Šta je novo?

Tramvaji

direktor":2k6iqab4 je napisao(la):
I sta bi se dobilo tim osim guzve na presjedanju kod tasa
Па капирам да када би синхронизовали семафоре на Нбг-у и дали трамвају предност добили би једну поуздану линију. Није нормално да од Устаничке до блока 45 трамвај по правцу путује 65 мин

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Nekad je putovao po pravcu 45 min malo su usprenje izazvali spanci malo ostali faktori dodati su neki semafori lose sinhronizovani isti zagusenja na par mjesta blokiranje raskrsnica itd
 
direktor":1c3b1fy7 je napisao(la):
Nekad je putovao po pravcu 45 min malo su usprenje izazvali spanci malo ostali faktori dodati su neki semafori lose sinhronizovani isti zagusenja na par mjesta blokiranje raskrsnica itd
За семафоре је тачно, један од глупљих је онај код Белвила где је сигнал затворен а пешачи су онемогућени да дођу до острва због зеленог које је упаљено за аутомобиле, ту си губи по 2 мин. Кафови су лепи на око али су троми, кад иде испред мене увек га пустим да оде зато што се увек када стају враћају мало уназад. Буквално сваки семафор ухватим на Нбг-у, зато људи више користе 95 него трамваје.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Кафови нису "троми", већ конструисани као савремена шинска возила, на којима се компјутерском контролом вуче (убрзања) спречава да услед дивљачког начина вожње нека старија жена оболела од остеопорозе поломи кук, или да мајка изгуби контролу над колицима са дететом.

Начин вожње београдских аутобуса, тролејбуса и (осталих) трамваја нема додирних тачака са цивилизацијом, а камоли са европском цивилизацијом. Бар 80% возача ЈГП-а би у нормалној земљи добило отказ. Сагледавање света из угла младог мушкарца у пуној снази је типично за друштва изразито заостала у културолошком погледу.
 
U načelu se slažem ali treba imati u vidu da se situacija sa načinom vožnje ipak popravila u poslednjih 10ak godina. Setimo se 2000ih, posebno u periodu malo pre i tokom uvođenja Integralnog tarifnog sistema. Trke autobusa su bile uobičajene, a jurcalo se bogme i van njih. Grad je bio pun Šumahera. Sada toga nema, bar u gradskoj sredini. Ne vozim se često tramvajem pa ne znam tačno ali čini mi se da je i tu pitomije sad nego što je bilo. Jedino još ostaju trolejbusi, koje vozači vole da nagare noću kad hoće da završe smenu pa BKMovi postaju rolerkosteri. :D Ali to je noću. Danju sve i da hoće ne mogu da jurcaju. Mada stoji to da umeju da cimaju pri startu i kočenju, jer se vozači ponašaju kao da kontrolišu SUS, a ne elektromotor.

Inače nije to samo do nas. U Budimpešti isto vole da se zaleću. Istina, zaletanje na pravcu nije isto što i cimanje u startu i kočenju, i kad sam se vozio tamo kod njih nisam imao situacije da letim preko vozila kad vozač kreće iz stanice. Juri autobus, ali ne prikucava te kad kreće i staje. Tu bi GSP mogao malo više da se ugleda na njih. Znači da se zaleću na pravcu, ali da gledaju da pristajanje i polazak sa stanice i raskrsnice ne bude kao poletanje sa nosača aviona. :D
 
Ne znam da li mi se cini da sa kafovima kretanje iz stanice traje veoma dugo? Svega par puta sam se vozio, pa je mozda bilo do vozaca, ili je iz nekog razloga subjektivan osecaj, ali mi se cinilo da uvek postoji neki visak od 20-30 sekundi kad bi trebalo da smo krenuli, a nesto se ceka...
 
Mladi vozaci skloniji brzoj voznji odlaze van zemlje ostaju "penzioneri" tako da je i stil voznje prilagodjen tome.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536114#p536114:3h8sortc je napisao(la):
Пантограф » Ned Maj 06, 2018 1:51 pm[/url]":3h8sortc]Кафови нису "троми", већ конструисани као савремена шинска возила, на којима се компјутерском контролом вуче (убрзања) спречава да услед дивљачког начина вожње нека старија жена оболела од остеопорозе поломи кук, или да мајка изгуби контролу над колицима са дететом.

