Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538671#p538671:9y7ssn8d je napisao(la):
Kesha » Чет Мај 17, 2018 12:06 pm[/url]":9y7ssn8d]Ima jedan crveni MAN ako mislimo na isti bus. Trebalo bi da je iz Inđije. Samo to nije kaoroserirala Avtomontaža mislim. Oni su obično radili nadogradnje na MAN šasije tipa SU220 za solo vozila, a kod njih je motor ispod poda, a iza prve osovine. MAN kog pominješ bi trebalo da je originalni SL200 ili 240 u zavisnosti od snage motora.
Вероватно си у праву, нигде није писало Автомонтажа, заправо осим једног МАН и регистрације нигде ништа не пише. Мене је одмах асоцирало на ондашње Бусеве на 65-ици коју сам тада интезивно користио па сам помислио да је и ово Автомонтажа. Додуше на 65 и 16 су били само зглобни.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538617#p538617:35gh9bmz je napisao(la):
direktor » Čet Maj 17, 2018 2:51 am[/url]":35gh9bmz]Gaspar
1.jesi provozao pa da znas da je nepregledan ili to iz ugla putnika kao po obicaju mogo bi da polazes za bus
2.Moze da snimis to otvaranje vrata samo od sebe kako ja ni jednom se ne potrefim da to vidim
3.mozda je vozacu bilo hladno sto to trpis
4.izolacija koliko para toliko muzike a moda su je skinuli u gsp kao nepotreban aksesor koji smeta imaju oni taj obicaj (rotkapne na trolama npr)
5.pa ti nemoj ici u pakao budu u raju prednjeg djela busa i objasni sta je pakao
6.ako radi grijanje ne moze i klima nema efekta klime su nove ispravne ali gsp voli da jede kaiseve a mozda vozac ne voli klimu ubi ga promjaja
7.Odrzavanje ima veze treba sve da dotegne sto se rasrafilo bilo od putnija bilo od kvalitetnoh puteva a da cesto gsp mastori nevrate sve srafove mrzi ih ...
8.Rekoh fotkaj snimaj te dozivljaje od kuce do posla ...
E da na kraju da nam zivi zivi ikarbus ...
Gašpar je apsolutno u pravu ja se svaki dan vozim sa Ik 112M 3251 i kad je došao na liniju mislio sam da ćemo imati jedno pouzdano vozilo na liniji ali sam se prevario zato što se minimum 5 puta kvario u posljednja 3 meseca, na njemu se ne otvaraju sama vrata, ali sam video na 3254 i na ovom 3251 srednja i zadnja vrata nenormalno škripe. Nadam se da ove godine neće uzimati M seriju. I još da dodam da ima neki čudan zvuk motora, verovatno je to posledica ovih kvarova.
 
Vrata skripe jer nisu podmazana a nisu podmazana jer neko nije kupio mast ili su to nebitne sitnice gsp logika
A ti si ekspert da na osnovu zvuka motara razaznajes kvarove
Inace gsp je proslog mjeseca znao da ima i po 40 vuca dnevno sto nije normalno
Plus za vucu se ceka duze jer polaze iz borce bar da su ispod pancevca sove strane dunava
 
Vidis direktore, ja se od pocetka godine vozim kad radim ujutru svakojakom riksom na 610... Kada ne naleti Japanac, ja u onakvim riksetinama sa pocetka milenijuma ne cujem svoje misli, a zamisli vozacima kako je...? Sto se tice Japanaca na 610, svakojaki rade, jedina mana je to sto nemaju rezervoar za trosmenca na liniji gde kilometraza po polasku je minimum 450km... Ja sam vise doziveo kvarove sa Ikarbusom, nego sa Japancima i Solarisima... A Japanci su u godinama, i nemilosrdno su pregazili stotine i stotine hiljada kilometara. Svaka njihova godina duze u saobracaju je dokaz kvaliteta istih. Pogledaj samo sta je Liponi rekao, u startu znaju da su autobusi ocaj, nema kvaliteta nigde... Pa sta ti je Zika slikao skoro i vidi... Sta je poenta? Nisu Ikarbusovi radnici socijalni slucajevi, da ih mi placamo! Sto nece da kazu realnost?
 
