Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

Vocar
Intermediate
Postovi: 323
Pridružio se: Čet Nov 29, 2007 4:23 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 137
Pohvalio: 34

Re: RE: Re: Modernizacija železnice

Postod Vocar » Sub Apr 14, 2018 6:38 pm

WLABmz » 14 Апр 2018 04:48 pm napisao:@RioBL

Mislim da je ovo poslednji put da odgovaram na tvoje postove, zato što se zasnivaju na pretpostavkama koje se zasnivaju potpunom nepoznavanju funkcionisanja železničkog sistema uopšte.

Voz je prebačen na glavnu privremeno jer se njegov red vožnje sudara sa redom vožnje novouvedenog BG:voza. Naravno da pruga ima kapacitet da primi mnogo više od ovih vozova, čak i za vreme radova, ali bi bila potrebna reorganizacija reda vožnje ovog para vozova od Prokopa do Resnika, što bi automatski prouzrokovalo reorganizaciju reda vožnje na delu Resnik - Niš. Reorganizacija reda vožnje ovog para vozova od Resnika do Niša bi prouzrokovala reorganizaciju drugih vozova koji se ukrštaju sa ovim, što bi dalje prouzrokovalo reorganizaciju vozova koji se ukrštaju sa onima koji se ukrštaju sa ovim, itd, itd. Kao što vidiš jedna lančana reakcija koja bi izazvala reorganizaciju gotovo kompletnog reda vožnje, što košta vreme i novac! Umesto toga, kao što vidiš, voz je lepo privremeno premešten do glavne i nema nikakvih problema.


Eh, kako bi nam dobro došla jedna stručna reorganizacija...svega. Reset na fabrička podešavanja.
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2737
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1361
Pohvalio: 2474

Re: RE: Re: RE: Re: Modernizacija železnice

Postod RioBL » Ned Apr 15, 2018 7:18 am

WLABmz napisao:@RioBL

Mislim da je ovo poslednji put da odgovaram na tvoje postove, zato što...


...zato što ti se ne sviđaju. Ti bi htio izgleda da ti svako da aplauz na svaki tvoj odgovor. Ne ide to tako na forumu. Uostalom ja ne smatram da si ti dužan da mi odgovoris.

Umesto toga, kao što vidiš, voz je lepo privremeno premešten do glavne i nema nikakvih problema.


Ono što ja vidim je da voz nije ni trebao da bude uklanjan sa glavne i ne bi bilo nikakvih problema.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
beobike
Beginner
Postovi: 47
Pridružio se: Sre Jan 27, 2016 11:10 am
Kontakt:
Pohvaljen: 57
Pohvalio: 8

Re: Modernizacija železnice

Postod beobike » Ned Apr 15, 2018 8:15 am

WLABmz » Sub Apr 14, 2018 1:50 pm napisao:Uostalom, zašto ljude navikavati na nešto, kad će se ionako glavna ukinuti krajem juna...

A zašto onda navikavati ljude i na Prokop kada je privremeno?
Pohvale za post: 3
abrines
Intermediate
Postovi: 334
Pridružio se: Čet Maj 04, 2017 9:25 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 319
Pohvalio: 315

Re: Modernizacija železnice

Postod abrines » Ned Apr 15, 2018 7:38 pm

Пруга није готова, возови иду једним колосеком и даље, и веома споро како сам видео. Сигурно да није добила све дозволе да може да се употребљава у потпуности и по новим брзинама.
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4618
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3058
Pohvalio: 8996

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Ned Apr 15, 2018 9:10 pm

Само код нас се пуштају возови на пругу која није у потпуности функционална.
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3867
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1750
Pohvalio: 3330

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Ned Apr 15, 2018 9:57 pm

puskele » 14 Apr 2018 05:21 am napisao:Po nekim informacijama, od ponedeljka 16.04. počeće remont pruge Stara Pazova-Inđija u sklopu remonta SP-NS. Doći će do totalnog zatvora, a vozovi će saobraćati preko Golubinaca. Postavlja se dvokolosečna pruga, a u stanicic Inđija remontuju se svi koloseci sem 2 i 3 koji će služitit za odvijanje saobraćaja. Takođe, kada počne remont, redukovaće se neki polasci na relaciji BG-NS i obratno. Po nezvaničnim informacijama ukinuće se negde oko 5 polazaka.
Žeželjev most je pušten 7. aprila, mada još uvek nefunkcioniše u punom kapacitetu. Poslednje dve noći bio je totalni zatvor u trajanju od po 15 sati, za to vreme demontirane su privremene skretnice i podignuta je pruga preko starog mosta. Ostala je samo skretnica br. 2 sa Petrovaradinske strane koja deli novoizgrađeni kolosek na mostu, levi i desni. Vozovi saobraćaju u međustaničnom razmaku zbog nedostatka signalizacije, tj. ne puštanja u funkciju novih prostornih signala. Brzina preko mosta je 30km/h. Kompletan završetak očekuje se za nekih 7 dana, tada će voz saobraćati preko mosta 80 km/h, kao i na celom rastojanju od N.Sada do Petrovaaradina.