Начин вожње београдских аутобуса, тролејбуса и (осталих) трамваја нема додирних тачака са цивилизацијом, а камоли са европском цивилизацијом. Бар 80% возача ЈГП-а би у нормалној земљи добило отказ. Сагледавање света из угла младог мушкарца у пуној снази је типично за друштва изразито заостала у културолошком погледу.

slazem se za to da su vozaci anarhisti, ali da kaf ima sistem protiv divljanja??? bas juce se penjao uz nemanjinu i stao na semafor, kako je krenuo, prvo se vratio unazad, pa cimnuo kad je krenuo, pa je opet stao i opet cimnuo jos jace, sedeo sam na sedistu unazad, zamalo da iskliznem iz sedista kako je jako krenuo taj drugi put
 
Наравно да не постоји "систем против дивљања": постоји сложени скуп система осмишљених да учине вожњу удобнијом и безбеднијом (начин убрзања је недвосмислено елемент и комфора, и безбедности; затим, "спорост" код поласка са станице, систем отварања/затварања врата елементи безбедности итд.).
Јасно је и да постоји степен неправилне употребе трамваја када се све његове предности потиру. У рукама... довољног кретена, сваки трамвај биће убојит.


@Bender Rodriguez

Да, нешто је боље него раније, али у ГСП-у (њихови возачи су недавно пролазили и курсеве еко-вожње итд.); међутим, код приватних превозника, нажалост, возе разни варвари. Шта сам, по снегу, зимус доживео на 94-ки... више пута! По правилу, реч је маторим магарцима, сељачких физиономија хуманоида из средине шесте деценије живота.
Сви до једног добиће прво једногодишњу, а ако се не опамете и трајну шут-карту из београдских аутобуса, само ли се једном ја којим случајем будем питао.
 

Koнцепцијски предлог реконструкције раскрснице Омладинских бригада и Јурија Гагарина. Дакле, подземне траке за лева скретања из Јурија Гагрина. Суштинско место где се трамваји заустављају, а аутомобили и аутобуси добијају предност су лева скретања удвојена са кретањем у правац у сигналном плану. На овај начин је то немогуће, а најинтензивнији ток бива удвојен са трамвајима. Посебна погодност у односу на варијанту са укопавањем главног правца, осим ниже цене, јесте и погодна веза за дијагоналне пешачко-бициклистичке токове тамо где су најинтензивнији, те могућност везе са трамвајским стајалиштима кроз подземни пролаз. Овакво решење са елиминацијом удвајања левих скретања из Јурија Гагарина са кретањима у правац истом улицом је потребно код Нехруове, јер се Гандијева уклапа у промењен зелени талас.
 
Poslednjih par dana su intezivni radovi na postavljanju šina na mostu na adi....
 
Има ли икаквих фотки тих радова, ја нисам ни испратио да су уопште почели.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537866#p537866:1d2q86sf je napisao(la):
Karlo del Ponte » 13 May 2018 02:21 pm[/url]":1d2q86sf]
Koнцепцијски предлог реконструкције раскрснице Омладинских бригада и Јурија Гагарина. Дакле, подземне траке за лева скретања из Јурија Гагрина. Суштинско место где се трамваји заустављају, а аутомобили и аутобуси добијају предност су лева скретања удвојена са кретањем у правац у сигналном плану. На овај начин је то немогуће, а најинтензивнији ток бива удвојен са трамвајима. Посебна погодност у односу на варијанту са укопавањем главног правца, осим ниже цене, јесте и погодна веза за дијагоналне пешачко-бициклистичке токове тамо где су најинтензивнији, те могућност везе са трамвајским стајалиштима кроз подземни пролаз. Овакво решење са елиминацијом удвајања левих скретања из Јурија Гагарина са кретањима у правац истом улицом је потребно код Нехруове, јер се Гандијева уклапа у промењен зелени талас.
file.php

Ово је добро, Карло, али, кључно питање је: Шта ћемо с Гандијевом?
Ту су два најважнија лева скретања (Гандијева - Ј. Гагарина ка граду и Ј. Гагарина - Гандијева ка Сави) у међусобном конфликту.

