Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533583#p533583:vdm4mi2g je napisao(la):
RioBL » April 22nd, 2018, 8:47 pm[/url]":vdm4mi2g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533553#p533553:vdm4mi2g je napisao(la):
beobike » Sun Apr 22, 2018 2:55 pm[/url]":vdm4mi2g]... I još ne mogu da razumem šta su hteli sa ovom linijom i idejom da Prokop bude početna stanica gradske železnice, makar bila i privremena, ako je privremena.

Vjerovatno pokusavaju da animiraju Prokop. Iz istog razloga i medjugradski vozovi na Prokopu imaju terminus na toj stanici, iako bi mogli, recimo vozovi za Nis da polaze iz Zemuna ili NBG. Na taj nacin pokusavaju putnicima suziti izbor stanice i navuci ih, da se tako izrazim, na Prokop.
Ja na to gledam kao na svojevrsni ekperiment koji treba da odgovori na pitanje koliko je moguce postici s Prokopom i koji ce im na kraju pokazati da ne mogu mnogo.
Ja na to gledam kao na svojevrsni ekperiment koji treba da odgovori na pitanje koliko je moguce postici s Prokopom i koji ce im na kraju pokazati da ne mogu mnogo , ako sve ostave da bude kao što je trenutno.
 
Ma kakvi eksperimenti, crne magije, o čemu vi pričate? Naredba je odozgo i direktori železničkih preduzeća moraju to da ispune ili će neko drugi doći na njihovo mesto. A taj koji naređuje jedva da zna šta je voz, a kamo li da zna gde je Prokop, a i zabole ga, dokle god on ima korist od bilo kakvih radnji ili neradnji. I to je sva mudrost...
 
Nova linija Resnik - Prokop
smislenije i bolje bi funkcionisala da je
Resnik -N.Bgd.
:sesir:
 
Ni jedna RVR garnitura ne saobraća više na daljinskim vozovima pošto su na putničkom za Niš sada klase kao i
na lokalu koji radi Požarevac - Smederevo - Lapovo. Imamo, dakle, 16 garnitura za saobraćaj a od toga na
BG vozu 12. Ostaju 4... dve u veće preglede, jedna defekt (na primer) i eto jedne viška. Ona bi mogla da se
iskoristi sa ove dve što sada rade na liniji Resnik - Prokop, pa da se organizuje saobraćaj na relaciji Resnik - Ovča
na 40 minuta. Bilo bi mnogo korisnije nego ovako.
Inače, u nedelju je na remont u Zrenjanin upućena još jedna garnitura (027-028) i sada ih je tamo četiri od čega bi
dve trebalo da se završe u toku ove godine.
 
Koliko dugo ce se jos moci remontovati RVR garniture? I koliki im je uopste vijek eksploatacije?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533661#p533661:1bnx3mzh je napisao(la):
boca-ica » Mon Apr 23, 2018 8:03 am[/url]":1bnx3mzh]Nova linija Resnik - Prokop
smislenije i bolje bi funkcionisala da je
Resnik -N.Bgd.
:sesir:

Mislim Boco da na 5 kolosjeka NBG stanice nama mjesta da se okrece jedna linija Bg voza. I na Prokopu koji ima 8 kolosjeka nastaje guzva.
Inace sigurno da bi bilo bolje.
 
Pa nek šaraju malo. :) Ne moramo da se brinemo za povećanje kapaciteta , kada ionako rade sve da i ovo malo putnika odvrate od korišćenja železnice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533848#p533848:3kg8m4t8 je napisao(la):
RioBL » Пон Апр 23, 2018 7:35 pm[/url]":3kg8m4t8]

Mislim Boco da na 5 kolosjeka NBG stanice nama mjesta da se okrece jedna linija Bg voza. I na Prokopu koji ima 8 kolosjeka nastaje guzva.
Inace sigurno da bi bilo bolje.

