Šta je novo?

Kružni tokovi

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528928#p528928:1jx074wm je napisao(la):
Žika » 30 Mar 2018 16:15[/url]":1jx074wm]Bolje da prokopaju kanal jer im ležeći ne predstavlja neku prepreku.

Interesantan pogled, čudno nigde u svetu nisam video umesto ispupčenja - ulegnuće
a ima logike i isti efekat, :roll:
Na primer u NSu ispred pešačkih prelaza na raskrsnici, vozače dočekuje ,,talasasti,, kolovoz

Za ,,ulegnuce na putu,, umesto ispupcenje treba izračunati dimenzije u odnosu na bezbednost pneumatika - točaka pri prelazu
ne samo što je jeftinije nego i dugotrajnije , lakše za održavanje ....
jednostavno ,,ulegnuce na putu,, raditi pod nagibom od 5 % i voda ce oticati iz nj, kroz obodne otvore....

eto oni izmislili turbo kružni tok a mi mozda nešto bolje , jeftinije i dugotrajnije ,, udubljenje na putu ,, :lol:

:sesir:
 
Retko prolazim tuda a vidim da često spominjete to mesto. Šta je tačno problem tu?
 
Ovi iz Zemuna se zaleću, a ne vide da dolazi neko iz pravca centra (sa leve strane).

A ovi što iz Zemuna skreću u Pariske komune takođe ne vide ove iz pravca centra.

Moglo bi se rešiti promenom geometrije, tj, da se uvede blago skretanje u desno pred KT, ili da se kao prva pomoć dok se ne napravi sistemsko rešenje, postave ležeći policajci.
 
Kako neko reče u novinskim komentarima, na tom mestu skoro svakog dana dođe do bar jednog iznenadnog i strastvenog automobilskog "poljupca". :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531044#p531044:1c1ipj8y je napisao(la):
astrodule » 09 Апр 2018 03:37 pm[/url]":1c1ipj8y]Ma da li je moguće. KT kod opštine NBGD.

Isto mesto kao i u 99% do sada, mada izgleda da nije sudar nego gubitak kontrole !?



http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... edna-osoba
file.php
@Дуле, био је судар, класика 99,99% као и увек до сада, излетање возила из правца Земуна. Тип је са Мечком комби Вито, који је ишао из правца Земуна, излетео Фијату-ишао из правца града, и наравно "трас", бар по положају возила, и сигурно ја Фијата ударио у задњи део, окренуо га и онда се преврнуо. Предпостављам да ни брзина Фијата није баш била по пропису !
На слици коју си поставио се не види Мечка комби од Хитне помоћи, уствари види се само мало леви ћошак.

Ево слике из Бљица из другог угла: https://www.blic.rs/vesti/beograd/posle ... vu/rkj06l6

 
moglo bi da se resi prilagodjavanjem brzine, sta ima da izmisljamo geometrije raskrsnica kad mozemo lepo da uvedemo strozije kazne za brzu voznju

na primer ovom liku sto je izleteo bih kao kaznu naplatio odstetu za unisteno drugo vozilo, al da ne moze osiguranje da plati nego mora on, pa onda odstetu za psiholosku traumu ovog drugog, plus ako ima fizicke povrede i za to odstetu, pa intervenciju policije i hitne (dnevnicu onih koji su bili na terenu pomnozis sa kolko procenata radnog vremena su bili tu, il jos bolje na zapoceti sat), pa onda putare da ociste kruzni tok, pa gradsko zelenilo da sredi travnjak....

pa nek proda bubreg, ko mu je kriv sto je vozio ko nenormalan

PA DA VIDIMO KO CE BRZO DA ULECE U KRUZNI TOK :grand:
 
Идем скоро сваки дан овуда, нема ништа спорно у самој расксници али има много тога спорног у неким возачима.
 
Svi vozaci tu blokiraju desnu traku kruznog toka. Svi. To im je linija preglednosti. Ne znam zasto.
 
Zato što misle da su mnogo pametni.

Naravno, problem je onaj koji prvo tako stane, pa ostali stanu pored i ne gledaju orbnute trouglove na asfaltu.
 
Управо тако. Некако су код нас возачи навикли да пре првенства десне стране и пре првенства на основу знакова важи првенство на основу бахатости, тј ко је бахатији тај први пролази, и управо ти бахати се извуку пар метара више него што би смели не би ли уплашили ова који су већ у кружном току да успоре а ови улете пре њих. Мада морам признати да често постоји и кривица ових што су већ у КТ и имају предност али иду непримереном брзином. Није увек лако проценити да ли имамо времена да уђемо у КТ поготово ако неко иде сулудом брзином и ни покоју цену неће да успоре, чак и кад виде да је неко погрешио у ушао у КТ испред њега. Радије ће да ће да доказују да они имају предност чак и по цену судара него да пусте ауто који није добро проценио ситуацију или је једноставно био бахат.
Пробајте да идете кроз КТ брзином до 40 и нема шансе да дође до судара колико год "земунци" лоше проценили ситуацију.
 
o ovom kružnom toku svake tri strane pričamo istu priču, može komotno Igor novu temu da napravi :)
 
Ljudi, kružni tok NBGD smo "obradili" odavno: definisali problem i rešenje.
To što vlasti ništa ne rade na rekonstrukciji ima više razloga ali rezulat mu dodje isti. Da li ne znaju, ne žele, ne mogu, manje je bitno rezultat je isti i ko zna koliko će još ovakvih slulačajeva biti.
Ili su pak pametniji od nas, tj mi lupamo gluposti...? No za ovu hipotezu ih ipak demantuje realnost.

