Šta je novo?

Tramvaj u Žarkovu, ili ipak ne?

Сагласан сам са Вама 11030, у смислу да су многа насеља привилегована по питању доступности и квалитета вртића и јаслица. Али ипак је ово тема везана за јавни транспорт. Сигурно постоји још доста важних тема у овом запостављеном делу града, попут издвојене станице за међуградске аутобусе, али један пројекат унапређења никако не искључује други.

Заједничко за све је недостатак целовитог и јединственог плана урбаног развоја за цело подручје.
 
Tako su tražili da se izdvoji i stanica za međugradske autobuse na autokomandi (lično sam podržao tu ideju) i onda je neko jako pametan i bistar, u te međugradske autobuse svrstao i linije 465 i 493, pa je napravio haos sa presedanjem i pretrčavanjem na sred raskrsnice. Bolesnik.
E, imam osećaj da bi slično bilo i da se ovo izvede na Žarkovu, tj. da bi se na istoj stanici sa međugradskim autobusima našli i gradski autobusi koji polaze sa Banovog brda, kao i linija 581.
 
Мој став везан за станицу за међуградске аутобусе на Жаркову, је да она треба да се направи у форми сервисне саобраћајнице, по простору који заузима и дизајну најсличније бензинској пумпи. Таква станица би требала бити на месту пресецања Трговачке и Макишког тунела (због везе са неким будућим БГ:ВОЗ-ом, да на истом месту буде терминус приградских аутобуса, уређени тржни центар и паркиралиште. Наравно, предуслов за све ово је трамвај, а у супротном, хаос на Жаркову ће се наставити.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366238#p366238:3n4f6env je napisao(la):
EUKALIPTUS » January 10th, 2016, 10:52 pm[/url]":3n4f6env]Tako su tražili da se izdvoji i stanica za međugradske autobuse na autokomandi (lično sam podržao tu ideju) i onda je neko jako pametan i bistar, u te međugradske autobuse svrstao i linije 465 i 493, pa je napravio haos sa presedanjem i pretrčavanjem na sred raskrsnice. Bolesnik.
Tu je više ljudi bilo povređeno , čak je jedna žena i poginula. Tu je problem pored genijalnog rešenja problem i u mentalitetub ljudi , koji kada dolaze iz pravca OŠ "Vojvoda Mišić" , umesto da idu stazom ispod rampe koja povezuje autoput sa Autokomandom , koja ih direktno vodi do linija nekadašnjeg ITS2 sistema , oni dođu do stanice 17 , 18 , 46 i 55 , pa onda pretrčavaju autoput. Jednom umalo nisam ja tako nadrljao , jer sam čekao autobus koji je dolazio na stanicu , a neka bu**** iza mene , koju nisam video , gurnula me na put , jer sam mu smetao , pošto je trčao za prigradskim autobusom kolovozom. Sva sreća pa nisam naleteo ni na autobus , a ni na vozila koja sub prolazila. Tom prilom me je ta bu**** još i opsovala šta sam stao na sred puta , pa ljudi ne mogu da prođu , a ja normalno stao da bih ušao u autobus koji nailazi.
 
Imao sam zadovoljstvo da idem sa okretnice BB do Ceraka sa sve prelazom preko nadvožnjaka.

Faktički je okretnica sad u sred ničega, produženje tramvaja je izuzetno poželjno, makar ga samo produžili do Belih Voda.
 
A jel ima ikakvih naznaka da ce se to produzenje i desiti ili je jos uvek u domenu maste?
 