Koliki su gubici u vremenu na međunarodnim vozovima? U utorak putujem, nadam se da će se to nadoknaditi negde, makar i na granici...moram na Keletiju da pređem na drugi voz, ili bus.
Dok Milorad Dodik ima dvojno prebivalište u Banjaluci i Beogradu, hiljadama rođenih Beograđana je uskraćeno pravo na jedno jedino prebivalište, tu gde žive decenijama.
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3867
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1750
Pohvalio: 3330

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Ned Apr 15, 2018 10:08 pm

beobike » 14 Apr 2018 11:27 am napisao:Više koristi bi bilo da je BG Voz išao do Glavne stanice, da ne kažem do BnV.

A ne bih da pišem ovde šta je sa čim u koliziji. Koliko je meni poznato, verovatno po prvi put u istorji, ovakve stvari odlučuje isključivo i samo politika.

Naravno...politilčari pokušavaju da reše fijasko...cilj je da se maksimalno forsira i fiduje to smeće od stanice u nedođiji, da se kako tako oravda što postoji. Samo da ne počnu gradske autobuse da usmeravaju na Prokop...
Dok Milorad Dodik ima dvojno prebivalište u Banjaluci i Beogradu, hiljadama rođenih Beograđana je uskraćeno pravo na jedno jedino prebivalište, tu gde žive decenijama.
Pohvale za post: 3
hiavata
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 317
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 212
Pohvalio: 981

Re: Modernizacija železnice

Postod hiavata » Pon Apr 16, 2018 8:37 am

WLABmz » Sat Apr 14, 2018 1:59 pm napisao:
spatiotecte » Sub Apr 14, 2018 2:11 pm napisao:Vozno vreme je duze 12 minuta jer su sredstva koja su bila namenjana za obnovu pruge do glavne su preusmerena na deonicu rasputnica G, Resnik, a to je zapravo ista deonica samo skracena.
Ko je uzeo u svoj dzep deo sredstava od rasputnice G do Glavne?
Pojela maca jel?


Nije pojela maca nego će se od preostalog novca raditi remont Jajinci - Mala Krsna.


Nadam se da će posle ovoga zaživeti malo ova pruga po pogledu putničkog saobraćaja, da vrate nešto na BG - Požarevac.
varos kapija
Higher intermediate
Postovi: 632
Pridružio se: Čet Okt 04, 2007 3:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 660
Pohvalio: 552

Re: Modernizacija železnice

Postod varos kapija » Pon Apr 16, 2018 2:46 pm

Kineske kompanije traže partnere iz Srbije za rekonstrukciju pruge Beograd-Budimpešta - Rok za ponuđače 4. maj

...

Kako je precizirano u tenderu, radovi na donjem stroju izvodiće se na deonicama Beograd Centar-Zemun (I sekcija) i Zemun-Batajnica (II sekcija), a na gornjem na celoj deonici (III sekcija). Od materijala se potražuju šine, prekidači, pragovi i pričvršćivači (IV sekcija).


https://www.ekapija.com/news/2094293/ki ... mpesta-rok
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2574
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1749
Pohvalio: 1630

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Pon Apr 16, 2018 3:24 pm

Dobro je. Znači ima realne šanse da krene sredinom godine, ma koliko to bio širok pojam :kk:
Sklanjam jednu po jednu sliku kad se promeni sledeće:
Slika Slika
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2574
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1749
Pohvalio: 1630

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Pon Apr 16, 2018 4:35 pm

Počinje onlajn prodaja voznih karata, prvo Beograd-Vršac

http://rs.n1info.com/a380251/Biznis/Poc ... arata.html

:vops:
Sklanjam jednu po jednu sliku kad se promeni sledeće:
Slika Slika
orjen
Intermediate
Postovi: 265
Pridružio se: Ned Sep 20, 2009 7:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 381
Pohvalio: 82

Re: Modernizacija železnice

Postod orjen » Pon Apr 16, 2018 8:03 pm

Strucna i detaljna analiza o "One Belt - One road initiative". Mediterran je centalni hub evropsko-kinskog cargo transporta. Ima i nesto o Beograd-Budimpesti: "As a result of the Chinese investments, Piraeus experienced rapid growth shifting from 2 per cent of total Mediterranean traffic absorbed in 2008 to 13 per cent in 2015. COSCO plans[21] to increase the port’s potential to 35 per cent by 2018, bringing it to the total capacity of more than 6 million TEU annually. According to the Foundation for Economic and Industrial Research of Greece[22], COSCO’s investments in the Port of Piraeus may increase Greece’s GDP by 0.8 per cent by 2025.