To što M stane ponekad, kao i par primeraka LE-a, zahvalite MAN-u i Mercedesu. Problemi sa elektronikom koja sa Ikarbusom nema baš nikakve veze. O vratima je bilo dosta reči. I ja sam poprilično često putnik M-a, što solo što zglobnog, i nisam primetio da se sama otvaraju u vožnji, al ne tvrdim da to nije moguće. Opet, verujem da to ipak nije tako česta pojava. Verovatno senzori, mada bi i sama vrata mogla biti bolja. Opet se to svodi na onu priču od ranije. Koliko je naručilac spreman da plati, a mogu se sigurno zahtevati i druge komponente, kao što su to činili pojedini privatni prevoznici. 112-ice i 218-ice nemaju nekih izraženih problema sa vratima koliko znam. Šipke su dobro pričvršćene, bar one koje su u većini, a to su one što idu od sedišta do krovnih panela. Video sam doduše na jednom da se šipka one pregrade ispred sedišta odšrafila, ispao šraf, što je posao od dva minuta da se problem otkloni. Sama izolacija motornog prostora je dobra. Nigde ništa nije vrelo, ali topao vazduh ulazi kroz procep iza poslednjeg reda sedišta, problem koji je na nekima saniran pur penom. Ružno rešenje, ali bar toplota više ne ulazi. Šta im tačno tu predstavlja problem pa nemaju adekvatno rešenje, zaista ne znam.

Kao što sam i pre pisao, lepo se poruče njihove 112-ice i 218-ice, što je bolje rešenje i za GSP i za sam Ikarbus. Jeftinije, a sasvim dobro rešenje, sa boljom klimatizacijom recimo, kao i sveukupnom izolacijom motornog prostora. Mehanika odlična sa više nego solidnom konstrukcijom, koja i održavanje ne čini uopšte komplikovanim. Jedina prepreka za 112-ice može biti malolitražni D08 motor, iako dobar agregat, ipak zaostaje za D2066 motorom. MAN uvodi u ponudu i SCANIA-jin DC9 pod njihovom internom oznakom D15 od 9 litara i 5 cilindara. Eto možda šanse da 112-ice dobiju potentne, a opet vrlo kompaktne i inače odlične motore. M-ovi nisu loši u globalu, ali generalno imaju više nedostataka od gore pomenutih.
 
Sto se tice M serije, najbolje to lepo u Pakistan, a mi lepo da se vozimo u pravim masinama poput MANa, Solarisa i MB...? Sama izolacija motornog prostora Kesho pozadi je katastrofalna, jer cak Kobra i Temza su bolje izolovane, i Liaz je napredovao na tom polju! Sedni pozadi u bilo kom drugom autobusu, ukljuci slusalice na maksimum pa ces videti o cemu pricam!
 
У М&М трансовим ИК 112М се отварају задња сама од себе или неће да се затворе. И на 218М хоће да се отворе био сам сведок.
 
