Šta je novo?

Privatni prevoznici

Шта вози на 70, а боље од тога има приватник?

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Kad se samo setim linije 83, kada sam bio klinac, krajem 1970-ih i tokom većeg dela 1980-ih godina, tada su bili solo autobusi, i to ovi:




Kad se samo setim tih gužvi u prevozu, ono je bio horor... :o
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538884#p538884:1qd2lfll je napisao(la):
Somi303 » Fri May 18, 2018 2:04 pm[/url]":1qd2lfll]Шта вози на 70, а боље од тога има приватник?

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
Па исто то што је требало на 502, а сад на 27Е и 83... Поента је што је преко ноћи и 502 додељена приватницима, а гле чуда оданде појачан 27Е... Капираш поенту?
 
Vozio sam se danas (18. V 2018.) sa Bamironovim minibusom na liniji 34. Da mi je znati samo kome je palo na pamet da onakvo vozilo pusti u saobraćaj. Nespravna mu vrata totalno , em što ne mogu da se zatvore do kraja , em što se pomeraju levo - desno tokom vožnje.

polazak u 16:38 sa Senjaka
GB: P42016

Pogledajte prilog 1
 
Ohoho...

"Ariva" vozi i u Pančevu?
S. B. MILOŠEVIĆ | 17. maj 2018. 22:15 | Komentara: 1

Gradu na Tamišu stigao predlog nemačke firme o partnerstvu sa lokalnim prevoznikom. Odluku o ponudi gradski čelnici će doneti već sledećeg meseca. Pančevački prevoznik ATP juče obeležio 70 godina rada

NA adresu gradske uprave Pančeva stigla je inicijativa firme "Ariva Litas" za privatno-javno partnerstvo sa Auto-transportnim preduzećem (ATP) "Pančevo". Rukovodstvo ovog lokalnog prevoznika, čiji je osnivač grad na Tamišu, pozitivno se izjasnilo o pristiglom predlogu. Ipak, odluka da li će privatni prevoznik prevoziti Pančevce zavisiće od odluke čelnika grada, koja bi trebalo da bude doneta u junu.

- Nadzorni odbor naše firme upoznat je sa inicijativom ove nemačke kuće, kao i oba sindikata - "Samostalni" i "Nezavisnost" - kaže direktor ATP "Pančevo" Nebojša Gajić, za "Novosti". - Uz njihovu saglasnost, u pismu gradonačelniku izrazio sam pozitivan stav o ovoj inicijativi i otpočinjanju pregovora, jer je to jedan od načina da se reši problem funkcionisanja ATP, odnosno problem finansija i tekuće likvidnosti. "Ariva" je deo "Dojčebana", koji je pod kontrolom države Nemačke, pa naši radnici ne bi trebalo da brinu da će nešto krenuti po zlu. Ipak, eventualni ugovor zavisi od odluke Grada.

Da li će se uskoro voziti boljim prevozom, Pančevci će znati idućeg meseca, kada ističe rok da se osnivač ATP, odnosno Grad Pančevo, izjasni o inicijativi za partnerstvo. Ako se ponuda prihvati, ceo proces ujedinjenja može da potraje i više od godinu dana.

Osim gradskog prevoza, ATP na teritoriji Pančeva radi i kao međumesni prevoznik, a najznačajnija je linija ka Beogradu.

Gradski prevoznik JKP "Autotransport Pančevo" juče je obeležio 70 godina postojanja. Iako je reč o jednoj od najstarijih firmi u Pančevu, čije usluge koriste mnogobrojni žitelji, Skupština grada ni ove godine u finansijskom planu nema sredstava ni za nove ni za polovne autobuse.

Saobraćaju na 18 linija

U Beogradu, "Arivini" autobusi voze na 18 linija, od 43, koliko ih drži konzorcijum privatnih prevoznika. Poslednji ugovor sa ovim preduzećem Grad je sklopio 2015, i to na period od 10 godina.