А Земун? :kafa:
 
Hm... da i ako nisam imao priliku da vidim zauzece vise od 4 Nbg koloseka u Zemunu sigurno ima vise mesta
ali
to privremeno resenje bi jako udaljilo od sada primarne rekonstrukcije Karaburmskog zel. tunela i zavrsetka pruge do Ade Huje , mada je selo Visnjica pozeljnije za ,, okretnicu,,
Te bolje da trenutna ,,okretnica,, za Resnik nastavi da ometa Prokop kako bi se sto pre krenulo sa rekonstrukcijom debelo placenim i namerno ,,zaboravljenog,, tunela ka Karaburmi.
Velika je enigma ostala zasto nj. pruga po zavrsetku tunela nikad nije zavrsena ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533851#p533851:2epj7ecs je napisao(la):
tragac » Pon Apr 23, 2018 7:48 pm[/url]":2epj7ecs]dokaz da prokop nema kapacitet ako dodje do osetnijer gazvoja železnice.

Warszawa Centralna - 8 koloseka, u periodu od 15 do 16 h - 55 dolazaka, 55 polazaka...Dajte ljudi prestanite da bulaznite o kapacitetima...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533959#p533959:olb0jicm je napisao(la):
WLABmz » 24 Apr 2018 11:07 am[/url]":olb0jicm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533851#p533851:olb0jicm je napisao(la):
tragac » Pon Apr 23, 2018 7:48 pm[/url]":olb0jicm]dokaz da prokop nema kapacitet ako dodje do osetnijer gazvoja železnice.

Warszawa Centralna - 8 koloseka, u periodu od 15 do 16 h - 55 dolazaka, 55 polazaka...Dajte ljudi prestanite da bulaznite o kapacitetima...

Zaboravio si da napomenes da Warszava Centralna ima cetvorokolosecne prilaze dok prokop ima samo dvokolosecne, to bitno menja kapacitet i protocnost stanice.
Mogao bi prokop da ima i 30 koloseka da mu to ne bi mnogo pomoglo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533979#p533979:3ipcz914 je napisao(la):
spatiotecte » Uto Apr 24, 2018 2:29 pm[/url]":3ipcz914]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533959#p533959:3ipcz914 je napisao(la):
WLABmz » 24 Apr 2018 11:07 am[/url]":3ipcz914]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533851#p533851:3ipcz914 je napisao(la):
tragac » Pon Apr 23, 2018 7:48 pm[/url]":3ipcz914]dokaz da prokop nema kapacitet ako dodje do osetnijer gazvoja železnice.

Warszawa Centralna - 8 koloseka, u periodu od 15 do 16 h - 55 dolazaka, 55 polazaka...Dajte ljudi prestanite da bulaznite o kapacitetima...

Zaboravio si da napomenes da Warszava Centralna ima cetvorokolosecne prilaze dok prokop ima samo dvokolosecne, to bitno menja kapacitet i protocnost stanice.
Mogao bi prokop da ima i 30 koloseka da mu to ne bi mnogo pomoglo.

Dobro, to je duplo manje - 27 dolazaka i polazaka na sat. To Prokop ni u snovima nece imati. Mada sa juzne strane Prokop ima 4-kolosecni prilaz, po 2 iz svakog smera.

P.S. inace sad su svi Gorbacovi upsleni na Bg vozu. Zbog toga je i putnicki Nis - Beograd - Nis prebacen na glavnu, jer je tu (jos uvek) domicil lokomotiva i vagona.
 
WLABmz":mksqrt7k je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533979#p533979 je napisao(la):
spatiotecte » Uto Apr 24, 2018 2:29 pm[/url]":mksqrt7k]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533959#p533959 je napisao(la):
WLABmz » 24 Apr 2018 11:07 am[/url]":mksqrt7k]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533851#p533851 je napisao(la):
tragac » Pon Apr 23, 2018 7:48 pm[/url]":mksqrt7k]dokaz da prokop nema kapacitet ako dodje do osetnijer gazvoja železnice.

Warszawa Centralna - 8 koloseka, u periodu od 15 do 16 h - 55 dolazaka, 55 polazaka...Dajte ljudi prestanite da bulaznite o kapacitetima...

Zaboravio si da napomenes da Warszava Centralna ima cetvorokolosecne prilaze dok prokop ima samo dvokolosecne, to bitno menja kapacitet i protocnost stanice.
Mogao bi prokop da ima i 30 koloseka da mu to ne bi mnogo pomoglo.