Gaspar18

Ti izgleda i dalje ne čitaš ono što drugi pišu ili se praviš da je napisano ono što bi ti voleo da pročitaš. Kao prvo, više puta sam te pitao što uporno sediš na zadnjim sedištima tih "rikši" kad su duge skoro 19 metara? Drugo, opet ona priča o Japancima iako jednostavno ne stoji? Opet si odvalio glupost. SG313 ima čak dva rezervoara ukupne zapremine 450L, dok zglobni Ikarbusi imaju rezervoare zapremine ne veće od 350L. Ispada da Japanci troše litar goriva na jedan pređeni kilometar, odnosno da imaju prosečnu potrošnju od čak 100 litara goriva na 100 pređenih kilometara. Pa nije to T90 majku mu. Treće, izolacija kod M serije uopšte nije katastrofalna. Lično sam na više primeraka proveravao temperaturu patosa iznad motora, kao i plastike koja pokriva hladnjak uključujući tu i onu ispod sedišta. Nisam primetio da je išta od pomenutih površina vrelo za razliku od AKIA-e recimo, čiji sanduk itekako ume da bude vruć. MAZ se takođe ne može pohvaliti dobrom izolacijom. I uopšte, nijedan autobus koji si pomenuo nema ležeći motor, a zatvaranje vertikalno postavljenog motora je u principu dosta lakše i jednostavnije. Dobri materijali i adekvatni poklopci i problema nema. To je očigledno i kod Ikarbusa, pošto novije 112-ice i 218-ice stvarno nemaju problema sa puštanjem toplote u putnički prostor. Govoriš večito o povećem broju decibela oko motora. Što to ne kažeš za Solarise. Da nisu možda tihi, a o drugima da i ne pričam. A da, znaš koliko je Solarisa u kojima oko zadnje platforme uopšte više nije prijatno. Dovoljno da fali par šrafova na poklopcima, a moguće da je malo i izolacija propala, pa da itekako imaš dosta toplog vazduha oko motora.

Što se tiče pisanja člana Liponija, čovek je izneo suštinu problema, i uopšte pisao ono o čemu i sam ispisah kilometarske postove. To što je Žika slikao nije dokaz ukupnog nekvaliteta vozila, već dokaz ugardnje jeftinih materijala u enterijer, a zbog niže cene, koji je opet previše stradaju zbog neadekvatnog održavanja. Uđi lepo u Arriva-ine 112-ice koje saobraćaju skoro 5 godina, čiji enterijeri uopšte ne pokazuju znake bilo kakvog propadanja, a autobusi ostavljaju utisak vrlo solidnog proizvoda u svakom pogledu. A i Arriva nije baš sjajna sa održavanjem uzgred budi rečeno.

I na kraju opet kovanje bezgrešnih velikih imena u zvezde, i pored tolikih argumenata koji dokazuju da "veliki" itekako prave kardinalne greške, zbog kojih se i ti Ikarbusi na tuđim šasijama kvare. No, ne vredi mnogo diskutovati o tome. Za neke je Mercedes recimo savršenstvo i pored toliko promašenih modela, što automobila, što kamiona, što autobusa. Dovoljno je samo krenuti od 190-ice i prve dve generacije C klase, pa preko pojedinih serija Citara do prve generacije Actrosa. Ima toga koliko hoćeš, al lakše je pljuvati po FIAT-u koji bar da automobil za male pare ako ništa drugo, i opet ne izgreši toliko kao jedan veliki Mercedes.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538770#p538770:1ech8jpn je napisao(la):
Miroslaves » Čet Maj 17, 2018 9:20 pm[/url]":1ech8jpn]Koliko su reklama polepili, uzeli su dobre pare...
Jeste
Samo reklamu Final Four su u pogonu Karaburma zalepili na 19 solarisa a na Novom Bg na 10 solarisa
Plus na nekoliko trola
 
Gaspar nijedan autobus nije predvidjen da radi 3 smjene tj 24 h Kad ces da krenes da fotkas ili jos bolje snimas te tvoje dozivljaje
 
Ne znam da su ikad bile zabranjene. Jedino što više ne smeju da se lepe preko prednje i zadnje stene.
 
Ali bi mogli da je prilagode foliom u vecinskoj boji reklame u slucaji obog gore solarisa crna
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538797#p538797:1lrbhhxn je napisao(la):
direktor » 17 Мај 2018, 23:26[/url]":1lrbhhxn]Gaspar nijedan autobus nije predvidjen da radi 3 smjene tj 24 h Kad ces da krenes da fotkas ili jos bolje snimas te tvoje dozivljaje
Ниједан аутобус не ради 24 сата односно 3х по 8 сати. Смене могу бити следеће:

