Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Kao što na NBg-u i Bežanijskoj Kosi nekoliko godina nije bila zakrpljena nijedna rupa u asfaltu, da bi lupali kontru Šapiću, sve do izbora. Mada, ni Gazela se ne održava, slivnici su isto zapušeni.

Kad bolje razmislim, ne sećam se da sam poslednjih godina uopšte video da se ulice peru šmrkovima.
 
Мислим да је Газела у надлежности Аутопутева Србије. А перу се улице шмрковима, свако вече десетак цистерни чистоће пере улице града.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531992#p531992:14ljjaad je napisao(la):
SRBO » Sub Apr 14, 2018 12:18 am[/url]":14ljjaad]Зато овде дођу и перу.

...док пада киша. Потпуно сам озбиљан.

ja mislim da je tu fora sto ako dugo ne pada kisa i onda padne spere ono lepljivo s drveca plus prasina i blatiste se naprave pa zato peru tada
 
Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda raspisala je tender za projektovanje i izvođenje radova na spajanju Bulevara umetnosti i Bulevara Crvene armije. Ovo je za sada jedini pravac na Novom Beogradu koji seče železnička pruga, a ne postoji nadvožnjak, podvožnjak ili putni prelaz.

Osim toga, neposredno uz prugu nalazi se raskrsnica sa novim bulevarom, pristupnim putem Mostu na Adi (Bulevar heroja sa Košara).

Procenjena vrednost radova je 320 miliona dinara, dok je konkursnom dokumentacijom određeno najviše 16 meseci za izradu projekta i za izvođenje radova, od dana uvođenja izvođača u posao.

- Time će se omogućiti kvalitetna saobraćajna veza između delova Novog Beograda koji su sada razdvojeni železničkom prugom i time će se rasteretiti postojeće saobraćajnice. Nakon probijanja železničkog nasipa uslediće izgradnja podvožnjaka, koji će biti projektovan sa po tri trake za svaki smer, sa razdelnim pojasom, obostranim trotoarima i biciklističkim stazama bez prepreka, dok će otvor ispod železničke pruge biti 4,5 metara. Radovi će biti izvedeni sa minimalnim prekidima železničkog saobraćaja – najavio je gradski menadžer Goran Vesić.

Postojeća magistralna pruga ima dva koloseka, naveo je gradski menadžer, a podvožnjak će se projektovati i graditi tako da se ostavi prostor za buduću izgradnju još po jednog koloseka na železničkom nasipu.

- Tehnička dokumentacija koju će najpovoljniji ponuđač morati da uradi obuhvata idejno rešenje za potrebe pribavljanja lokacijskih uslova, zatim idejni projekat sa studijom opravdanosti, projekat za građevinsku dozvolu, projekat za izvođenje radova i projekat izvedenog objekta - dodao je Vesić.

On je naglasio da je za spajanje Bulevara umetnosti i Ulice Dr Agostina Neta, Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda već raspisivala tender tokom 2015. godine, međutim nije bilo zainteresovanih ponuđača.

- Probijanje železničkog nasipa nije nepoznato domaćoj građevinskoj operativi, s obzirom da je na istoj železničkoj pruzi, na ukrštanju sa Ulicom Jurija Gagarina uspešno izgrađeno 200 metara železničkog mosta sa izmeštanjem kontaktne mreže i sve to bez dužih prekida u železničkom saobraćaju - zaključio je gradski menadžer.
https://www.blic.rs/vesti/beograd/plani ... ra/nqxdtqv
 
A evo i izjave Vesića iz 2015.

- Veliki tender za probijanje železničkog nasipa i spajanje Bulevara umetnosti i Bulevara Crvene armije mogao bi da bude odložen, jer se nijedna građevinska firma do sada nije prijavila za posao vredan više od milion evra - kaže gradski menadžer Goran Vesić, objašnjavajući da ovaj posao nije nepoznat domaćoj građevinskoj operativi, jer je na istoj železničkoj pruzi, na ukrštanju sa Ulicom Jurija Gagarina, pre šest godina uspešno izgrađeno 200 metara železničkog mosta sa izmeštanjem kontaktne mreže.

Vesić 2018.
Probijanje železničkog nasipa nije nepoznato domaćoj građevinskoj operativi, s obzirom da je na istoj železničkoj pruzi, na ukrštanju sa Ulicom Jurija Gagarina uspešno izgrađeno 200 metara železničkog mosta sa izmeštanjem kontaktne mreže i sve to bez dužih prekida u železničkom saobraćaju

Na brzinu sam našao samo da je 2015. vrednost posla iznosila više od milion evra (po nekoj mojoj logici to je do 1.3 miliona evra, a sada je vrednost posla više od 2.5 miliona evra, pa ćemo videti da li će se napokon i ovaj pravac probiti.
 
@astrodule

Obe izjave su po pitanju domace gradjevinske operative identicne?
 
Skoro od reči do reči. Bilo bi lepo naći obe video izjave ako postoje. Mislim ništa previše strašno, ali zanimljivo da je skoro pa isti sklop reči.

ps: Našao sam da je 2015 vrednost radova bila 210 000 000 rsd i tada je rok bio 5-7 meseci od uvođena izvođača u posao.
 
