Šta je novo?

Tramvaji

Nema veze sto je trasa nekad linije 3 i 12 bila ovakva ako je prakticnije da 3 ide do tasa a da 12 ide do omladinca
Da podsjetim do promjene je doslo jer kad nije mogao preko stare slavije i trebalo je da izmjena traje dok se slavija ne rekonstruise
 
Инфраструктура за трамвајски превоз је у тоталном расулу и под хитно би требало направити помоћне скретнице на критичним деоницама попут
1. Булевар - Старине Новака са свих страна
2. Булевар - Београдска и лево и десно скретање код Правног Факултета
3. 27.Марта - Старине Новака и лево и десно скретање
Све је ово зарад добробити и уштеда на Булевару, када закажу трамваји даље од Метропола до погубне скретнице код Вуковог Споменика, која џигерицу једе свима који иду ка Устаничкој, јер лупам дође 2,3 и 12, па тек онда 6, 7 и 14, а док тај циклус прође са лошим радом семафора ти уместо да будеш на Цветковој пијаци, ти и даље каскаш код Вука.
 
И скретница Немањина-Ресавска уме да прави гужву, ту би исто добро дошао додатни колосек.
 
Prođoh juče pored sajma, nisam stigao da slikam, pravac ka gradu vozač nekog "pikap" vozila probio onu zaštitnu ogradu kod Ruske i fino zakucao CAF tramvaj. Ne znam da li je bila negde vest/slike, izgledalo je kao da je uleteo pri ozbiljnoj brzini.
 


Već neko vreme idem 14-icom od okretnice na Banjici do Vukovog spomenika. Polazak u 6:08h, mada krene možda minut dva ranije, a kod Vuka sam neretko i pre pola sedam. Vožnja pravo uživanje, dok još nema gužve ni na ulici, ni u samom tramvaju. Odlična alternativna prepunim 33-jkama i 48-icama.
 
Шта мислите о предлогу да се линија 11 продужи од Калемегдана до Омладинског стадиона преко Дорћола? Тиме би 3 могла да се врати на Таш а 12 преко Славије.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535418#p535418:8i4dxqev je napisao(la):
igor989 » Sre Maj 02, 2018 12:53 pm[/url]":8i4dxqev]Шта мислите о предлогу да се линија 11 продужи од Калемегдана до Омладинског стадиона преко Дорћола? Тиме би 3 могла да се врати на Таш а 12 преко Славије.

Sent from my D6503 using Tapatalk

Radi preciznosti, trojka je već vrećena kada je puštena ponovo do Omladinskog stadiona jer je to njena stara trasa i to preko Slavije, dok je stara 12. išla do Taša pored Beograđanke. Da ne pišem ponovo zašto se tumbalo devedesetih u kojima su recimo 1. i 13. potpuno ukunite (obe su išle do Kalemegdana). Inače, generalno sam protiv ovakvih izmena jer zaista smatram da je Beogradu potrebna nova mreža. Kako ko dođe na vlast, forsira određene delove, kako koji izbori naiđu tako dobije poplavu nekih novih linija (kao i pred prošle izbore) i tako dobijamo potpuni haos u kome, ono što je najproblematičnije, brzina javnog prevoza (km/h) je u stalnom padu. Čemu onda on takav služi?
 
A i ja da ponovi da me neiteresuje kako je i kad bilo vec efikasnost zamjena 3 i 12 je uradjena zbog kaf i slavije sad to nije prepreka tako da 3 moze na tas a 12 preko slavije do omladinca usteda za 3 drasticna
 
Kakva usteda? Zar stvarno mislis da bi ostavili isti broj tramvaja na liniji? I na osnovu kojih to parametara tvrdis da ce tako biti veca efikasnost bilo cega? Znas li kako je isla trojka dok je polazila sa Tasa? Odgovorno mogu da tvrdim jos gore nego sada jer je redovno koristim. Zar nije logicnije preusmeriti neku liniju sa Sajma, recimo, prema Ustanickoj ili mozda Banjici? Igramo se sa saobracajem kao deca.
 
Bio bi bolji red voznje jer gubi vrijeme na silnim semaforima moze se vrlo lako izvuci racunica i pogledati stari redovi voznje i uporediti
 
Samo sto stari, opet kazem, i nije bas radio najbolje. I neka ti se sada zahvale sa Banovog brda jer njima zelis da im tramvaj gubi vreme na silnim semaforima. Sto sve dovodi do toga da nisu tramvaji problem vec prioriteti ovog grada, ako uopste zna sta su to prioriteti, jer kada se poredi brzina javnog prevoza, iz godinu u godinu je sve sporiji. To dovoljno govori.
 
Vrlo dobro ja znam sta treba da ima prioritet i sprema se prioritet za liniju 7 Tramvaj 12 je logicnije da ide do omladinca plus sad i slavija ima semafore Kad bi silne kamere pokacene po gradu i pauk bio kordinisan da kupi majmune sa sina gdje bi nam kraj bio
 
Ne umem ni ja nekad direktora da desifrujem sta hoce da kaze :D :D, diretktore 99% tramvajskih linija ima problem sa redom voznje, tako da sta naleti i gde naleti dobro je... Imaj u vidu da se tramvaji na Nbg koriste samo kada moraju, jer 95 sa jedne, a sa druge strane 71 i 601 brze rade posao nego oni :)
 
Sve na zalost ide presporo kad budem imao vise informacija podjelicu sa cjenjenom forumaskom javnoscu
 
Пантограф":3h3ihctj je napisao(la):
Direktore, kako se to "sprema prioritet za liniju 7"? Neka novost?
Реко му неко ко је чуо од лика коме друг ради негде. Ето одакле долази 90% његових информација, рекла казала..

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Од свих трамвајских линија на нивоу града у односу на тренутну инфраструктуру једина која ће увек функционисати ће увек бити линија 6, јер увек спашава несрећнике који стрпљиво чекају 7 и 14 код Правног Факултета. Та линија би требало чак и на Баново Брдо да иде, јер ће увек и брже стизати од Устаничке него несрећни 50...
 
Kada bi dodali još jedan tramvaj, bio bi spas za ceo Bulevar, pogotovo to kod Pravnog, kao i kod Vuka. Ovako retko kad naiđe, jeste da je malo prazna, ali ne znači nešto mnogo ako ne naiđe u pravom trenutku. A generalno, bilo šta od Ustaničke brže dođe do BB, pa svi se spuštaju dole na 17 do Mostara i odatle šta god i brže se stigne.
 
Требало би 7 скратити до Ташмајдана а 6 појачати од Таша ка Устаничкој.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
I sta bi se dobilo tim osim guzve na presjedanju kod tasa
 
Ne znam zašto se ne srede tramvajske linije sa Ustaničke koje su glupe i beskorisne, ja ih izbegavam u širokom luku. Previše su spori, čekaš na semaforu sto godina i šta ćeš ako stanu tramvaji ako nema nikakve alternative do Ustaničke.
 
Vrh