1. двосменац - две смене по 6, 7 или 8 сати од 6 до 8
2. двосменци са допунама (јутарње, поподневне и вечерње) уводе се да возачу смена не би прешла 8 сати
3. шихташи - једна смена из 2 дела (4 сата ујутру, четри поподне отприлике)
5. тросменци - једна од 6 сати, две по 8 раде 3 возача, обично започиње од првог јутарњег поласка до последњег вечерњег (нпр 10. полазак на 56 је тросменац, ради први полазак са Певца и последњи са Зеленог венца)
6. шихташи са трећом сменом и шихте са допунама
 
Evo novih fotkica 8)

gb 1124 odlazi na garazu posle 17ice, posle sam ga video na 610 :)

IK 201 gb 1124 by busspoter, on Flickr

Ikarbus IK210 gb 1124 by busspoter, on Flickr


3242

1b91ac08-ba61-4429-b51a-8a64b5e66856 by busspoter, on Flickr

1388

Ikarbus IK218M by busspoter, on Flickr


1351
5b2e60ae-3488-4057-9acb-9064f0b3573d by busspoter, on Flickr

Ikarbus IK218N by busspoter, on Flickr

Solaris Urbino 18 by busspoter, on Flickr

777bed40-9fe9-4cb6-a206-798f841d0bec by busspoter, on Flickr

Ikarbus by busspoter, on Flickr

Solaris Urbino 18 by busspoter, on Flickr

Solaris Urbino 18 by busspoter, on Flickr

Solaris Urbino 18 by busspoter, on Flickr
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539063#p539063:2fg71945 je napisao(la):
Miroslaves » Sub Maj 19, 2018 6:35 pm[/url]":2fg71945]Koji aparat imaš? :)
Canon 70d od pre nekoliko dana.. Slike su obradjene i u Snapseedu pre objave na forum i Flickr :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538766#p538766:1uyi6o7d je napisao(la):
Kesha » Thu May 17, 2018 7:39 pm[/url]":1uyi6o7d]Gaspar18

Ti izgleda i dalje ne čitaš ono što drugi pišu ili se praviš da je napisano ono što bi ti voleo da pročitaš. Kao prvo, više puta sam te pitao što uporno sediš na zadnjim sedištima tih "rikši" kad su duge skoro 19 metara? Drugo, opet ona priča o Japancima iako jednostavno ne stoji? Opet si odvalio glupost. SG313 ima čak dva rezervoara ukupne zapremine 450L, dok zglobni Ikarbusi imaju rezervoare zapremine ne veće od 350L. Ispada da Japanci troše litar goriva na jedan pređeni kilometar, odnosno da imaju prosečnu potrošnju od čak 100 litara goriva na 100 pređenih kilometara. Pa nije to T90 majku mu. Treće, izolacija kod M serije uopšte nije katastrofalna. Lično sam na više primeraka proveravao temperaturu patosa iznad motora, kao i plastike koja pokriva hladnjak uključujući tu i onu ispod sedišta. Nisam primetio da je išta od pomenutih površina vrelo za razliku od AKIA-e recimo, čiji sanduk itekako ume da bude vruć. MAZ se takođe ne može pohvaliti dobrom izolacijom. I uopšte, nijedan autobus koji si pomenuo nema ležeći motor, a zatvaranje vertikalno postavljenog motora je u principu dosta lakše i jednostavnije. Dobri materijali i adekvatni poklopci i problema nema. To je očigledno i kod Ikarbusa, pošto novije 112-ice i 218-ice stvarno nemaju problema sa puštanjem toplote u putnički prostor. Govoriš večito o povećem broju decibela oko motora. Što to ne kažeš za Solarise. Da nisu možda tihi, a o drugima da i ne pričam. A da, znaš koliko je Solarisa u kojima oko zadnje platforme uopšte više nije prijatno. Dovoljno da fali par šrafova na poklopcima, a moguće da je malo i izolacija propala, pa da itekako imaš dosta toplog vazduha oko motora.