The Port of Piraeus is not simply growing in size, but is also changing in nature. If China’s plan to connect it to Budapest via high-speed train succeeds, the port will be transformed from a transhipment station into China’s main gateway for Central and Eastern Europe. According to the agreement signed in November 2015 between China and Hungary, the completion of the Budapest–Belgrade line, the first segment of Piraeus–Budapest railway, will be financed by the Export-Import Bank of China with a 20-year loan that covers 85 per cent of the total $1.8 bn needed for the construction conducted by China Railway International Corporation.

However, this agreement raised serious concerns in the European Commission[23], which investigated Hungary for choosing the Chinese developer without going through a public tender process as prescribed by EU public procurement regulations. In late November 2017, Chinese developers started the construction of the project in Serbia while the Viktor Orban government in Budapest announced[24] a procurement tender for the completion of the project in the Hungarian section."


The expansion of Piraeus as COSCO’s main shipping hub will allow the port to attract and absorb greater volumes not only from other ports in the Mediterranean, but also from the ports in Northern Europe boosting competition in this sector. With the full development of the port and its related railway network that will connect it to Budapest, the most dynamic shipping companies will likely prefer to use this area as a distribution network not only for the Balkans and Eastern Europe but also for North African and Western European countries. Key global players like Huawei, ZTE, and Samsung are already moving in this direction.
http://eng.globalaffairs.ru/valday/The- ... rope-19500
Pohvale za post: 3
Sam-2
Beginner
Postovi: 89
Pridružio se: Sre Feb 14, 2018 9:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 239
Pohvalio: 58

Re: Modernizacija železnice

Postod Sam-2 » Uto Apr 17, 2018 1:07 am

@ orjen.....
:kk:
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3867
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1750
Pohvalio: 3330

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Uto Apr 17, 2018 8:25 am

Zatvor pruge kod Inđije još nije stupio. Elem, evo slika iz InđijeSlikaSlika

Послато са Redmi Note 4X уз помоћ Тапатока
Dok Milorad Dodik ima dvojno prebivalište u Banjaluci i Beogradu, hiljadama rođenih Beograđana je uskraćeno pravo na jedno jedino prebivalište, tu gde žive decenijama.
Pohvale za post: 3
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3867
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1750
Pohvalio: 3330

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Uto Apr 17, 2018 8:48 am

Idemo dalje. Čortanovci, ulaz u tunel iz pravca BgSlikaSlikaSlika

Послато са Redmi Note 4X уз помоћ Тапатока
Dok Milorad Dodik ima dvojno prebivalište u Banjaluci i Beogradu, hiljadama rođenih Beograđana je uskraćeno pravo na jedno jedino prebivalište, tu gde žive decenijama.
Pohvale za post: 3
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3867
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1750
Pohvalio: 3330

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Uto Apr 17, 2018 8:49 am

Masivni radovi od tunela do službenog mesta K. VinogradiSlikaSlikaSlikaSlika

Послато са Redmi Note 4X уз помоћ Тапатока
Dok Milorad Dodik ima dvojno prebivalište u Banjaluci i Beogradu, hiljadama rođenih Beograđana je uskraćeno pravo na jedno jedino prebivalište, tu gde žive decenijama.
Pohvale za post: 6
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3867
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1750
Pohvalio: 3330

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Uto Apr 17, 2018 9:06 am

Petrovaradin i ŽeželjSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Послато са Redmi Note 4X уз помоћ Тапатока
Dok Milorad Dodik ima dvojno prebivalište u Banjaluci i Beogradu, hiljadama rođenih Beograđana je uskraćeno pravo na jedno jedino prebivalište, tu gde žive decenijama.
Pohvale za post: 6
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3867
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1750
Pohvalio: 3330

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Uto Apr 17, 2018 12:05 pm

u Žedniku radnici u uniformama CIP vrše neke premere
Dok Milorad Dodik ima dvojno prebivalište u Banjaluci i Beogradu, hiljadama rođenih Beograđana je uskraćeno pravo na jedno jedino prebivalište, tu gde žive decenijama.
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2574
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1749
Pohvalio: 1630

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Uto Apr 17, 2018 12:58 pm

Bravo na reportaži, komšo! ++
Sklanjam jednu po jednu sliku kad se promeni sledeće:
Slika Slika
Пантограф
Expert
Postovi: 5395
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5639
Pohvalio: 3746

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Uto Apr 17, 2018 1:02 pm

Инфраструктура Железнице Србије сама финансира реконструкцију пруге и станицу Драгачево

БЕОГРАД, 17. априла 2018. (Бета) - Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић обишла је данас железничку станицу Драгачево код Чачка поводом почетка радова на реконструкцији станице и пруге, које ће Инфраструктура железнице Србије финансирати са око пет милиона динара.