"Arivini" autobusi sada voze na 18 linija. Osim prestonice, njihovi autobusi saobraćaju na gradskim linijama u Požarevcu, Nišu i u Kragujevcu.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -u-Pancevu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538954#p538954:gm3pk8jq je napisao(la):
solecar » Sub Maj 19, 2018 1:02 am[/url]":gm3pk8jq]Vozio sam se danas (18. V 2018.) sa Bamironovim minibusom na liniji 34. Da mi je znati samo kome je palo na pamet da onakvo vozilo pusti u saobraćaj. Nespravna mu vrata totalno , em što ne mogu da se zatvore do kraja , em što se pomeraju levo - desno tokom vožnje.

polazak u 16:38 sa Senjaka
GB: P42016

Pogledajte prilog 1

file.php

file.php
Vrata sam primetio da vozač ne zatvara do kraja,jer kada ih zatvori ona se zaključaju,i onda pri otvaranju mora da se pritisne dugme sa strane.
 
Treba imati u vidu da su to prepravljani kombići.
Oni smišljeno rađeni od strane neke fabrike za putnički saobraćaj, neretko koštaju koliko i autobus, zato je ovo jeftinije i "lakše" rešenje za naše prevoznike.
 
Ne smeta što uzmu pa prepravljaju , već što se to ne odradi kako treba. Šta ćemo sa situacijom kada imamo putnike koji stoje u takvim vozilima , a vrlo često imamo takve situacije u 34? Plus što imamo i pojedine vozače koji se zaleću u krivine pa vrlo često zna da se "poleti".
 
Realno da tako nešto radimo mi obični vozači automobila, prvi sobraćajac na koga naiđemo odrao bi nas od kazni. Ali kad to rade GSP i svaki prevoznik koji je pod ingerencijom grada ili neke državne institucije, onda se to toleriše.
 
Juče sam se igrom slučaja opet vozio sa onim Bamironovim vozilom na 34 , što sam ga prijavio. Ne znam da li je već bio obavljen razgovor sa dotičnim vozačem , ali evidentno je bilo da je sve vreme zatvarao normalno vrata.
 
То закључавање врата и сви ти проблемчићи могу да се искључе преко дијагностике. Лаптоп и један BOSCH KTS уређај који би требао да има сваки аутопревозник у својој гаражи. Него њихови механичари се праве као да имају возила из '79 године. Говоримо о возилима са савременим аутоматским мењачима и преко 20 сензора!
 
Neće baš biti, kod originalnih Sprintera (nadogradnji) ne može se isključiti blokada vrata ni bilo šta. Ni sa originalnom dijagnostikom za Mercedes vozila.
 
кр**** (Шумахер) успео да на последњем поласку из Блока 70 буде у мом крају у време када треба да крене. Дебилчина ретардирана је толико постао напоран за људе који користе тај последњи 68, да је јуче код Ерпорт Ситија прескочио станицу према Зеленом Венцу јер му је испред био Еко1... Колики мајмун мораш бити, и укапирати да 68 не користе људи до града нарочито недељом увече, већ код Генекса се испразни да би се до Земуна преседало на тој станици... Ах да, кренуо је у 22 и 30 из Блока 70... Не помажу ни инспекције, једино да се новинари позову па макар и по цену отказа дотичног идиота, јер опет се прави паметан... Стварно оваква количина идиотизма је превршила меру...
 
Nije on prvi koji ukazuje na probleme vezane za funkcionisanje linije 68. Bilo je dosta pisanja na tu temu, a mogao sam i lično čuti od poznanika i kolega da su imali određenih neprijatnosti sa pomenutom linijom. Ako su svi navodi o ponašanju vozača na poslednjim polascima tačni, a realno ne vidim ni jedan razlog da ljudi baš toliko lažu, onda stvarno ne mogu da razumem kako niko ne može da sankcioniše problematičnog vozača, a priča ipak traje, rekao bih, duži vremenski period.
 
Problem na liniji 68, a i vecini novobeogradskih linija traje od kupovine Autokodeksa od strane Tamnave... Dok je Autokodeks bio na 68, 71 i 94 bili su tacni polasci k'o svajcarac, nema bezanja ranije i tih pizdarija... Ko zna Autokodeks od pre, oni su vazili za prevoznika sa izuzetnim odrzavanjem, gde nikad ih u kvaru nisi mogao videti, polasci na 704 i 707 su bili tacni u sekund... Ovi idu kako im dune. Nije mene problem da odem na okretnicu uvece, ali covek je toliki mentol jedan retardirani, koji misli da zna... Svaki posao je tezak, pa izvini i mene u Maxiju drnda i kurta i murta za svaku sitnicu, i sto odem i par minuta ranije na odmor, ili sto moram u VC, pa nikom nista. Pri tome, je 68 linija gde imas odmor barem 10 minuta uvece, a ako vozis muski i 20 minuta...
 