Što se tiče pisanja člana Liponija, čovek je izneo suštinu problema, i uopšte pisao ono o čemu i sam ispisah kilometarske postove. To što je Žika slikao nije dokaz ukupnog nekvaliteta vozila, već dokaz ugardnje jeftinih materijala u enterijer, a zbog niže cene, koji je opet previše stradaju zbog neadekvatnog održavanja. Uđi lepo u Arriva-ine 112-ice koje saobraćaju skoro 5 godina, čiji enterijeri uopšte ne pokazuju znake bilo kakvog propadanja, a autobusi ostavljaju utisak vrlo solidnog proizvoda u svakom pogledu. A i Arriva nije baš sjajna sa održavanjem uzgred budi rečeno.

I na kraju opet kovanje bezgrešnih velikih imena u zvezde, i pored tolikih argumenata koji dokazuju da "veliki" itekako prave kardinalne greške, zbog kojih se i ti Ikarbusi na tuđim šasijama kvare. No, ne vredi mnogo diskutovati o tome. Za neke je Mercedes recimo savršenstvo i pored toliko promašenih modela, što automobila, što kamiona, što autobusa. Dovoljno je samo krenuti od 190-ice i prve dve generacije C klase, pa preko pojedinih serija Citara do prve generacije Actrosa. Ima toga koliko hoćeš, al lakše je pljuvati po FIAT-u koji bar da automobil za male pare ako ništa drugo, i opet ne izgreši toliko kao jedan veliki Mercedes.
Па ја као проклети путник од производње нископодних скаламерија из Земунске фабрике знам проблем, немогуће је то да само Икарбуси позади греју као да је неки од кругова Дантеовог пакла, па погледај мало последњу серију грбавих ИК103 за Тамнаву и седни код мотора, па који кр**** из те фабрике је ту пројектовао да буде паклено, а не треба? Даље, врата усрана, у 90% случајева или не реагују на контакт, или возач мора да посебним тастером за нека затвара посебно. Онда чувени пакао позади, па седни у 3276 или 3288 који су редовни на 73, и знаћеш о чему причам, седни у оне смејурије на 601 које су на силу уваљене возачима уместо Солариса и Јапанаца, па ћеш видети шта је проблем... Опет нема шипке на оном степеништу код последњих врата као што су имали у МАНовима из Словеначке Автомонтаже, дакле неко може да најебе због тог пропуста, а све преко леђа путника...Само погледај ентеријер нископодне Темзе и Кобре, које ти рангираш у домену Икарбуса, а Икарбус је даааааааалеко испод МАЗових серија 203 последње серије које су стигле за ЛДМ... Погледај само колико је МАЗ, а Лиаз да не спомињем са моделом 5292 достигао... Икарбус ако хоће да развија индустрију мора прво да развија у мање познатим срединама Србије, па онда тек Београд, а не да путем намештених тендера дође да преко мојих леђа ради катастрофалне аутобусе недостојне нормалног човека!
 
Evo danas gb 3238 na 304 je bio pun, a zadnja vrata otvorena u toku vožnje, to je ono o čemu Gašpar i ja sve vreme pričamo.
 
Fotke foke tih desavanja u petak sam bio na ledinama nikakvh pehova nije bilo inace seredjuje se 4 stajalista prevoza plus na okretnici 74 i 75
Znaci 3 smjenac vozilo ne radi bukvalno 24 sata vec 22 velika razlika to ima samo u gsp znaci bus nema kad da se oladi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539268#p539268:126kngr6 je napisao(la):
direktor » 20 Мај 2018, 19:03[/url]":126kngr6]Fotke foke tih desavanja u petak sam bio na ledinama nikakvh pehova nije bilo inace seredjuje se 4 stajalista prevoza plus na okretnici 74 i 75
Znaci 3 smjenac vozilo ne radi bukvalno 24 sata vec 22 velika razlika to ima samo u gsp znaci bus nema kad da se oladi
Значи да возило има једно 3 сата одмора. Код приватника се тросменце раде 2 возача по 9-10 сати. Имаш и приватнике где возачи раде ЦД (цео дан буквално). Један лик на 59 ради око 6:00 до 19 и нешто значи сам опичи две смене.
 
Vrh