Dobro, to je duplo manje - 27 dolazaka i polazaka na sat. To Prokop ni u snovima nece imati. Mada sa juzne strane Prokop ima 4-kolosecni prilaz, po 2 iz svakog smera.

P.S. inace sad su svi Gorbacovi upsleni na Bg vozu. Zbog toga je i putnicki Nis - Beograd - Nis prebacen na glavnu, jer je tu (jos uvek) domicil lokomotiva i vagona.
Problem kapaciteta na Prokopu je pomenut za slučaj kad na njemu okreće jedna linija gradske železnice a druga je prolazna na 15 minuta. Uz to su skoro sve daljinske linije terminalne. Da se Prokop koristi kao prolazna stanica kako je i dizajnirana ne bi bilo problema. Ovako imamo problem kapaciteta vozova i manjka putnika. Najgora moguća kombinacija.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
Problem kapaciteta na Prokopu je pomenut za slučaj kad na njemu okreće jedna linija gradske železnice a druga je prolazna na 15 minuta. Uz to su skoro sve daljinske linije terminalne. Da se Prokop koristi kao prolazna stanica kako je i dizajnirana ne bi bilo problema. Ovako imamo problem kapaciteta vozova i manjka putnika. Najgora moguća kombinacija.

E to....
Upravo zato sam i napisao da jeste imerativ rekonstruisati nikad korišcen a postojeci tunel ka Karaburmi i produžiti prugu do sela Višnjice
Pa liniju BGvoza Resnkik Prokop preimenovati u Resnik sel. Višnjica
A Prokokop da ostane glavno PROTOČNO ČVORIŠTE

I naravno još uvek nema odgovora kako je moguce decenijama da novi tunel za Karaburmu se jednostavno zaturi i tako sakrije :shok:
 
Jedna zanimljivost vezana za 2 tunelske cevi koje cine kolosecnu vezu izmedju Karaburme i Vracarskog tunela, one su izgradjene sa 20 godina razmaka, jedna je uradjena 1975te a druga 1997.
 
20.04.2018
Izmene reda vožnje vozova iz sistema BG:Voz na relaciji Beograd Centar – Resnik
Pocev od 22. aprila 2018. godine doci ce do promene reda vožnje vozova broj: 7100 - 7132 koji saobracaju na relaciji Resnik - Beograd Centar – Resnik. Molim putnike da se na dan putovanja blagovremeno informišu o nastalim izmenama

Где? :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534044#p534044:2cr6dev3 je napisao(la):
RioBL » Uto Apr 24, 2018 9:09 pm[/url]":2cr6dev3]Problem kapaciteta na Prokopu je pomenut za slučaj kad na njemu okreće jedna linija gradske železnice a druga je prolazna na 15 minuta. Uz to su skoro sve daljinske linije terminalne. Da se Prokop koristi kao prolazna stanica kako je i dizajnirana ne bi bilo problema. Ovako imamo problem kapaciteta vozova i manjka putnika. Najgora moguća kombinacija.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka

Nijedan BG:voz neće imati terminus na Prokopu. Trenutna situacija je samo na par meseci. Takođe, kada se završi TPS Zemun vozovi za Centralnu Srbiju i Banat će kretati iz Zemuna i biti protočni kroz Prokop.

Jedini problem ostaju vozovi za Srem i Bačku. Međutim, imajući u vidu sadašnju količinu saobraćaja, čak i da oni terminiraju na Prokopu, to neće popuniti kapacitet Prokopa. Ako se promet pak kakvim čudom poveća, najmanji je problem napraviti omanji TPS na jugu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534055#p534055:2pcfmmb5 je napisao(la):
boca-ica » Tue Apr 24, 2018 8:30 pm[/url]":2pcfmmb5]
I naravno još uvek nema odgovora kako je moguce decenijama da novi tunel za Karaburmu se jednostavno zaturi i tako sakrije :shok:

Mislim da bi bilo dobro, ako bi se zaista gradio metro sa depoom na Adi huji, da se u sklopu tog depoa nadju i vozovi iz sistema BG Voz. U tom slucaju bi Bg voz depou pristupao kroz pomenute tunele a Karaburma dobila stanicu BG voza uz uvdjenje nove linije. Ne znam kakvu bi tehnologiju koristio metro, ali ako bi to bilo nesto slicno EMU vozovima mozda bi mogli dijeliti depo.
 