По мени, решење је да се скретање из Гандијеве али и правац те улице ка Сави ставе у подземни ниво, да се лево скретање из Ј. Гагарина ка Блоковима 70/44 укине, и да се ка том делу Гандијеве вози преко 3 десна скретања (Ј. Гагарина - Нехруова - Европска/Јапанска/како ли се зове - Гандијева кроз подвожњак).

Губитак времена за део возача не би био превелики, а добици су огромни - и за трамвај, и за све остале.
 
Danas sam malo biciklom obišao da vidim ima li kakvih radova, pa evo da podelim.

Ovo je ulaz iz Đorđa Stanojevića prema mostu
24gos4j.jpg


vxixw4.jpg


2rw49zm.jpg


Kasnije sam video dvojicu u florescentnozelenim prslucima na mestu buduće stanice, nešto su merili.

Na mostu dva kamiona i bager

294110g.jpg


14441ar.jpg


2cmveq8.jpg


A na hipodromskoj strani ništa.

28st02e.jpg
 
Kako nista kad je kod hipodroma dolje bager i radnicki kontisi i ogradjeno
 
E jbg, nisam dole ništa primetio, očito da nisam dovoljno obraćao pažnju...moram na popravni.
 
Prodji tramvajom ja danas nestigoh proletio je bar 40 kmh
A vracao sam se busom
 
Moraću da vidim to gde su bageri.

Na temi o ''Unutrašnjem Magistralnom Poluprstenu, Mostu preko Ade'' (str. 970) pisalo se o ideji da tramvaj sa Novog Beograda, umesto da kruži, idena most kraćom putanjom kroz ulicu Marka Hristića, umesto što se planira trasa kroz bulevar Crvene Armije i Đorđa Stanojevića. Obišao sam ulicu, razdelno ostrvo ima jedva širinu za dva tramvaja u svakom smeru. Ali tu bi se trebalo počupati ovo mlado drveće, a ta ideja mi nije baš simpatična. Predložio sam da se uzmu ove unutrašnje dve trake i pretvore za tramvajski saobraćaj, ionako misle da prošire ovu ulicu, kao i okolne ulice zbog buduće autobuske stanice.
U svakom slučaju, potrebna je rekonstrukcija ove ulice, pogotovo ako bi se tu uveo tramvaj. Evo slika, pa procenite.

2n89bpt.jpg


al6trr.jpg


zupev5.jpg


14npm5i.jpg
 
Nove slike sa gradilišta.

Stigao tucanik

xas10i.jpg


Radovi na mostu

155jwau.jpg


Obzirom da je ovo i popravni izlet jer nisam video bager :mrgreen: , evo bagera na hipodromskoj strani, ali bez ikakvih aktivnosti. Bar dok sam ja bio tu.

2d17b41.jpg


34oc0lv.jpg


2nm0ww7.jpg
 
a sta se tacno radi na mostu? menjaju sljunak? ne kapiram ona brda sljunka na slici
 
Ako je šljunak onda moraju da sklone, ali ako je tucanik onda ga verovatno dodaju još kako bi napravili podlogu za šine. Na novim mostovima se šine retko kada učvršćuju za samu podlogu, već su napravljeni u vidu korita koje se puni tucanikom, pa se na tu podlogu polažu šine na pragovima, tako se mnogo manje vibracija prenosi na konsrukciju mosta, a i mnogo tiše je.
 
I opet se tramvajima putem mosta na Adi nista ne postize... Nece kaciti stanicu kod bivse fabrike secera, nece kaciti nista, samo mlacenje prazne slame ce to biti, a kr**** koji bude sakatio 85 i 89 koji iole normalno tu rade ima da ode u ludnicu...
 
Od stanice buseva secerana ides kroz seceranu 5 min sjednes na tram kod hipodroma
Druga opcija cidjes na buducem.presjedackom stajalistu petlje radnicka udjes u lift i eto te u tramvaju na mostu ...
Moguce da ce reorganizovati 85 i 89 ...
 
Vrh