Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3017
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1648
Pohvalio: 2663

Re: Modernizacija železnice

Postod RioBL » Pet Maj 11, 2018 5:59 am

Da, nije običan tramvaj ali nije ni nezavisan šinski sistem kao što je to klasični metro. To je LRT sistem (light rail transit).

Do sličnog sistema bi i Beograd mogao doći unapređenjem svog tramvaja. Kao u Portu, tuneli u centru a površinski izvan.

Ustvari, najavljivani BG metro bi lako mogao biti baš to.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
dove
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 405
Pridružio se: Pet Jul 08, 2011 7:42 am
Lokacija: Церак
Kontakt:
Pohvaljen: 215
Pohvalio: 143

Re: Modernizacija železnice

Postod dove » Sub Maj 12, 2018 7:34 am

Највеће железничко градилиште у Европи

Напредују радови на отвореној прузи Стара Пазова – Нови Сад, вредни 248 милиона долара, и на пробијању тунела кроз Фрушку гору и изградњи вијадукта, за шта је одобрено 350 милиона долара

Slika

http://www.politika.rs/scc/clanak/40355 ... e-u-Evropi
Pohvale za post: 6
milos.tro
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10203
Pridružio se: Uto Dec 24, 2013 11:42 pm
Pohvaljen: 15902
Pohvalio: 6811

Re: Modernizacija železnice

Postod milos.tro » Sub Maj 12, 2018 7:00 pm

Rekonstrukcija pruge Stara Pazova - Indjija
izvor.pruge i vozovi Vojvodine
Prikačeni fajlovi
32387251_2155403587809247_6803502318856699904_n.jpg
32387251_2155403587809247_6803502318856699904_n.jpg (156.89 KiB) Pogledano 2150 puta
32328520_2155404004475872_5410509141884010496_n.jpg
32328520_2155404004475872_5410509141884010496_n.jpg (119.77 KiB) Pogledano 2150 puta
32294397_2155406561142283_2331994197495644160_n.jpg
32294397_2155406561142283_2331994197495644160_n.jpg (119.28 KiB) Pogledano 2150 puta
32313920_2155404267809179_4239484972894781440_n.jpg
32313920_2155404267809179_4239484972894781440_n.jpg (102.46 KiB) Pogledano 2150 puta
32294084_2155402344476038_1704760935979155456_n.jpg
32294084_2155402344476038_1704760935979155456_n.jpg (133.69 KiB) Pogledano 2150 puta
32294218_2155404404475832_6260086662676611072_n.jpg
32294218_2155404404475832_6260086662676611072_n.jpg (142.34 KiB) Pogledano 2150 puta
32294059_2155401881142751_6669409741908738048_n.jpg
32294059_2155401881142751_6669409741908738048_n.jpg (161.48 KiB) Pogledano 2150 puta
32293853_2155402691142670_6406690105695666176_n.jpg
32293853_2155402691142670_6406690105695666176_n.jpg (145.98 KiB) Pogledano 2150 puta
32267347_2155404877809118_566304507563081728_n.jpg
32267347_2155404877809118_566304507563081728_n.jpg (141.49 KiB) Pogledano 2150 puta
32289599_2155404697809136_4352111243167793152_n.jpg
32289599_2155404697809136_4352111243167793152_n.jpg (151.95 KiB) Pogledano 2150 puta
32267176_2155406011142338_5913888495910256640_n.jpg
32267176_2155406011142338_5913888495910256640_n.jpg (155.2 KiB) Pogledano 2150 puta
32261026_2155405434475729_7618194036507017216_n.jpg
32261026_2155405434475729_7618194036507017216_n.jpg (142.47 KiB) Pogledano 2150 puta
32266948_2155405907809015_4104307439963209728_n.jpg
32266948_2155405907809015_4104307439963209728_n.jpg (139.75 KiB) Pogledano 2150 puta
32260965_2155403131142626_6371801652558561280_n.jpg
32260965_2155403131142626_6371801652558561280_n.jpg (163.17 KiB) Pogledano 2150 puta
32258018_2155406901142249_8309172468191330304_n.jpg
32258018_2155406901142249_8309172468191330304_n.jpg (130.75 KiB) Pogledano 2150 puta
32260609_2155405701142369_5056754474081583104_n.jpg
32260609_2155405701142369_5056754474081583104_n.jpg (132.53 KiB) Pogledano 2150 puta
32252949_2155406191142320_136809749353070592_n.jpg
32252949_2155406191142320_136809749353070592_n.jpg (135.51 KiB) Pogledano 2150 puta
32257784_2155401984476074_3737356927525453824_n.jpg
32257784_2155401984476074_3737356927525453824_n.jpg (143.76 KiB) Pogledano 2150 puta
31632067_2155402607809345_7072124567279370240_n.jpg
31632067_2155402607809345_7072124567279370240_n.jpg (127.39 KiB) Pogledano 2150 puta
Pohvale za post: 6
Dalmatinac
Intermediate
Postovi: 222
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 9:24 am
Kontakt:
Pohvaljen: 384
Pohvalio: 382