"Радови који се изводе у станици Драгачево важни су као пример другачијег начина пословања железнице, која данас сопственим средствима изводи радове и користи машине које су пре пет-шест година стајале и које су користиле друге компаније", рекла је Михајловић.

Она је нагласила да је други разлог због чега је посетила ту станицу намера Владе Србије да врати железницу на место које јој припада.

"Између Краљева и Чачка превоз железницом је око 70 одсто јефтинији, а уз то и безбеднији него аутобусом", рекла је министарка и додала да железницу чекају велика улагања, не само у пруге које се већ граде, него и у важне регионалне пруге, јер је намера да се привуку путници и предузећа да више користе железницу.

До краја следеће године, како је истакла, планирано је уређивање свих станичних зграда на железници.

Вршилац директора Инфраструктуре железнице Србије Мирољуб Јевтић рекао је да ће радови на реконструкцији 650 метара пруге која спаја Пожегу и Краљево код станице Драгачево коштати око 3,5 милиона динара.

"Ти радови ће трајати десетак дана, што ће омогућити повећање брзине са 50 на 100 километара на сат, а биће урађена и санација крова станичне зграде, где ћемо уложити још око 1,5 милиона динара", додао је Јевтић.
Pohvale za post: 2
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2574
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1749
Pohvalio: 1630

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Uto Apr 17, 2018 1:09 pm

Hjao, sad kad pijane budale nagrnu iz Guče vozom :mrgreen:
Sklanjam jednu po jednu sliku kad se promeni sledeće:
Slika Slika
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3867
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1750
Pohvalio: 3330

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Uto Apr 17, 2018 4:50 pm

Pozdrav i tebi sa sunčanog Keletija gde je Avala stigla dva minuta ranije od reda vožnje :) Mnogo potcenjujemo voz kao prevozno sredstvo

Послато са Redmi Note 4X уз помоћ Тапатока
Dok Milorad Dodik ima dvojno prebivalište u Banjaluci i Beogradu, hiljadama rođenih Beograđana je uskraćeno pravo na jedno jedino prebivalište, tu gde žive decenijama.
Pohvale za post: 1
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3867
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1750
Pohvalio: 3330

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Uto Apr 17, 2018 6:09 pm

u Mađarskoj na prugama ka većim gradovima vozovi lete. Flirt 2 ide 140 kmh na lokalnoj liniji. Mnogo je bolje opremljen od našeg, koliko sedišta toliko štekera, odličan wifi, ekran sa obaveštenjima. Sedišta su ipak neudobna slično kao u našem Flirtu. Ovaj voz se koristi u lokalu, dok ka najvećim gradovima idu Push-pull garniture.
Pruga za Beograd je spora jer je od potpisivanja Trijanonskog sporazuma ostala ćorsokak. Naši vozovi ka Zapadu su išli preko Zagreba a mađarski glavni južni pravac je postao segedinski. Zato i Avala ima status lokalnog ili ubrzanog voza a u Budimpešti je čak u sistemu gradskog prevoza.

Послато са Redmi Note 4X уз помоћ Тапатока
Dok Milorad Dodik ima dvojno prebivalište u Banjaluci i Beogradu, hiljadama rođenih Beograđana je uskraćeno pravo na jedno jedino prebivalište, tu gde žive decenijama.
spatiotecte
Expert
Postovi: 8965
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5147
Pohvalio: 1224

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Uto Apr 17, 2018 6:29 pm

tragac » 17 Apr 2018 05:09 pm napisao:u Mađarskoj na prugama ka većim gradovima vozovi lete. Flirt 2 ide 140 kmh na lokalnoj liniji.


Koliko ja znam jedina pruga u Madjarskoj koja ide preko 120 je pruga Beograd Bec (160km/h) tako da me cudi tvoja izjava da lokalni vozovi idu 140.
Pohvale za post: 1
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3867
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1750
Pohvalio: 3330

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Uto Apr 17, 2018 6:33 pm

U pitanju je kraća deonica ka Debrecinu, ostatak pruge je skoro u potpunosti 120 kmh toliko upravo ide sad

Послато са Redmi Note 4X уз помоћ Тапатока
Dok Milorad Dodik ima dvojno prebivalište u Banjaluci i Beogradu, hiljadama rođenih Beograđana je uskraćeno pravo na jedno jedino prebivalište, tu gde žive decenijama.

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 5 gosta