Zna vesić da je upropaštena domaća građevinska operativa. Mnoge tehnologije koje se ne ograničavaju na ređanje šuplje cigle i izlivanje betonske ploče su naučna fantastika.
 
Да, данас је ето коначно објављена толико дуго очекивана поновна јавна набавка за изградњу денивелисаног укрштања пруге и Булевара уметности или ти подвожњака. У јавној набавци су објављени и нови цртежи у односу на три јавне набавке које су већ биле 2014. и 2015.године.

Данашња јавна набавка са позивом на учешће и конкурсном документацијом:

Pogledajte prilog 7
http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... _26-18.pdf
http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... -26-18.pdf

Овде су све јавне набавке (четири) које су до сад биле (са данашњом):
http://nabavke.beoland.com/trazi.html?s ... phrase=all

По старом обичају Дирекције увек погреше, јер се претходно не обавесте ни они ни Железнице Србије ни ЦИП, опет је погрешно унет подата у свим документима за улицу Булевар Црвене Армије, тј. уписано је старо име тог дела улице Др. Агостина Нета !!!

Ајде да мало поставимо и цртеже подвожњака пошто су мало и различити у односу на цртеже који су били у ранијим јавним набавкама. Те цртеже сам већ постављао, а ево и садашњих.

Нека је са срећом будућем извођачу радова, па да барем и ове године почне са радовима.

Прегледна карта:
Изглед подвожњака:Pogledajte prilog 6
Цртеж_синхрони план:Pogledajte prilog 5
Ситуациони план:Pogledajte prilog 4
Подужни пресек:Pogledajte prilog 3
Попречни пресек С1:Pogledajte prilog 2
Попречни пресек С2:Pogledajte prilog 1
 
Hvala Gago, +.

U čemu je onda problem ovde? U izvodjačkom projektu i u parama?
Jer, ako su po projektu predvidjena dva nova koloseka, železnički saobraćaj bez prekida i rušenje nasipa i nisu problem?
 
Неће се сада градити нови колосеци на насипу, само на новом подвожњаку, да једног дана може лакше да се прошири пруга. То бих, свакако, похвалио.
 
Ali makar proširenje nasipa u okolini podvožnjaka zarad dva nova koloseka može da ispuni zadati uslov: da se saobraćaj ne prekida.
 
Pre neki dan (radni dan), trebalo je do grada da odem oko 13h. Google Maps je pokazao u neki zastoj na Gazeli u pravcu ka gradu, a i Brankov most je bio u crvenom.

Od Fontane mi je preporučio putanju preko Mosta na Adi, pa pored Sajma, Savska, Balkanska, NArodnog fronta (išao sam u garažu Zeleni venac).

Putanja jeste bila duža, ali sam za manje od 15 minuta stigao. Most na Adi jeste bio pun, ali se vozilo preko 60km/h na njemu. Pored Sajma i Savska prazne.

Za putanje preko Brankovog mosta i Gazele, Google maps je cenio više od 30 minuta do garaže.

U povratku (1h kasnije) sam išao preko Gazele i kolona je bila do Arene u smeru ka gradu.
 
Ја тако возим већ пет година. Нико из блокова и са Бежанијске косе више нема резона да у пет поподне иде на Газелу или на Бранков мост. То је један од највећих квалитета позиције новог моста.
 
Plus dodatno baš u popodnevnom špicu treba zameniti bankinu na kraju Gazele!
+ ostavili su autoput od hitne pomoći do Južnog bulevara bez ikakve razdelne bankine između smerova!

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Tako je. Baš sam sinoć to primetio. Bezbednost?

Takođe, postoji predznak za zatvaranje trake, i ja se lepo prestrojim i gledam k'o bu**** kako leva traka postoji celom dužinom jer radova nema.

ps: Bilo je već, ali kada kažete bankina, mislite uglavnom na zaštitnu ogradu, a bankina je pojas uz put na kojem najčešće stoji ta ograda.
 
Jel su se setili da očiste slivnike sad pred maraton? Video sam da su čistili po ostalim ulicama kuda je prolazio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533830#p533830:1c7eb7vl je napisao(la):
dejjan » 23 Апр 2018 06:25 pm[/url]":1c7eb7vl]Plus dodatno baš u popodnevnom špicu treba zameniti bankinu na kraju Gazele!
+ ostavili su autoput od hitne pomoći do Južnog bulevara bez ikakve razdelne bankine između smerova!

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
По милионити пут, не мења се банкина :wink:, него метална заштитна ограда на разделном делу између смерова аутопута.

Банкина је нешто сасвим друго, то је земљани простор поред пута, односно простор од ивице (краја) асфалта до почетка траве или бетона (како где). Има случајева на аутопуту где и нема банкине, одмах од ивице асфалта почиње трава.

На разделном делу аутопута од Хитне помоћи до петље "Аутокоманда" се поред металне заштитне ограде мења и она већа метална ограда висине 1 метар. Мислим да произвођач касни са испоруком !

Две слике од марта и маја 2017.године где се види та већа метална ограда
Pogledajte prilog 1

Иначе је ова порука коју је @дејјан поставио, више за подтему "Реконструкција аутопута кроз Београд", а не за тему УМП.
 

autor fotografije:Мирослав Мика Ранковић‎
 
20180511_121717.jpg


Razmjerava se trasa
 
Vrh