Juče je na raskrsnici Omladinskih brigada i Đorđa Stanojevića prešao na debelo crveno, da deblje ne može da bude. Bilo je zeleno za pešake i zeleno za pravo u Đorđa Stanojevića, tako da je isekao automobil pri finoj brzini! Ako se taj prekršaj ne karatkeriše kao pokušaj ubistva, ja ne znam stvarno... Usput je umalo zgazio nekoliko pešaka kojima je bilo zeleno na desnim skretanjima, ali očigledno je da ne razume pojam uslovne zelene strelice...
Nažalost, nisam snimio jer nisam očekivao ovakve prekršaje, pošto inače kad vidi mene u autobusu redovno staje na sva stajališta, pa se nema šta snimiti.

Inače, ta priča traje pune dve godine.
 
Pravosnažno oslobođen vozač autobusa na liniji 77

Vozač autobusa firme „Beobus“ na liniji 77, Jovan Stolić (69) pravosnažno je oslobođen od optužni za izazivanje saobraćajne nezgode u kojoj su 2011. na okretnici na Zvezdari nastradali Dijana Đorović (22) i Radomir Vučković (19), dok je Tijana Đorović, sestra preminule, previžela sa povredama.
Apelacioni sud je odbio žalbu tužilaštva i potvrdio prvostepenu presudu kojom je Stolić oslobođen od optužbe za krivično delo “teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja”.
Oštećeni su radi ostvarivanja svojih imovinsko-pravnih zahteva upućeni na parnicu, navodi se u odluci koja je obajljena na sajtu suda.
Stolić je bio optužen da je u novembru 2011. godine kod okretnice autobusa 77 na Zvezdari izgubio kontrolu nad vozilom i uleteo u park, udario u parkirane automobile i pešake usmrtivši tako dvoje mladih.
U odluci Apelacionog suda navodi se da je prvostepeni sud nakon analize svih izvedenih dokaza, nesporno utvrdio da je do saobraćajne nezgode došlo tako što je autobus kojim je upravljao okrivljeni umesto da skrene ulevo na okretnicu nastavio nekontrolisano kretanje pravo kroz park i udario parkirane automobile i kontejner a zatim i u pešake usled čega su oštećeni R.V i D.Đ. preminuli.
U odluci se podseća da je prilikom sa mesta nesreće autobus sa upaljenim motorom šlepan radi obavljanja vanredno-tehničkog pregleda, te da je tokom šlepanja istog dana u Dunavskoj ulici oko pola deset uveče došlo do još jedne saobraćajne nezgode u kojoj je, iako privezan krutom rudom za kamion kojim je šlepan, autobus iznova nekontrolisano prešao u suprotnu traku, ostvario kontakt sa dolazećim putničkim vozilom i zatim udario u kamion i zaustavio se uz njega.
Dalje se navodi da je autobusom prilikom šlepanja upravljao vozač koji je pobegao sa lica mesta čiji identitet do završetka postupka nije otkriven, a da je pre obavljanja vanredno tehničkog pregleda za uvrđivanje tehničke ispravnosti autobusa izvršena zamena oštećenih i uništenih delova, ali bez precizne evidencije.
“Takođe, prvostepeni sud je nesporno utvrdio da je komisija koja je izvršila vanredno-tehnički pregled nije bila upoznata sa činjenicom da je autobus imao i drugu saobraćajnu nezgodu, te da se izjasnila da je autobus bio tehnički neispravan, kao i komisija Mašinskog fakulteta, koja je ocenila i da se mogućnost nekontrolisanog rada motora u konkretnom slučaju ne može nesumnjivo niti potvrditi niti isključiti.
Zbog toga, Apelacioni sud je u potpunosti prihvatio zaključak prvostepenog suda da nijednim izvedenim dokazom nije utvrđeno da je okrivljeni preduzeo bilo koju radnju koja bi uticala na brzinu kretanja autobusa ili da je učinio bilo šta da je neprilagodi uslovima saobraćaja, odnosno da tokom postupka nije utvrđeno da je okrivljeni preduzeo bilo koju radnju koja bi bila u direktnoj uzročno-posledičnoj vezi sa saobraćajnom nezgodom koja je predmet optužbe zbog čega ga je pravilno, usled nedostatka dokaza, oslobodio od optužbe.

izvor: studio B
 
Vrh