Kod nas je sve u domenu SF , jer na bitnim pozicijama imamo "stručne" rođake.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366239#p366239:3eldh8pu je napisao(la):
Karlo del Ponte » 10 Jan 2016 10:12 pm[/url]":3eldh8pu]Мој став везан за станицу за међуградске аутобусе на Жаркову, је да она треба да се направи у форми сервисне саобраћајнице, по простору који заузима и дизајну најсличније бензинској пумпи. Таква станица би требала бити на месту пресецања Трговачке и Макишког тунела (због везе са неким будућим БГ:ВОЗ-ом, да на истом месту буде терминус приградских аутобуса, уређени тржни центар и паркиралиште. Наравно, предуслов за све ово је трамвај, а у супротном, хаос на Жаркову ће се наставити.
Извинио бих се форумашима, и желео бих да променим став везано за реонску аутобуску станицу. За Чукарички гребен то би требао бити Видиковац, а не Церак. Зашто?
1. Бочне везе јавним превозом ка Раковици, Дедињу и Вождовцу.
2. Идеална веза горњег дела гребена са градском железницом у подножју би била успињача или жичара Кнежевац-Видиковац. Предност ипак дајем скупљој успињачи због капацитета и могућности да се направи међустаница на пола висине брда.

А везано за трамвај за Церак, по цени пројекта видим да нису планирали трамвајски подвожњак на раскрсници Трговачке са Водоводском и Аце Јоксимовића. Тек таква трамвајска линија има стварне предности. Тек таква инфраструктура се може користити као преметро, али и као брза "жута трака" за неке аутобуске линије.
 
Nemam ja nista protiv tramvaja sta vise ali on ne moze zameniti metro na ovom potezu.
 
Реалне потребе тог дела града су и трамвај и метро.
 
Макишко поље и долина Топчидерке душу дале за масовну примену трамваја, као и НБГ и лева обала Дунава - генерално све долине и равнији делови и у тим деловима треба форсирати трамвај
 
Tramvaj u Žarkovu? Naravno da da!
Metro? Isti odgovor!

Da se tramvaj dovede do Žarkova...Nije teško, ni radno, ni finansijski kao do nekih drugih delova grada, a kojima je isto tako potreban. A biće od velikog značaja. Metro je bitan za sve delove grada, pa i za Žarkovo, razlozi su isti za sve, iznad svega brža povezanost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529657#p529657:37nfnb5a je napisao(la):
Дошљак » Pon Apr 02, 2018 4:29 pm[/url]":37nfnb5a]Реалне потребе тог дела града су и трамвај и метро.

Najava tramvaja u Trgovačkoj, kao i postavljanje tramvajskih šina preko mosta na Adi, zatim ''privremeno'' odsustvo planiranja cevi za metro ispod Terazija do Kameničke i odsustvo plana za metro na novom mostu na Savi koji se tek planira su jasni pokazatelji da sadašnje vlasti nemaju nikakvu nameru da uopšte krenu sa izgradnjom metroa u narednih 10-15 godina, na našu veliku žalost. Čak i da se gradi prvo ta nesrećna linija Makiš-BnV-Ada Huja, nikom normalnom ne bi palo na pamet da na tu liniju ne pripoji u najbržem mogućem vremenu krake za NBg preko mosta na Adi, koji bi se dalje račvali na dva kraka na stubovima, jedan prema J. Gagarina i drugi duž UMP-a do Bež. Kose, pa možda čak i do samog aerodroma, kao i drugi značajni krak prema Trgovačkoj i možda čak i treći krak prema Rakovici. U slučaju da to urade, mogli bi da se hvale da su pokrili metroom pola grada, ali očito da takvih namera uopšte nema, jer da ih ima ne bi najavljivali tramvaj. Greše svi koji se zanose da će Beograd imati i tramvaj i podzemni metro na istim trasama. To, na kraju krajeva ne bi bilo rentabilno, niti znam da je tako nešto bilo gde prisutno. :violina: :oops:
 
Питање да ли неком делу треба дати трамвај или метро је увек да - питање је само времена. Треба направити план па макар за 2500ту годину јер као што једна мудра изрека у потпису једног од беобилдера каже, треба размишљати што даље у будућност да дође што брже - још кад виде да треба да праве метро до Ниша одма вала има да крену да копају
 
Ako je u planu sređivanje trgovačke ulice i postavljanje tramvaja kroz sredinu, onda je sada prilika da denivelišu tramvajsku trasu kroz raskrsnice.
 