Još jeddnom, problem je u geometriji uliva koja ne primorava vozače na ulivu da uspore tj omogućava da umesto konfliktnih tačaka imamo kolizione tačke gde je energija mnogo veća i posleedice su ovakve kakve se često mogu videti.

Suštinski problem u SRbiji je što se svako smatra stručnjakom i dozvoljava sebi komantarisanje....tj ona mantra da su svi selektori...
 
Ne verujem da su duduci u Sekretarijatu za saobraćaj. Da ima novca siguran sam da bi promenili geometriju.

Da li je problem Šapić, pa neće da rade ništa ozbiljnije na NBGD, ili SNS misli da ovo nije dovoljno atraktivno za sticanje poena, nije toliko ni bitno.
 
a zasto geometrija mora da primorava vozace da uspore? zasto oni jednostavno ne mogu da: 1. budu prirodno normalni 2. postuju propise 3. nauce na greskama ostalih, i zasto policija ne moze lepo da ih kaznjava drakonski?
 
Zato što je ovo Balkan pa zato moraju da postoje stubići, fizičke prepreke, posebne geometrije kružnih tokova i sve ostalo što služi da spreči bahate.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Ako se toliko često dešavaju nezgode na jednom mestu nisu krivi korisnici već loš dizajn odnosno loše projektovana raskrsnica! Kao što neko napisa, ovde su nesreće svakodnevne, ne treba bezveze pljuvati po narodu, na drugim kružnim tokovima se takve greške ne dešavaju, tako da je jasno da nije do "ludih balkanaca/srba/zemunaca" nego do ludih i nestručnih projektanata koji ne znaju da predvide potencijalnu crnu tačku.
 
Da se poštuju propisi ne bi bilo problema.
Ovde su problem i mentalitet i loš dizajn.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532490#p532490:1af5wlyu je napisao(la):
fjerinic » Uto Apr 17, 2018 12:21 am[/url]":1af5wlyu]Ako se toliko često dešavaju nezgode na jednom mestu nisu krivi korisnici već loš dizajn odnosno loše projektovana raskrsnica! Kao što neko napisa, ovde su nesreće svakodnevne, ne treba bezveze pljuvati po narodu, na drugim kružnim tokovima se takve greške ne dešavaju, tako da je jasno da nije do "ludih balkanaca/srba/zemunaca" nego do ludih i nestručnih projektanata koji ne znaju da predvide potencijalnu crnu tačku.

aha, a kad neko na ibarskoj pretice kolonu to je los dizajn?
 
Pa da, loš dizajn mozga.

Mali of topic, ali na putu ka moru, dosta krivina bi bilo mnogo preglednije kada bi se redovno kosila vegetacija pored puta.

Imamo sličnu situaciju i na ovom kružnom toku kod Opštine, ali na sreću nema baš mnogo vegetacije koja treba da se održava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532407#p532407:1l7zu1s0 je napisao(la):
astrodule » April 16th, 2018, 6:52 pm[/url]":1l7zu1s0]Ne verujem da su duduci u Sekretarijatu za saobraćaj. Da ima novca siguran sam da bi promenili geometriju.

Da li je problem Šapić, pa neće da rade ništa ozbiljnije na NBGD, ili SNS misli da ovo nije dovoljno atraktivno za sticanje poena, nije toliko ni bitno.
Dovoljno je atraktivno za sticanje poena , praviće se fontana. Isto tako i na Bogosloviji i na Topčiderskoj zvezdi i na BNV, između ostalog. Najavio Vesaić danas. Apropo toga , da li mi zaista imamo 54 kružna toga , obzirom da toliko novih fontana planiraju?

izvor: beograd.rs
 
Garantujem da će samo turiti fontanu kod opštine NBG, a da suštinski ništa neće promeniti kod geometrije kružnog toka.

Ne znam da li Šapić ima ikakvu moć da spreči postavljanje fontane - verujem da će to da mu postave ispred nosa u inat.
 
Na tom kružnom toku se sve jasno vidi. Sve i da se ispravi navodno loš dizajn kružnog toka (ja lično nemam problem sa trenutnim dizajnom), to neće promeniti kretene za volanom koji nemaju vremena da se zaustave i propuste vozila koja su već ušla u kružni tok već izleću i dođe do "bliskog susreta".

Još jedan problem su taksisti koji neretko iz krajnje desne trake iz pravca Zemuna, seku sve u kružnom toku ne bi li došli do krajnje leve trake i nastavili pravcem ka Ušću, kao i taksisti koji iz krajnje leve trake iz pravca Zemuna koji seku sve u kružnom toku ne bi li što pre došli do taksi stanice kod opštine Novi Beograd.

Dovoljno je uraditi 4 jednostavne stvari bez velikih investicija za promenu dizajna kružnog toka da bi se rešio problem ili broj saobraćajnih nezgoda smanjio na minimum:
1. Pooštriti kazne
2. Postaviti kameru koja će da snima prekršaje
3. Postaviti stalnu patrolu saobraćajne policije
4. Izmestiti taksi stanicu

Takođe, može da se osnuje fond za rekonstrukciju kružnog toka u koji će da se slivaju sredstva prikupljena iz prve 3 gore navedene stavke. Siguran sam da bi se vrlo brzo prikupila sredstva za rekonstrukciju, bez udara po džepu nas savesnih vozača :)
 
taksisti su defnitivno najbezobrazniji i najopasniji vozaci u gradu, cesto su gori od mafioza sa bmw-ima
 
Vrh