Re: Modernizacija železnice

Postod Dalmatinac » Sub Maj 12, 2018 9:28 pm

Dajte neka objasnjenja uz slike
spatiotecte
Expert
Postovi: 9917
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6493
Pohvalio: 1557

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Sub Maj 12, 2018 9:38 pm

Slika
@Dalmatinac
Evo par objasnjenja.
Ovde se radi o izlasku iz Pazove, vidi se skretnicka lira prema Indjiji, izlaz iz stanice je cetvorokolosecan.
Skroz desni i skroz levi kolosek idu ka Sidu dok 2 centralna nastavljaju ka Indjiji.
Zapravo do sada je samo levi kolosek od centralnih koloseka isao ka Indjiji posto od tog mesta pruga je bila jednokolosecna. Tj se vidi i stulc drugog buduceg koloseka ka Indjiji.

Skroz desni kolosek se lagano penje (sto se vidi na par slika kako bi preskocio 2 centralna koloseka i i spojio u dvokolosecnu prugu sa skroz levim kolosekom ka Sid-u).
Ne drugim slikama se vide konstrukcijie betonskih mostova (ima ih 2) jedan je za preskakanje pruge za Indjiju a drugi je za preskakanje magistrale (tj produzetak batajnickog druma)
Demontiran je kolosek ka Indjiji kao i kontaktna mreza sa stubovima.
Samo je zastor ostao.
Centralni koloseci ka Indjiji ce biti za 200 km/h
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Pohvale za post: 2
And7rey
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 800
Pridružio se: Sre Sep 23, 2015 8:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1077
Pohvalio: 64

Re: Modernizacija železnice

Postod And7rey » Ned Maj 13, 2018 11:19 am

Jooj našta liči železnička u Indjiji. Zna li neko da li su i stanice obuhvaćene radovima? Inače sam ja mrzitelj ovih perona blokovskih koje se na zapadu nigde više ne koriste. Trebalo bi proširiti perone i izgraditi nadstrešnicu.
Slika
Zaklanjaš mi Beograd!
Pohvale za post: 2
spatiotecte
Expert
Postovi: 9917
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6493
Pohvalio: 1557

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Ned Maj 13, 2018 11:28 am

Zgrada je planirana za modernizaciju u okviru radova.
Dobice normalne perone.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Pohvale za post: 2
abrines
Higher intermediate
Postovi: 539
Pridružio se: Čet Maj 04, 2017 9:25 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 576
Pohvalio: 564

Re: Modernizacija železnice

Postod abrines » Ned Maj 13, 2018 4:02 pm

Негде сам прочитао да ће све станичне зграде у Србији на магистралним пругама бити реновиране.
Pohvale za post: 2
Dalmatinac
Intermediate
Postovi: 222
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 9:24 am
Kontakt:
Pohvaljen: 384
Pohvalio: 382

Re: Modernizacija železnice

Postod Dalmatinac » Ned Maj 13, 2018 6:26 pm

@spatiotecte hvala na pojasnjenju
Pohvale za post: 1
spatiotecte
Expert
Postovi: 9917
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6493
Pohvalio: 1557

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Ned Maj 13, 2018 9:29 pm

Nema na cemu i drugi put. :) :sesir:
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Kolega2357
Higher intermediate
Postovi: 559
Pridružio se: Čet Avg 27, 2015 5:24 am
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 156
Pohvalio: 12

Re: Modernizacija železnice

Postod Kolega2357 » Ned Maj 13, 2018 10:19 pm

Pohvale za post: 6
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3017
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1648
Pohvalio: 2663

Re: Modernizacija železnice

Postod RioBL » Ned Maj 13, 2018 10:29 pm

Vrijedan snimak pruge koja nestaje...
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Kolega2357
Higher intermediate
Postovi: 559
Pridružio se: Čet Avg 27, 2015 5:24 am
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 156
Pohvalio: 12

