, 2018 1:21 pm[/url]":1tssn7me]@Вожд: Čini se da ima podosta putnika? Em je relativno frekventna linija, em su praznici.

Inače, reče mi drug da je juče pravi haos vladao u stanici "Resnik". Naime, pošto je mudro rukovodstvo "Železnica Srbije" rešilo da sprovodi završne radove na "Rasputnici G" u vreme uskršnjih praznika, Resnik je postao faktički terminus za sve polaske prema jugu.
Na stranu što su vozovi bili krcati (što je, naravno, dobra vest), 47ice su bile na izdisaju :O
Ово сам и ја доживео, било је ми је жао људи који су се клацкали у препуним 47 10 на сат.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530549#p530549:9qmfcs98 je napisao(la):
WLABmz » 06 Apr 2018, 15:16[/url]":9qmfcs98]IŽS ima katastrofalan tajming. Do 12. aprila će Resnik biti terminus za sve linije ka jugu, dok do sutra takođe nema saobraćaja BG-NS zbog radova na Žeželjevom mostu. Putnici međunarodnih vozova se prevoze autobusom BG-NS-BG, a međunarodni vozovi saobraćaju iz NS ka severu.
Hvala na informaciji. Zna li se nešto preciznije o završetku radova u Rakovici?
Kod Žarkovića na FB-u stoji u jednom komentaru da su pogrešili profil koloseka. :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530560#p530560:18v234ub je napisao(la):
abrines » 06 Apr 2018, 16:11[/url]":18v234ub]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530518#p530518:18v234ub je napisao(la):
DzonTravolta » Пет Апр 06, 2018 1:21 pm[/url]":18v234ub]@Вожд: Čini se da ima podosta putnika? Em je relativno frekventna linija, em su praznici.

Inače, reče mi drug da je juče pravi haos vladao u stanici "Resnik". Naime, pošto je mudro rukovodstvo "Železnica Srbije" rešilo da sprovodi završne radove na "Rasputnici G" u vreme uskršnjih praznika, Resnik je postao faktički terminus za sve polaske prema jugu.
Na stranu što su vozovi bili krcati (što je, naravno, dobra vest), 47ice su bile na izdisaju :O
Ово сам и ја доживео, било је ми је жао људи који су се клацкали у препуним 47 10 на сат.
47ici treba preko sat vremena od Slavije do Resnika kada je "prosečna" saobraćajna gužva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530321#p530321:rlpbc9tp je napisao(la):
Propeler » Čet Apr 05, 2018 3:00 pm[/url]":rlpbc9tp]Mi smo kolonija SAD, kao i sama EU i ceo svet, izuzev Rusije, Kine i još nekoliko malih zemalja, poput Severne Koreje, Sirije, Irana, delimično zemalja centralne Azije i Islanda, samo što EU ima mnogo bolji položaj u odnosu na nas, pa su u toj hijerarhiji značajno iznad nas, pre svega Nemačka.

Da li smo kolonije ili nismo, treba se zapitati sledeće: izuzev Islanda, da li svuda po tim zemljama cvetaju demokratija i kvalitetan standard života?

A što se tiče Islanda, on nema vojsku, a o bezbednosti države direktno vodi računa vojska SAD.
 
Станица у Раковици се фино сређује, видео сам са моста да раде хидроизолацију на свим надстрешницама :kk:
 
„Инфраструктура железнице Србије“ у року завршила модернизацију пруге Топчидер – Раковица – Ресник, од сутра редовна линија БГ воза између Ресника и Београд Центра
Објављено 12. априла 2018. 15:14
http://infrazs.rs/2018/04/infrastruktur ... ad-centra/

“Инфраструктура железнице Србије“ je у року, како је и планирано, до 13. априла 2018. gодине, завршила радове на модернизацији деонице Распутница Г (Топчидер) – Раковица – Ресник, неопходне за функционисање железничког саобраћаја.

Захваљујући реконструкцији ове деонице пруге, од сутра, 13. априла, успоставља се редовна линија БГ Воза, на релацији Ресник – Београд Центар – Ресник.

Радови на модернизацији седам и по километара електрифициране, двоколосечне пруге Распутница Г – Раковица – Ресник обухватили су реконструкцију и замену грађевинске и електротехничке инфраструктуре на овој деоници.

Реконструкцијом ове деонице, која је започела 30. марта 2017. године, били су обухваћени и прилагођавање висине перона БГ Воза у станици Раквица, сређивање перона и надстршница у стајалишти Кијево – Кнежевац, затим изградња подходника и доградња станичне зграде, као и гараже са једним помоћним колосеком у станици Ресник, као и модернизација три путна прелаза и реконструкција два пропуста.

Реч је о првој озбиљнијој реконструкцији ове пруге на међународном Коридору 10 у протеклих тридесет година.

Вредност посла износи око 23,8 милиона евра, а финансирање је обезбеђено из кредита Европске банке за обнову и развој.

Извођач радова била је кинеска компанија „China civil engineering construction corporation“, а овај пројекат био је и први посао једне кинеске компаније на реконструкцији железничке инфраструктуре у Србији.

Реконструкцијом ове деонице решава се јужни излаз из београдског железничког чвора и повезују два значајна железничка правца кроз Србију, пруге од Београда ка Нишу и Бару. Истовремено, реализацијом овог пројекта повећава се и пропусна моћ београдског чвора, а радови су извођени у условима редовног функционисања железничког саобраћаја.

Захваљујући модернизацији ове пруге, грађани насеља Ресник, у београдској општини Раковица, по први пут биће повезани возовима градске железнице БГ Воз са центром града.

У петак, 13. априла, успоставља се редовна линија БГ Воза на релацији Ресник – Београд Центар – Ресник.

Из Ресника ће свакодневно бити укупно седамнаест полазака до Београд Центра. Први полазак биће у 6.00 сати, а затим на сваких сат времена све до 22.00 сата.

Из Прокопа ће први БГ Воз ујутру полазити за Ресник у 06.30 сати, а затим на сваких сат времена све до последњег поласка у 21.30 сати.

Вожња БГ Возом између Ресника и Београд Центра траје 18 минута, а на овој релацији воз ће стајати још и у Кијеву, Кнежевцу и Раковици.

Када средином године започну интензивнији радови на модернизацији пруге Београд Центар – Земун, биће успостављена редовна линија градске железнице између Ресника и Овче.
 
"Захваљујући модернизацији ове пруге, грађани насеља Ресник, у београдској општини Раковица, по први пут биће повезани возовима градске железнице БГ Воз са центром града"

Слагаше и не трепнуше.
 
Vrh