Мислим да је простор уз реку превише драгоцен за депо метроа и БГ воза, боље направити депо негде у брдским крајевима Београда.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534154#p534154:2zoost13 je napisao(la):
RioBL » Sre Apr 25, 2018 11:59 am[/url]":2zoost13]
Mislim da bi bilo dobro, ako bi se zaista gradio metro sa depoom na Adi huji, da se u sklopu tog depoa nadju i vozovi iz sistema BG Voz. U tom slucaju bi Bg voz depou pristupao kroz pomenute tunele a Karaburma dobila stanicu BG voza uz uvdjenje nove linije. Ne znam kakvu bi tehnologiju koristio metro, ali ako bi to bilo nesto slicno EMU vozovima mozda bi mogli dijeliti depo.

Depo BG:voza je u TPS Zemun i ne vidim razlog da tamo i ne ostane, naročito kad se isti završi, a kapacitet višestruko poveća. Po meni bi Karaburma bila najbolja krajnja stanica za liniju ka aerodromu. A produžetak ka Adi Huji, Mirijevu ili kuda već pametnije je raditi metroom, jer je jeftinija izgradnja nego konvencionalne železničke pruge. Karaburma bi bila idealna stanica za presedanje sa Metroa na BG:voz. Metro se uglavnom napaja kroz treću šinu i sa drugim standardom napona od 25kV koji koristi ŽS.
 
WLABmz, видим да се доста разумеш у железничку инфраструктуру, па ме занима да ли је јефтинија електрификација пруге трећом шином или стандардном контактном мрежом?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533661#p533661:10jq3jx2 je napisao(la):
boca-ica » 23 Apr 2018 08:03 am[/url]":10jq3jx2]Nova linija Resnik - Prokop
smislenije i bolje bi funkcionisala da je
Resnik -N.Bgd.
:sesir:

Upravo se vratih sa BG:safarija. :D

Napravio sam krug B.Brdo-NBG (autobuska linija 85), NBG-Prokop (BG:Voz Linija 1, polazak 8063 u 15:34), Prokop-Rakovica-Kneževac (BG:Voz Linija 2, polazak 7121 u 16:30), Kneževac-Banovo Brdo (autobuska linija 37).

Pa da počnemo:

-Banovo Brdo. Po dolasku na stajalište pojavila se Solaris rerna na liniji 85. Nisam obraćao pažnju na gb. Za klimu nikad čuli.

-Novi Beograd. Nailazi 8063 rerna u 15:37 umesto u 15:34 po redu vožnje. Ne videh broj garniture ali videh da je u pitanju gradska Černobilj™ išarana verzija.

-Prokop. Planirao sam da obiđem i rekonstruisanu deopnicu do Ovče i nazad, međutim predomislio sam se "u hodu" zbog vreline. To je značilo da ću čekati 45 minuta, no isplatilo se. Došao sam sebi u debeloj hladovini betonskog sarkofaga, pardon Železničke Stanice Beograd-Centar.

Sižem u pothodnik sa ispisanim brojevima perona sa pripadajućim kolosecima. Naravno da nema table sa natpisom BG:Voz Linija 2 i strelicom čak i kada je privremena trasa. U svetskim sistemima to bi bilo obeleženo sa -> S-Bahn S2, -> Cercanias C2 ili u našem slučaju -> BG:Voz G2 (G od Gradska Železnica). Tek kad spazih ekran na kraju hodnika dobih više informacija koje su trebale biti ispisane i na peronima linije 1. Ako nam ovako "sjajno" funkcioniše gradsaka železnica zamislite na šta će ličiti ne daj bože metro.