Re: Modernizacija železnice

Postod Kolega2357 » Pon Maj 14, 2018 12:24 am

Bice jos jedan snimak sigurno ovog meseca.
miki_ns
Higher intermediate
Postovi: 523
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 1:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 393
Pohvalio: 146

Re: Modernizacija železnice

Postod miki_ns » Pon Maj 14, 2018 7:52 am

Ono što meni nije jasno, ova pruga do Vojlovice je početkom 90-tih elektrificirana da bi bila uključena u sistem Beovoza, i faktički je sa njom opsluženo skoro celo Pančevo, s obzirom na to da pruga u luku prolazi od glavne stanice oko celog centra grada. 90-tih je zbog nedostatka goriva ovo bila jako bitna veza Pančeva sa Beogradom. I sad posle izgradnje drugog koloseka do Pančevo glavne, niko da u sistem BG:Voza uključi nekadašnju liniju Beovoza, ili bar da reaktivira nešto od Beovoza. Niko me ne može ubediti da i po pitanju direktnih vozova iz Novog Sada koji bi prolazili do Pančeva i po pitanju same veze ka Pančevu nije reč o namernom zanemarivanju.
hiavata
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 407
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 332
Pohvalio: 1379

Re: Modernizacija železnice

Postod hiavata » Pon Maj 14, 2018 8:16 am

Nema garnitura. Gomila RVR garnitura nije preživela devedesete i sankcije. Čerupane su za delove i ostale da propadnu.
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3017
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1648
Pohvalio: 2663

Re: Modernizacija železnice

Postod RioBL » Pon Maj 14, 2018 9:25 pm

Nema garnitura a nema ni dogovora izmedju Beograda i Panceva
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5881
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4854
Pohvalio: 12563

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Pon Maj 14, 2018 10:08 pm

Пропадоше гарнитуре, пропадоше ремонтери, а пропадоше и паре које се бацају на неефикасан масовни транспорт између Бг и Па, као и паре уложене у ремонт те пруге.
Pohvale za post: 4
orjen
Intermediate
Postovi: 420
Pridružio se: Ned Sep 20, 2009 7:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 680
Pohvalio: 117

Re: Modernizacija železnice

Postod orjen » Čet Maj 17, 2018 5:29 pm

Tender za prugu Budimpesta-Kelebia je objavljen u TED EU. Profil pruge vmax=200 km/h, brzina eksplotacije vmax=160 km/h. 86 meseca za izgradnju. Ovako nebi trebalo da bude primedba sa strane EU: http://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri ... HTML&src=0
Prikačeni fajlovi
China-Hungary Joint venture.JPG
China-Hungary Joint venture.JPG (86.05 KiB) Pogledano 1056 puta
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 879
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1065
Pohvalio: 76

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Čet Maj 17, 2018 6:27 pm

86 meseci = 7 godina i 2 meseca, pritom ostaju prelazi u nivou koliko vidim, takođe i kraća ali zahtevnija deonica Budimpešta - Šorokšar.
SlikaSlikaSlika
spatiotecte
Expert
Postovi: 9917
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6493
Pohvalio: 1557

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Čet Maj 17, 2018 8:00 pm

Kako moze 160 sa prelazima u nivoima?
Procitao sam na onom linku da ima 16 podzemnih prolaza.
Znaci pruga je denivelisana.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Propeler
Intermediate
Postovi: 458
Pridružio se: Sub Dec 17, 2016 11:26 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 803
Pohvalio: 595

Re: Modernizacija železnice

Postod Propeler » Čet Maj 17, 2018 8:39 pm

miki_ns » Pon Maj 14, 2018 6:52 am napisao:Ono što meni nije jasno, ova pruga do Vojlovice je početkom 90-tih elektrificirana da bi bila uključena u sistem Beovoza, i faktički je sa njom opsluženo skoro celo Pančevo, s obzirom na to da pruga u luku prolazi od glavne stanice oko celog centra grada. 90-tih je zbog nedostatka goriva ovo bila jako bitna veza Pančeva sa Beogradom. I sad posle izgradnje drugog koloseka do Pančevo glavne, niko da u sistem BG:Voza uključi nekadašnju liniju Beovoza, ili bar da reaktivira nešto od Beovoza. Niko me ne može ubediti da i po pitanju direktnih vozova iz Novog Sada koji bi prolazili do Pančeva i po pitanju same veze ka Pančevu nije reč o namernom zanemarivanju.