Трговачка почиње од Јабланичке, све дотле је Ибарска магистрала
 
Требало би трамвај продужити до Орловаче и тај део Ибарске претворити у булеварски тип јер се планира изградња на сада празном простору између Жаркова и Железника што ће прилично да оптерети све то
 
Ту би онда било простора и за прављење крака трамваја ка Железнику.
 
Zasto i gde uopste bi da prave terminus na Julinom brdu kad je odmah tu Banovo brdo? Takodje, ne razumem zasto tramvaj samo do Pilota Mihajla Petrovica. Ako ce ici kroz Trgovacku nema smisla da ne ide do terminusa na Vodikovcu.
 
Kada govorimo o Vidikovcu, pa i o delu Ceraka, ni ja ne razemem poentu to sa "petljom" sa Pilota MIhaila Petrovića, a da ne zalazi direktno u naselja. Neću da kažem da je to nedođija, ali bilo bi nešto kao nedovršen posao. A i kada bi se i produžio do okretnice, tramvaj Trgovačkom do Vidikovca možda i nema mnogo smisla jer je to 56, koja Vidikovcu i ne koristi baš mnogo pored autobusa koji prolaze kroz centar (MZ). Uostalom, trojka je na manje od kilometar do Vidikovca, pa bi možda tu moglo nešto da se uradi.
 
Ma nema od tramvaja ništa. Priče za malu decu. U najboljem slučaju, napraviće drugu traku do Pilota M. Petrovića pred izbore 2022 i to je to. Doduše, i to bi bio veliki uspeh za vlast gde se najobičnija zamena asfalta u nekoj ulici predstavlja kao vrhunsko graditeljsko dostignuće.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530026#p530026:2s0ymjmw je napisao(la):
Siniša » 03 Apr 2018 11:47 pm[/url]":2s0ymjmw]Ako je u planu sređivanje trgovačke ulice i postavljanje tramvaja kroz sredinu, onda je sada prilika da denivelišu tramvajsku trasu kroz raskrsnice.
То је када људи-читаоци имају фикс идеје и не желе да уче.

Када некоме кажеш да се потпуно издвојена углавном надземна траса у року од 48 сати пребацује у метро систем када исти дође до терминуса Баново брдо, као да си рекао птичје млеко.

1. Водоводска: Испод раскрснице. Код Максија на Видиковцу дићи трасу на површину, и ту треба да буде стајалиште. Испод истог подходник и веза са аутобуским стајалиштем где стају сви аутобуси укључујући и експресне (оно код Вера само за локални саобраћај да остане).
2. Аце Јоксимовића: раскрсница је већ на брдашцу. Железница, која би у почетку била у форми трамваја на истој коти. Без стајалишта. Горе кружни ток, са циљем умиривања саобраћаја.
3. Браће Вучковић: Како би се искористио постојећи мост код Репишта, булевар и брз железнички превоз на истој коти. Подвожњак и потходник, за везу насеља и прилаз стајалишту. Веза са Трговачком само са десним скретањима. Аутомобили ће мало да круже у локалу, али зато је Трговачка брза, јавни превоз ефикаснији а безбедност већа.
4. Бело Врело-Јабланичка: Петља полудетелина усмерена ка Петловом брду. Прилаз стајалишту са супротне северне стране, где је са петљама полудетелинама безбедан пешачко-бициклистички коридор. Како бициклистички на стрмом брду? Осим људи у доброј кондицији, у разумном свету бициклистички коридори се користе за електробицикле и моторе мале снаге и слична мала возила на точковима малих брзина.
5. Пилота Михајла Петровића: Петља као раније планирано. Средина петље је несрећно решење за станицу, осим ако није велико преседалиште. Али унутрашњост петље се може користити и за паркинг, као на Мостарској петљи.

Даље, када даље буде актуелно. Али све у свему, брз јавни превоз + брз превоз друмом у време када нема загушења + безбедност + бициклистичко-пешачки коридори. Само, ово кошта 26, а не 6 милиона евра. Да ли смо толико богати да не улажемо у овакве ствари?
 
Неке ствари се морају сматрати обавезним и ту паре не смеју да долазе у обзир - максимална ефикасност је циљ
 
Vrh