Odem na peron IV, kolosek 6 na koji je postavljena garnitura 412-416 103-104. U pitanju je remontovana garnitura pošteđena grafita sa tapaciranim sedištima koja za svoje godine izgleda veoma dobro (kad bi svi Gorbačovi takvi bili to bi bila druga priča).

U 16:20 stiže mašinovođa i otvara vrata. Već se okupilo dosta ljudi i dobar deo sedišta je bio popunjen. S obzirom na to da je voz duže stajao u hladu unutra je bilo prijatno i pored nedostatka klime.

U 16:30 tačno po redu vožnje mašinovođa zatvara vrata i voz polazi velikim ubrzanjem za Gorbačova bez karakterističnog cimanja. Putovao je većom brzinom 4 minuta do izlaska iz tunela (gde se mimoišao sa takođe remontovanom garniturom bez grafita) nakon čega je naglo usporio i prešao na drugi kolosek. Bilo je radnika oko pruge a stanica Rakovica je raskopana. Ukupno vreme putovanja između Prokopa i Rakovice je bilo 9 min 30 sekundi do otvaranja vrata. Na stanici se zadržao 57 sekundi (radila mi je štoperica na telefonu) sa sve zatvaranjem vrata do polaska iz mesta. Gnjavio je nekih 100m nakon čega je ubrzao pa stigao u Kneževac za 4 minuta i 44 sekunde. Ukupno vreme putovanja od Prokopa do otvaranja vrata u Kneževcu bilo je dakle 14 minuta i 41. sekundu. Kada bi za 15 min stigli autobusom od Hitne Pomoći do Kneževca? Nikad.

Rezime bi bio da je opšti utisak pozitivan s obzirom na to da je uspostavljena skraćena linija sa znatno redukovanim taktom na nedovršenoj deonici sa radovima, te da i pored otežanih tehničkih uslova funkcioniše sa nekim zakašnjenjem od nekoliko minuta.

Primetili ste da sam izostavio 37. Sa razlogom naravno. Upravo sam njega posle čekao 15 minuta što znači da je negde došlo do poremećaja. Stigao Liaz u kome je klima jedva radila uz ispuštanje čudnog zvuka. Prozori su naravno bili otvoreni. Rezultat: pakao kao da klima ne radi. Izlazim na Brdu i vidim dva Maza se sustigla u smeru ka Kneževcu. Šou sa solo autobusima.

Kada druga linija proradi do Ovče na 15 minuta, a posebno kada se nabavkom novih garnitura uvede i treća situacija će se znatno popraviti. Nadam se da će rešiti problem grafita u dogledno vreme.
 
Express
+1 :D
Neko bi ovo nazvao pravom avanturom , a zapravo je ,,puna vreća,, argumenata :kk:
 
Tačno. Nadovezah se na tvoj post. Zaista bi mi bilo mnogo lakše da je privremeni terminus umesto Prokopa Novi Beograd.

Inače strah me bio da čekam 36. Ovde se pričalo o taktu na 40min u oba smera, međutim na busevi.com stoji da je 20min isto u oba smera.

Idealno bi bilo da imamo četiri linije:

A. Batajnica-Pančevo Glavna celodnevno sa fiksnim intervalom na 15 minuta, subotom na 20 a nedeljom na pola sata

B. Obrenovac-Ralja/Mladenovac preko Aerodroma do Ralje isti interval kao linija A a do Mladenovca svaki drugi polazak

C. Vrčin-Karaburma sa istim intervalom

D. Barajevo/Lazarevac-Savski Trg uz ostavljanje dva slepa koloseka malo ispred stare stanice. De Fakto bi to bila druga mala stanica. Radi očuvanja trase u gradu trebalo bi organizovati neku peticiju. Osim toga ta trasa bi služila za slučaj preusmerenja što je argument u korist funkcionalnosti.

U krajnjem slučaju i bez trase D krak ka Lazarevcu bi bio drugi krak linije C (obeležen kao C2). U prethodnom postu spomenuh prefiks "G" za linije BG:Voza, međutim "gola" slova su bolja od slovnih prefiksa u slučaju cepanja na krake (izbegava kompromis u vidu G2A, G21 i slično).
 
Vrh