Naravno da je u pitanju namerno zanemarivanje u svrhu izopštavanja Vojvodine, ali ne od strane Srba, već od strane okupatora i njegovih kvislinga koji sprečavaju bolje povezivanje Beograda i Pančeva ( samim tim i centralne Srbije i Banata ) i polagano generisanje novog, drugačijeg, u budućnosti nezavisnog, evropejskog i u konačnici antisrpskog entiteta, koji bi trebalo da potekne od današnjih Vojvođana, uključujući i Srbe, naravno. Pisao sam o tome već u temi o Pančevačkom mostu.

Kao što sam i prognozirao i izrada projekta za novi most preko Ade huje koja je bila najavljena, u međuvremenu je odložena za najmanje godinu dana.
Produžavaće se to još. Izgradnja mosta za teretni železnički saobraćaj preko Dunava nije ni u planu. :violina:
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 879
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1065
Pohvalio: 76

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Čet Maj 17, 2018 9:39 pm

spatiotecte » Čet Maj 17, 2018 8:00 pm napisao:Kako moze 160 sa prelazima u nivoima?
Procitao sam na onom linku da ima 16 podzemnih prolaza.
Znaci pruga je denivelisana.


Može kao i na mnogim mestima u Evropi. Preko 160 ne može. 16 podzemnih prolaza na 152 km pruge na kojoj trenutno svaki čas ima nekih seoskih prelaza?

Pročitaj malo detaljnije:

1. 18 grade-separated and 89 level crossings;

2. Bridges 590.4 metres;

3. Number of underpasses: 16;

4. Number of culverts: 72;

5. The length crossing the nature protection area: 50 km;

6. Number of buildings to be removed / demolished: 110;

7. Number of buildings to be upgraded / renovated / reconstructed: 45;

8. Number of buildings to be newly constructed: 98;

9. The length of embankments to be built: approx. 374 track kilometres;

10. The length of track to be built: approx. 379 track kilometres;

11. Reconstruction of catenary wire and supply wire: approx. 444 kilometres.


Kao što vidiš, piše 89 prelaza u nivou.
SlikaSlikaSlika
spatiotecte
Expert
Postovi: 9917
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6493
Pohvalio: 1557

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Čet Maj 17, 2018 10:28 pm

U pravu si nisam dobro video.
Nije mi jasno zasto je pruga potpuno denivelisana u Srbiji i za komercijalnu brzinu od 200 dok je u Madjarskoj sa prelazima i za 160.
Ali najgore je 86 meseci gradnje!
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 879
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1065
Pohvalio: 76

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Pet Maj 18, 2018 10:48 am

spatiotecte » Čet Maj 17, 2018 10:28 pm napisao:U pravu si nisam dobro video.
Nije mi jasno zasto je pruga potpuno denivelisana u Srbiji i za komercijalnu brzinu od 200 dok je u Madjarskoj sa prelazima i za 160.
Ali najgore je 86 meseci gradnje!


Zato što je plavuša iz Srbije tražila da se inicijalni projekat za 160 prepravi na 200.
SlikaSlikaSlika
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 879
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1065
Pohvalio: 76

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Pet Maj 18, 2018 11:02 am

http://railcolornews.com/2018/05/17/rs-srbija-kargo-is-about-to-order-8-vectron-ms-locomotives/

Srbija Kargo has successfully finished the negotiations for the purchase of a total of eight Vectron locomotives from Siemens. The company has opted for the MS variant of the locomotive, which will enable cross border operations.

In a recent interview for the Serbian press, the CEO of Srbija Kargo, Dušan Garibović, shared that the Serbian national freight operator has completed the negotiations phase for the purchase of eight multi-system Vectrons from Siemens. The order will be financed by the European Bank for Reconstruction and Development (EBRD) and is related to a tender dating back from 2010. The new locomotives will be ready for use in Serbia, Croatia, Hungary, Austria and Germany.

In the last 6 months the national freight operator has shown continuous efforts for optimization and reforms. This April the company announced a tender for the repair of 31 electric locomotives, series 461 which will be funded once again by the EBRD. The operator is also planning the overhaul of 1100 freight wagons, but this time with own financing.

And since we are well familiar with the eye-catching red ŽS series 444/461, we decided to share our impression of what the Serbian Vectrons (fictional class 445) could look like.


Slika

S tim što ako je višesistemska, numeracija bi trebalo da bude 541, a ne 445.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 4

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost